Sorry.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
Ey ik had LAPO AWT IS DEZE FOK!POLITIE WAAR BEN JE?!
Ik denk dat het stoer is en dat mensen denken dat je rijk bent ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom überhaupt met zo'n lomp ding over straat lopen.
Meer om mee te doen denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat het stoer is en dat mensen denken dat je rijk bent ofzo![]()
Zo'n groot kut ding voor 300 of oordoppen voor 30.. Ik zou het weten
Niks sorry!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik wou niet dat A422 nieuwe topic opende.
Zoals apple.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer om mee te doen denk ik.
Je ziet al die sterren en veel klasgenoten, dus neem je hem maar ook.
Ok, maar dat vind ik dan nog wel een reden kunnen hebben aangezien het kwalitatief gezien gewoon prima spul is en supergebruiksvriendelijk. Dat het een beetje overpriced is á la, maar het heeft nog nut zo'n ding voor mensen met 2 linkerhanden.quote:
Mist penalty, schiet dan op de keeper en schiet daarna overquote:Op zondag 3 juni 2012 21:05 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Schopt ie weer iemand aan het zuurstof?
We zijn links Capitano. Mensen met twee inferieure rechterhandenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar dat vind ik dan nog wel een reden kunnen hebben aangezien het kwalitatief gezien gewoon prima spul is en supergebruiksvriendelijk. Dat het een beetje overpriced is á la, maar het heeft nog nut zo'n ding voor mensen met 2 linkerhanden.
Ik ben sowieso niet echt handig of technisch aangelegd. Ik weet alleen veel te verbloemen door na te denken.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We zijn links Capitano. Mensen met twee inferieure rechterhanden![]()
Helemaal niets met Apple, sowieso walg ik een beetje van bedrijven die je zo beperken als Apple doet.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt handig of technisch aangelegd. Ik weet alleen veel te verbloemen door na te denken.Desalniettemin heb ik geen behoefte aan Apple producten. Heb wel een Ipod Touch te leen van een maat van me, werkt prima maar het is zo omslachtig met nummers erop zetten.
Waar gaat Mad Men over? Kijkt dat een beetje lekker weg? Ik hoor wel meer mensen daarover namelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef The_Groove het volgende:
Fles whiskey + sigaretten + Mad Man S3 = perfect sunday night
Ad agency in New York circa 1960. Een tijdsbeeld door de ogen van reclames. Goede cast. Als man zou je bijna willen dat je toen geboren was...als vrouw totaal nietquote:Op zondag 3 juni 2012 21:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar gaat Mad Men over? Kijkt dat een beetje lekker weg? Ik hoor wel meer mensen daarover namelijk
Keertje checken dus. Ben Entourage voor de derde keer opnieuw aan het kijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ad agency in New York circa 1960. Een tijdsbeeld door de ogen van reclames. Goede cast. Als man zou je bijna willen dat je toen geboren was...als vrouw totaal niet
Nu bijna 3 seizoenen gekeken in een week.
Tis geen humor en je moet er van houden maar ik raad het iedereen aan die interesse heeft in geschiedenis en media ansich.
Hij is groter dan jouquote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt niet goed te praten. kutkabouterjosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |