Nee, JWT.quote:
dacht ik ookquote:
Tegen Federer heeft hij het publiek evengoed tegen zich.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een hekel aan het franse publiek
hopelijk wint nole
djoko speelt ookniet op zijn best imoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Federer mag wel wat beter gaan spelen als hij tegen Djokovic moet. Als de Federer van vandaag moet tegen Nadal zoals die tegen Monaco speelde wint Federer net zoveel games als in 2008.
Knie. Vanaf set 3 ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met Del Potro? Ik ging weg toen de vijfde set begon en dacht dat ik het staartje nog wel kon meepakken, maar het was binnen no-time 6-0. Blessure?
Ja, last van zijn knie, net als eerder dit toernooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met Del Potro? Ik ging weg toen de vijfde set begon en dacht dat ik het staartje nog wel kon meepakken, maar het was binnen no-time 6-0. Blessure?
Federer heeft niks te klagen, publiek in RG is altijd fel voor hem. Heeft hem zeker ook geholpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
OMG, de grote Federer! Overigens volkomen terecht, kutpubliek!
quote:
Je zal hem ook niet horen klagen over het publiek. Waarschijnlijk wel over die ene gozer die dat riep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer heeft niks te klagen, publiek in RG is altijd fel voor hem. Heeft hem zeker ook geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |