Echt hequote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze zette haar naam al in spiegelbeeld erop en daarna werd het alsnog gespiegeld, ergo een FAAL.![]()
Complete nonsens. Kanepi is enorm kwetsbaar als ze de favoriet is. Als underdog kan ze heerlijk onbevangen spelen en dan kan ze veel meer dan ze vandaag liet zien. Sjappie was ook niet bepaald overtuigend.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef CoolStoryBro het volgende:
Die Kanepi maakt echt geen schijn van kans de volgende ronde
die heeft geoefend thuisquote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze zette haar naam al in spiegelbeeld erop en daarna werd het alsnog gespiegeld, ergo een FAAL.![]()
Dat is inderdaad net zo dom ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:54 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Net als de mensen die personen als Rutte, Halsema, Mark en Femke noemen. Sinds Fortuijn 'Pim"is het mode.
Djoko - Tsonga ofcourse.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of de OOP voor morgen al was gepost, maar bij dezen. Wat een vervelende planning dat Djokovic-Tsonga en Federer-Del Potro waarschijnlijk ongeveer tegelijk is (vond ik ook al niks met Djokovic-Seppi en Federer,-Goffin, toen ik me ook een ongeluk zapte.) Djokovic-Tsonga lijkt me trouwens een iets leukere wedstrijd.
Jammer dat ze inderdaad niet op de ene baan beginnen met een mannenpartij en op de andere met een vrouwenpartij. Maar dit is vast het meest eerlijkst zodat ze evenveel rust hebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of de OOP voor morgen al was gepost, maar bij dezen. Wat een vervelende planning dat Djokovic-Tsonga en Federer-Del Potro waarschijnlijk ongeveer tegelijk is (vond ik ook al niks met Djokovic-Seppi en Federer,-Goffin, toen ik me ook een ongeluk zapte.) Djokovic-Tsonga lijkt me trouwens een iets leukere wedstrijd.
Ik vind 'r al vrij dom overkomen en als ze dan nog arrogant gaat doen ook vind ik het helemaal suf.quote:"You can not just sit there and be so arrogant. How can you see those balls there when the ball is like this out? It's not touching the line. If we had Hawk-Eye you would be so freaking embarrassed right now. So embarrassed, especially when you can see the mark. Have you been to school? Can I ask you, have you gone to school? You have gone to school, so you know that this [holds up fingers closely together] is out. It's not so difficult."
Ik heb Federer en Djokovic nog niet in de vorm gezien die Murray en Nadal gisteren haalde. Tsonga en Del Potro echter ook niet... dus ze zouden het kunnen halen. Tsonga met Frans publiek en interessantere speelstijl lijkt me zwaarder voor Djoko dan Del Potro voor Federer.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef Norrage het volgende:
Murray
Kom thuis en had niet verwacht dat ie die pot zo overtuigend zou omdraaien
Koning.
Wat een kwartfinales zeg, beste kwartfinale lineup in tijden! Ben erg benieuwd. Ik zet mijn geld in op Djoko, Fed, Murray en Rafa....wat vreemdMaar behalve die van Rafa kunnen dit allemaal onwijs spannende potten worden.
En wat was Rafa verschrikkelijk goed zeg. Monaco speelde echt niet onaardig maar werd volledig weggevaagd.
Die Woz tochquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:16 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben jullie dit gezien?
Op een gegeven moment zei ze blijkbaar dit tegen de umpire:
[..]
Ik vind 'r al vrij dom overkomen en als ze dan nog arrogant gaat doen ook vind ik het helemaal suf.En wat komt ze in dat filmpje dom over zeg.
![]()
Maar het is wel aandoenlijk, ze deed een paar jaar terug een item voor Eurosport, en toen kwam ze heel lief op me over.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:53 schreef Norrage het volgende:
Wozniacki is echt te dom om te poepen he. Echt het schoolvoorbeeld van een dom wicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |