Alle rechten kopen en ze niet gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Nos paupers die ook gewoon de stekker eruit trekken. Er is nog een wedstrijd bezig, stelletje mongols!
Nosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Nos paupers die ook gewoon de stekker eruit trekken. Er is nog een wedstrijd bezig, stelletje mongols!
Ik stop ook altijd tijdens het voorspel. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Alle rechten kopen en ze niet gebruiken.
Ik koop ook altijd een heel brood, eet drie sneetjes en flikker de rest weg.
NOSquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef alors het volgende:
denk het ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ben bang dat de finalewedstrijd minder spannend wordt en minder sets heeft.
Had ik er maar op ingezetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:41 schreef Toefjes het volgende:
Echt zo'n wedstrijd die met een anti-climax eindigt. Vroege break en 6-3 Djokovic in de laatste set.
had ik geswitch van djoko naar murrayquote:
Was te verwachten. Zag je ook aankomen met die kansen en het grote mentale voordeel voor Nole nu.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Yep. Nadal verliest games zoals Federer en Djokovic sets lekken.
Welke bedoel je precies? Ik kan het me even niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Szura het volgende:
Tsonga gaat vannacht nog wakker worden van die netbal
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies? Ik kan het me even niet voor de geest halen.
Aan de andere kant, Nadal is tot nu toe nog helemaal niet getest, nog geen wedstrijd op dit niveau mogen spelen. Er is een hele kleine kans dat dit een nadeel voor hem is. Al zal hij waarschijnlijk bij gezondheid en welzijn dit toernooi gewoon gaan winnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Yep. Nadal verliest games zoals Federer en Djokovic sets lekken.
één van z'n MPquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies? Ik kan het me even niet voor de geest halen.
Het was geen grap.quote:
oh sorryquote:
Sorry, ik was even de proxy's en de serverinstellingen aan het rerouten.quote:
Murray over Ferrer ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef BobW het volgende:
[..]
We moeten hopen op Murray, we kunnen niet meer terug.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik was even de proxy's en de serverinstellingen aan het rerouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |