Tsonga ging voor de dropshot/korte bal en volgde hem in, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mazzel dat Djoko voor de stopvolley (of was het een dropshot?) ging. Anders had hij het punt vanuit het achterveld moeten maken
OMG, nu krijg ik iedereen achter me aan! Ik probeer een tie-break te volgen....Sesamstraat is op Ned. 3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef Rami. het volgende:
[..]
Gast, hij mag toch wel vragen wat je bedoelt met die reactie?Snel op je teentjes getrapt zeg.
Ah dat zag ik niet. Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tsonga ging voor de dropshot/korte bal en volgde hem in, dacht ik.![]()
quote:Roland Garros@rolandgarros
Federer has reached his 31st Grand Slam semifinal, equalling Jimmy Connors' record for the most GS semifinal appearances. #RG12
Murrayquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil gewoon 1 t/m 4 in de halve finale!
Dat zou wel wat minder zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef Marcoss het volgende:
Als Djoko de set wint, gaan ze stoppen ivm de regen, denk ik
Je klinkt wat geïrriteerd? Iets verkeerds gegeten..?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
OMG, nu krijg ik iedereen achter me aan! Ik probeer een tie-break te volgen....Sesamstraat is op Ned. 3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ballen die een normaal mens niet terug heeft, hij glijdt er gewoon naar toe. Onwaarschijnlijkquote:
Te laat dus met mijn ninja editquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
OMG, nu krijg ik iedereen achter me aan! Ik probeer een tie-break te volgen....Sesamstraat is op Ned. 3!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je klinkt wat geïrriteerd? Iets verkeerds gegeten..?Ghe ghe, hier kan ik dan wel weer om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
4-4
2003 stond M. Verkerk in de finale.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
De laatste keer dat Federer niet een kwartfinale/halve finale haalde van een Grand Slam was Roland Garros 2004 toen Martin Verkerk in de finale stond?
Ja, klopt, verloor van Kuerten in de derde ronde meen ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
De laatste keer dat Federer niet een kwartfinale/halve finale haalde van een Grand Slam was Roland Garros 2004 toen Martin Verkerk in de finale stond?
Ja, Horna versloeg toen Federer en was ook in winnende positie tegen Verkerk, totdat HIJ opstondquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |