Zelden last van..quote:
Ik heb er ook echt nooit last van.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelden last van..
Al die mensen klagen dat ze niet kunnen slapen door het gezoem en lek gestoken worden, niet hier.. en ra(a)m(en) zowat altijd open.
Niet lelijk, maar ook niet uitgesproken mooi. Sowieso wel twijfelachtig qua leeftijd.quote:
Niet te beoordelen met deze foto.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ook niet uitgesproken mooi. Sowieso wel twijfelachtig qua leeftijd.
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.quote:
Klinkt als wijn ik pas.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Die biologische Sauvignon Blanc van de AH is prima te doen.
Dat kan ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.
quote:
Lust je geen wijn dan? Als Caesar van de SC moet ik dat natuurlijk wel lusten, maargoed ik had van jou toch wat meer smaak verwacht.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te beoordelen met deze foto.
[..]
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.
[..]
Klinkt als wijn ik pas.
waarom vraag je dat steedsquote:
Je vergeet cloverfieldquote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
Al die POV films tegenwoordig eerst Chronicle nu ook al project X
Normaal ook geen last van. Des te vreemder dat ik er nu ineens een paar binnen had. Maar ja, het is Brussel: de muggen hier hebben bivakmutsen en overvallen bloedbanken...quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelden last van..
Al die mensen klagen dat ze niet kunnen slapen door het gezoem en lek gestoken worden, niet hier.. en ra(a)m(en) zowat altijd open.
Ach... waarom iets leren drinken wat stukken duurder is dan bier? Maar nee wijn laat ik liever staan.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lust je geen wijn dan? Als Caesar van de SC moet ik dat natuurlijk wel lusten, maargoed ik had van jou toch wat meer smaak verwacht.
Ik dacht altijd dat muggen racistisch waren toen hoorde ik over Malaria.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal ook geen last van. Des te vreemder dat ik er nu ineens een paar binnen had. Maar ja, het is Brussel: de muggen hier hebben bivakmutsen en overvallen bloedbanken...
bewijs meer .quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iets met hormonen, testosteron, mannelijkheid, geilheid.. need to fap
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... waarom iets leren drinken wat stukken duurder is dan bier? Maar nee wijn laat ik liever staan.
[..]
Ik drink vooral sterke drank, minder bier. Wijn vind ik niets, champagne ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Dus je drinkt ook geen sterke drank en champagne?
Dude...ben je werkelijk zo dom/wereldvreemd of is dit een grap?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had laatst 'wijn' geproefd hoe heette dat nou, dat beetje light/milde shit.. rose volgens mij.. zo licht rood.
Vage bij/nasmaak erbij aan.
Naja ik trok meer het verschil tussen wijn en bier omdat veel wijn drinkers geen bier willen en Champagne enkel op oud en nieuw.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Dus je drinkt ook geen sterke drank en champagne?
rumquote:
Ik zou bij het uitgaan het liefste alleen maar whisky of champagne drinken. Maargoed, ben niet rijk genoeg om 2x in de week minstens 40 euro aan whisky kwijt te zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik drink vooral sterke drank, minder bier. Wijn vind ik niets, champagne ook niet.
1. Ik ben de naam vergeten, kan er gewoon niet op komen volgens mij was het rose..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...ben je werkelijk zo dom/wereldvreemd of is dit een grap?![]()
Whisky idd. Ik vind mix ook wel lekker, Gin fizz bijv.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou bij het uitgaan het liefste alleen maar whisky of champagne drinken. Maargoed, ben niet rijk genoeg om 2x in de week minstens 40 euro aan whisky kwijt te zijn.
Ik wissel het af. En goedkope pils drink ik niet, al zijn de 6 packjes Dommelsch hier met 2,67 bij de AH ook niet echt duur.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Capitano, ik had niet verwacht dat jij (ook) een wijndrinker zou zijn. Eerder een constant goedkoop pils zuipende student
Als je een roze wijn bedoelt dan is het rose. Die heet namelijk niet voor niks rose.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1. Ik ben de naam vergeten, kan er gewoon niet op komen volgens mij was het rose..
2. Ik ben 99% van het jaar straight edge.
3. Ja ik ben wel een beetje wereldvreemd.
4. Ik zou jou nooit voor de gek houden, jij bent mijn aller beste vriend van het hele wereld wijde web.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |