abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2012 @ 21:44:50 #1
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112400829
Laatste post uit vorige topic als reactie op Lavenderr:

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die had ik gezien, en dan nog denk ik dat als er zoiets gebeurt iedereen anders reageert. Je ziet het al bij getuigen van een ongeluk, als je 10 getuigen hebt zitten er vaak grote verschillen in de getuigenissen.
En daarom is 9/11 ook zo briljant. Je kunt het altijd hierop terugvoeren. De tv beelden... die laten echter zien wat er "echt" is gebeurd. Dus ja... Wat jij wel of niet dacht te hebben gezien is dan ineens niet meer belangrijk.

De televisie is een krachtig wapen.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:15:14 #2
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_112402730
Gray: Ik voel me niet aangevallen of beledigd. Ik geloof het verhaal ook niet zoals het ons is verteld, maar dat maakt hier niet uit. Er zit een verschil tussen argusogen en direct afschepen met: dat is toch onzin.

Over die douane: dat zat er in ja. Ook nog wat andere goeie punten waar onderzoek naar is gedaan, maar dat is toch allemaal msm dus ga ik mezelf de moeite besparen en niet alles hier uitleggen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Fiddlergurl op 03-06-2012 22:20:30 ]
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  zondag 3 juni 2012 @ 23:03:58 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112405647
1. geen weerstand (van verdieping op verdieping op verdieping) tijdens het ineenstorten van torens 1,2,7.

2. Al het beton verpulverd tot betonstof (wat voor energie doet dit. bij een natuurlijke implosie van een gebouw zie je dit niet en blijven er betonbrokken over al was het icm. demolition)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 3 juni 2012 @ 23:06:07 #4
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112405759
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef Fiddlergurl het volgende:
Gray: Ik voel me niet aangevallen of beledigd. Ik geloof het verhaal ook niet zoals het ons is verteld, maar dat maakt hier niet uit. Er zit een verschil tussen argusogen en direct afschepen met: dat is toch onzin.

Over die douane: dat zat er in ja. Ook nog wat andere goeie punten waar onderzoek naar is gedaan, maar dat is toch allemaal msm dus ga ik mezelf de moeite besparen en niet alles hier uitleggen.
Het grote punt is de VS heeft vaker gelogen. En dat hele officiele verklaring over 9/11 is ook maar theorie.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_112434126
Deze uitspraak zou toch wel een onderzoek rechtvaardigen, lijkt me zo:

pi_112443575
Ik weet niet of deze al is gepasseerd.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:44:50 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112579878
"Today, Americans would be outraged if UN troops entered Los Angeles to restore order; tomorrow, they will be grateful. This is especially true if they were told there was an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. [u]It is then that all people of the world will plead with world leaders to deliver them from this evil....individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by their world government."
Henry Kissinger @Bilderberg 1992

“We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order.”
David Rockefeller
pi_112583451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef Schenkstroop het volgende:
"Today, Americans would be outraged if UN troops entered Los Angeles to restore order; tomorrow, they will be grateful. This is especially true if they were told there was an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. [u]It is then that all people of the world will plead with world leaders to deliver them from this evil....individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by their world government."
Henry Kissinger @Bilderberg 1992

“We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order.”
David Rockefeller
20 jaar is best lang, maar uiteindelijk krijgen ze hun zin.
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 10:09:52 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_112602641
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:44 schreef THEFXR het volgende:
Laatste post uit vorige topic als reactie op Lavenderr:

[..]

En daarom is 9/11 ook zo briljant. Je kunt het altijd hierop terugvoeren. De tv beelden... die laten echter zien wat er "echt" is gebeurd. Dus ja... Wat jij wel of niet dacht te hebben gezien is dan ineens niet meer belangrijk.

De televisie is een krachtig wapen.
Dat is het zeker.
En ik denk dan ook dat die beelden bij iedereen die ze gezien heeft in het hoofd zijn blijven hangen.
Alle complottheorieën naderhand ten spijt.
pi_112608602
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
1. geen weerstand (van verdieping op verdieping op verdieping) tijdens het ineenstorten van torens 1,2,7.

2. Al het beton verpulverd tot betonstof (wat voor energie doet dit. bij een natuurlijke implosie van een gebouw zie je dit niet en blijven er betonbrokken over al was het icm. demolition)
3.Telefoons werkt niet nu vanuit vleigtuigen....10 jaar geleden ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_112612172
Ik heb 'n vraagje aan die complot denkers:)
Wanneer en hoe heb je tot het conclusie gekomen dat er iets verschrikkelijk verkeerd is van het officiele 911 verhaal?
Voor mij was t rondom 6 jaar geleden toen ik had wat gelezen op Rense.Toen dacht ik ook dat het te gek voor woorden was maar...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_112612251
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:16 schreef Green1 het volgende:
Deze uitspraak zou toch wel een onderzoek rechtvaardigen, lijkt me zo:

Uit welke videobeelden heeft hij die uitspraken?
pi_112612334
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Uit welke videobeelden heeft hij die uitspraken?

vanaf 6:25
pi_112612835
Ik heb de betreffende quote even opgeschreven:

quote:
I heard it repeatedly after the '93 world trade center bombing. By saying they didn't kill enough people. It wasn't said by militants, it was said by FBI-agents. They didn't say it because they wanted more blood. But they understood it would take more blood in order to get the government to react.
And now I'm hearing other FBI and other officials say to me: "Steve, we're gonna need another 9/11"
Vertaald:
quote:
Ik hoorde het bij herhaling na de '93 World Trade Center aanslag. Door te zeggen dat ze niet genoeg mensen hadden vermoord. Het werd niet gezegd door militanten, het werd gezegd door FBI-agenten. Ze zeiden het niet omdat ze wilde bloed wilden zien. Maar ze begrepen dat er meer bloed nodig zou zijn om de regering om te laten reageren.
En nu hoor ik andere FBI en andere ambtenaren zeggen tegen mij: "Steve, we gaan een andere 9/11 nodig hebben"
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 14:33:17 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_112613623
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:16 schreef Green1 het volgende:
Ik heb de betreffende quote even opgeschreven:

[..]

Vertaald:

[..]

'it was said by FBI-agents' dat is toch vaag?
pi_112613743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klein beetje maar...
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:40:32 #17
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112613992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

"It was Al Qaeda they hate our freedom, said US-government". Dat is toch ook zoiets vaags. Afgezien dat je het waarschijnlijk erg aannemelijk vindt klinken?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:49:53 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112617247
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Tingo het volgende:
Wanneer en hoe heb je tot het conclusie gekomen dat er iets verschrikkelijk verkeerd is van het officiele 911 verhaal?
Voor mij was t rondom 6 jaar geleden toen ik had wat gelezen op Rense.Toen dacht ik ook dat het te gek voor woorden was maar...
voor mij was het op tweevandaag met daan de wit
http://www.deepjournal.com/p/7/a/en/75.html
pi_112618149
quote:
Niet echt 1 ding. Het is meer gewoon de grote hoeveelheid tegenstrijdigheden, en toevalligheden. En de manier waarop de VS al het onderzoek heeft tegen gewerkt.
En de explosies die zich hebben voorgedaan onderin de torens. WTC 7. Een vliegtuig dat zogenaamd het, normaal gesproken, best beschermde luchtruim van de wereld binnen vliegt zonder uit de lucht geschoten te worden.

En dat er 4 keer op 1 dag een vliegtuig niet ge-intercept wordt. Dat intercepten is een standaard procedure. Maar op 11 september moest er ineens van alles mis gaan, 4 keer? Yeah, right.

Mensen die niet op zijn minst door hebben dat er iets mis is aan het verhaal zijn gewoon te lui om zich er in te verdiepen, of te bang om te denken dat het wel eens waar kan zijn dat de VS bestuurd wordt door mensen die net zo erg zijn als Hitler, die het tegenovergestelde dan het beste voor de wereld willen.
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 16:14:24 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_112618282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Green1 het volgende:

[..]

Niet echt 1 ding. Het is meer gewoon de grote hoeveelheid tegenstrijdigheden, en toevalligheden. En de manier waarop de VS al het onderzoek heeft tegen gewerkt.
En de explosies die zich hebben voorgedaan onderin de torens. WTC 7. Een vliegtuig dat zogenaamd het, normaal gesproken, best beschermde luchtruim van de wereld binnen vliegt zonder uit de lucht geschoten te worden.

En dat er 4 keer op 1 dag een vliegtuig niet ge-intercept wordt. Dat intercepten is een standaard procedure. Maar op 11 september moest er ineens van alles mis gaan, 4 keer? Yeah, right.

Mensen die niet op zijn minst door hebben dat er iets mis is aan het verhaal zijn gewoon te lui om zich er in te verdiepen, of te bang om te denken dat het wel eens waar kan zijn dat de VS bestuurd wordt door mensen die net zo erg zijn als Hitler, die het tegenovergestelde dan het beste voor de wereld willen.
Dat gaat me dan weer te ver.
pi_112618342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan moet je je roze brilletje eens af doen..
pi_112618473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wat als, zoals in The Lone Gunmen geportretteerd wordt, een groepering binnen de Amerikaanse overheid over lijken gaat om een Pax Americana te verwezenlijken?

Is dat meer aannemelijk?
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 16:23:08 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_112618680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef Green1 het volgende:

[..]

Dan moet je je roze brilletje eens af doen..
Ik heb geen roze bril op, ben nogal nuchter. Om Amerika als 'het grote kwaad' te beschouwen en zelfs te vergelijken met Hitler's praktijken gaat me veel te ver.
Dit is toch een discussie? Met diverse meningen?
pi_112619554
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb geen roze bril op, ben nogal nuchter. Om Amerika als 'het grote kwaad' te beschouwen en zelfs te vergelijken met Hitler's praktijken gaat me veel te ver.
Nou - GW Bushs' grandad,Prescott Bush heeft miljoenen in Duitsland in die jaren dertig geinvesteerd toen die nazi party waren 'n beetje blut.
Prescott Bush heeft wel dus 'n deeltje van de Nazi party gesteund.....dat is geen complot theorie - dat is feit.
pi_112619616
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een land dat meerdere malen false flag aanslagen uitvoert om meerdere oorlogen te starten, waarbij miljoenen mensen gedood worden. Een land wat mensen zonder berechting of nu zelfs zonder verdenking oppakt en oneindig een gevangenis in kan gooien. Een land wat hun bevolking volpropt met genetisch gemodificeerd voedsel en gefluorideerd water. Waar journalisten ontslagen en/of bedreigd worden als ze de waarheid willen vertellen. Een land wat zijn eigen constitution overtreed om de burgers te intimideren.

Zo'n land vind ik hele enge overeenkomsten hebben met toen Hitler de baas was. Maar dat kan aan mij liggen.

Maar het zal allemaal wel niet waar zijn.
pi_112619644
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou - GW Bushs' grandad,Prescott Bush heeft miljoenen in Duitsland in die jaren dertig geinvesteerd toen die nazi party waren 'n beetje blut.
Prescott Bush heeft wel dus 'n deeltje van de Nazi party gesteund.....dat is geen complot theorie - dat is feit.
Inderdaad. Nu kan ik wel een link plaatsen, maar dat is toch allemaal niet waar.
pi_112619868
The CIA learned their trade from the Gestapo/SS.

Honderden nazi scientists waren nieuwe ID's en American nationaliteiten gegeven na WWII.
Zie Operation Paperclip.
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 16:58:12 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_112620112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Green1 het volgende:

[..]

Een land dat meerdere malen false flag aanslagen uitvoert om meerdere oorlogen te starten, waarbij miljoenen mensen gedood worden. Een land wat mensen zonder berechting of nu zelfs zonder verdenking oppakt en oneindig een gevangenis in kan gooien. Een land wat hun bevolking volpropt met genetisch gemodificeerd voedsel en gefluorideerd water. Waar journalisten ontslagen en/of bedreigd worden als ze de waarheid willen vertellen. Een land wat zijn eigen constitution overtreed om de burgers te intimideren.

Zo'n land vind ik hele enge overeenkomsten hebben met toen Hitler de baas was. Maar dat kan aan mij liggen.

Maar het zal allemaal wel niet waar zijn.
Nu kan ik wel vergelijkingen met een paar andere landen hier neerzetten, maar laat ik dat maar niet doen.
Jouw mening, jouw idee.
pi_112620237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu kan ik wel vergelijkingen met een paar andere landen hier neerzetten, maar laat ik dat maar niet doen.
En die landen hebben ook allemaal zo'n grote invloed op de rest van de wereld?
quote:
Jouw mening, jouw idee.
Prima :)
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 17:04:27 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_112620327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Green1 het volgende:

[..]

[..]

Prima :)
Daar moet ik je gelijk in geven. Eerlijk is eerlijk :)
pi_112620575
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar moet ik je gelijk in geven. Eerlijk is eerlijk :)
Jeeej *O*
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:44:38 #32
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_112645413
Mensen die overal een Joods complot vermoeden, vinden dat de Verenigde Staten overeenkomsten vertonen met het Derde Rijk. Da's op zijn minst treffend.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:51:33 #33
235357 TitusPullo
pi_112645679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Green1 het volgende:

[..]

Dus als ik ergens in een hoekje een vrouw mishandel, dan is dan minder erg dan wanneer George Bush dat tijdens een receptie doet in een van de gangen van het Witte Huis?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 9 juni 2012 @ 01:41:20 #34
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112647114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jouw mening, jouw idee.
Het is niet alleen zijn mening/zijn idee. Het is allemaal feitelijk wat hij daar zegt.

En nee geef maar geen cliché voorbeelden want dan kom je standaard met Iran en de anti-vrouwen rechten etc. En dan lijkt Amerika voor jou weer een stuk beter. Jij hebt je hersenen van het balkon gesmeten of niet.

Bush en co hebben opzettelijk eigen burgers vermoord op 9/11 en militairen opgeofferd voor bepaalde belangen en corproaties wat alleen een handjevol mensen ten goede komt. Dringt dat tot jou door of toch nog helemaal niet?

Als je vijftien bent dan is dat nog vergefelijk. Als je studeert of al klaar bent met studeren en zegt dat je goed kunt nadenken dan absoluut niet!

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 09-06-2012 01:50:00 ]
pi_112647264
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef TitusPullo het volgende:
Mensen die overal een Joods complot vermoeden, vinden dat de Verenigde Staten overeenkomsten vertonen met het Derde Rijk. Da's op zijn minst treffend.
Kan je na gaan, hoe fucked up die lui zijn...
  zaterdag 9 juni 2012 @ 01:49:22 #36
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112647273

[ Bericht 65% gewijzigd door Gray op 09-06-2012 09:57:52 ]
pi_112647341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Er lopen zoveel naïvelingen rond fok! is hier een goede afspiegeling van dit is gewoon eng! *rilt*
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_112647382
quote:
Er lopen zoveel naïvelingen rond fok! is hier een goede afspiegeling van dit is gewoon eng! *rilt*

(niet jij hoor Green1, ik bedoel die titus-pollos en die andere naïeve debielen)
Dat begreep ik al wel :) Ik vind deze naïviteit ook onbegrijpelijk...
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 01:52 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?
Dat ben ik niet met je eens. Als er zo veel dingen niet kloppen aan het officiële verhaal en je blijft het maar verdedigen, dan ben je gewoon dom en naïef.
pi_112647551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 01:54 schreef Green1 het volgende:

[..]

Dat begreep ik al wel :) Ik vind deze naïviteit ook onbegrijpelijk...

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Als er zo veel dingen niet kloppen aan het officiële verhaal en je blijft het maar verdedigen, dan ben je gewoon dom en naïef.
Jij gaat uit van je eigen perceptie van dingen en als men jou daarin niet volgt dan is betreffende persoon dom en naief? Erg makkelijk, zo'n houding. Mensen hebben verschillende meningen, ik accepteer de jouwe zonder jou als persoon te veroordelen, jammer dat jij dat andersom niet kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door David Letterman op 09-06-2012 06:27:15 ]
Pulp Fiction
  zaterdag 9 juni 2012 @ 02:21:23 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112647903
Er wordt altijd kleinerend gedaan naar mensen toe die de officiele verklaring niet geloven en niet accepteren. De reactie van Green1 is daarom begrijpelijk. Je hebt als "truther" namelijk consequent te maken met een algemene naïviteit bij anderen als het gaat om 9/11. Mensen in de oppositie welteverstaan. Er is geeneens verschil van mening te bekennen onder deze naïvelingen. Deze mensen die de officele verklaring anhangen als enige waarheid. Allemaal praten zij braaf de officiele verklaring na.
pi_112649449
Over het algemeen heb je gelijk dat een discussie over dit onderwerp al snel wordt vervuild door het over en weer karaktiseren van personen. Debunkers en truthers grijpen daarnaar als ze zien of voelen dat de discussie niet zo gaat als ze zouden willen. Elkaar dan dom/naief/geestesziek noemen is dan een makkelijke weg, maar dodelijk voor een goede discussie. Wanneer deze wordt aangegaan op basis van wederzijds respect voor elkaars mening dan heb je tenminste een basis, al kan ik begrijpen dat zoiets moeilijk is.
Als je argumenten niet worden overgenomen dan is iemand van naiviteit beschuldigen erg makkelijk, maar geen goede methode. Je zal moeten accepteren dat mensen anders tegen dingen aankijken, een andere mening vornen, tot een andere conclusie komen. Wanneer je dat kan, dan is er genoeg ruimte om in gesprek te blijven, en misschien dat het op de langere termijn toch nog tot iets leidt.

Maar goed...iets teveel off topic...terug naar waar het topic om gaat?
Pulp Fiction
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 09:54:49 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_112649910
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is niet alleen zijn mening/zijn idee. Het is allemaal feitelijk wat hij daar zegt.

En nee geef maar geen cliché voorbeelden want dan kom je standaard met Iran en de anti-vrouwen rechten etc. En dan lijkt Amerika voor jou weer een stuk beter. Jij hebt je hersenen van het balkon gesmeten of niet.
Bush en co hebben opzettelijk eigen burgers vermoord op 9/11 en militairen opgeofferd voor bepaalde belangen en corproaties wat alleen een handjevol mensen ten goede komt. Dringt dat tot jou door of toch nog helemaal niet?

Als je vijftien bent dan is dat nog vergefelijk. Als je studeert of al klaar bent met studeren en zegt dat je goed kunt nadenken dan absoluut niet!
Kun jij nog een beetje beschaafd reageren of zit dat er niet in?
Nee, ik ben het niet eens met je, en ja, dat mag ik zeggen. Net zoals jij dat mag zeggen zonder referenties naar eventueel afwezige hersencellen.
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 09:56:10 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_112649925
quote:
Weer zo'n reactie. Lekker constructief voor de discussie ook ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door Gray op 09-06-2012 09:57:41 ]
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 09:57:14 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_112649942
quote:

[..]

Dat zou je denken idd, ware het niet dat dat hier zo niet werkt.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:43:31 #45
235357 TitusPullo
pi_112651953
Wat hebben jullie nu eigenlijk gedaan om dit bedrog onder de aandacht te brengen, behalve dan stukjes schrijven op Fok?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:54:45 #46
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_112652228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:43 schreef TitusPullo het volgende:
Wat hebben jullie nu eigenlijk gedaan om dit bedrog onder de aandacht te brengen, behalve dan stukjes schrijven op Fok?
Hoe helpt jouw vraag nu eigenlijk om dat bedrog onder de aandacht te brengen?
pi_112652231
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat merk ik...erg irritant, vermoeiend en gewoon jammer.
Pulp Fiction
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:57:03 #48
371032 GoedeVraag
pi_112652269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.

Hoort bij het recht op een eigen mening ook het recht op een eigen waarheid?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:57:25 #49
235357 TitusPullo
pi_112652279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:54 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Hoe helpt jouw vraag nu eigenlijk om dat bedrog onder de aandacht te brengen?
Wie zegt dat ik geloof dat dit bedrog bestaat? (Zie, ik zou GoedeVraag moeten heten. Jammer dat ik geen Vlaming ben.)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:58:06 #50
371032 GoedeVraag
pi_112652295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik geloof in het bedrog? (Zie, ik zou GoedeVraag moeten heten. Jammer dat ik geen Vlaming ben.)
Wie zegt dat geloven in het bedrog betekent dat je het onder de aandacht moet brengen?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:58:32 #51
235357 TitusPullo
pi_112652313
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Wie zegt dat geloven in het bedrog betekent dat je het onder de aandacht moet brengen?
't Is dus een prive-devotie.
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 12:00:41 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_112652373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.

Jazeker.
En dat geldt dan voor iedereen he :)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:00:46 #53
371032 GoedeVraag
pi_112652376
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

't Is dus een prive-devotie.
Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?

Misschien is het gewoon een mening die sommige mensen op een forum willen delen. Ik begrijp niet waarom die mening er voor zou moeten zorgen dat je maar van alles onderneemt om hem onder de aandacht te brengen zoals je impliceerde.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:01:37 #54
371032 GoedeVraag
pi_112652401
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jazeker.
En dat geldt dan voor iedereen he :)
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:05:30 #55
235357 TitusPullo
pi_112652513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?
Wat een onduidelijke vraag.

quote:
Misschien is het gewoon een mening die sommige mensen op een forum willen delen. Ik begrijp niet waarom die mening er voor zou moeten zorgen dat je maar van alles onderneemt om hem onder de aandacht te brengen zoals je impliceerde.
Ze winden zich op als blijkt dat anderen die mening niet delen, omdat die zorgen dat het bedrog in stand blijft. Blijkbaar is het ernstig.
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 12:07:51 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_112652582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?
Ik doel meer op het eerste gedeelte van je vraag: recht op een eigen mening.
pi_112652604
quote:

[..]

Ja.

Maar je kan toch ook meningen aan de kaak stellen zonder de persoon er achter weg te zetten als bijv een geestesziek iemand?
Pulp Fiction
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:09:12 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112652624
quote:

[..]

Er zijn altijd wel mensen die een dergelijke mening hebben ja, misschien kunnen ze het ook nog onderbouwen ook. Maar de waarheid is wat de meerderheid vandaag vind.
The truth was in here.
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 12:10:00 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_112652648
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Ja.

Maar je kan toch ook meningen aan de kaak stellen zonder de persoon er achter weg te zetten als bijv een geestesziek iemand?
Dat zou moeten kunnen idd, helaas zijn sommigen daar niet toe in staat en worden dan persoonlijk.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:24:52 #60
371032 GoedeVraag
pi_112653044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:51 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus als ik ergens in een hoekje een vrouw mishandel, dan is dan minder erg dan wanneer George Bush dat tijdens een receptie doet in een van de gangen van het Witte Huis?
Voor de vrouw in kwestie niet, maar gezien de invloed en het vertrouwen dat mensen Bush hebben gegeven zou het in zijn geval inderdaad ernstiger zijn, omdat het - naast dat het voor de vrouw in kwestie pijnlijk is - iets zegt over de aannames die heel veel mensen deden ten opzichte van Bush.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:25:53 #61
371032 GoedeVraag
pi_112653073
quote:

[..]

En waarom zou jij dan niet accepteren dat iemand anders die mensen naïef vindt? Is het nou zou moeilijk om die mening in zijn waarde te laten en te accepteren dat mensen die mening hebben?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:27:17 #62
371032 GoedeVraag
pi_112653108
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kun jij nog een beetje beschaafd reageren of zit dat er niet in?
Nee, ik ben het niet eens met je, en ja, dat mag ik zeggen. Net zoals jij dat mag zeggen zonder referenties naar eventueel afwezige hersencellen.
Waarom mag hij niet van mening zijn dat jij geen hersencellen hebt?
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 12:28:06 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_112653125
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

:')
pi_112653164
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Hij mag zoveel menen als ie wil, zolang ie maar niet topics vervuilt met zijn gefrust.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:32:23 #65
371032 GoedeVraag
pi_112653236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Iederéén had volgens jou toch recht op een mening?

Eerst blij met de politiek-correcte vlag zwaaien en dan huilen als iemand van zijn door jouw verdedigde recht gebruik maakt?

Wat zie ik hier over het hoofd?
pi_112653284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Wat zie ik hier over het hoofd?
Mij.

Kappen met dit gemier. Jij en de rest en iedereen. Nu.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:24:32 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112665067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 19:48:17 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_112669072
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.
Ja nou! ik troll er wat op los hier :D
pi_112673094
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja nou! ik troll er wat op los hier :D
:D

Het moet idd niet veel gekker worden...
Pulp Fiction
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:19:39 #70
235357 TitusPullo
pi_112678772
quote:

[..]

Richt jij je in je wanhopige streven naar sex inmiddels op tienjarigen? Zo ja, dan zijn je woordgrappen heel geschikt.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:21:30 #71
235357 TitusPullo
pi_112678836
Ik ben namelijk wel een etter.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:29:42 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112679115
Emperisch bedoelde ik.
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 23:30:47 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_112679156
quote:

[..]

Waarom wordt jouw wereld opeens heel somber als mensen het niet eens zijn met jouw mening? Dat begrijp ik niet. Als het jouw mening is heeft een ander daar toch geen invloed op?
Wat mij verbaast is de kronkels waarin mensen die geloven in een andere gang van zaken tijdens 9/11 zich draaien om het maar zoveel mogelijk van de officiele versie af te laten wijken.

En ik vind het niet netjes om persoonlijk te worden en je dan te verlagen door mensen uit te schelden .
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:32:13 #74
235357 TitusPullo
pi_112679214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Emperisch bedoelde ik.
Dat maakt het een stuk duidelijker.
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 23:32:23 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_112679220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Emperisch bedoelde ik.
Empirisch ?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:34:27 #76
235357 TitusPullo
pi_112679302
Vergeet niet dat Schenkstroop het moeilijk heeft. Veel moeilijker dan de zwarte Amerikanen die zich in de jaren vijftig verzetten tegen het blanke racisme in dat land.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:37:01 #77
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112679396
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Empirisch ?
http://www.encyclo.nl/begrip/empirisch
pi_112679902
Dit topic gaat nergens meer over. Sluit het gewoon.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:52:28 #79
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112680040
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over. Sluit het gewoon.
Nee, er staan goede argumenten in en de debunkers maken zichzelf belachelijk. Té gek!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:53:34 #80
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112680082
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee, er staan goede argumenten in en de debunkers maken zichzelf belachelijk. Té gek!
Hij bedoelt dat het allang niet meer over 9/11, maar over zaken die ook via DM kunnen!
pi_112680102
En die schenkstroop moet helemaal ophouden... Met zijn zooi die al 8 jaar lang uitgekauwd is en volop ontkracht op alle fronten. Sockpuppet schenk :r
  zondag 10 juni 2012 @ 01:15:03 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112682578
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat het allang niet meer over 9/11, maar over zaken die ook via DM kunnen!
De verschil van mening wat voortkomt uit het feit dat debunkers alleen makkelijk de officiele verklaringen nakotsen en daar nooit een vuiltje in zien. Versus "the truthers' die de zaken via alternatieve invalshoeken willen bekijken, maar doch consequent worden weggezet als gek/dom/ziek etcetera. Dit is en blijft een onlosmakelijk onderdeel (helaas) wanneer je praat over complot-theorieën. En daarom erg in lijn met het onderwerp in dit topic.
pi_112682893
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De verschil van mening wat voortkomt uit het feit dat debunkers alleen makkelijk de officiele verklaringen nakotsen en daar nooit een vuiltje in zien. Versus "the truthers' die de zaken via alternatieve invalshoeken willen bekijken, maar doch consequent worden weggezet als gek/dom/ziek etcetera. Dit is en blijft een onlosmakelijk onderdeel (helaas) wanneer je praat over complot-theorieën. En daarom erg in lijn met het onderwerp in dit topic.
"De verschil van mening".... Dat zegt al genoeg over je.
  zondag 10 juni 2012 @ 02:39:38 #84
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_112683793
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

daar maak je maar een apart topic over in BNW
  zondag 10 juni 2012 @ 06:50:45 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112684506
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Richt jij je in je wanhopige streven naar sex inmiddels op tienjarigen? Zo ja, dan zijn je woordgrappen heel geschikt.
Dit is inderdaad ook trollen.
The truth was in here.
  zondag 10 juni 2012 @ 08:24:46 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112684735
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wait what? Goede argumenten? Waar dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 10 juni 2012 @ 09:26:07 #87
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_112685112
Ik zie mezelf als een zeer open minded persoon en laat iedereen in zijn waarde, maar als iemand zich serieus verdiept heeft in 911 en toch de originele conspiracy theorie (met die 19 kapers en man met baard in grot) voor waarheid aanneemt, dan beschouw ik diegene als geestelijk gehandicapt.

Je hoeft geen Einstein te zijn om tot de conclusie te kunnen komen dat het bestaan van de paashaas aannemelijker is dan het officiële lulverhaal over 911.

in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_112685158
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 08:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wait what? Goede argumenten? Waar dan?
Oogkleppen weer opgezet? :Y)
  zondag 10 juni 2012 @ 10:20:42 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112685865
quote:
6s.gif Op zondag 10 juni 2012 09:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Oogkleppen weer opgezet? :Y)
Blijkbaar :P Ik zie dezelfde onzin langskomen die al jaren lang langs komt, en zelfs daarvan maar 2 of 3 dingen (gebouwen zonder weerstand neergaan bijv). Nou niet echt wat ik een topic vol goede argumenten noem.
Onikaan ni ov dovah
pi_112686418
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Blijkbaar :P Ik zie dezelfde onzin langskomen die al jaren lang langs komt, en zelfs daarvan maar 2 of 3 dingen (gebouwen zonder weerstand neergaan bijv). Nou niet echt wat ik een topic vol goede argumenten noem.
Dat "vol goede argumenten" maak je er nu zelf van. ;)

Maar ik heb ook jou her en der twijfels zien uiten, plus dat ik me argumenten en stellingen kan bedenken waar weinig tot geen reacties op kwamen. Soms lijk je het doen voorkomen alsof je volledig achter het officiele verhaal staat, door je zeer korte reacties als kritiek op argumenten en stellingen van anderen. Nuance ontbreekt, inclusief je eigen visie op de zaken en dat maakt samen met de minachtende toon dat mensen je verkeerd begrijpen. Jammer, want volgens mij post je hier niet alleen om je intellectuele ego op te krikken, maar ook omdat je zelf enigszins reactionair denkt. Sowieso in je werk/onderzoek, maar ik denk ook wel een een selecte groep BNW-onderwerpen.

Overigens staat helaas relatief weinig inhoudelijks in deze reeks, omdat mensen zo snel vervallen in persoonlijke aanvallen en zijlingse discussies als op de afgelopen twee pagina's. Aparte topics voor verschillende 9/11-theorieën hadden denk ik handiger geweest, maar doordachte reacties uiteraard het best.
  zondag 10 juni 2012 @ 11:26:34 #91
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_112687221
Op National Geographic wordt 9/11 ook tot in den treure herhaalt. Nu weer een documantaire.
Wat een propaganda.......
  zondag 10 juni 2012 @ 12:10:39 #92
235357 TitusPullo
pi_112688225
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 06:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dit is inderdaad ook trollen.
Ik zal tien keer het gedicht van Auke de Leeuw overschrijven bij wijze van boetedoening.
  zondag 10 juni 2012 @ 12:17:39 #93
235357 TitusPullo
pi_112688428
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 09:26 schreef Dhalsim het volgende:
Ik zie mezelf als een zeer open minded persoon en laat iedereen in zijn waarde, maar als iemand zich serieus verdiept heeft in 911 en toch de originele conspiracy theorie (met die 19 kapers en man met baard in grot) voor waarheid aanneemt, dan beschouw ik diegene als geestelijk gehandicapt.
Gelukkig hoef je het standpunt van de tegenstander niet te vervormen om hem voor geestelijk gehandicapt uit te kunnen maken.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:38:13 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112690721
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Op National Geographic wordt 9/11 ook tot in den treure herhaalt. Nu weer een documantaire.
Wat een propaganda.......
Dat is ook de kracht van herhaling he.. op den duur is het alsof je er zelf bent bijgeweest zo goed ken je alle beelden.
The truth was in here.
pi_112692698
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is ook de kracht van herhaling he.. op den duur is het alsof je er zelf bent bijgeweest zo goed ken je alle beelden.
En kunnen de beelden van hen die er daadwerkelijk bij waren op de achtergrond geraken. ;)
pi_112693980
quote:

Je hoeft geen Einstein te zijn om tot de conclusie te kunnen komen dat het bestaan van de paashaas aannemelijker is dan het officiële lulverhaal over 911.
Dit inderdaad..
pi_112695230
quote:

Moeilijk he, mensen met een andere opvatting in hun waarde te laten...

Als dit soort kwalificaties nou eens achterwege worden gelaten, krijgen we misschien een betere discussie. Zou een verademing zijn.

Maar goed, laat maar hangen. Topic gaat nergens meer over.
Pulp Fiction
pi_112697042
Willen alle geestelijk gehandicapten en geestelijk niet-gehandicapten weer op een neutrale manier over 9/11 discussieren?

Namens de lezers, de reageerders en uw geliefde moderator: vriendelijk bedankt!
  zondag 10 juni 2012 @ 20:11:33 #99
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112706493
Goed.

Waarom gebruikt men in de demolition-wereld dan geen vleigtuigen om gebouwen neertehalen moet je je afvragen. 9/11 heeft namelijk bewezen dat wanneer men een vliegtuig in een gebouw laat vliegen. Het gebouw enkel uren erna gewoon volledig verpulvert tot betonstof en inmekaar klapt in zijn eigen footprint. Scheelt weken voorbereiding. Scheelt tonnen explosieven!

Holy shit eureka!
  zondag 10 juni 2012 @ 20:20:20 #100
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112706934
Oja!

En en als je dus twee gebouwen naast mekaar hebt staan he. En die hebben elk al een vliegtuig gehad. Maar er staat nog een derde gebouw in de buurt en die moet ook neer. Hey fuggit absolutely No need for a third plane dumbass! It will automagically collapse just like the other two buildings!!!

Yay!

Einstein kind sir pls splain this :P
pi_112707980
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Goed.

Waarom gebruikt men in de demolition-wereld dan geen vleigtuigen om gebouwen neertehalen moet je je afvragen. 9/11 heeft namelijk bewezen dat wanneer men een vliegtuig in een gebouw laat vliegen. Het gebouw enkel uren erna gewoon volledig verpulvert tot betonstof en inmekaar klapt in zijn eigen footprint. Scheelt weken voorbereiding. Scheelt tonnen explosieven!

Holy shit eureka!
Omdat TNT goedkoper is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112709432
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Omdat TNT goedkoper is.
Zou het duurder zijn om een paar hectoliters kerosine in een gebouw tot ontploffing te brengen?
pi_112709606
quote:
Goed.

Holy shit eureka!
Of je laat ze op een gebouw als het pentagon af vliegen. Dat is een mooie manier om van oude vliegtuigen af te komen... het vliegtuig verdwijnt gewoon.
  zondag 10 juni 2012 @ 23:55:36 #104
235357 TitusPullo
pi_112720690
quote:
4s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef Gray het volgende:
Willen alle geestelijk gehandicapten en geestelijk niet-gehandicapten weer op een neutrale manier over 9/11 discussieren?

Namens de lezers, de reageerders en uw geliefde moderator: vriendelijk bedankt!
Waarom haal je niet het allerminst neutrale oordeel ''geestelijk gehandicapt'' weg?
  maandag 11 juni 2012 @ 02:12:01 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112724404
quote:
Goed.

Holy shit eureka!
Ahja, volledig in de footprint he? Daarom was er zeker ook voor al die miljarden aan schade aan omringende gebouwen. Daarom zijn ze natuurlijk zo lang bezig geweest om al het handig tot stof verpulverde puin op te ruimen. Daarom ging wtc7 al zo scheef dat de penthouse er af lazerde. Duidelijk ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_112725700
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarom haal je niet het allerminst neutrale oordeel ''geestelijk gehandicapt'' weg?
Had je deze vraag over moderatie gesteld het het feedback-topic, waar het hoort, dan had ik het beantwoord. ;)
pi_112725720
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 02:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ahja, volledig in de footprint he? Daarom was er zeker ook voor al die miljarden aan schade aan omringende gebouwen. Daarom zijn ze natuurlijk zo lang bezig geweest om al het handig tot stof verpulverde puin op te ruimen. Daarom ging wtc7 al zo scheef dat de penthouse er af lazerde. Duidelijk ;)

Welk penthouse spreek jij van?

Heb ik in het officiële rapport niets over gelezen, maar misschien heb ik dat net gemist. Wat is je bron?
pi_112726651
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:00 schreef Loppe het volgende:

[..]

Zou het duurder zijn om een paar hectoliters kerosine in een gebouw tot ontploffing te brengen?
Brandt toch niet heet genoeg.
pi_112729045
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 07:19 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welk penthouse spreek jij van?

Heb ik in het officiële rapport niets over gelezen
, maar misschien heb ik dat net gemist. Wat is je bron?
_O- Er staat helemaal niks over wtc 7 in het officiële rapport.
pi_112729666
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:55 schreef Green1 het volgende:

[..]

_O- Er staat helemaal niks over wtc 7 in het officiële rapport.
Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7. :?
pi_112729734
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7. :?
Dan ben ik het niet tegen gekomen :) Ik zal het nog eens doorbladeren.
pi_112732823
9/11 levert twee samenzweringstheorieen op, de een van negentien kapers die vliegtuigen in de torens en het Pentagon boorden, de andere de inside job/staatsterreur theorie. Je moet dus beiden tot op de bodem uitzoeken wil je achter de waarheid komen.
Complotdenken is een, een complot oplossen via forenschische wetenschap en feiten is twee, dit laatste wordt dus vooral niet gedaan door de overheden, dit maakt hen verdacht.
pi_112733019
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:41 schreef Synthercell het volgende:
9/11 levert twee samenzweringstheorieen op, de een van negentien kapers die vliegtuigen in de torens en het Pentagon boorden, de andere de inside job/staatsterreur theorie. Je moet dus beiden tot op de bodem uitzoeken wil je achter de waarheid komen.
Complotdenken is een, een complot oplossen via forenschische wetenschap en feiten is twee, dit laatste wordt dus vooral niet gedaan door de overheden, dit maakt hen verdacht.
Dit is gewoon hetzelfde als Robert M. (ik noem maar iets) die zijn eigen zaak zou onderzoeken, en zou zeggen dat hij onschuldig is, en dat men dat maar klakkeloos aanneemt.

En ze beheersen de media, dus ze kunnen ook nog eens bepalen wat er wel of niet bekend wordt. Je zou bijna respect voor die daders krijgen voor hoe ze het allemaal uitgedacht hebben, ware het niet dat het zulke verstrekkende gevolgen heeft.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 13:53:48 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_112735739
Misschien is deze al eerder gepost, weet ik eigenlijk niet. In 5 min het complot uitgelegd:

beetje irritante stem, dat wel.
pi_112749417
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Over WTC 7 staat in het commission vodje helemaal niets. De afbakening deed het 'm.

Toch vind ik dat wel vreemd vooral omdat WTC7 (23e verdieping) het emergency HQ was voor de burgemeester van NY. Waarom functioneerde dat niet, waarom was de plek niet goed (heet hangijzer voor 9-11), wat er tijdens de ramp in WTC 7 gebeurde, etc.
Dat valt dan toch wel in het kader van het commission report, maar echt...geen woord.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_112952293
Dit vind ik misschien wel een van de beste lezingen die ik gezien heb. Hij (Mike Ruppert) is een ex-rechercheur en hij laat zien hoe 11 september verbonden is met de 'economische crisis' en met CIA drugssmokkel en olie.
Het gaat niet specifiek over 11 september, maar het laat maar weer eens zien hoe erg de VS tot op het bot verrot is. (Iets wat veel mensen maar niet tot zich door willen laten dringen). Dat het gewoon een totalitaire politiestaat is.

Echt een aanrader.

pi_113190320
Dit is allemaal onzin. Vraag maar aan Helpmefok.
pi_113200426
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is allemaal onzin. Vraag maar aan Helpmefok.
Het officiële verhaal is inderdaad onzin. Net zo aannemelijk als het boek "Nijntje In De Dierentuin".
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 19:08:27 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_113200517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef Green1 het volgende:

[..]

Het officiële verhaal is inderdaad onzin. Net zo aannemelijk als het boek "Nijntje In De Dierentuin".
Ik heb anders scenario's gelezen hier waarbij Nijntje wit weg zou trekken :P
pi_113205962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb anders scenario's gelezen hier waarbij Nijntje wit weg zou trekken :P
Nijntje is wit. _O-
  Moderator donderdag 21 juni 2012 @ 20:51:03 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_113206155
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nijntje is wit. _O-
Nou rood van wordt dan :P
pi_113206228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou rood van wordt dan :P
Wat jij wil :D
pi_113223966
Some very interesting discussion (and witty remarks) regarding the possiblity that much of the 911 TV footage is fake ,made in studios with actors before 911 and then broadcast as ‘live’.

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=18&t=1297

9/11 'Wounded survivors'
pi_113507384
Het lijkt dat er is sommige interessante ontwikkelingen met die 911 saga.....

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=17&t=807&start=465

"Brian S Staveley I think he does a very good job, of talking about what happened on 9/11… EG The fake footage, The Non victims….

He does quite well in getting the news out and looks like he is gaining quite an audience… About a fortnight ago some one who said that they were on ground zero after the towers collapsed had heard through a mutual friend that of about Brian’s claim No-one died on 9/11… And this person named Nick from New York (who lives about 45 mins from Ground zero ) challenged Brian because he said he was down there and had seen people down there covered in dust.
They got talking and a week later Brian invited him on the show… Now Nick clearly states he never had any idea of any conspiracy Stuff before talking with Brian... and amazingly enough he agrees with what resonates with this forum. His account of what went on on 9/11 also corroborates with what the forum is saying.

Yes I did listen to the interview and I do have a strong feeling Nick is legit…. I wouldn’t bother posting it up if it sounded Bullshit... Simon (and others I really want you to listen to the interview with Nick) it’s stuff you have been saying for years… Movie sets, Stage Lighting, like a movie,"
pi_113569378
Nog fans van Clinton hier?
Titel zegt Illuminati, maar gaat over Bin Laden en 9/11 en zelfs Somalië. Plus media-mind control.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:46:52 #126
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_113827684
Ik vind het verhaal van deze CIA whistleblower (die zelf door de patriot act 10 jaar heeft vastgezeten omdat ze te veel wist) toch met stip de beste eye-opener als het om 9/11 gaat...talking about insiders...

En het is ook wel interessant om te zien hoe YouTube steeds het aantal views wijzigt.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_114913886
Nu wordt Iran er ook nog even bij betrokken... _O-

http://www.nu.nl/buitenla(...)g-911-toegekend.html

Dat er nog persbureaus zijn die die onzin serieus nemen :') Ongelofelijk..

Ook mooi dat de "echtgenoot van één van de piloten" een eiser is in die zaak.. :')
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:10:01 #128
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_114925754
9/11 heeft te veel 'toevalligheden' en plausibele gebeurtenissen en argumentatie om klakkeloos het officiële verhaal te geloven. Zolang de werkelijke toedracht voor een deel giswerk blijft is de discussie nu logischerwijs nog steeds gaande.
Ideas are more powerful than guns. We would not let our enemies have guns, why should we let them have ideas?
pi_114927226
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef Green1 het volgende:
Nu wordt Iran er ook nog even bij betrokken... _O-

http://www.nu.nl/buitenla(...)g-911-toegekend.html

Dat er nog persbureaus zijn die die onzin serieus nemen :') Ongelofelijk..

Ook mooi dat de "echtgenoot van één van de piloten" een eiser is in die zaak.. :')
WTH?
pi_114940591
quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef Gray het volgende:

[..]

WTH?
Tsja.. ik vind dit ook bizar. Men ging in oorlog met afganistan, en toen irak om die aanslagen. En nu beschuldigen ze Iran ervan?!??!

Nou, van de "zeven landen in vijf jaar" (6:40) hebben ze de eerste zes al netjes afgewerkt..

irak
syria
lebanon
libya
somalia
sudan

En nu is het m.i. de beurt aan Iran.

Mooi motief om die aanslagen uit te voeren hoor. Dat is het wel waard om 2, met asbest gevulde torens neer te halen.
pi_115028178
mr jones kondigt een 10 uur durende repo aan over 9/11

pi_115063040
Hier nog een vreemd verhaal dat kan worden toegevoegd aan het lijstje van toevalligheden:

[9/11] Het Duistere verleden van Nina Brink
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:10:11 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_115063367
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef tuinworm het volgende:
Hier nog een vreemd verhaal dat kan worden toegevoegd aan het lijstje van toevalligheden:

[9/11] Het Duistere verleden van Nina Brink
Heb laatst de biografie van deze mevrouw gelezen. Poe poe, pittige tante.
pi_115316361
10 jaar geleden, toen ik nog studeerde en zo af toe eens een jointje met vrienden opstak wezen zij op en de 9-11 conspracy theoriën en de illuminati. Dat we zo af en toe eens een jointje opstaken wil niet zeggen dat we lui waren, maar dat we open-minded waren b.t.w...

Dat 9-11 een inside job was wilde ik nog wel geloven, maar de illuminati ging mij toch echt een stapje te ver...

Nu 10 jaar verder, zittend als een slaaf achter mijn bureautje en geketend aan de bank middels mijn hypotheek begin ik toch eindelijk langzaam in te zien dat er wellicht veel meer aan de hand is dan ik ooit onder ogen hebben durven zien...

oke, i admit.. i'm a full blown conspiracy nuttcase.

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds!
-bob marley-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:49:21 #135
235357 TitusPullo
pi_115316911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef bravilor01 het volgende:
Dat we zo af en toe eens een jointje opstaken wil niet zeggen dat we lui waren, maar dat we open-minded waren b.t.w...
Gelukkig maar. Maar waar had je die joint dan nog voor nodig?
pi_115317400
voor het filosoferen, anders denken en natuurlijk ook gewoon eens voor de lach
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:00:52 #137
235357 TitusPullo
pi_115317533
Daar is niets mis mee. Denk je trouwens dat Bob Marley een volgeling zou zijn geweest van Alex Jones?
pi_115319268
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
Daar is niets mis mee. Denk je trouwens dat Bob Marley een volgeling zou zijn geweest van Alex Jones?
die heeft echt een joint nodig, wat hij is de laatste week weer vet aan het ranten!
pi_115326324
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
IMO Alex Jones is controlled opposition. Ik denk dat Bob Marley was te slim om iemand zoiets te volgen.
pi_115931602
quote:
Facebook posts land Marine vet in mental ward?

US police reportedly detained a Marine Corps veteran in a mental hospital over Facebook posts, triggering outrage in the online community. Brandon J. Raub claimed the FBI was concerned about his "calling for the arrest of government officials."

Raub, 26, is now being held in the John Randolph Behavioral Health psychiatric ward. In an online interview with local media, Raub’s mother reported that her son’s hearing is due to take place later on Monday. Raub claimed in a phone interview that he was brought to the ward against his will.

(...)

Raub posted Facebook messages that suggested that the US government was behind the 9/11 attacks, and signed a petition to re-open the investigation into the terrorist act.
http://rt.com/usa/news/chesterfield-veteran-facebook-arrest-106/

Hij is is/wordt weer vrij gelaten, volgens dit bericht: http://wtvr.com/2012/08/2(...)arine-veteran-freed/
pi_116338232
Waarom de massa CT rond 9-11 afwijst:
quote:
The Psychology of Mass Denial: 9/11 Truth and Cognitive Dissonance
http://www.disinfo.com/20(...)ognitive-dissonance/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116367110
quote:
ja ok. er bestaan door 9/11 ook een heleboel complot ontkenners.

quote:
Toen gebouw WTC 7 werd neergehaald op dezelfde dag in de namiddag.
  maandag 3 september 2012 @ 23:04:49 #143
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_116368025

40 minuten voor de mensen die denken dat het vliegtuigen waren.

Tevens zou ik ook de andere videos van dit kanaal bekijken, over onderwerpen zoals False Awakening
  dinsdag 4 september 2012 @ 00:32:43 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116372058
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:17 schreef Resonancer het volgende:
Waarom de massa CT rond 9-11 afwijst:

[..]

Dat werkt dan natuurlijk beide kanten op.
Onikaan ni ov dovah
pi_116374526
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat werkt dan natuurlijk beide kanten op.
Nee, (nog) niet.
Eisenhower1961.
pi_116374669
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Froggiefied het volgende:

40 minuten voor de mensen die denken dat het vliegtuigen waren.

Tevens zou ik ook de andere videos van dit kanaal bekijken, over onderwerpen zoals False Awakening
wooot, dat stukje op 27 minuten is nieuw voor me.
Hebben de debunkers daar 'n verklaring voor ?
Eisenhower1961.
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:51:56 #147
347252 Froggiefied
Screamo is niet Dood.
pi_116375834
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

wooot, dat stukje op 27 minuten is nieuw voor me.
Hebben de debunkers daar 'n verklaring voor ?
Alle vliegtuigen zijn er in bewerkt, ze hebben gewoon slordigheids foutjes gemaakt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:08:04 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116376226
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef Synthercell het volgende:

[..]

ja ok. er bestaan door 9/11 ook een heleboel complot ontkenners.

[..]

Toen gebouw WTC 7 werd neergehaald op dezelfde dag in de namiddag.
ik vond al appart hoe de beide torens in storte en toen gebouw 7 instorte was de druppel.
het comentaar wat er bij geleverd werd ook heb vaak controled demolition horen vallen.
:{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:11:03 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116376293
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:51 schreef Froggiefied het volgende:

[..]

Alle vliegtuigen zijn er in bewerkt, ze hebben gewoon slordigheids foutjes gemaakt.
misschien... wat ik raar vind zijn de duizenden en duizenden verklaringen van New Yorkers.
die de vliegtuigen hebben gezien ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116377104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

misschien... wat ik raar vind zijn de duizenden en duizenden verklaringen van New Yorkers.
die de vliegtuigen hebben gezien ;)
Heb jij daar bronnen voor dan ?
Die NYers herhalen misschien wel wat anderen zeggen of op tv zagen.
Genoeg verklaringen on the record van mensen die geen vliegtuig zagen ( o.a. veel tv verslaggevers) of iets wat geen Boeing was, of niet kloppende veel te gedetailleerde verklaringen.. Dat mensen 'n vliegtuig zagen is toch niet raar ? Het is imho veel raarder dat zovelen dit niet zagen, of iets geheel anders.

v.b. en:
http://www.911research.dsl.pipex.com/ggua175/witness/
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')