Ik vind whiskey niet lekker, ik schijn echt een wijvensmaak qua drank te hebben: zoet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze manIk drink ook liever geen Jack's als ik mag kiezen, maar het is prima te doen en beter dan die standaard bocht die ze in sommige café's standaard schenken.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe 't proeft man. Ik heb wel bij sterke drank dat ik ineens van het ene op het andere moment echt bezopen ben. Bij rum heb ik dat heel erg sterk, bij whisky gaat 't nog wel.
Vroeger sowieso altijd tequila shotjes tussen het bier door als we uitgingen. Dat kan en wil ik tegenwoordig niet meer betalen, maar vroeger werkte ik 2 dagen standaard in de week dus dan kon dat wel.
Laat me raden, jij drinkt ook Licor 43?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind whiskey niet lekker, ik schijn echt een wijvensmaak qua drank te hebben: zoet.
Drink je ook kriek?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind whiskey niet lekker, ik schijn echt een wijvensmaak qua drank te hebben: zoet.
Dit dus. Laatst een glaasje Gold Label gehad. Het was dat ik niet meer mocht omdat het een cadeau voor een vriend van me was. Anders had ik die hele bitch in een half uur opgezopen. Wat is die shit lekker.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die heel gewichtig een 'Johnny Walker Red Label' gaan bestellen en net doen of ze een kenner zijn.Bitch please, dat spul is puur niet te zuipen.
Ga ritalin snuiven.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
gvd nu is m'n fles wijn op en ik krijg net trek na 1,5 glaasje.Bier valt altijd zo tegen na wijn.
Mn vader heeft 15 en 18 jaar gerijpte whiskey en whisky, wel lekker.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink wel eens Jameson, dat vind ik best te doen als goedkope slobberwhisky. Koop sowieso altijd Scotch dus zou er voor de rest niet veel over kunnen zeggen.
Wodka-Fernandes?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 't wel met Red Label leren drinken. Met veel, heel veel ijs. Ik vond het echt te smerig voor woorden in 't begin, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet want ik kan 't nu echt waarderen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Laatst een glaasje Gold Label gehad. Het was dat ik niet meer mocht omdat het een cadeau voor een vriend van me was. Anders had ik die hele bitch in een half uur opgezopen. Wat is die shit lekker.
Nooit gehad, is zeker heel zoet?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat me raden, jij drinkt ook Licor 43?![]()
In de categorie waarin ik koop heb ik liever single malt, al zullen er ook duurdere blends zijn die mijn single malt qua smaak overtreffen. Ik heb zo m'n standaard whisky'tjes waar ik niet echt van afwijk. Ben een voorstander van wat rokerige whisky's.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn vader heeft 15 en 18 jaar gerijpte whiskey en whisky, wel lekker.
Maar wat heb je liever, blend of single malt?
Smaakt totaal niet naar bier.quote:
Wodka redbull.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, vooral cocktails en vodka-redbull
Komt met de leeftijd he inmiddels ben je al bijna 16.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet niet wat ik nu heb, ik kon vroeger(3 jaar geleden tot1.5 jaar geleden) echt heel goed bier wegdrinken, de laatste tijd wordt het steeds minder. Sterke drank drink ik sneller weg dan bier
.
Echt hé.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wodka redbull.
Dat heb 1 avondje gezopen toen er een actie was, ipv voor 15 euro 4 kreeg je dat toen voor 7,50. Man, het was 6 uur s'ochtends en ik lag naar het plafond te staren. Mensen als steven hebben dat regelmatig, maar dan niet van de redbull.
Ik ook hoor, nu besef je pas dat die shit ranzig is. Drink nu wel standaard zonder ijs trouwensquote:Op maandag 4 juni 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't wel met Red Label leren drinken. Met veel, heel veel ijs. Ik vond het echt te smerig voor woorden in 't begin, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet want ik kan 't nu echt waarderen.Al moet je smaak er wel naar staan hoor.
Ik begin gewone pils echt beu te raken op een of andere manier.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet niet wat ik nu heb, ik kon vroeger(3 jaar geleden tot1.5 jaar geleden) echt heel goed bier wegdrinken, de laatste tijd wordt het steeds minder. Sterke drank drink ik sneller weg dan bier
.
Ik denk dat ik de kroon span wat dat betreft. Zat een paar weken geleden bij de HAP met een overslaand hart.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt hé.
Ik kan sowieso heel slecht tegen cafeïne.
Same here...vooral tap bier trek ik echt heel slecht tegenwoordig.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin gewone pils echt beu te raken op een of andere manier.
Mijn vrouw drinkt dat graag, ik heb ooit een slokje geproefd.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smaakt totaal niet naar bier.
Vind het stiekem wel lekker..
Sowieso zonder ijs en een drupje water om de smaak los te krijgen. Echte bazen drinken trouwens niet uit een tumbler, maar uit een soort cognac-glaasje. Maar bij mij is 't gewoon uit een tumbler nog hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook hoor, nu besef je pas dat die shit ranzig is. Drink nu wel standaard zonder ijs trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |