ik kan t meestal wel vinden met schoonmama;s... behalve 1... die vond me niet goe dgenoeg voor haar zoon. Ik ben veel te zelfstandig en zij wilde een prehistoriesche vrouw voor haar zoon. een die heel de dag staat te koken in een schort enzo. en ze kleineerde me continuequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Schoonmoeders zitten ook nooit op mij te wachten
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:
Meer dan 10 jaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja ik sta ook niet te springen om ma te vertellen dat dateding jonger is![]()
Dat wordt dan ook weer een leuke avond preken
Nee, niet veel. 2 jaar maarquote:
Mensen hebben moeite om te accepteren omdat ik nou eenmaal beetje bijdehand ben en open ben over dingenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan t meestal wel vinden met schoonmama;s... behalve 1... die vond me niet goe dgenoeg voor haar zoon. Ik ben veel te zelfstandig en zij wilde een prehistoriesche vrouw voor haar zoon. een die heel de dag staat te koken in een schort enzo. en ze kleineerde me continue
Leek maar zoquote:
ohja dat hoef je dan toch ook niet direct te vertellen...?quote:
Te groot verschilquote:
mijn schoonmamas kunnen mijn humor en flapuiten gedrag meestal wel waarderen gelukkig. wil natuurlijk geen rotte situaties, dus je wil dan rekening houden met wat je wel/niet kan zeggen, maar ga echt niet mezelf anders voordoen dan dat ik benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen hebben moeite om te accepteren omdat ik nou eenmaal beetje bijdehand ben en open ben over dingen
Zijn genoeg relaties om stuk gelopen, maarja ik ben en blijf wie ik ben
Zelfs mijn oma is 2 jaar ouder dan mijn opa. En die zijn inmiddels 82 en 80, en 60 jaar getrouwdquote:
ook niet teleurgesteld. Als je nog iets zinnigs te zeggen hebt, doe dat dan en hou anders gewoon opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Teleurgesteld dan maar wat schiet je mee op?
[ afbeelding ]
Ik hou zeker wel rekening met wat ik zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn schoonmamas kunnen mijn humor en flapuiten gedrag meestal wel waarderen gelukkig. wil natuurlijk geen rotte situaties, dus je wil dan rekening houden met wat je wel/niet kan zeggen, maar ga echt niet mezelf anders voordoen dan dat ik ben
Wat liefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs mijn oma is 2 jaar ouder dan mijn opa. En die zijn inmiddels 82 en 80, en 60 jaar getrouwd
Negeer hem, meisjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook niet teleurgesteld. Als je nog iets zinnigs te zeggen hebt, doe dat dan en hou anders gewoon op
Als je hem al zo lang kent moet toch geen probleem zijn. Die 10 jaar verschilquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is dus 27 , ik 37 en toen we elkaar leerden kennen was hij 24 en ik 33
Ja heel leuk maar is dat wel iets voor de iets grotere cupmaat? Omdat er toch een vorm in zit zeg maar, tis wel de bedoeling dat die band onder zhe boobs zit en niet over de tepels!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
Hupschen, wat vind je van dit model:
[ afbeelding ]
En dan gaat het om het model, niet de kleuren en zo.
Zoals de rolstoel van je schoonmoeder jatten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hou zeker wel rekening met wat ik zeg
Alleen heb ik vaak gewoon nog domme acties die nooit echt bevorderlijk zijn
Wat is jullie status nu?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is dus 27 , ik 37 en toen we elkaar leerden kennen was hij 24 en ik 33
Dat klopt. Met de goede maat moet dat lukken. Juist dit soort modellen zijn geschikt voor big breasts, ik kan het wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar is dat wel iets voor de iets grotere cupmaat? Omdat er toch een vorm in zit zeg maar, tis wel de bedoeling dat die band onder zhe boobs zit en niet over de tepels!
Mooi!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Met de goede maat moet dat lukken. Juist dit soort modellen zijn geschikt voor big breasts, ik kan het weten.
Tuurlijk DE incarnatie... .quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is toch trouwens Dr Who dat plaatje ???
Kan me anders toch een aantal posts herinneren waaruit teleurstelling en woede klonk van jouw zijde richting je ouders. Of is dat intussen al verleden tijd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook niet teleurgesteld. Als je nog iets zinnigs te zeggen hebt, doe dat dan en hou anders gewoon op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |