Ja, of van Del Potro.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef mitt het volgende:
je zou maar echt fan zijn van Tsonga.
Heel slecht voor je hart.
Tsonga heeft tenminste nog een service.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef mitt het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, of van Del Potro.
Slecht voor je knie.
ik gun het hem wel een keerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:36 schreef mitt het volgende:
quote:
"JW, wat doe je?"quote:
Ipv Murray als die weet te winnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef Toefjes het volgende:
Nou, stoppen met die pot. Allebei door naar de halve finale.
Dealquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ipv Murray als die weet te winnen.
ipv nadal, want nadalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zie het die voorzitter v/d Franse bond best proberen. "Andy, we hebben het er even met z'n allen over gehad en we denken dat het toch beter is..."quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
finalewedstrijd lijkt hetquote:
Zal moeilijk worden, die kneus blijkt alleen maar frans te kunnen spreken. Net zoals al die kut-fransen geen woord normaal Engels kunnen spreken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik zie het die voorzitter v/d Franse bond best proberen. "Andy, we hebben het er even met z'n allen over gehad en we denken dat het toch beter is..."
kan daar wel om lachenquote:
gaat weer gelijk op let maar opquote:
trolololquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, die kneus blijkt alleen maar frans te kunnen spreken. Net zoals al die kut-fransen geen woord normaal Engels kunnen spreken.
1.42 aan het begin van deze set. Maar schommelt als een gek heen en weer tussen elk puntquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij lijkt me zwaar favoriet bij de bookies.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |