Die Eurosport stream is ideaal. Het is live, in HD, met Nederlands commentaar en is zelfs op je TV te zien, zonder internet!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Gvd jullie stream loopt gewoon een minuut voor, hoe!?
Jinxen als een mallequote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er hier aan de hand met randfiguren die verkeerde uitslagen posten, lekker triest
Opslag is daar vaak het begin van de rally. Op zich is het dus logisch dat er dan veel wordt gebroken...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Jellereppe het volgende:
Extreem veel breaks bij de vrouwen. Godnondeju. Dat mag wel gezegd worden.
Tegen betaling zeker?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Eurosport stream is wel geweldig
[..]
Die Eurosport stream is ideaal. Het is live, in HD, met Nederlands commentaar en is zelfs op je TV te zien, zonder internet!
Toppie.
Je meent hetquote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat als je voor de grap de nummer 300 van de mannen toe zou laten aan de WTA toernooien, die binnen 6 maanden op nummer 1 op de WTA-ranglijst staat.
Nou nou, gewaagde stelling hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat als je voor de grap de nummer 300 van de mannen toe zou laten aan de WTA toernooien, die binnen 6 maanden op nummer 1 op de WTA-ranglijst staat.
Die zou geen game verliezenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is een luxe. Geniet er van.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nog gratis ook bij vrijwel elke kabelmaatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |