quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:49 schreef mitt het volgende:
Wat een slechte set van Federer
veel slechter kan het niet.
Moet je zo weg dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en al die afzwaaiers. Weer SP. Ik zie Federer deze wedstrijd niet winnen.
Afspraak buiten de deur.quote:
Mwah, lijkt me dat Djokovic wel wint, maar als Tsonga nu plotseling een paar keer uitstekend raakt heeft hij zo een set binnen, kan hij zijn dansje doen en het publiek opzwepen en heeft Djokovic zijn handen vol.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wint Tsonga toch nooit? Die roekeloosheid die hij heeft, heeft Djokovic niet en dat breekt Tsonga uiteindelijk gewoon op lijkt mij want hij doet het ook vaak op belangrijke momenten.
Zelfs als Delpo choket wint hij nog. Federer speelt belabberdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Set Del Potro.Niet weer een wedstrijd tegen Federer wegchoken nu.
Wat maak je het jezelf weer moeilijk Djokovic, speel je Tsonga 45 minuten compleet uit, laat je je zo makkelijk terugbreaken.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me dat Djokovic wel wint, maar als Tsonga nu plotseling een paar keer uitstekend raakt heeft hij zo een set binnen, kan hij zijn dansje doen en het publiek opzwepen en heeft Djokovic zijn handen vol.
Goede grapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Fed-DP lijkt een beetje mat. Hmm, nu wel een BP voor Fed.
Wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |