Voor ons is het ook niet zo'n verschil alleen denkt helaaas niet iedereen daar makkelijk over .quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je hem al zo lang kent moet toch geen probleem zijn. Die 10 jaar verschil
dat zou wel iets voor mij zijn jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals de rolstoel van je schoonmoeder jatten?
Toch wel hequote:
Ah, dan moeten we gewoon iets vinden! Kan niet anders. Het mooiste is als er ook nog een beetje rek in zit, dan zit het mooier om de borsten, vaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Want dat heeft me vaak zat al tegengehouden om het überhaupt te passen!
Oh en zelfs die kleuren vind ik gaaf!
Mensen oordelen sowieso veel te snel over dat soort dingen. Soms terecht maar vaker ten onrechten met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor ons is het ook niet zo'n verschil alleen denkt helaaas niet iedereen daar makkelijk over .
En dan als we een rokje hebben gevonden gaan we op zoek naar bijpassende pumpsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dan moeten we gewoon iets vinden! Kan niet anders. Het mooiste is als er ook nog een beetje rek in zit, dan zit het mooier om de borsten, vaak.
Maar het valt tegenwoordig wel mee hoe erg ik ben denk ik, alleen verleden blijft weleens hangen omdat mensen daar naar blijven kijken, maarja zij zijn kortzichtig ik nietquote:
rquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is jullie status nu?
Relatie? Fuckbuddy? FWB?
Zo'n verleden zuigt echt wel somsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het valt tegenwoordig wel mee hoe erg ik ben denk ik, alleen verleden blijft weleens hangen omdat mensen daar naar blijven kijken, maarja zij zijn kortzichtig ik niet
ghehehe... ik flap wel eens rare dingen eruit, maar mensen hebben vaak wel door dak t niet rot bedoel. en ging bij mn schoonmama's ook wel eens gezellig op de thee, gewoon voor de gezelligheid. of helpen koken enzo... werd vaak wel gewaardeerdquote:
Oef ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen volhouden danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
r
Geen status we zien elkaar heel vaak en ik merk wel gevoelsmatiger dat het serieuzer word maar de specifieke status is er dus niet echt . Hij is nu wel serieuzer dan eerst merk ik .
Dat is makkelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan als we een rokje hebben gevonden gaan we op zoek naar bijpassende pumps
10 dagen feest????quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben trouwens serieus bang hoe mijn ouders zullen reageren als ik ooit een relatie krijg. Ik vrees het ergste.
Achja, ben er zelf verantwoordelijk voor geweestquote:
Die van mij zijn helaas kinderloosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens geen idee hoe ik bij schoonouders in de smaak val
dan wordt de vlag uitgehangenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben trouwens serieus bang hoe mijn ouders zullen reageren als ik ooit een relatie krijg. Ik vrees het ergste.
Blijf nou geen voorzetten geven!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
En dan kan ik volgende week dateding het hoofd op hol brengenquote:
I wish dat zou nog erger zijn. Of mijn moeder vind haar niets en zal dat ook zeggen daar ben ik meer bang voorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan wordt de vlag uitgehangenspandoeken en straatfeest!
In dat geval gaan we ook hold ups kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kan ik volgende week dateding het hoofd op hol brengen
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval gaan we ook hold ups kopen.
Mijn moeder zoekt nog zo'n schoondochterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... ik flap wel eens rare dingen eruit, maar mensen hebben vaak wel door dak t niet rot bedoel. en ging bij mn schoonmama's ook wel eens gezellig op de thee, gewoon voor de gezelligheid. of helpen koken enzo... werd vaak wel gewaardeerdwas leuke tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |