Omdat TNT goedkoper is.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Goed.
Waarom gebruikt men in de demolition-wereld dan geen vleigtuigen om gebouwen neertehalen moet je je afvragen. 9/11 heeft namelijk bewezen dat wanneer men een vliegtuig in een gebouw laat vliegen. Het gebouw enkel uren erna gewoon volledig verpulvert tot betonstof en inmekaar klapt in zijn eigen footprint. Scheelt weken voorbereiding. Scheelt tonnen explosieven!
Holy shit eureka!
Zou het duurder zijn om een paar hectoliters kerosine in een gebouw tot ontploffing te brengen?quote:
Of je laat ze op een gebouw als het pentagon af vliegen. Dat is een mooie manier om van oude vliegtuigen af te komen... het vliegtuig verdwijnt gewoon.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Goed.
Waarom gebruikt men in de demolition-wereld dan geen vleigtuigen om gebouwen neertehalen moet je je afvragen. 9/11 heeft namelijk bewezen dat wanneer men een vliegtuig in een gebouw laat vliegen. Het gebouw enkel uren erna gewoon volledig verpulvert tot betonstof en inmekaar klapt in zijn eigen footprint. Scheelt weken voorbereiding. Scheelt tonnen explosieven!
Holy shit eureka!
Waarom haal je niet het allerminst neutrale oordeel ''geestelijk gehandicapt'' weg?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef Gray het volgende:
Willen alle geestelijk gehandicapten en geestelijk niet-gehandicapten weer op een neutrale manier over 9/11 discussieren?
Namens de lezers, de reageerders en uw geliefde moderator: vriendelijk bedankt!
Ahja, volledig in de footprint he? Daarom was er zeker ook voor al die miljarden aan schade aan omringende gebouwen. Daarom zijn ze natuurlijk zo lang bezig geweest om al het handig tot stof verpulverde puin op te ruimen. Daarom ging wtc7 al zo scheef dat de penthouse er af lazerde. Duidelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Goed.
Holy shit eureka!
Had je deze vraag over moderatie gesteld het het feedback-topic, waar het hoort, dan had ik het beantwoord.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom haal je niet het allerminst neutrale oordeel ''geestelijk gehandicapt'' weg?
quote:Op maandag 11 juni 2012 02:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ahja, volledig in de footprint he? Daarom was er zeker ook voor al die miljarden aan schade aan omringende gebouwen. Daarom zijn ze natuurlijk zo lang bezig geweest om al het handig tot stof verpulverde puin op te ruimen. Daarom ging wtc7 al zo scheef dat de penthouse er af lazerde. Duidelijk
Brandt toch niet heet genoeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:00 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zou het duurder zijn om een paar hectoliters kerosine in een gebouw tot ontploffing te brengen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 07:19 schreef Gray het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk penthouse spreek jij van?
Heb ik in het officiële rapport niets over gelezen, maar misschien heb ik dat net gemist. Wat is je bron?
Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:55 schreef Green1 het volgende:
[..]Er staat helemaal niks over wtc 7 in het officiële rapport.
Dan ben ik het niet tegen gekomenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7.
Dit is gewoon hetzelfde als Robert M. (ik noem maar iets) die zijn eigen zaak zou onderzoeken, en zou zeggen dat hij onschuldig is, en dat men dat maar klakkeloos aanneemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:41 schreef Synthercell het volgende:
9/11 levert twee samenzweringstheorieen op, de een van negentien kapers die vliegtuigen in de torens en het Pentagon boorden, de andere de inside job/staatsterreur theorie. Je moet dus beiden tot op de bodem uitzoeken wil je achter de waarheid komen.
Complotdenken is een, een complot oplossen via forenschische wetenschap en feiten is twee, dit laatste wordt dus vooral niet gedaan door de overheden, dit maakt hen verdacht.
Over WTC 7 staat in het commission vodje helemaal niets. De afbakening deed het 'm.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel wat in stond, inclusief verwijzing naar het aparte rapport voor WTC 7.
Het officiële verhaal is inderdaad onzin. Net zo aannemelijk als het boek "Nijntje In De Dierentuin".quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is allemaal onzin. Vraag maar aan Helpmefok.
Ik heb anders scenario's gelezen hier waarbij Nijntje wit weg zou trekkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het officiële verhaal is inderdaad onzin. Net zo aannemelijk als het boek "Nijntje In De Dierentuin".
Nijntje is wit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb anders scenario's gelezen hier waarbij Nijntje wit weg zou trekken
WTH?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef Green1 het volgende:
Nu wordt Iran er ook nog even bij betrokken...
http://www.nu.nl/buitenla(...)g-911-toegekend.html
Dat er nog persbureaus zijn die die onzin serieus nemenOngelofelijk..
Ook mooi dat de "echtgenoot van één van de piloten" een eiser is in die zaak..
Tsja.. ik vind dit ook bizar. Men ging in oorlog met afganistan, en toen irak om die aanslagen. En nu beschuldigen ze Iran ervan?!??!quote:
Heb laatst de biografie van deze mevrouw gelezen. Poe poe, pittige tante.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef tuinworm het volgende:
Hier nog een vreemd verhaal dat kan worden toegevoegd aan het lijstje van toevalligheden:
[9/11] Het Duistere verleden van Nina Brink
Gelukkig maar. Maar waar had je die joint dan nog voor nodig?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef bravilor01 het volgende:
Dat we zo af en toe eens een jointje opstaken wil niet zeggen dat we lui waren, maar dat we open-minded waren b.t.w...
die heeft echt een joint nodig, wat hij is de laatste week weer vet aan het ranten!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
Daar is niets mis mee. Denk je trouwens dat Bob Marley een volgeling zou zijn geweest van Alex Jones?
IMO Alex Jones is controlled opposition. Ik denk dat Bob Marley was te slim om iemand zoiets te volgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
Daar is niets mis mee. Denk je trouwens dat Bob Marley een volgeling zou zijn geweest van Alex Jones?
http://rt.com/usa/news/chesterfield-veteran-facebook-arrest-106/quote:Facebook posts land Marine vet in mental ward?
US police reportedly detained a Marine Corps veteran in a mental hospital over Facebook posts, triggering outrage in the online community. Brandon J. Raub claimed the FBI was concerned about his "calling for the arrest of government officials."
Raub, 26, is now being held in the John Randolph Behavioral Health psychiatric ward. In an online interview with local media, Raub’s mother reported that her son’s hearing is due to take place later on Monday. Raub claimed in a phone interview that he was brought to the ward against his will.
(...)
Raub posted Facebook messages that suggested that the US government was behind the 9/11 attacks, and signed a petition to re-open the investigation into the terrorist act.
quote:The Psychology of Mass Denial: 9/11 Truth and Cognitive Dissonance
http://www.disinfo.com/20(...)ognitive-dissonance/
ja ok. er bestaan door 9/11 ook een heleboel complot ontkenners.quote:
Toen gebouw WTC 7 werd neergehaald op dezelfde dag in de namiddag.quote:Wanneer en hoe heb je tot het conclusie gekomen dat er iets verschrikkelijk verkeerd is van het officiele 911 verhaal?
Dat werkt dan natuurlijk beide kanten op.quote:Op maandag 3 september 2012 10:17 schreef Resonancer het volgende:
Waarom de massa CT rond 9-11 afwijst:
[..]
Nee, (nog) niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat werkt dan natuurlijk beide kanten op.
wooot, dat stukje op 27 minuten is nieuw voor me.quote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Froggiefied het volgende:
40 minuten voor de mensen die denken dat het vliegtuigen waren.
Tevens zou ik ook de andere videos van dit kanaal bekijken, over onderwerpen zoals False Awakening
Alle vliegtuigen zijn er in bewerkt, ze hebben gewoon slordigheids foutjes gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
wooot, dat stukje op 27 minuten is nieuw voor me.
Hebben de debunkers daar 'n verklaring voor ?
ik vond al appart hoe de beide torens in storte en toen gebouw 7 instorte was de druppel.quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef Synthercell het volgende:
[..]
ja ok. er bestaan door 9/11 ook een heleboel complot ontkenners.
[..]
Toen gebouw WTC 7 werd neergehaald op dezelfde dag in de namiddag.
misschien... wat ik raar vind zijn de duizenden en duizenden verklaringen van New Yorkers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:51 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
Alle vliegtuigen zijn er in bewerkt, ze hebben gewoon slordigheids foutjes gemaakt.
Heb jij daar bronnen voor dan ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien... wat ik raar vind zijn de duizenden en duizenden verklaringen van New Yorkers.
die de vliegtuigen hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |