Sorry.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
Ey ik had LAPO AWT IS DEZE FOK!POLITIE WAAR BEN JE?!
Ik denk dat het stoer is en dat mensen denken dat je rijk bent ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom überhaupt met zo'n lomp ding over straat lopen.
Meer om mee te doen denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat het stoer is en dat mensen denken dat je rijk bent ofzo![]()
Zo'n groot kut ding voor 300 of oordoppen voor 30.. Ik zou het weten
Niks sorry!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik wou niet dat A422 nieuwe topic opende.
Zoals apple.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer om mee te doen denk ik.
Je ziet al die sterren en veel klasgenoten, dus neem je hem maar ook.
Ok, maar dat vind ik dan nog wel een reden kunnen hebben aangezien het kwalitatief gezien gewoon prima spul is en supergebruiksvriendelijk. Dat het een beetje overpriced is á la, maar het heeft nog nut zo'n ding voor mensen met 2 linkerhanden.quote:
Mist penalty, schiet dan op de keeper en schiet daarna overquote:Op zondag 3 juni 2012 21:05 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Schopt ie weer iemand aan het zuurstof?
We zijn links Capitano. Mensen met twee inferieure rechterhandenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar dat vind ik dan nog wel een reden kunnen hebben aangezien het kwalitatief gezien gewoon prima spul is en supergebruiksvriendelijk. Dat het een beetje overpriced is á la, maar het heeft nog nut zo'n ding voor mensen met 2 linkerhanden.
Ik ben sowieso niet echt handig of technisch aangelegd. Ik weet alleen veel te verbloemen door na te denken.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We zijn links Capitano. Mensen met twee inferieure rechterhanden![]()
Helemaal niets met Apple, sowieso walg ik een beetje van bedrijven die je zo beperken als Apple doet.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt handig of technisch aangelegd. Ik weet alleen veel te verbloemen door na te denken.Desalniettemin heb ik geen behoefte aan Apple producten. Heb wel een Ipod Touch te leen van een maat van me, werkt prima maar het is zo omslachtig met nummers erop zetten.
Waar gaat Mad Men over? Kijkt dat een beetje lekker weg? Ik hoor wel meer mensen daarover namelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef The_Groove het volgende:
Fles whiskey + sigaretten + Mad Man S3 = perfect sunday night
Ad agency in New York circa 1960. Een tijdsbeeld door de ogen van reclames. Goede cast. Als man zou je bijna willen dat je toen geboren was...als vrouw totaal nietquote:Op zondag 3 juni 2012 21:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar gaat Mad Men over? Kijkt dat een beetje lekker weg? Ik hoor wel meer mensen daarover namelijk
Keertje checken dus. Ben Entourage voor de derde keer opnieuw aan het kijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ad agency in New York circa 1960. Een tijdsbeeld door de ogen van reclames. Goede cast. Als man zou je bijna willen dat je toen geboren was...als vrouw totaal niet
Nu bijna 3 seizoenen gekeken in een week.
Tis geen humor en je moet er van houden maar ik raad het iedereen aan die interesse heeft in geschiedenis en media ansich.
Hij is groter dan jouquote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt niet goed te praten. kutkabouterjosti
Eerste 5 seizoenen Entourage waren zoo awesome! Daarna werd het minder helaas vond ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Keertje checken dus. Ben Entourage voor de derde keer opnieuw aan het kijkenEr is gewoon geen waardige opvolger.
Doe ik dus ook altijd. Ik kijk Game of Thrones liever in 2 weken tijd dan paar maanden elke week te moeten wachten daar heb ik het geduld absoluut niet voor.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ad agency in New York circa 1960. Een tijdsbeeld door de ogen van reclames. Goede cast. Als man zou je bijna willen dat je toen geboren was...als vrouw totaal niet
Nu bijna 3 seizoenen gekeken in een week.
Tis geen humor en je moet er van houden maar ik raad het iedereen aan die interesse heeft in geschiedenis en media ansich.
Werd wel minder, maar Ari bleef fucking awesome en Vinnie on coke was ook hard in s07. S08 was wel echt om te janken vond ikquote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eerste 5 seizoenen Entourage waren zoo awesome! Daarna werd het minder helaas vond ik.
Arrested Development kan ik je ook nog aanraden, extreem grappig
Seizoen 7 met Sahsa Grey, die was echt kut.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eerste 5 seizoenen Entourage waren zoo awesome! Daarna werd het minder helaas vond ik.
Arrested Development kan ik je ook nog aanraden, extreem grappig
Entourage.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Keertje checken dus. Ben Entourage voor de derde keer opnieuw aan het kijkenEr is gewoon geen waardige opvolger.
Vind haar 'normale films' interessanter dan haar rol die ze in S07 had...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Seizoen 7 met Sahsa Grey, die was echt kut.
Ari is baas der bazen. Iedereen die in de entertainment industrie werkt wil wat Ari heeft.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werd wel minder, maar Ari bleef fucking awesome en Vinnie on coke was ook hard in s07. S08 was wel echt om te janken vond ik
Ja man, hoop nog steeds op die film. Wahlberg heeft gezegd dat hij koste wat het kost die film wil hebben, zelfs als hij alles zelf moet betalenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
Er is volgens mij geen enkele serie die de vibe van Entourage heeft kunnen namaken.
Godverdomme wat is/was het geweldig.
Ik hoop echt dat het komt.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man, hoop nog steeds op die film. Wahlberg heeft gezegd dat hij koste wat het kost die film wil hebben, zelfs als hij alles zelf moet betalen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]Epic battles met misses AriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou graag daar casting gedaan hebben. Er waren bijna geen enkele lelijke meisjes.quote:
Ik wou die net nog zeggen.quote:
Ik ga hem dan gelijk downloaden(betaald downloadenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Binnenkort komen alle seizoenen op Blu-Ray uit
slim kak hoer dat het is.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut wijf op NL1 als ik die man was zou ik haar na de show klappen.. jwz
denk het ook, laten zien dat vrouwen ook iets weten. Gast is ook stom bezig met alleen maar makkelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij krijgt die trut alle antwoorden
Ja man. Beetje een watje wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het ook, laten zien dat vrouwen ook iets weten. Gast is ook stom bezig met alleen maar makkelijk
nu zeggende; gelijk moeilijke gedaanquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Hij heeft een week de tijd om haar om te lullen van ik geef je dit als je fout gaat antwoorden
Eens. Had 'ie na dat polletje maar wel zelfmoord gepleegd.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
NL 1. Hans van Breukelen.Wat een irritante vent blijft dat toch.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Had 'ie na dat polletje maar wel zelfmoord gepleegd.
Nee johquote:Op zondag 3 juni 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
NL 1. Hans van Breukelen.Wat een irritante vent blijft dat toch.
Hoe kan dat precies?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh
Ik vind m best wel een held eigenlijk
Die gast is echt onuitstaanbaar man. Zo'n ongrijpbare attitude die ik niet echt kan benoemen maar die me wel gigantisch stoort. Een soort wereldvreemdheid ofzo. Moeilijk uit te drukken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh
Ik vind m best wel een held eigenlijk
Nouja misschien een aparte, heel lichte vorm van autisme ofzo, maar ik vind m best wel een heldquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is echt onuitstaanbaar man. Zo'n ongrijpbare attitude die ik niet echt kan benoemen maar die me wel gigantisch stoort. Een soort wereldvreemdheid ofzo. Moeilijk uit te drukken.
Zelfingenomenheid + het iq van een kokosnootquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is echt onuitstaanbaar man. Zo'n ongrijpbare attitude die ik niet echt kan benoemen maar die me wel gigantisch stoort. Een soort wereldvreemdheid ofzo. Moeilijk uit te drukken.
Lichte vorm? Dacht het nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja misschien een aparte, heel lichte vorm van autisme ofzo, maar ik vind m best wel een held
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:41 schreef Typisch het volgende:
Als je bij hem het verkeerde op zijn brood doet hangt hij volgens mij de volgende dag in zijn kledingkast aan een touwtje.Wat een figuur.
Net ook. Gullit voor 1 foute actie verantwoordelijk stellen voor een goal die uiteindelijk toch werd afgekeurd.quote:
Ik ga die pedohoer kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef Typisch het volgende:
Studio Voetbal maar eens bekijken met Van Nistelrode.
Geweldige speler idd. Vond 't ook altijd leuk als hij bij MOTD zat vroeger. Echt een icoon en het hele team was toen trouwens geweldig met Dwight Yorke, Paul Ince, Sherrngham, Scholes, Giggs, Beckham, Stam, Keane en ga zo maar door.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
Blijft een sympathieke vent die Schmeichel. Beste keeper die ik heb zien spelen ook.
quote:Serie reportages
In 2008 is heel Engeland boos en verontwaardigd als blijkt dat een getrouwde moeder van twee tienerdochters zich heeft vergrepen aan meerdere baby's en peuters in het kinderdagverblijf waar ze werkte. Via Facebook was Vanessa George in contact gekomen met Angela Allen, ook moeder van een dochter, en vader en zakenman Colin Blanchard. De drie hebben elkaar nooit ontmoet, maar moedigden elkaar via het internet aan tot steeds wildere fantasieën en steeds gruwelijker gedrag. Vanessa George maakte zes maanden lang foto's van haar steeds extremere seksueel misbruik. Haar man en dochters wisten van niets.
Ik deel je principe kwestie gelukkig hebben ze het mij nog nooit lastig gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nooit SBS. Alleen als Oranje daar op is.
Lee Dixon, Tony Adams, David Platt, Ian Wright, David Seaman, Nigel Winterburn, Paul Mersonquote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldige speler idd. Vond 't ook altijd leuk als hij bij MOTD zat vroeger. Echt een icoon en het hele team was toen trouwens geweldig met Dwight Yorke, Paul Ince, Sherrngham, Scholes, Giggs, Beckham, Stam, Keane en ga zo maar door.
Heeft niks met principes te maken, er is gewoon niets dat mij leuk lijkt op die zender. Kijk sowieso amper tv buiten sporten.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deel je principe kwestie al hebben ze het mij nog nooit lastig gemaakt
Ik was toen best fan van Andy Cole.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldige speler idd. Vond 't ook altijd leuk als hij bij MOTD zat vroeger. Echt een icoon en het hele team was toen trouwens geweldig met Dwight Yorke, Paul Ince, Sherrngham, Scholes, Giggs, Beckham, Stam, Keane en ga zo maar door.
Fans, Red mijn vakantie, Smaakpolitie, Undercover in Nederland, Wegmisbruikers, Peter R.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nooit SBS. Alleen als Oranje daar op is.
Ik had het over United dan he.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lee Dixon, Tony Adams, David Platt, Ian Wright, David Seaman, Nigel Winterburn, Paul Merson
Pioniers van het "koningskoppel"quote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen best fan van Andy Cole.
Cole - Yorke. Bazenduo.
Die 2 zijn een legendarisch duo.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen best fan van Andy Cole.
Cole - Yorke. Bazenduo.
Ik was meer een boring Arsenal fanquote:
Het erge is nog dat er mensen zijn die het serieus een goede analist vinden. Wat hij doet kan iedereen met een beetje voetbalverstand.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
Van Halst bij Studio Voetbal met z'n Pierro.
Niks mis met van Halstquote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat er mensen zijn die het serieus een goede analist vinden. Wat hij doet kan iedereen met een beetje voetbalverstand.
Geef mij dan maar Willem, Adriaanse of Bassie. Die zien nog wel eens dingen die ik niet zie.
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat er mensen zijn die het serieus een goede analist vinden. Wat hij doet kan iedereen met een beetje voetbalverstand.
Geef mij dan maar Willem, Adriaanse of Bassie. Die zien nog wel eens dingen die ik niet zie.
Hij heeft pas een feitelijk faalbeleid als ze nu daadwerkelijk het EK niet winnen. Tot die tijd spreken we van een onbegrijpelijk beleid, belachelijk beleid of potentieel faalbeleid.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet eens meer , ik ben het faalbeleid van bert zat.
Is ook niet zo raar met een dwaas van Mulder en die gare hockey coach.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.
Ieder zijn rol he:quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.
Ach kom, het begint ook met -Fe- Lijkt me een eerlijke vergissing van Dirkie...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Die voorronde CL spreekt je aan kankerkuyt?
Uhm, konden wij Fener nou nog loten of niet meer?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Die voorronde CL spreekt je aan kankerkuyt?
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, konden wij Fener nou nog loten of niet meer?
Dat zijn geen slim fit's nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Die shirtjes van België.Lijken wel training shirtjes.
Geweldig! Ik had eerst geen voorkeur qua tegenstander, maar laat Dirkje nu maar komen met z'n toeterturken.quote:
Same here.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldig! Ik had eerst geen voorkeur qua tegenstander, maar laat Dirkje nu maar komen met z'n toeterturken.
"maar" 1-0quote:
Die Belgen waren beter qua veldspel, Engeland was echt schrikbarend slechtquote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van een gehavend Engeland, wat normaal al slecht is
doe eens liefquote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van een gehavend Engeland, wat normaal al slecht is
Inderdaad.. totaal geen mooi shirt qua pasvorm maar design ook foeilelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schandalig dat je daar in voetbalt als land.
Volgens hem verkocht hij Rolexen bij de sigarenboer om een stuk land voor een vriend te kopen. Want dat heeft Buffon nodig voor 1,5 miljoenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
Die Buffon
Wat denk je dan als je dat doet.1,5 miljoen bij een sigarenboer inzetten.
Ik ook niet die ophef nooit zo begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
Ik vind beide Nederland shrits echt niet zo heel lelijk hoor.
Ik begin er aan te wennen idd. Al blijf ik het jammer vinden dat Nederland in het volledig zwart speelt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
Ik vind beide Nederland shrits echt niet zo heel lelijk hoor.
Ben je weer op bezoek bij je opa en oma geweest?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
Ik moet er nog steeds aan beginnen, ik zeg het elke week maar heb er nooit geen zin in.
Season 1 wel redelijk snel achter elkaar gekeken een jaar terug of zo dus ik heb goede hoop voor s2.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
Ik moet er nog steeds aan beginnen, ik zeg het elke week maar heb er nooit geen zin in.
Nee.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je weer op bezoek bij je opa en oma geweest?
Is dat Brabants?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, omdat je 'nooit geen zin in' zegt.
Iemand enig idee wanneer The Walking Dead weer begint?
Dat klopt, maar vooral in de zuidelijke provincies volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat in elk plat dialect wel voor.
Ik kom uit de Betuwe en daar wordt dat ook gezegdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vooral in de zuidelijke provincies volgens mij.
Ah, dan heb ik het denk ik eerder gewoon uit mijn woonplaats.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat in elk plat dialect wel voor.
Zelden last van..quote:
Ik heb er ook echt nooit last van.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelden last van..
Al die mensen klagen dat ze niet kunnen slapen door het gezoem en lek gestoken worden, niet hier.. en ra(a)m(en) zowat altijd open.
Niet lelijk, maar ook niet uitgesproken mooi. Sowieso wel twijfelachtig qua leeftijd.quote:
Niet te beoordelen met deze foto.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ook niet uitgesproken mooi. Sowieso wel twijfelachtig qua leeftijd.
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.quote:
Klinkt als wijn ik pas.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Die biologische Sauvignon Blanc van de AH is prima te doen.
Dat kan ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.
quote:
Lust je geen wijn dan? Als Caesar van de SC moet ik dat natuurlijk wel lusten, maargoed ik had van jou toch wat meer smaak verwacht.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te beoordelen met deze foto.
[..]
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.
[..]
Klinkt als wijn ik pas.
waarom vraag je dat steedsquote:
Je vergeet cloverfieldquote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
Al die POV films tegenwoordig eerst Chronicle nu ook al project X
Normaal ook geen last van. Des te vreemder dat ik er nu ineens een paar binnen had. Maar ja, het is Brussel: de muggen hier hebben bivakmutsen en overvallen bloedbanken...quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelden last van..
Al die mensen klagen dat ze niet kunnen slapen door het gezoem en lek gestoken worden, niet hier.. en ra(a)m(en) zowat altijd open.
Ach... waarom iets leren drinken wat stukken duurder is dan bier? Maar nee wijn laat ik liever staan.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lust je geen wijn dan? Als Caesar van de SC moet ik dat natuurlijk wel lusten, maargoed ik had van jou toch wat meer smaak verwacht.
Ik dacht altijd dat muggen racistisch waren toen hoorde ik over Malaria.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal ook geen last van. Des te vreemder dat ik er nu ineens een paar binnen had. Maar ja, het is Brussel: de muggen hier hebben bivakmutsen en overvallen bloedbanken...
bewijs meer .quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iets met hormonen, testosteron, mannelijkheid, geilheid.. need to fap
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... waarom iets leren drinken wat stukken duurder is dan bier? Maar nee wijn laat ik liever staan.
[..]
Ik drink vooral sterke drank, minder bier. Wijn vind ik niets, champagne ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Dus je drinkt ook geen sterke drank en champagne?
Dude...ben je werkelijk zo dom/wereldvreemd of is dit een grap?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had laatst 'wijn' geproefd hoe heette dat nou, dat beetje light/milde shit.. rose volgens mij.. zo licht rood.
Vage bij/nasmaak erbij aan.
Naja ik trok meer het verschil tussen wijn en bier omdat veel wijn drinkers geen bier willen en Champagne enkel op oud en nieuw.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Dus je drinkt ook geen sterke drank en champagne?
rumquote:
Ik zou bij het uitgaan het liefste alleen maar whisky of champagne drinken. Maargoed, ben niet rijk genoeg om 2x in de week minstens 40 euro aan whisky kwijt te zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik drink vooral sterke drank, minder bier. Wijn vind ik niets, champagne ook niet.
1. Ik ben de naam vergeten, kan er gewoon niet op komen volgens mij was het rose..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...ben je werkelijk zo dom/wereldvreemd of is dit een grap?![]()
Whisky idd. Ik vind mix ook wel lekker, Gin fizz bijv.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou bij het uitgaan het liefste alleen maar whisky of champagne drinken. Maargoed, ben niet rijk genoeg om 2x in de week minstens 40 euro aan whisky kwijt te zijn.
Ik wissel het af. En goedkope pils drink ik niet, al zijn de 6 packjes Dommelsch hier met 2,67 bij de AH ook niet echt duur.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Capitano, ik had niet verwacht dat jij (ook) een wijndrinker zou zijn. Eerder een constant goedkoop pils zuipende student
Als je een roze wijn bedoelt dan is het rose. Die heet namelijk niet voor niks rose.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1. Ik ben de naam vergeten, kan er gewoon niet op komen volgens mij was het rose..
2. Ik ben 99% van het jaar straight edge.
3. Ja ik ben wel een beetje wereldvreemd.
4. Ik zou jou nooit voor de gek houden, jij bent mijn aller beste vriend van het hele wereld wijde web.
Vodka ! als dat Patat friet is omdat Belgiëquote:
Ik ook. Weekend vooral pils. Als ik in mijn eentje wat drink liever een rode wijn of een glas whisky.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wissel het af. En goedkope pils drink ik niet, al zijn de 6 packjes Dommelsch hier met 2,67 bij de AH ook niet echt duur.
Gin-Gini. Ook niet verkeerd. Vroeger dronk ik vaak Malibu-Cola. Dat vind ik tegenwoordig nog wel lekker hoor, maar z'n geld niet echt waard qua alcoholpercentage.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Whisky idd. Ik vind mix ook wel lekker, Gin fizz bijv.
Desperados vind ik op een zomerdag weer helemaal geweldig. Zo maar 1 of 2 flesjes hoor, ben het wel snel beu.quote:
Rode wijn is ook zo lekker he. Ik drink het alleen niet zo vaak omdat ik het zonde vind om een fles open te trekken en m'n smaak er naar moet staan dus die fles vaak niet op komt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook. Weekend vooral pils. Als ik in mijn eentje wat drink liever een rode wijn of een glas whisky.
Wasd dat niet samen met Desperados in de aanbieding bij de AH deze week? Wilde het maandag voor een bbq kopen bleek de actie door Pinksteren pas dinsdag in te gaanquote:
Rose is ook echt lekker man. Maargoed, ook met wijn heb je heel veel verschillende soorten en smaken. Het kan goed zijn dat je een andere weer lekkerder vindt. En daarbij moet je het ook een klein beetje leren drinken zoals dat bij zoveel alcoholische dranken is.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij deze zooi, maar niks voor mij.
Klopt, was in de aanbieding allebei ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wasd dat niet samen met Desperados in de aanbieding bij de AH deze week? Wilde het maandag voor een bbq kopen bleek de actie door Pinksteren pas dinsdag in te gaan
Stokstaart deed/doet dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die mongolen die Goldstrike drinken vind ik dan weer niets.
Drink dan Tequila
Welke dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef DonRaja het volgende:
Rum, maar dan niet die Bacardi-crap (tenzij Bacardi 8 anos)
Goldstrike vind ik wel lekker, tequilla heeft ook weer zo'n rare bij/nasmaak..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drink dan Tequila
Goldstrike is echt facking vies ben daar echt gewoon 1 dag dik ziek van geweest.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drink dan Tequila
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef DonRaja het volgende:
Rum, maar dan niet die Bacardi-crap (tenzij Bacardi 8 anos)
Als ik uitga en iemand geeft mij tijdens het zuipen een shot Goldstrike, is op de een of andere manier mijn hele avond naar de klote; bezopen dat ik niet meer kan praten + braken + op mijn smoel geslagen worden wegens aanrandingspraktijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drink dan Tequila
Is het ook., smerige smaak zit daar ook aan., kan me niet voorstellen dat mensen dat echt lekker vinden.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goldstrike is echt facking vies ben daar echt gewoon 1 dag dik ziek van geweest.
The Famous Grous?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
Whisky --> altijd Glennfiddich 12yr of Jack's (want de rest is te duur en echt goedkope troep moet ik niet)
Dit klinkt zo vaag dat ik het idee heb dat jij het ook pas de volgende dag nietsvermoedend te horen kreeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik uitga en iemand geeft mij tijdens het zuipen een shot Goldstrike, is op de een of andere manier mijn hele avond naar de klote; bezopen dat ik niet meer kan praten + braken + op mijn smoel geslagen worden wegens aanrandingspraktijken.
Ik zou niet eens weten hoe 't proeft man. Ik heb wel bij sterke drank dat ik ineens van het ene op het andere moment echt bezopen ben. Bij rum heb ik dat heel erg sterk, bij whisky gaat 't nog wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik uitga en iemand geeft mij tijdens het zuipen een shot Goldstrike, is op de een of andere manier mijn hele avond naar de klote; bezopen dat ik niet meer kan praten + braken + op mijn smoel geslagen worden wegens aanrandingspraktijken.
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt zo vaag dat ik het idee heb dat jij het ook pas de volgende dag nietsvermoedend te horen kreeg.
Maar drink je dat echt voor de smaak?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook wel eens hoor niks mis mee stukken beter dan Tequila.
Meh...ook niet echt. Tenminste die standaard blend vind ik niet zo bijzonder. Kan 't wel drinken hoor, maar zo'n Glennfiddich is net wat subtieler.quote:
Tequila kan ik hele avond drinken. Heerlijk. Maar ook geen geld voorquote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe 't proeft man. Ik heb wel bij sterke drank dat ik ineens van het ene op het andere moment echt bezopen ben. Bij rum heb ik dat heel erg sterk, bij whisky gaat 't nog wel.
Vroeger sowieso altijd tequila shotjes tussen het bier door als we uitgingen. Dat kan en wil ik tegenwoordig niet meer betalen, maar vroeger werkte ik 2 dagen standaard in de week dus dan kon dat wel.
Deze manquote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen Jack man. Glen FiddichHelaas te duur voor mij, arme student
Echt? Ik vind dat echt niet superlekker, ik doe 't meer omdat het 't enige shotje is wat m'n maag redelijk kan verdragen i.c.m. bier.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tequila kan ik hele avond drinken. Heerlijk. Maar ook geen geld voor
Red Labelquote:Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze manIk drink ook liever geen Jack's als ik mag kiezen, maar het is prima te doen en beter dan die standaard bocht die ze in sommige café's standaard schenken.
Ik kan het oprecht normaal drinken. Heeft heel wat training gevergd hoor, daar niet vanquote:Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat echt niet superlekker, ik doe 't meer omdat het 't enige shotje is wat m'n maag redelijk kan verdragen i.c.m. bier.
Echt he. Mensen die heel gewichtig een 'Johnny Walker Red Label' gaan bestellen en net doen of ze een kenner zijn.quote:
Simpel flesje Jameson is al heerlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog 3 flessen tequilla uit mexico, goede ook nog.
Irish whiskey is ook wel lekker.
Ik drink wel eens Jameson, dat vind ik best te doen als goedkope slobberwhisky. Koop sowieso altijd Scotch dus zou er voor de rest niet veel over kunnen zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog 3 flessen tequilla uit mexico, goede ook nog.
Irish whiskey is ook wel lekker.
Ik vind whiskey niet lekker, ik schijn echt een wijvensmaak qua drank te hebben: zoet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze manIk drink ook liever geen Jack's als ik mag kiezen, maar het is prima te doen en beter dan die standaard bocht die ze in sommige café's standaard schenken.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe 't proeft man. Ik heb wel bij sterke drank dat ik ineens van het ene op het andere moment echt bezopen ben. Bij rum heb ik dat heel erg sterk, bij whisky gaat 't nog wel.
Vroeger sowieso altijd tequila shotjes tussen het bier door als we uitgingen. Dat kan en wil ik tegenwoordig niet meer betalen, maar vroeger werkte ik 2 dagen standaard in de week dus dan kon dat wel.
Laat me raden, jij drinkt ook Licor 43?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind whiskey niet lekker, ik schijn echt een wijvensmaak qua drank te hebben: zoet.
Drink je ook kriek?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind whiskey niet lekker, ik schijn echt een wijvensmaak qua drank te hebben: zoet.
Dit dus. Laatst een glaasje Gold Label gehad. Het was dat ik niet meer mocht omdat het een cadeau voor een vriend van me was. Anders had ik die hele bitch in een half uur opgezopen. Wat is die shit lekker.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die heel gewichtig een 'Johnny Walker Red Label' gaan bestellen en net doen of ze een kenner zijn.Bitch please, dat spul is puur niet te zuipen.
Ga ritalin snuiven.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
gvd nu is m'n fles wijn op en ik krijg net trek na 1,5 glaasje.Bier valt altijd zo tegen na wijn.
Mn vader heeft 15 en 18 jaar gerijpte whiskey en whisky, wel lekker.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink wel eens Jameson, dat vind ik best te doen als goedkope slobberwhisky. Koop sowieso altijd Scotch dus zou er voor de rest niet veel over kunnen zeggen.
Wodka-Fernandes?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 't wel met Red Label leren drinken. Met veel, heel veel ijs. Ik vond het echt te smerig voor woorden in 't begin, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet want ik kan 't nu echt waarderen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Laatst een glaasje Gold Label gehad. Het was dat ik niet meer mocht omdat het een cadeau voor een vriend van me was. Anders had ik die hele bitch in een half uur opgezopen. Wat is die shit lekker.
Nooit gehad, is zeker heel zoet?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat me raden, jij drinkt ook Licor 43?![]()
In de categorie waarin ik koop heb ik liever single malt, al zullen er ook duurdere blends zijn die mijn single malt qua smaak overtreffen. Ik heb zo m'n standaard whisky'tjes waar ik niet echt van afwijk. Ben een voorstander van wat rokerige whisky's.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn vader heeft 15 en 18 jaar gerijpte whiskey en whisky, wel lekker.
Maar wat heb je liever, blend of single malt?
Smaakt totaal niet naar bier.quote:
Wodka redbull.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, vooral cocktails en vodka-redbull
Komt met de leeftijd he inmiddels ben je al bijna 16.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet niet wat ik nu heb, ik kon vroeger(3 jaar geleden tot1.5 jaar geleden) echt heel goed bier wegdrinken, de laatste tijd wordt het steeds minder. Sterke drank drink ik sneller weg dan bier
.
Echt hé.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wodka redbull.
Dat heb 1 avondje gezopen toen er een actie was, ipv voor 15 euro 4 kreeg je dat toen voor 7,50. Man, het was 6 uur s'ochtends en ik lag naar het plafond te staren. Mensen als steven hebben dat regelmatig, maar dan niet van de redbull.
Ik ook hoor, nu besef je pas dat die shit ranzig is. Drink nu wel standaard zonder ijs trouwensquote:Op maandag 4 juni 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't wel met Red Label leren drinken. Met veel, heel veel ijs. Ik vond het echt te smerig voor woorden in 't begin, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet want ik kan 't nu echt waarderen.Al moet je smaak er wel naar staan hoor.
Ik begin gewone pils echt beu te raken op een of andere manier.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet niet wat ik nu heb, ik kon vroeger(3 jaar geleden tot1.5 jaar geleden) echt heel goed bier wegdrinken, de laatste tijd wordt het steeds minder. Sterke drank drink ik sneller weg dan bier
.
Ik denk dat ik de kroon span wat dat betreft. Zat een paar weken geleden bij de HAP met een overslaand hart.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt hé.
Ik kan sowieso heel slecht tegen cafeïne.
Same here...vooral tap bier trek ik echt heel slecht tegenwoordig.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin gewone pils echt beu te raken op een of andere manier.
Mijn vrouw drinkt dat graag, ik heb ooit een slokje geproefd.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smaakt totaal niet naar bier.
Vind het stiekem wel lekker..
Sowieso zonder ijs en een drupje water om de smaak los te krijgen. Echte bazen drinken trouwens niet uit een tumbler, maar uit een soort cognac-glaasje. Maar bij mij is 't gewoon uit een tumbler nog hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook hoor, nu besef je pas dat die shit ranzig is. Drink nu wel standaard zonder ijs trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |