Nee, JWT.quote:
dacht ik ookquote:
Tegen Federer heeft hij het publiek evengoed tegen zich.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een hekel aan het franse publiek
hopelijk wint nole
djoko speelt ookniet op zijn best imoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Federer mag wel wat beter gaan spelen als hij tegen Djokovic moet. Als de Federer van vandaag moet tegen Nadal zoals die tegen Monaco speelde wint Federer net zoveel games als in 2008.
Knie. Vanaf set 3 ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met Del Potro? Ik ging weg toen de vijfde set begon en dacht dat ik het staartje nog wel kon meepakken, maar het was binnen no-time 6-0. Blessure?
Ja, last van zijn knie, net als eerder dit toernooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met Del Potro? Ik ging weg toen de vijfde set begon en dacht dat ik het staartje nog wel kon meepakken, maar het was binnen no-time 6-0. Blessure?
Federer heeft niks te klagen, publiek in RG is altijd fel voor hem. Heeft hem zeker ook geholpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
OMG, de grote Federer! Overigens volkomen terecht, kutpubliek!
quote:
Je zal hem ook niet horen klagen over het publiek. Waarschijnlijk wel over die ene gozer die dat riep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer heeft niks te klagen, publiek in RG is altijd fel voor hem. Heeft hem zeker ook geholpen.
Af en toe domineert Tsonga de rally maar speelt hij zo'n stomme bal dat Djokovic weer terug kan komen of maakt Tsonga een fout...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef TheGeneral het volgende:
Pff. Tsonga.. Hij heeft Djokovic helemaal aan de andere kant van de baan.. En dan zo'n matige backhand door het midden van de baan in plaats van de andere kant op..
eindbaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wedstrijd gespeeld. Tsonga 'geblesseerd'
Mooi dit, want zoals ik al zei
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Echt jammer van Del Potro. Zo'n topspeler en telkens die blessures die bij hem opspelen. Damn. Het is gewoon een grandslamkandidaat. Kutblessures.
???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Echt jammer van Del Potro. Zo'n topspeler en telkens die blessures die bij hem opspelen. Damn. Het is gewoon een grandslamkandidaat. Kutblessures.
Dat hoort een beetje bij luid en opdringerig publiek, het is een totaalpakket.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je zal hem ook niet horen klagen over het publiek. Waarschijnlijk wel over die ene gozer die dat riep.
Zo knap van Federer dus ook dat die nog steeds nauwelijks last heeft daar van en op zo'n hoog niveau blijft tennissen.quote:
Dat hij gewoon mee kan spelen om de grandslams als die blessures hem geen parten spelen. Het mannenniveau is zo ontiegelijk hoog dat het veel tijd kost om weer bij de top te gaan horen als je er een tijdje tussenuit bent door een blessure. Ik vind dat echt jammer bij zo'n mooie en krachtige speler als Del Potro.quote:
Dat betekent niet dat je je niet mag uiten als je er een vervelende tussen hebt die je op een verkeerd moment hindert.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij luid en opdringerig publiek, het is een totaalpakket.
Ik bedoelde meer dat hij de US Open al op zijn naam heeft geschreven. Uiteraard heb je voor het overige volkomen gelijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat hij gewoon mee kan spelen om de grandslams als die blessures hem geen parten spelen. Het mannenniveau is zo ontiegelijk hoog dat het veel tijd kost om weer bij de top te gaan horen als je er een tijdje tussenuit bent door een blessure. Ik vind dat echt jammer bij zo'n mooie en krachtige speler als Del Potro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |