Jeeejquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Eerlijk is eerlijk
Dus als ik ergens in een hoekje een vrouw mishandel, dan is dan minder erg dan wanneer George Bush dat tijdens een receptie doet in een van de gangen van het Witte Huis?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Green1 het volgende:
[..]
En die landen hebben ook allemaal zo'n grote invloed op de rest van de wereld?
Het is niet alleen zijn mening/zijn idee. Het is allemaal feitelijk wat hij daar zegt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu kan ik wel vergelijkingen met een paar andere landen hier neerzetten, maar laat ik dat maar niet doen.
Jouw mening, jouw idee.
Kan je na gaan, hoe fucked up die lui zijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef TitusPullo het volgende:
Mensen die overal een Joods complot vermoeden, vinden dat de Verenigde Staten overeenkomsten vertonen met het Derde Rijk. Da's op zijn minst treffend.
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Er lopen zoveel naïvelingen rond fok! is hier een goede afspiegeling van dit is gewoon eng! *rilt*
Dat begreep ik al welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Er lopen zoveel naïvelingen rond fok! is hier een goede afspiegeling van dit is gewoon eng! *rilt*
(niet jij hoor Green1, ik bedoel die titus-pollos en die andere naïeve debielen)
Dat ben ik niet met je eens. Als er zo veel dingen niet kloppen aan het officiële verhaal en je blijft het maar verdedigen, dan ben je gewoon dom en naïef.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?
Jij gaat uit van je eigen perceptie van dingen en als men jou daarin niet volgt dan is betreffende persoon dom en naief? Erg makkelijk, zo'n houding. Mensen hebben verschillende meningen, ik accepteer de jouwe zonder jou als persoon te veroordelen, jammer dat jij dat andersom niet kan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al welIk vind deze naïviteit ook onbegrijpelijk...
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Als er zo veel dingen niet kloppen aan het officiële verhaal en je blijft het maar verdedigen, dan ben je gewoon dom en naïef.
Kun jij nog een beetje beschaafd reageren of zit dat er niet in?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is niet alleen zijn mening/zijn idee. Het is allemaal feitelijk wat hij daar zegt.
En nee geef maar geen cliché voorbeelden want dan kom je standaard met Iran en de anti-vrouwen rechten etc. En dan lijkt Amerika voor jou weer een stuk beter. Jij hebt je hersenen van het balkon gesmeten of niet.
Bush en co hebben opzettelijk eigen burgers vermoord op 9/11 en militairen opgeofferd voor bepaalde belangen en corproaties wat alleen een handjevol mensen ten goede komt. Dringt dat tot jou door of toch nog helemaal niet?
Als je vijftien bent dan is dat nog vergefelijk. Als je studeert of al klaar bent met studeren en zegt dat je goed kunt nadenken dan absoluut niet!
Weer zo'n reactie. Lekker constructief voor de discussie ookquote:
Dat zou je denken idd, ware het niet dat dat hier zo niet werkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?
Hoe helpt jouw vraag nu eigenlijk om dat bedrog onder de aandacht te brengen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:43 schreef TitusPullo het volgende:
Wat hebben jullie nu eigenlijk gedaan om dit bedrog onder de aandacht te brengen, behalve dan stukjes schrijven op Fok?
Nee, dat merk ik...erg irritant, vermoeiend en gewoon jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou je denken idd, ware het niet dat dat hier zo niet werkt.
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou je denken idd, ware het niet dat dat hier zo niet werkt.
Wie zegt dat ik geloof dat dit bedrog bestaat? (Zie, ik zou GoedeVraag moeten heten. Jammer dat ik geen Vlaming ben.)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:54 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe helpt jouw vraag nu eigenlijk om dat bedrog onder de aandacht te brengen?
Wie zegt dat geloven in het bedrog betekent dat je het onder de aandacht moet brengen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geloof in het bedrog? (Zie, ik zou GoedeVraag moeten heten. Jammer dat ik geen Vlaming ben.)
't Is dus een prive-devotie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wie zegt dat geloven in het bedrog betekent dat je het onder de aandacht moet brengen?
Jazeker.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.
Hoort bij het recht op een eigen mening ook het recht op een eigen waarheid?
Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?quote:
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker.
En dat geldt dan voor iedereen he
Wat een onduidelijke vraag.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?
Ze winden zich op als blijkt dat anderen die mening niet delen, omdat die zorgen dat het bedrog in stand blijft. Blijkbaar is het ernstig.quote:Misschien is het gewoon een mening die sommige mensen op een forum willen delen. Ik begrijp niet waarom die mening er voor zou moeten zorgen dat je maar van alles onderneemt om hem onder de aandacht te brengen zoals je impliceerde.
Ik doel meer op het eerste gedeelte van je vraag: recht op een eigen mening.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.
Er zijn altijd wel mensen die een dergelijke mening hebben ja, misschien kunnen ze het ook nog onderbouwen ook. Maar de waarheid is wat de meerderheid vandaag vind.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen idd, helaas zijn sommigen daar niet toe in staat en worden dan persoonlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja.
Maar je kan toch ook meningen aan de kaak stellen zonder de persoon er achter weg te zetten als bijv een geestesziek iemand?
Voor de vrouw in kwestie niet, maar gezien de invloed en het vertrouwen dat mensen Bush hebben gegeven zou het in zijn geval inderdaad ernstiger zijn, omdat het - naast dat het voor de vrouw in kwestie pijnlijk is - iets zegt over de aannames die heel veel mensen deden ten opzichte van Bush.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus als ik ergens in een hoekje een vrouw mishandel, dan is dan minder erg dan wanneer George Bush dat tijdens een receptie doet in een van de gangen van het Witte Huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |