Binnenkort toch maar eens een FOK! tenniswoordenboek aanschaffen. Al die termen die hier rondvliegen onthoud ik echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ergens in Amerika (weet ff niet waar) dit jaar behaalde Roddick na achterstand z'n eerste overwinning op Fed door een imitatie van een Duracell-konijn
Nee maar ik snap je post niet? In 2006 had Fed toch ook wat mazzel dat Nalbandian geblesseerd raakte? Jij lijkt eerder wat geïrriteerd door die post.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Tjezus, iets verkeerds gegeten vandaag of zo? Relax, Fedje heeft gewonnen!
Het kwam ook niet echt vriendelijk over to be honest. Maar zand erover, en weer over naar de orde van de dagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee maar ik snap je post niet? In 2006 had Fed toch ook wat mazzel dat Nalbandian geblesseerd raakte? Jij lijkt eerder wat geïrriteerd door die post.
Ah . Nvmquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Tjezus, iets verkeerds gegeten vandaag of zo? Relax, Fedje heeft gewonnen!
Mazzel dat Djoko voor de stopvolley (of was het een dropshot?) ging. Anders had hij het punt vanuit het achterveld moeten makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat echt een gebroken string, dat is wel baas.
Heb niet alles gezien, maar wat ik heb gezien was erg mooi, en spannend.quote:
Ach één zo'n snaar boeit toch nietsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat echt een gebroken string, dat is wel baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |