quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Vreselijk. Zouden ze ook niet afwillem van die domme doos?quote:
quote:
Sporzaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef alors het volgende:
We are Turkish airlines, we are globally yours, thanks nu heb ik em de hele dag in mijn kop
Zolang duurt de dag niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef alors het volgende:
We are Turkish airlines, we are globally yours, thanks nu heb ik em de hele dag in mijn kop
Nalbandian.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreselijk. Zouden ze ook niet afwillem van die domme doos?
[..]Nalbandian.
Een TT om 5 posts? Zo erg was het toch nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef theSummoner het volgende:
"Wie heeft de grootste?" was ook een mooie TT geweest
Nalbandianquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]Nalbandian.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]Nalbandian.
daar ben je alors, vieze jinxerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef alors het volgende:
Neu, lief spelen is af en toe alleen een beetje moeilijk in dit forumquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een TT om 5 posts? Zo erg was het toch niet
quote:
Wat is een Roddickje? Een racket op de grond gooien en deze vliegt richting de lijnrechter?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:21 schreef theSummoner het volgende:
Wajoo, Delpo doet ff een Roddickje tegen fed
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
Net als in 2006 een gelukkig overwinning voor Federer. Toen tegen een andere Argentijn, Nalbandian.
Dat is één.quote:
Ergens in Amerika (weet ff niet waar) dit jaar behaalde Roddick na achterstand z'n eerste overwinning op Fed door een imitatie van een Duracell-konijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef WillieW het volgende:
[..]
Wat is een Roddickje? Een racket op de grond gooien en deze vliegt richting de lijnrechter?
Maar Delpo had maar genoeg batterij voor 1 beukpuntje helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ergens in Amerika (weet ff niet waar) dit jaar behaalde Roddick na achterstand z'n eerste overwinning op Fed door een imitatie van een Duracell-konijn
Knieblessure - dan doe je niet veel tegen Federer.quote:
Binnenkort toch maar eens een FOK! tenniswoordenboek aanschaffen. Al die termen die hier rondvliegen onthoud ik echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ergens in Amerika (weet ff niet waar) dit jaar behaalde Roddick na achterstand z'n eerste overwinning op Fed door een imitatie van een Duracell-konijn
Nee maar ik snap je post niet? In 2006 had Fed toch ook wat mazzel dat Nalbandian geblesseerd raakte? Jij lijkt eerder wat geïrriteerd door die post.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Tjezus, iets verkeerds gegeten vandaag of zo? Relax, Fedje heeft gewonnen!
Het kwam ook niet echt vriendelijk over to be honest. Maar zand erover, en weer over naar de orde van de dagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee maar ik snap je post niet? In 2006 had Fed toch ook wat mazzel dat Nalbandian geblesseerd raakte? Jij lijkt eerder wat geïrriteerd door die post.
Ah . Nvmquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Tjezus, iets verkeerds gegeten vandaag of zo? Relax, Fedje heeft gewonnen!
Mazzel dat Djoko voor de stopvolley (of was het een dropshot?) ging. Anders had hij het punt vanuit het achterveld moeten makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat echt een gebroken string, dat is wel baas.
Heb niet alles gezien, maar wat ik heb gezien was erg mooi, en spannend.quote:
Ach één zo'n snaar boeit toch nietsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat echt een gebroken string, dat is wel baas.
Tsonga ging voor de dropshot/korte bal en volgde hem in, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mazzel dat Djoko voor de stopvolley (of was het een dropshot?) ging. Anders had hij het punt vanuit het achterveld moeten maken
OMG, nu krijg ik iedereen achter me aan! Ik probeer een tie-break te volgen....Sesamstraat is op Ned. 3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef Rami. het volgende:
[..]
Gast, hij mag toch wel vragen wat je bedoelt met die reactie?Snel op je teentjes getrapt zeg.
Ah dat zag ik niet. Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tsonga ging voor de dropshot/korte bal en volgde hem in, dacht ik.![]()
quote:Roland Garros@rolandgarros
Federer has reached his 31st Grand Slam semifinal, equalling Jimmy Connors' record for the most GS semifinal appearances. #RG12
Murrayquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil gewoon 1 t/m 4 in de halve finale!
Dat zou wel wat minder zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef Marcoss het volgende:
Als Djoko de set wint, gaan ze stoppen ivm de regen, denk ik
Je klinkt wat geïrriteerd? Iets verkeerds gegeten..?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
OMG, nu krijg ik iedereen achter me aan! Ik probeer een tie-break te volgen....Sesamstraat is op Ned. 3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ballen die een normaal mens niet terug heeft, hij glijdt er gewoon naar toe. Onwaarschijnlijkquote:
Te laat dus met mijn ninja editquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
OMG, nu krijg ik iedereen achter me aan! Ik probeer een tie-break te volgen....Sesamstraat is op Ned. 3!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je klinkt wat geïrriteerd? Iets verkeerds gegeten..?Ghe ghe, hier kan ik dan wel weer om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
4-4
2003 stond M. Verkerk in de finale.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
De laatste keer dat Federer niet een kwartfinale/halve finale haalde van een Grand Slam was Roland Garros 2004 toen Martin Verkerk in de finale stond?
Ja, klopt, verloor van Kuerten in de derde ronde meen ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
De laatste keer dat Federer niet een kwartfinale/halve finale haalde van een Grand Slam was Roland Garros 2004 toen Martin Verkerk in de finale stond?
Ja, Horna versloeg toen Federer en was ook in winnende positie tegen Verkerk, totdat HIJ opstondquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, of van Del Potro.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef mitt het volgende:
je zou maar echt fan zijn van Tsonga.
Heel slecht voor je hart.
Tsonga heeft tenminste nog een service.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef mitt het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, of van Del Potro.
Slecht voor je knie.
ik gun het hem wel een keerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef mitt het volgende:
quote:
"JW, wat doe je?"quote:
Ipv Murray als die weet te winnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef Toefjes het volgende:
Nou, stoppen met die pot. Allebei door naar de halve finale.
Dealquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ipv Murray als die weet te winnen.
ipv nadal, want nadalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zie het die voorzitter v/d Franse bond best proberen. "Andy, we hebben het er even met z'n allen over gehad en we denken dat het toch beter is..."quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
finalewedstrijd lijkt hetquote:
Zal moeilijk worden, die kneus blijkt alleen maar frans te kunnen spreken. Net zoals al die kut-fransen geen woord normaal Engels kunnen spreken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik zie het die voorzitter v/d Franse bond best proberen. "Andy, we hebben het er even met z'n allen over gehad en we denken dat het toch beter is..."
kan daar wel om lachenquote:
gaat weer gelijk op let maar opquote:
trolololquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, die kneus blijkt alleen maar frans te kunnen spreken. Net zoals al die kut-fransen geen woord normaal Engels kunnen spreken.
1.42 aan het begin van deze set. Maar schommelt als een gek heen en weer tussen elk puntquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij lijkt me zwaar favoriet bij de bookies.
quote:
Alle rechten kopen en ze niet gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Nos paupers die ook gewoon de stekker eruit trekken. Er is nog een wedstrijd bezig, stelletje mongols!
Nosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Nos paupers die ook gewoon de stekker eruit trekken. Er is nog een wedstrijd bezig, stelletje mongols!
Ik stop ook altijd tijdens het voorspel. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Alle rechten kopen en ze niet gebruiken.
Ik koop ook altijd een heel brood, eet drie sneetjes en flikker de rest weg.
NOSquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef alors het volgende:
denk het ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ben bang dat de finalewedstrijd minder spannend wordt en minder sets heeft.
Had ik er maar op ingezetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:41 schreef Toefjes het volgende:
Echt zo'n wedstrijd die met een anti-climax eindigt. Vroege break en 6-3 Djokovic in de laatste set.
had ik geswitch van djoko naar murrayquote:
Was te verwachten. Zag je ook aankomen met die kansen en het grote mentale voordeel voor Nole nu.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Yep. Nadal verliest games zoals Federer en Djokovic sets lekken.
Welke bedoel je precies? Ik kan het me even niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Szura het volgende:
Tsonga gaat vannacht nog wakker worden van die netbal
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies? Ik kan het me even niet voor de geest halen.
Aan de andere kant, Nadal is tot nu toe nog helemaal niet getest, nog geen wedstrijd op dit niveau mogen spelen. Er is een hele kleine kans dat dit een nadeel voor hem is. Al zal hij waarschijnlijk bij gezondheid en welzijn dit toernooi gewoon gaan winnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Yep. Nadal verliest games zoals Federer en Djokovic sets lekken.
één van z'n MPquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies? Ik kan het me even niet voor de geest halen.
Het was geen grap.quote:
oh sorryquote:
Sorry, ik was even de proxy's en de serverinstellingen aan het rerouten.quote:
Murray over Ferrer ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef BobW het volgende:
[..]
We moeten hopen op Murray, we kunnen niet meer terug.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik was even de proxy's en de serverinstellingen aan het rerouten.
Nee, JWT.quote:
dacht ik ookquote:
Tegen Federer heeft hij het publiek evengoed tegen zich.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een hekel aan het franse publiek
hopelijk wint nole
djoko speelt ookniet op zijn best imoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Federer mag wel wat beter gaan spelen als hij tegen Djokovic moet. Als de Federer van vandaag moet tegen Nadal zoals die tegen Monaco speelde wint Federer net zoveel games als in 2008.
Knie. Vanaf set 3 ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met Del Potro? Ik ging weg toen de vijfde set begon en dacht dat ik het staartje nog wel kon meepakken, maar het was binnen no-time 6-0. Blessure?
Ja, last van zijn knie, net als eerder dit toernooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met Del Potro? Ik ging weg toen de vijfde set begon en dacht dat ik het staartje nog wel kon meepakken, maar het was binnen no-time 6-0. Blessure?
Federer heeft niks te klagen, publiek in RG is altijd fel voor hem. Heeft hem zeker ook geholpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
OMG, de grote Federer! Overigens volkomen terecht, kutpubliek!
quote:
Je zal hem ook niet horen klagen over het publiek. Waarschijnlijk wel over die ene gozer die dat riep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer heeft niks te klagen, publiek in RG is altijd fel voor hem. Heeft hem zeker ook geholpen.
Af en toe domineert Tsonga de rally maar speelt hij zo'n stomme bal dat Djokovic weer terug kan komen of maakt Tsonga een fout...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef TheGeneral het volgende:
Pff. Tsonga.. Hij heeft Djokovic helemaal aan de andere kant van de baan.. En dan zo'n matige backhand door het midden van de baan in plaats van de andere kant op..
eindbaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wedstrijd gespeeld. Tsonga 'geblesseerd'
Mooi dit, want zoals ik al zei
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Echt jammer van Del Potro. Zo'n topspeler en telkens die blessures die bij hem opspelen. Damn. Het is gewoon een grandslamkandidaat. Kutblessures.
???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Echt jammer van Del Potro. Zo'n topspeler en telkens die blessures die bij hem opspelen. Damn. Het is gewoon een grandslamkandidaat. Kutblessures.
Dat hoort een beetje bij luid en opdringerig publiek, het is een totaalpakket.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je zal hem ook niet horen klagen over het publiek. Waarschijnlijk wel over die ene gozer die dat riep.
Zo knap van Federer dus ook dat die nog steeds nauwelijks last heeft daar van en op zo'n hoog niveau blijft tennissen.quote:
Dat hij gewoon mee kan spelen om de grandslams als die blessures hem geen parten spelen. Het mannenniveau is zo ontiegelijk hoog dat het veel tijd kost om weer bij de top te gaan horen als je er een tijdje tussenuit bent door een blessure. Ik vind dat echt jammer bij zo'n mooie en krachtige speler als Del Potro.quote:
Dat betekent niet dat je je niet mag uiten als je er een vervelende tussen hebt die je op een verkeerd moment hindert.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij luid en opdringerig publiek, het is een totaalpakket.
Ik bedoelde meer dat hij de US Open al op zijn naam heeft geschreven. Uiteraard heb je voor het overige volkomen gelijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat hij gewoon mee kan spelen om de grandslams als die blessures hem geen parten spelen. Het mannenniveau is zo ontiegelijk hoog dat het veel tijd kost om weer bij de top te gaan horen als je er een tijdje tussenuit bent door een blessure. Ik vind dat echt jammer bij zo'n mooie en krachtige speler als Del Potro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |