't Is dus een prive-devotie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wie zegt dat geloven in het bedrog betekent dat je het onder de aandacht moet brengen?
Jazeker.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.
Hoort bij het recht op een eigen mening ook het recht op een eigen waarheid?
Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?quote:
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker.
En dat geldt dan voor iedereen he
Wat een onduidelijke vraag.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een devotie is. Is het geloof in het verhaal uit de krant dat ook?
Ze winden zich op als blijkt dat anderen die mening niet delen, omdat die zorgen dat het bedrog in stand blijft. Blijkbaar is het ernstig.quote:Misschien is het gewoon een mening die sommige mensen op een forum willen delen. Ik begrijp niet waarom die mening er voor zou moeten zorgen dat je maar van alles onderneemt om hem onder de aandacht te brengen zoals je impliceerde.
Ik doel meer op het eerste gedeelte van je vraag: recht op een eigen mening.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wacht maar tot mensen van mening zijn dat negers, Joden, vrouwen of homo's het kwaad in de wereld zijn. Dan is het allemaal schandalig dit dat.
Er zijn altijd wel mensen die een dergelijke mening hebben ja, misschien kunnen ze het ook nog onderbouwen ook. Maar de waarheid is wat de meerderheid vandaag vind.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen idd, helaas zijn sommigen daar niet toe in staat en worden dan persoonlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja.
Maar je kan toch ook meningen aan de kaak stellen zonder de persoon er achter weg te zetten als bijv een geestesziek iemand?
Voor de vrouw in kwestie niet, maar gezien de invloed en het vertrouwen dat mensen Bush hebben gegeven zou het in zijn geval inderdaad ernstiger zijn, omdat het - naast dat het voor de vrouw in kwestie pijnlijk is - iets zegt over de aannames die heel veel mensen deden ten opzichte van Bush.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus als ik ergens in een hoekje een vrouw mishandel, dan is dan minder erg dan wanneer George Bush dat tijdens een receptie doet in een van de gangen van het Witte Huis?
En waarom zou jij dan niet accepteren dat iemand anders die mensen naïef vindt? Is het nou zou moeilijk om die mening in zijn waarde te laten en te accepteren dat mensen die mening hebben?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat iemand de complotten niet gelooft is niet naief of dom, maar simpelweg het hebben van een andere mening/opvatting. Is het nou echt zo moeilijk om mensen met een andere mening dan de jouwe in hun waarde te laten en te accepteren dat ze die mening hebben?
Waarom mag hij niet van mening zijn dat jij geen hersencellen hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun jij nog een beetje beschaafd reageren of zit dat er niet in?
Nee, ik ben het niet eens met je, en ja, dat mag ik zeggen. Net zoals jij dat mag zeggen zonder referenties naar eventueel afwezige hersencellen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet van mening zijn dat jij geen hersencellen hebt?
Hij mag zoveel menen als ie wil, zolang ie maar niet topics vervuilt met zijn gefrust.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet van mening zijn dat jij geen hersencellen hebt?
quote:
Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:01 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Recht op een eigen waarheid bedoel je? Interessant. Tot waar mag je vanuit die waarheid handelen? En wanneer dat niet mag, is dat dan een schending van dat recht op je eigen waarheid?
Ja nou! ik troll er wat op los hierquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja nou! ik troll er wat op los hier
Richt jij je in je wanhopige streven naar sex inmiddels op tienjarigen? Zo ja, dan zijn je woordgrappen heel geschikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Puint is, Tietkip en lavender en dat soort trollen vinden de officiele verklaring van de Amerikaanse overheid aangaande 9/11 imperisch en niks dan de waarheid. Terwijl het verhaal rammelt aan alle kanten en opzich niets meer dan een theorie zelf is. Zoiets als "wij van wc eend zeggend dat wc eend het beste is en niet anders". Van deze mensen zakt de moed je in de schoenen en zie je de wereld opeens heel somber.
Waarom wordt jouw wereld opeens heel somber als mensen het niet eens zijn met jouw mening? Dat begrijp ik niet. Als het jouw mening is heeft een ander daar toch geen invloed op?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk duidelijker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |