Ik gooi niet 300 euro weg.quote:
Mensen die dat kopen enkel om ermee te paraderen. Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gooi niet 300 euro weg.
Echt kut kwaliteit.
moet toegeven dat het een mooie design product is, maar dat is ook alles.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die dat kopen enkel om ermee te paraderen. Echt te belachelijk voor woorden.
Ik heb er ook naar geluisterd en ik luister veel muziek. Ik was er absoluut niet van onder de indruk.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
moet toegeven dat het een mooie design product is, maar dat is ook alles.
Ik had een keer kwartiertje mee geluisterd, maar mijn in ear van 20 euro waren gewoon beter.
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 03-06-2012 om 19:36:02I sincerely apologize for the harm I've cost to Cahill. When in the heat of the moment, you often don't think about the consequences... reageer retweet
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 03-06-2012 om 19:36:12...My thoughts go out to him and I hope he recovers well! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom zit je er zo mee?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt niet goed te praten. kutkabouterjosti
Ik heb het gevoel dat jij de lapo wil pakken?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Met deze aflevering stond het hele Legioen hier te springen en te juichen hoe frank afgemaakt werd.
Waarom überhaupt met zo'n lomp ding over straat lopen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Waarom Dre kopen als je die van 50 cent kan halen?
[ afbeelding ]
![]()
Binnenkort Beats by Snoopy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |