quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Caro is een matig Dimugtrovje aan het doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Caroline Garcia, hoe is het daar mee? Toekomstig nummer 1 zei Andy Murray op twitter.
Verloren van Pfizenmaier in de 1e ronde.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Caroline Garcia, hoe is het daar mee? Toekomstig nummer 1 zei Andy Murray op twitter.
Zelfs Joop Bos.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, Rus kan het wel schudden dus. Balen.
Zelfs Thiemo zou binnen no-time op 1 staan bij de vrouwen! Om maar een voorbeeld te geven zoals net aan het einde van het vorige topic!
Jaja nu weten we het welquote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef CoolStoryBro het volgende:
Dit niveau gaat helemaal nergens over
Weet niet waar jij met je gedachten zit. Schat Bos toch wel iets hoger dan dan Thiemo.quote:
Zelfs Roowbin dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet niet waar jij met je gedachten zit. Schat Bos toch wel iets hoger dan dan Thiemo.
Nee, ze is gewoon mentaal sterk.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef Hazzard het volgende:
Het zal vast niet zo zijn, maar Rus lijkt het ook echt totaal niet te boeien en er maar een beetje met dr pet naar te gooien
Inderdaad, met wat pit van Görges zou ze een hoop verder komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef Hazzard het volgende:
Het zal vast niet zo zijn, maar Rus lijkt het ook echt totaal niet te boeien en er maar een beetje met dr pet naar te gooien
Mag hopen van nietquote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Verdienen de vrouwen serieus evenveel als de mannen?
Moet Rus wel eens een bal over het net gaan slaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef danos het volgende:
Alles kan nog, die estse gaat zo weer sjoken.
Bij de meeste grandslams wel volgens mij. Belachelijk natuurlijk. Best of 3 sets en het niveau ligt veel lager dan bij de mannen. Maak er maar gelijk best of 5 sets van dan praten we verder. Minder moeite voor hetzelfde geld.quote:
Ken je haar ofzo? Ik zie je alleen maar 'Aran' zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef TheArt het volgende:
En terecht Aran, liever een punt mooi afmaken dan de bal 2 meter uit laten vallen
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Begint wel donker te worden daar ofnie
Zo wordt ze gewoon standaard aangesproken. Dit wordt ook door de volgers al jaren gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ken je haar ofzo? Ik zie je alleen maar 'Aran' zeggen.
Wel apart ja. Mensen die Rus en Bertens 'Aran' en 'Kiek' noemen...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kwam haar vaak op Schiphol tegen toen ik nog in Den Haag woonde, maar ik heb het nooit aangedurfd haar aan te spreken.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef franklop het volgende:
Rus is Martiniaans aan het denken, alleen vergeten dat er nu geen 4e en 5e set volgt..
Juist.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo wordt ze gewoon standaard aangesproken. Dit wordt ook door de volgers al jaren gezegd.
Ik zag laatst haar zus spelen in Den Haag, die kon het ook wel. Maar die durfde ik ook niet aan te spreken hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kwam haar vaak op Schiphol tegen toen ik nog in Den Haag woonde, maar ik heb het nooit aangedurfd haar aan te spreken.
...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:53 schreef Hazzard het volgende:
Ik kan het echt niet bevatten hoe ze op de baan staat als het zo slecht gaat. Loop mezelf gewoon te irriteren omdat ze er niets aan lijkt te doen om het om te draaien. DOE GODVERDOMME EENS IETS DOOD DING
Net als de mensen die personen als Rutte, Halsema, Mark en Femke noemen. Sinds Fortuijn 'Pim"is het mode.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wel apart ja. Mensen die Rus en Bertens 'Aran' en 'Kiek' noemen...
Nu nog even een blessurebehandeling vragenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die umpire probeert tijd te rekken zodat het donker wordt
GMTAquote:Op maandag 4 juni 2012 20:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Umpire probeert de wedstrijd op te houden totdat het donker is, wat een baas
Ik zou idd ff een blessure fakenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
Ze moet gewoon naar de umpire gaan en aangeven dat het donker is.
Zij durfde mij ook niet aan te spreken... Terwijl ik regelmatig met nog een duurdere tennistas reisde!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Ik zag laatst haar zus spelen in Den Haag, die kon het ook wel. Maar die durfde ik ook niet aan te spreken hoor.
Echt hequote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze zette haar naam al in spiegelbeeld erop en daarna werd het alsnog gespiegeld, ergo een FAAL.![]()
Complete nonsens. Kanepi is enorm kwetsbaar als ze de favoriet is. Als underdog kan ze heerlijk onbevangen spelen en dan kan ze veel meer dan ze vandaag liet zien. Sjappie was ook niet bepaald overtuigend.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef CoolStoryBro het volgende:
Die Kanepi maakt echt geen schijn van kans de volgende ronde
die heeft geoefend thuisquote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze zette haar naam al in spiegelbeeld erop en daarna werd het alsnog gespiegeld, ergo een FAAL.![]()
Dat is inderdaad net zo dom ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:54 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Net als de mensen die personen als Rutte, Halsema, Mark en Femke noemen. Sinds Fortuijn 'Pim"is het mode.
Djoko - Tsonga ofcourse.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of de OOP voor morgen al was gepost, maar bij dezen. Wat een vervelende planning dat Djokovic-Tsonga en Federer-Del Potro waarschijnlijk ongeveer tegelijk is (vond ik ook al niks met Djokovic-Seppi en Federer,-Goffin, toen ik me ook een ongeluk zapte.) Djokovic-Tsonga lijkt me trouwens een iets leukere wedstrijd.
Jammer dat ze inderdaad niet op de ene baan beginnen met een mannenpartij en op de andere met een vrouwenpartij. Maar dit is vast het meest eerlijkst zodat ze evenveel rust hebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of de OOP voor morgen al was gepost, maar bij dezen. Wat een vervelende planning dat Djokovic-Tsonga en Federer-Del Potro waarschijnlijk ongeveer tegelijk is (vond ik ook al niks met Djokovic-Seppi en Federer,-Goffin, toen ik me ook een ongeluk zapte.) Djokovic-Tsonga lijkt me trouwens een iets leukere wedstrijd.
Ik vind 'r al vrij dom overkomen en als ze dan nog arrogant gaat doen ook vind ik het helemaal suf.quote:"You can not just sit there and be so arrogant. How can you see those balls there when the ball is like this out? It's not touching the line. If we had Hawk-Eye you would be so freaking embarrassed right now. So embarrassed, especially when you can see the mark. Have you been to school? Can I ask you, have you gone to school? You have gone to school, so you know that this [holds up fingers closely together] is out. It's not so difficult."
Ik heb Federer en Djokovic nog niet in de vorm gezien die Murray en Nadal gisteren haalde. Tsonga en Del Potro echter ook niet... dus ze zouden het kunnen halen. Tsonga met Frans publiek en interessantere speelstijl lijkt me zwaarder voor Djoko dan Del Potro voor Federer.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef Norrage het volgende:
Murray
Kom thuis en had niet verwacht dat ie die pot zo overtuigend zou omdraaien
Koning.
Wat een kwartfinales zeg, beste kwartfinale lineup in tijden! Ben erg benieuwd. Ik zet mijn geld in op Djoko, Fed, Murray en Rafa....wat vreemdMaar behalve die van Rafa kunnen dit allemaal onwijs spannende potten worden.
En wat was Rafa verschrikkelijk goed zeg. Monaco speelde echt niet onaardig maar werd volledig weggevaagd.
Die Woz tochquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:16 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben jullie dit gezien?
Op een gegeven moment zei ze blijkbaar dit tegen de umpire:
[..]
Ik vind 'r al vrij dom overkomen en als ze dan nog arrogant gaat doen ook vind ik het helemaal suf.En wat komt ze in dat filmpje dom over zeg.
![]()
Maar het is wel aandoenlijk, ze deed een paar jaar terug een item voor Eurosport, en toen kwam ze heel lief op me over.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:53 schreef Norrage het volgende:
Wozniacki is echt te dom om te poepen he. Echt het schoolvoorbeeld van een dom wicht.
Ik zie maar één fransoos, dus de organisatie zit naar hun idee niet te trollen denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef geitenbrei het volgende:
Ik weet niet of dit al besproken is (ik heb niet zo'n zin in teruglezen), maar wie heeft dat schema van vanmiddag bedacht?
Die twee krakers (Federer - Del Potro en Djokovic - Tsonga) gaan elkaar grotendeels overlappen.
Waar slaaaat dat op???
Waarschijnlijk omdat de winnaars dan evenveel rust hebben voor de halve finale.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef geitenbrei het volgende:
Ik weet niet of dit al besproken is (ik heb niet zo'n zin in teruglezen), maar wie heeft dat schema van vanmiddag bedacht?
Die twee krakers (Federer - Del Potro en Djokovic - Tsonga) gaan elkaar grotendeels overlappen.
Waar slaaaat dat op???
Daar zit wel wat in. Toch wel jammer vind ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de winnaars dan evenveel rust hebben voor de halve finale.
Zeker jammer, ik wil ze ook graag allebei zien. Hopelijk streamt nos.nl een wedstrijd en komt de andere op Sporza/Eurosportquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:32 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Toch wel jammer vind ik.
Wat de fuck is die laatste kerel aan het doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef Niox het volgende:
Funny faces at French Open: http://gigapica.geenstijl(...)t_french_open_1.html
Als je die kerel op de laatste foto niet meetelt is Goffin de winnaar.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Morthill het volgende:
sommige mensen kijken en posten niet hun bevindingen continu
op die bovenste lijkt ze op een hoerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef CoolStoryBro het volgende:
Maar wel lekker, dat maakt een hoop goed bij het vrouwen tennis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die onderste ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Morthill het volgende:
Mensenhemel, die Cibulkovadan slaat ze geniale winners en dan kansloze missers
[..]
op die bovenste lijkt ze op een hoer
Ik zou haar toch wel een keer 5 minuten voor mezelf willen hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Morthill het volgende:
Mensenhemel, die Cibulkovadan slaat ze geniale winners en dan kansloze missers
[..]
op die bovenste lijkt ze op een hoer
Als je als vrouw een kickservice kunt uitvoeren ben je al bijna uniek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een frisse verschijning is Stosur haar spel toch
Sowieso zo mooi spinnen. En volleren kan ze ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je als vrouw een kickservice kunt uitvoeren ben je al bijna uniek.
Ik gun haar welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:36 schreef Norrage het volgende:
Stosur ziet er echt het best (qua spel natuurlijk) uit van iedereen nog in de draw. Hoop dat ze wint
En 1-4 achter in die tie- breakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Anonymousz het volgende:
kerber staat een set achter
2e set tiebreak
Laat Art het maar niet horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Zelva het volgende:
"Dit is Jan Roelfs"
Zelfs al hij zich voorstelt, zegt hij 'dit is'. Wat een held.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie ook steeds heen en weer zappen tussen de twee kwartfinales?
nosquote:Zodra de partij Federer-Del Potro begint, wordt er overgeschakeld naar die baan.
Hoeft niet. Via de NOS-stream kun je beide tegelijk volgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie ook steeds heen en weer zappen tussen de twee kwartfinales?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoeft niet. Via de NOS-stream kun je beide tegelijk volgen.
failquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoeft niet. Via de NOS-stream kun je beide tegelijk volgen.
Vind ik geen gekke voorspelling. Ben het wel met je eens. Del Potro in (3 of) 4 sets.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef truedestiny het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Del Potro dit in 4 sets wint. Of Federer moet weer wat vorm vinden.
Voordat ze het fixten had je beeld en baangeluid van Djokovic-Tsonga en commentaar van Federer-Del Potro.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef mitt het volgende:
'Misschien komt hier een kans voor Federer, 15-15.'
Hij had wel gelijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:29 schreef mitt het volgende:
'Misschien komt hier een kans voor Federer, 15-15.'
onze grote ziener.quote:
Wat bedoel je hier mee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Outlined het volgende:
tering, sinds wanneer moet fed flauwe tactische spelletjes spelen om te kunnen winnen van del potro
Ja.quote:
Ja, en al die afzwaaiers. Weer SP. Ik zie Federer deze wedstrijd niet winnen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:49 schreef mitt het volgende:
Wat een slechte set van Federer
veel slechter kan het niet.
Moet je zo weg dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en al die afzwaaiers. Weer SP. Ik zie Federer deze wedstrijd niet winnen.
Afspraak buiten de deur.quote:
Mwah, lijkt me dat Djokovic wel wint, maar als Tsonga nu plotseling een paar keer uitstekend raakt heeft hij zo een set binnen, kan hij zijn dansje doen en het publiek opzwepen en heeft Djokovic zijn handen vol.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wint Tsonga toch nooit? Die roekeloosheid die hij heeft, heeft Djokovic niet en dat breekt Tsonga uiteindelijk gewoon op lijkt mij want hij doet het ook vaak op belangrijke momenten.
Zelfs als Delpo choket wint hij nog. Federer speelt belabberdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Set Del Potro.Niet weer een wedstrijd tegen Federer wegchoken nu.
Wat maak je het jezelf weer moeilijk Djokovic, speel je Tsonga 45 minuten compleet uit, laat je je zo makkelijk terugbreaken.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me dat Djokovic wel wint, maar als Tsonga nu plotseling een paar keer uitstekend raakt heeft hij zo een set binnen, kan hij zijn dansje doen en het publiek opzwepen en heeft Djokovic zijn handen vol.
Goede grapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Fed-DP lijkt een beetje mat. Hmm, nu wel een BP voor Fed.
Wat dan?quote:
Eurosport.quote:
Welke onzin?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:09 schreef truedestiny het volgende:
Zou Roelfs gelijk kunnen hebben? Federer die zich aan zulk soort onzin irriteert?
Ik geloof er geen drol van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:09 schreef truedestiny het volgende:
Zou Roelfs gelijk kunnen hebben? Federer die zich aan zulk soort onzin irriteert?
Oké.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil mijn username veranderen in: Federer-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |