quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Caro is een matig Dimugtrovje aan het doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Caroline Garcia, hoe is het daar mee? Toekomstig nummer 1 zei Andy Murray op twitter.
Verloren van Pfizenmaier in de 1e ronde.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Caroline Garcia, hoe is het daar mee? Toekomstig nummer 1 zei Andy Murray op twitter.
Zelfs Joop Bos.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, Rus kan het wel schudden dus. Balen.
Zelfs Thiemo zou binnen no-time op 1 staan bij de vrouwen! Om maar een voorbeeld te geven zoals net aan het einde van het vorige topic!
Jaja nu weten we het welquote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef CoolStoryBro het volgende:
Dit niveau gaat helemaal nergens over
Weet niet waar jij met je gedachten zit. Schat Bos toch wel iets hoger dan dan Thiemo.quote:
Zelfs Roowbin dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet niet waar jij met je gedachten zit. Schat Bos toch wel iets hoger dan dan Thiemo.
Nee, ze is gewoon mentaal sterk.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef Hazzard het volgende:
Het zal vast niet zo zijn, maar Rus lijkt het ook echt totaal niet te boeien en er maar een beetje met dr pet naar te gooien
Inderdaad, met wat pit van Görges zou ze een hoop verder komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef Hazzard het volgende:
Het zal vast niet zo zijn, maar Rus lijkt het ook echt totaal niet te boeien en er maar een beetje met dr pet naar te gooien
Mag hopen van nietquote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Verdienen de vrouwen serieus evenveel als de mannen?
Moet Rus wel eens een bal over het net gaan slaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef danos het volgende:
Alles kan nog, die estse gaat zo weer sjoken.
Bij de meeste grandslams wel volgens mij. Belachelijk natuurlijk. Best of 3 sets en het niveau ligt veel lager dan bij de mannen. Maak er maar gelijk best of 5 sets van dan praten we verder. Minder moeite voor hetzelfde geld.quote:
Ken je haar ofzo? Ik zie je alleen maar 'Aran' zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef TheArt het volgende:
En terecht Aran, liever een punt mooi afmaken dan de bal 2 meter uit laten vallen
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Begint wel donker te worden daar ofnie
Zo wordt ze gewoon standaard aangesproken. Dit wordt ook door de volgers al jaren gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ken je haar ofzo? Ik zie je alleen maar 'Aran' zeggen.
Wel apart ja. Mensen die Rus en Bertens 'Aran' en 'Kiek' noemen...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kwam haar vaak op Schiphol tegen toen ik nog in Den Haag woonde, maar ik heb het nooit aangedurfd haar aan te spreken.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef franklop het volgende:
Rus is Martiniaans aan het denken, alleen vergeten dat er nu geen 4e en 5e set volgt..
Juist.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo wordt ze gewoon standaard aangesproken. Dit wordt ook door de volgers al jaren gezegd.
Ik zag laatst haar zus spelen in Den Haag, die kon het ook wel. Maar die durfde ik ook niet aan te spreken hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kwam haar vaak op Schiphol tegen toen ik nog in Den Haag woonde, maar ik heb het nooit aangedurfd haar aan te spreken.
...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:53 schreef Hazzard het volgende:
Ik kan het echt niet bevatten hoe ze op de baan staat als het zo slecht gaat. Loop mezelf gewoon te irriteren omdat ze er niets aan lijkt te doen om het om te draaien. DOE GODVERDOMME EENS IETS DOOD DING
Net als de mensen die personen als Rutte, Halsema, Mark en Femke noemen. Sinds Fortuijn 'Pim"is het mode.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wel apart ja. Mensen die Rus en Bertens 'Aran' en 'Kiek' noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |