Ik kom uit de Betuwe en daar wordt dat ook gezegdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vooral in de zuidelijke provincies volgens mij.
Ah, dan heb ik het denk ik eerder gewoon uit mijn woonplaats.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat in elk plat dialect wel voor.
Zelden last van..quote:
Ik heb er ook echt nooit last van.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelden last van..
Al die mensen klagen dat ze niet kunnen slapen door het gezoem en lek gestoken worden, niet hier.. en ra(a)m(en) zowat altijd open.
Niet lelijk, maar ook niet uitgesproken mooi. Sowieso wel twijfelachtig qua leeftijd.quote:
Niet te beoordelen met deze foto.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ook niet uitgesproken mooi. Sowieso wel twijfelachtig qua leeftijd.
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.quote:
Klinkt als wijn ik pas.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Die biologische Sauvignon Blanc van de AH is prima te doen.
Dat kan ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.
quote:
Lust je geen wijn dan? Als Caesar van de SC moet ik dat natuurlijk wel lusten, maargoed ik had van jou toch wat meer smaak verwacht.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te beoordelen met deze foto.
[..]
Nee al kunnen de ouders dan wel moeilijk gaan doen.
[..]
Klinkt als wijn ik pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |