Ik zie maar één fransoos, dus de organisatie zit naar hun idee niet te trollen denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef geitenbrei het volgende:
Ik weet niet of dit al besproken is (ik heb niet zo'n zin in teruglezen), maar wie heeft dat schema van vanmiddag bedacht?
Die twee krakers (Federer - Del Potro en Djokovic - Tsonga) gaan elkaar grotendeels overlappen.
Waar slaaaat dat op???
Waarschijnlijk omdat de winnaars dan evenveel rust hebben voor de halve finale.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef geitenbrei het volgende:
Ik weet niet of dit al besproken is (ik heb niet zo'n zin in teruglezen), maar wie heeft dat schema van vanmiddag bedacht?
Die twee krakers (Federer - Del Potro en Djokovic - Tsonga) gaan elkaar grotendeels overlappen.
Waar slaaaat dat op???
Daar zit wel wat in. Toch wel jammer vind ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de winnaars dan evenveel rust hebben voor de halve finale.
Zeker jammer, ik wil ze ook graag allebei zien. Hopelijk streamt nos.nl een wedstrijd en komt de andere op Sporza/Eurosportquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:32 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Toch wel jammer vind ik.
Wat de fuck is die laatste kerel aan het doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef Niox het volgende:
Funny faces at French Open: http://gigapica.geenstijl(...)t_french_open_1.html
Als je die kerel op de laatste foto niet meetelt is Goffin de winnaar.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Morthill het volgende:
sommige mensen kijken en posten niet hun bevindingen continu
op die bovenste lijkt ze op een hoerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef CoolStoryBro het volgende:
Maar wel lekker, dat maakt een hoop goed bij het vrouwen tennis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die onderste ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Morthill het volgende:
Mensenhemel, die Cibulkovadan slaat ze geniale winners en dan kansloze missers
[..]
op die bovenste lijkt ze op een hoer
Ik zou haar toch wel een keer 5 minuten voor mezelf willen hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Morthill het volgende:
Mensenhemel, die Cibulkovadan slaat ze geniale winners en dan kansloze missers
[..]
op die bovenste lijkt ze op een hoer
Als je als vrouw een kickservice kunt uitvoeren ben je al bijna uniek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een frisse verschijning is Stosur haar spel toch
Sowieso zo mooi spinnen. En volleren kan ze ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je als vrouw een kickservice kunt uitvoeren ben je al bijna uniek.
Ik gun haar welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:36 schreef Norrage het volgende:
Stosur ziet er echt het best (qua spel natuurlijk) uit van iedereen nog in de draw. Hoop dat ze wint
En 1-4 achter in die tie- breakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Anonymousz het volgende:
kerber staat een set achter
2e set tiebreak
Laat Art het maar niet horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Zelva het volgende:
"Dit is Jan Roelfs"
Zelfs al hij zich voorstelt, zegt hij 'dit is'. Wat een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |