En daarom is 9/11 ook zo briljant. Je kunt het altijd hierop terugvoeren. De tv beelden... die laten echter zien wat er "echt" is gebeurd. Dus ja... Wat jij wel of niet dacht te hebben gezien is dan ineens niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.
Het grote punt is de VS heeft vaker gelogen. En dat hele officiele verklaring over 9/11 is ook maar theorie.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef Fiddlergurl het volgende:
Gray: Ik voel me niet aangevallen of beledigd. Ik geloof het verhaal ook niet zoals het ons is verteld, maar dat maakt hier niet uit. Er zit een verschil tussen argusogen en direct afschepen met: dat is toch onzin.
Over die douane: dat zat er in ja. Ook nog wat andere goeie punten waar onderzoek naar is gedaan, maar dat is toch allemaal msm dus ga ik mezelf de moeite besparen en niet alles hier uitleggen.
20 jaar is best lang, maar uiteindelijk krijgen ze hun zin.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef Schenkstroop het volgende:
"Today, Americans would be outraged if UN troops entered Los Angeles to restore order; tomorrow, they will be grateful. This is especially true if they were told there was an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. [u]It is then that all people of the world will plead with world leaders to deliver them from this evil....individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by their world government."
Henry Kissinger @Bilderberg 1992
“We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order.”
David Rockefeller
Dat is het zeker.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:44 schreef THEFXR het volgende:
Laatste post uit vorige topic als reactie op Lavenderr:
[..]
En daarom is 9/11 ook zo briljant. Je kunt het altijd hierop terugvoeren. De tv beelden... die laten echter zien wat er "echt" is gebeurd. Dus ja... Wat jij wel of niet dacht te hebben gezien is dan ineens niet meer belangrijk.
De televisie is een krachtig wapen.
3.Telefoons werkt niet nu vanuit vleigtuigen....10 jaar geleden ook niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
1. geen weerstand (van verdieping op verdieping op verdieping) tijdens het ineenstorten van torens 1,2,7.
2. Al het beton verpulverd tot betonstof (wat voor energie doet dit. bij een natuurlijke implosie van een gebouw zie je dit niet en blijven er betonbrokken over al was het icm. demolition)
Uit welke videobeelden heeft hij die uitspraken?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:16 schreef Green1 het volgende:
Deze uitspraak zou toch wel een onderzoek rechtvaardigen, lijkt me zo:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uit welke videobeelden heeft hij die uitspraken?
Vertaald:quote:I heard it repeatedly after the '93 world trade center bombing. By saying they didn't kill enough people. It wasn't said by militants, it was said by FBI-agents. They didn't say it because they wanted more blood. But they understood it would take more blood in order to get the government to react.
And now I'm hearing other FBI and other officials say to me: "Steve, we're gonna need another 9/11"
quote:Ik hoorde het bij herhaling na de '93 World Trade Center aanslag. Door te zeggen dat ze niet genoeg mensen hadden vermoord. Het werd niet gezegd door militanten, het werd gezegd door FBI-agenten. Ze zeiden het niet omdat ze wilde bloed wilden zien. Maar ze begrepen dat er meer bloed nodig zou zijn om de regering om te laten reageren.
En nu hoor ik andere FBI en andere ambtenaren zeggen tegen mij: "Steve, we gaan een andere 9/11 nodig hebben"
'it was said by FBI-agents' dat is toch vaag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:16 schreef Green1 het volgende:
Ik heb de betreffende quote even opgeschreven:
[..]
Vertaald:
[..]
Klein beetje maar...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'it was said by FBI-agents' dat is toch vaag?
"It was Al Qaeda they hate our freedom, said US-government". Dat is toch ook zoiets vaags. Afgezien dat je het waarschijnlijk erg aannemelijk vindt klinken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'it was said by FBI-agents' dat is toch vaag?
voor mij was het op tweevandaag met daan de witquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Tingo het volgende:
Ik heb 'n vraagje aan die complot denkers:)
Wanneer en hoe heb je tot het conclusie gekomen dat er iets verschrikkelijk verkeerd is van het officiele 911 verhaal?
Voor mij was t rondom 6 jaar geleden toen ik had wat gelezen op Rense.Toen dacht ik ook dat het te gek voor woorden was maar...
Niet echt 1 ding. Het is meer gewoon de grote hoeveelheid tegenstrijdigheden, en toevalligheden. En de manier waarop de VS al het onderzoek heeft tegen gewerkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Tingo het volgende:
Ik heb 'n vraagje aan die complot denkers:)
Wanneer en hoe heb je tot het conclusie gekomen dat er iets verschrikkelijk verkeerd is van het officiele 911 verhaal?
Voor mij was t rondom 6 jaar geleden toen ik had wat gelezen op Rense.Toen dacht ik ook dat het te gek voor woorden was maar...
Dat gaat me dan weer te ver.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Green1 het volgende:
[..]
Niet echt 1 ding. Het is meer gewoon de grote hoeveelheid tegenstrijdigheden, en toevalligheden. En de manier waarop de VS al het onderzoek heeft tegen gewerkt.
En de explosies die zich hebben voorgedaan onderin de torens. WTC 7. Een vliegtuig dat zogenaamd het, normaal gesproken, best beschermde luchtruim van de wereld binnen vliegt zonder uit de lucht geschoten te worden.
En dat er 4 keer op 1 dag een vliegtuig niet ge-intercept wordt. Dat intercepten is een standaard procedure. Maar op 11 september moest er ineens van alles mis gaan, 4 keer? Yeah, right.
Mensen die niet op zijn minst door hebben dat er iets mis is aan het verhaal zijn gewoon te lui om zich er in te verdiepen, of te bang om te denken dat het wel eens waar kan zijn dat de VS bestuurd wordt door mensen die net zo erg zijn als Hitler, die het tegenovergestelde dan het beste voor de wereld willen.
En wat als, zoals in The Lone Gunmen geportretteerd wordt, een groepering binnen de Amerikaanse overheid over lijken gaat om een Pax Americana te verwezenlijken?quote:
Ik heb geen roze bril op, ben nogal nuchter. Om Amerika als 'het grote kwaad' te beschouwen en zelfs te vergelijken met Hitler's praktijken gaat me veel te ver.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dan moet je je roze brilletje eens af doen..
Nou - GW Bushs' grandad,Prescott Bush heeft miljoenen in Duitsland in die jaren dertig geinvesteerd toen die nazi party waren 'n beetje blut.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen roze bril op, ben nogal nuchter. Om Amerika als 'het grote kwaad' te beschouwen en zelfs te vergelijken met Hitler's praktijken gaat me veel te ver.
Dit is toch een discussie? Met diverse meningen?
Een land dat meerdere malen false flag aanslagen uitvoert om meerdere oorlogen te starten, waarbij miljoenen mensen gedood worden. Een land wat mensen zonder berechting of nu zelfs zonder verdenking oppakt en oneindig een gevangenis in kan gooien. Een land wat hun bevolking volpropt met genetisch gemodificeerd voedsel en gefluorideerd water. Waar journalisten ontslagen en/of bedreigd worden als ze de waarheid willen vertellen. Een land wat zijn eigen constitution overtreed om de burgers te intimideren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen roze bril op, ben nogal nuchter. Om Amerika als 'het grote kwaad' te beschouwen en zelfs te vergelijken met Hitler's praktijken gaat me veel te ver.
Dit is toch een discussie? Met diverse meningen?
Inderdaad. Nu kan ik wel een link plaatsen, maar dat is toch allemaal niet waar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou - GW Bushs' grandad,Prescott Bush heeft miljoenen in Duitsland in die jaren dertig geinvesteerd toen die nazi party waren 'n beetje blut.
Prescott Bush heeft wel dus 'n deeltje van de Nazi party gesteund.....dat is geen complot theorie - dat is feit.
Nu kan ik wel vergelijkingen met een paar andere landen hier neerzetten, maar laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Green1 het volgende:
[..]
Een land dat meerdere malen false flag aanslagen uitvoert om meerdere oorlogen te starten, waarbij miljoenen mensen gedood worden. Een land wat mensen zonder berechting of nu zelfs zonder verdenking oppakt en oneindig een gevangenis in kan gooien. Een land wat hun bevolking volpropt met genetisch gemodificeerd voedsel en gefluorideerd water. Waar journalisten ontslagen en/of bedreigd worden als ze de waarheid willen vertellen. Een land wat zijn eigen constitution overtreed om de burgers te intimideren.
Zo'n land vind ik hele enge overeenkomsten hebben met toen Hitler de baas was. Maar dat kan aan mij liggen.
Maar het zal allemaal wel niet waar zijn.
En die landen hebben ook allemaal zo'n grote invloed op de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu kan ik wel vergelijkingen met een paar andere landen hier neerzetten, maar laat ik dat maar niet doen.
Primaquote:Jouw mening, jouw idee.
Daar moet ik je gelijk in geven. Eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Green1 het volgende:
[..]
En die landen hebben ook allemaal zo'n grote invloed op de rest van de wereld?
[..]
Prima
Jeeejquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Eerlijk is eerlijk
Dus als ik ergens in een hoekje een vrouw mishandel, dan is dan minder erg dan wanneer George Bush dat tijdens een receptie doet in een van de gangen van het Witte Huis?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Green1 het volgende:
[..]
En die landen hebben ook allemaal zo'n grote invloed op de rest van de wereld?
Het is niet alleen zijn mening/zijn idee. Het is allemaal feitelijk wat hij daar zegt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu kan ik wel vergelijkingen met een paar andere landen hier neerzetten, maar laat ik dat maar niet doen.
Jouw mening, jouw idee.
Kan je na gaan, hoe fucked up die lui zijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef TitusPullo het volgende:
Mensen die overal een Joods complot vermoeden, vinden dat de Verenigde Staten overeenkomsten vertonen met het Derde Rijk. Da's op zijn minst treffend.
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Er lopen zoveel naïvelingen rond fok! is hier een goede afspiegeling van dit is gewoon eng! *rilt*
Dat begreep ik al welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Er lopen zoveel naïvelingen rond fok! is hier een goede afspiegeling van dit is gewoon eng! *rilt*
(niet jij hoor Green1, ik bedoel die titus-pollos en die andere naïeve debielen)
Dat ben ik niet met je eens. Als er zo veel dingen niet kloppen aan het officiële verhaal en je blijft het maar verdedigen, dan ben je gewoon dom en naïef.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?
Jij gaat uit van je eigen perceptie van dingen en als men jou daarin niet volgt dan is betreffende persoon dom en naief? Erg makkelijk, zo'n houding. Mensen hebben verschillende meningen, ik accepteer de jouwe zonder jou als persoon te veroordelen, jammer dat jij dat andersom niet kan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al welIk vind deze naïviteit ook onbegrijpelijk...
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Als er zo veel dingen niet kloppen aan het officiële verhaal en je blijft het maar verdedigen, dan ben je gewoon dom en naïef.
Kun jij nog een beetje beschaafd reageren of zit dat er niet in?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is niet alleen zijn mening/zijn idee. Het is allemaal feitelijk wat hij daar zegt.
En nee geef maar geen cliché voorbeelden want dan kom je standaard met Iran en de anti-vrouwen rechten etc. En dan lijkt Amerika voor jou weer een stuk beter. Jij hebt je hersenen van het balkon gesmeten of niet.
Bush en co hebben opzettelijk eigen burgers vermoord op 9/11 en militairen opgeofferd voor bepaalde belangen en corproaties wat alleen een handjevol mensen ten goede komt. Dringt dat tot jou door of toch nog helemaal niet?
Als je vijftien bent dan is dat nog vergefelijk. Als je studeert of al klaar bent met studeren en zegt dat je goed kunt nadenken dan absoluut niet!
Weer zo'n reactie. Lekker constructief voor de discussie ookquote:
Dat zou je denken idd, ware het niet dat dat hier zo niet werkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?
Hoe helpt jouw vraag nu eigenlijk om dat bedrog onder de aandacht te brengen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:43 schreef TitusPullo het volgende:
Wat hebben jullie nu eigenlijk gedaan om dit bedrog onder de aandacht te brengen, behalve dan stukjes schrijven op Fok?
Nee, dat merk ik...erg irritant, vermoeiend en gewoon jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou je denken idd, ware het niet dat dat hier zo niet werkt.
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou je denken idd, ware het niet dat dat hier zo niet werkt.
Wie zegt dat ik geloof dat dit bedrog bestaat? (Zie, ik zou GoedeVraag moeten heten. Jammer dat ik geen Vlaming ben.)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:54 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe helpt jouw vraag nu eigenlijk om dat bedrog onder de aandacht te brengen?
Wie zegt dat geloven in het bedrog betekent dat je het onder de aandacht moet brengen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geloof in het bedrog? (Zie, ik zou GoedeVraag moeten heten. Jammer dat ik geen Vlaming ben.)
't Is dus een prive-devotie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wie zegt dat geloven in het bedrog betekent dat je het onder de aandacht moet brengen?
Jazeker.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.
Hoort bij het recht op een eigen mening ook het recht op een eigen waarheid?
Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?quote:
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker.
En dat geldt dan voor iedereen he
Wat een onduidelijke vraag.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?
Ze winden zich op als blijkt dat anderen die mening niet delen, omdat die zorgen dat het bedrog in stand blijft. Blijkbaar is het ernstig.quote:Misschien is het gewoon een mening die sommige mensen op een forum willen delen. Ik begrijp niet waarom die mening er voor zou moeten zorgen dat je maar van alles onderneemt om hem onder de aandacht te brengen zoals je impliceerde.
Ik doel meer op het eerste gedeelte van je vraag: recht op een eigen mening.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.
Er zijn altijd wel mensen die een dergelijke mening hebben ja, misschien kunnen ze het ook nog onderbouwen ook. Maar de waarheid is wat de meerderheid vandaag vind.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen idd, helaas zijn sommigen daar niet toe in staat en worden dan persoonlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja.
Maar je kan toch ook meningen aan de kaak stellen zonder de persoon er achter weg te zetten als bijv een geestesziek iemand?
Voor de vrouw in kwestie niet, maar gezien de invloed en het vertrouwen dat mensen Bush hebben gegeven zou het in zijn geval inderdaad ernstiger zijn, omdat het - naast dat het voor de vrouw in kwestie pijnlijk is - iets zegt over de aannames die heel veel mensen deden ten opzichte van Bush.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus als ik ergens in een hoekje een vrouw mishandel, dan is dan minder erg dan wanneer George Bush dat tijdens een receptie doet in een van de gangen van het Witte Huis?
En waarom zou jij dan niet accepteren dat iemand anders die mensen naïef vindt? Is het nou zou moeilijk om die mening in zijn waarde te laten en te accepteren dat mensen die mening hebben?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet van mening zijn dat jij geen hersencellen hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun jij nog een beetje beschaafd reageren of zit dat er niet in?
Nee, ik ben het niet eens met je, en ja, dat mag ik zeggen. Net zoals jij dat mag zeggen zonder referenties naar eventueel afwezige hersencellen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet van mening zijn dat jij geen hersencellen hebt?
Hij mag zoveel menen als ie wil, zolang ie maar niet topics vervuilt met zijn gefrust.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet van mening zijn dat jij geen hersencellen hebt?
quote:
Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?
Ja nou! ik troll er wat op los hierquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja nou! ik troll er wat op los hier
Richt jij je in je wanhopige streven naar sex inmiddels op tienjarigen? Zo ja, dan zijn je woordgrappen heel geschikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.
Waarom wordt jouw wereld opeens heel somber als mensen het niet eens zijn met jouw mening? Dat begrijp ik niet. Als het jouw mening is heeft een ander daar toch geen invloed op?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk duidelijker.quote:
Nee, er staan goede argumenten in en de debunkers maken zichzelf belachelijk. Té gek!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over. Sluit het gewoon.
Hij bedoelt dat het allang niet meer over 9/11, maar over zaken die ook via DM kunnen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, er staan goede argumenten in en de debunkers maken zichzelf belachelijk. Té gek!
De verschil van mening wat voortkomt uit het feit dat debunkers alleen makkelijk de officiele verklaringen nakotsen en daar nooit een vuiltje in zien. Versus "the truthers' die de zaken via alternatieve invalshoeken willen bekijken, maar doch consequent worden weggezet als gek/dom/ziek etcetera. Dit is en blijft een onlosmakelijk onderdeel (helaas) wanneer je praat over complot-theorieën. En daarom erg in lijn met het onderwerp in dit topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het allang niet meer over 9/11, maar over zaken die ook via DM kunnen!
"De verschil van mening".... Dat zegt al genoeg over je.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De verschil van mening wat voortkomt uit het feit dat debunkers alleen makkelijk de officiele verklaringen nakotsen en daar nooit een vuiltje in zien. Versus "the truthers' die de zaken via alternatieve invalshoeken willen bekijken, maar doch consequent worden weggezet als gek/dom/ziek etcetera. Dit is en blijft een onlosmakelijk onderdeel (helaas) wanneer je praat over complot-theorieën. En daarom erg in lijn met het onderwerp in dit topic.
daar maak je maar een apart topic over in BNWquote:Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De verschil van mening wat voortkomt uit het feit dat debunkers alleen makkelijk de officiele verklaringen nakotsen en daar nooit een vuiltje in zien. Versus "the truthers' die de zaken via alternatieve invalshoeken willen bekijken, maar doch consequent worden weggezet als gek/dom/ziek etcetera. Dit is en blijft een onlosmakelijk onderdeel (helaas) wanneer je praat over complot-theorieën. En daarom erg in lijn met het onderwerp in dit topic.
Dit is inderdaad ook trollen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Richt jij je in je wanhopige streven naar sex inmiddels op tienjarigen? Zo ja, dan zijn je woordgrappen heel geschikt.
Wait what? Goede argumenten? Waar dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, er staan goede argumenten in en de debunkers maken zichzelf belachelijk. Té gek!
Oogkleppen weer opgezet?quote:Op zondag 10 juni 2012 08:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wait what? Goede argumenten? Waar dan?
Blijkbaarquote:
Dat "vol goede argumenten" maak je er nu zelf van.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
BlijkbaarIk zie dezelfde onzin langskomen die al jaren lang langs komt, en zelfs daarvan maar 2 of 3 dingen (gebouwen zonder weerstand neergaan bijv). Nou niet echt wat ik een topic vol goede argumenten noem.
Ik zal tien keer het gedicht van Auke de Leeuw overschrijven bij wijze van boetedoening.quote:
Gelukkig hoef je het standpunt van de tegenstander niet te vervormen om hem voor geestelijk gehandicapt uit te kunnen maken.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:26 schreef Dhalsim het volgende:
Ik zie mezelf als een zeer open minded persoon en laat iedereen in zijn waarde, maar als iemand zich serieus verdiept heeft in 911 en toch de originele conspiracy theorie (met die 19 kapers en man met baard in grot) voor waarheid aanneemt, dan beschouw ik diegene als geestelijk gehandicapt.
Dat is ook de kracht van herhaling he.. op den duur is het alsof je er zelf bent bijgeweest zo goed ken je alle beelden.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Op National Geographic wordt 9/11 ook tot in den treure herhaalt. Nu weer een documantaire.
Wat een propaganda.......
En kunnen de beelden van hen die er daadwerkelijk bij waren op de achtergrond geraken.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van herhaling he.. op den duur is het alsof je er zelf bent bijgeweest zo goed ken je alle beelden.
Dit inderdaad..quote:Op zondag 10 juni 2012 09:26 schreef Dhalsim het volgende:
Ik zie mezelf als een zeer open minded persoon en laat iedereen in zijn waarde, maar als iemand zich serieus verdiept heeft in 911 en toch de originele conspiracy theorie (met die 19 kapers en man met baard in grot) voor waarheid aanneemt, dan beschouw ik diegene als geestelijk gehandicapt.
Je hoeft geen Einstein te zijn om tot de conclusie te kunnen komen dat het bestaan van de paashaas aannemelijker is dan het officiële lulverhaal over 911.
Moeilijk he, mensen met een andere opvatting in hun waarde te laten...quote:Op zondag 10 juni 2012 09:26 schreef Dhalsim het volgende:
Je hoeft geen Einstein te zijn om tot de conclusie te kunnen komen dat het bestaan van de paashaas aannemelijker is dan het officiële lulverhaal over 911.
Omdat TNT goedkoper is.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Goed.
Waarom gebruikt men in de demolition-wereld dan geen vleigtuigen om gebouwen neertehalen moet je je afvragen. 9/11 heeft namelijk bewezen dat wanneer men een vliegtuig in een gebouw laat vliegen. Het gebouw enkel uren erna gewoon volledig verpulvert tot betonstof en inmekaar klapt in zijn eigen footprint. Scheelt weken voorbereiding. Scheelt tonnen explosieven!
Holy shit eureka!
Zou het duurder zijn om een paar hectoliters kerosine in een gebouw tot ontploffing te brengen?quote:
Of je laat ze op een gebouw als het pentagon af vliegen. Dat is een mooie manier om van oude vliegtuigen af te komen... het vliegtuig verdwijnt gewoon.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Goed.
Waarom gebruikt men in de demolition-wereld dan geen vleigtuigen om gebouwen neertehalen moet je je afvragen. 9/11 heeft namelijk bewezen dat wanneer men een vliegtuig in een gebouw laat vliegen. Het gebouw enkel uren erna gewoon volledig verpulvert tot betonstof en inmekaar klapt in zijn eigen footprint. Scheelt weken voorbereiding. Scheelt tonnen explosieven!
Holy shit eureka!
Waarom haal je niet het allerminst neutrale oordeel ''geestelijk gehandicapt'' weg?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef Gray het volgende:
Willen alle geestelijk gehandicapten en geestelijk niet-gehandicapten weer op een neutrale manier over 9/11 discussieren?
Namens de lezers, de reageerders en uw geliefde moderator: vriendelijk bedankt!
Ahja, volledig in de footprint he? Daarom was er zeker ook voor al die miljarden aan schade aan omringende gebouwen. Daarom zijn ze natuurlijk zo lang bezig geweest om al het handig tot stof verpulverde puin op te ruimen. Daarom ging wtc7 al zo scheef dat de penthouse er af lazerde. Duidelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Goed.
Holy shit eureka!
Had je deze vraag over moderatie gesteld het het feedback-topic, waar het hoort, dan had ik het beantwoord.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom haal je niet het allerminst neutrale oordeel ''geestelijk gehandicapt'' weg?
quote:Op maandag 11 juni 2012 02:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ahja, volledig in de footprint he? Daarom was er zeker ook voor al die miljarden aan schade aan omringende gebouwen. Daarom zijn ze natuurlijk zo lang bezig geweest om al het handig tot stof verpulverde puin op te ruimen. Daarom ging wtc7 al zo scheef dat de penthouse er af lazerde. Duidelijk
Brandt toch niet heet genoeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:00 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zou het duurder zijn om een paar hectoliters kerosine in een gebouw tot ontploffing te brengen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 07:19 schreef Gray het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk penthouse spreek jij van?
Heb ik in het officiële rapport niets over gelezen, maar misschien heb ik dat net gemist. Wat is je bron?
Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:55 schreef Green1 het volgende:
[..]Er staat helemaal niks over wtc 7 in het officiële rapport.
Dan ben ik het niet tegen gekomenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7.
Dit is gewoon hetzelfde als Robert M. (ik noem maar iets) die zijn eigen zaak zou onderzoeken, en zou zeggen dat hij onschuldig is, en dat men dat maar klakkeloos aanneemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:41 schreef Synthercell het volgende:
9/11 levert twee samenzweringstheorieen op, de een van negentien kapers die vliegtuigen in de torens en het Pentagon boorden, de andere de inside job/staatsterreur theorie. Je moet dus beiden tot op de bodem uitzoeken wil je achter de waarheid komen.
Complotdenken is een, een complot oplossen via forenschische wetenschap en feiten is twee, dit laatste wordt dus vooral niet gedaan door de overheden, dit maakt hen verdacht.
Over WTC 7 staat in het commission vodje helemaal niets. De afbakening deed het 'm.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7.
Het officiële verhaal is inderdaad onzin. Net zo aannemelijk als het boek "Nijntje In De Dierentuin".quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is allemaal onzin. Vraag maar aan Helpmefok.
Ik heb anders scenario's gelezen hier waarbij Nijntje wit weg zou trekkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het officiële verhaal is inderdaad onzin. Net zo aannemelijk als het boek "Nijntje In De Dierentuin".
Nijntje is wit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb anders scenario's gelezen hier waarbij Nijntje wit weg zou trekken
WTH?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef Green1 het volgende:
Nu wordt Iran er ook nog even bij betrokken...
http://www.nu.nl/buitenla(...)g-911-toegekend.html
Dat er nog persbureaus zijn die die onzin serieus nemenOngelofelijk..
Ook mooi dat de "echtgenoot van één van de piloten" een eiser is in die zaak..
Tsja.. ik vind dit ook bizar. Men ging in oorlog met afganistan, en toen irak om die aanslagen. En nu beschuldigen ze Iran ervan?!??!quote:
Heb laatst de biografie van deze mevrouw gelezen. Poe poe, pittige tante.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef tuinworm het volgende:
Hier nog een vreemd verhaal dat kan worden toegevoegd aan het lijstje van toevalligheden:
[9/11] Het Duistere verleden van Nina Brink
Gelukkig maar. Maar waar had je die joint dan nog voor nodig?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef bravilor01 het volgende:
Dat we zo af en toe eens een jointje opstaken wil niet zeggen dat we lui waren, maar dat we open-minded waren b.t.w...
die heeft echt een joint nodig, wat hij is de laatste week weer vet aan het ranten!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
Daar is niets mis mee. Denk je trouwens dat Bob Marley een volgeling zou zijn geweest van Alex Jones?
IMO Alex Jones is controlled opposition. Ik denk dat Bob Marley was te slim om iemand zoiets te volgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
Daar is niets mis mee. Denk je trouwens dat Bob Marley een volgeling zou zijn geweest van Alex Jones?
http://rt.com/usa/news/chesterfield-veteran-facebook-arrest-106/quote:Facebook posts land Marine vet in mental ward?
US police reportedly detained a Marine Corps veteran in a mental hospital over Facebook posts, triggering outrage in the online community. Brandon J. Raub claimed the FBI was concerned about his "calling for the arrest of government officials."
Raub, 26, is now being held in the John Randolph Behavioral Health psychiatric ward. In an online interview with local media, Raub’s mother reported that her son’s hearing is due to take place later on Monday. Raub claimed in a phone interview that he was brought to the ward against his will.
(...)
Raub posted Facebook messages that suggested that the US government was behind the 9/11 attacks, and signed a petition to re-open the investigation into the terrorist act.
quote:The Psychology of Mass Denial: 9/11 Truth and Cognitive Dissonance
http://www.disinfo.com/20(...)ognitive-dissonance/
ja ok. er bestaan door 9/11 ook een heleboel complot ontkenners.quote:
Toen gebouw WTC 7 werd neergehaald op dezelfde dag in de namiddag.quote:Wanneer en hoe heb je tot het conclusie gekomen dat er iets verschrikkelijk verkeerd is van het officiele 911 verhaal?
Dat werkt dan natuurlijk beide kanten op.quote:Op maandag 3 september 2012 10:17 schreef Resonancer het volgende:
Waarom de massa CT rond 9-11 afwijst:
[..]
Nee, (nog) niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat werkt dan natuurlijk beide kanten op.
wooot, dat stukje op 27 minuten is nieuw voor me.quote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Froggiefied het volgende:
40 minuten voor de mensen die denken dat het vliegtuigen waren.
Tevens zou ik ook de andere videos van dit kanaal bekijken, over onderwerpen zoals False Awakening
Alle vliegtuigen zijn er in bewerkt, ze hebben gewoon slordigheids foutjes gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
wooot, dat stukje op 27 minuten is nieuw voor me.
Hebben de debunkers daar 'n verklaring voor ?
ik vond al appart hoe de beide torens in storte en toen gebouw 7 instorte was de druppel.quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef Synthercell het volgende:
[..]
ja ok. er bestaan door 9/11 ook een heleboel complot ontkenners.
[..]
Toen gebouw WTC 7 werd neergehaald op dezelfde dag in de namiddag.
misschien... wat ik raar vind zijn de duizenden en duizenden verklaringen van New Yorkers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:51 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
Alle vliegtuigen zijn er in bewerkt, ze hebben gewoon slordigheids foutjes gemaakt.
Heb jij daar bronnen voor dan ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien... wat ik raar vind zijn de duizenden en duizenden verklaringen van New Yorkers.
die de vliegtuigen hebben gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |