Vodka ! als dat Patat friet is omdat Belgiëquote:
Ik ook. Weekend vooral pils. Als ik in mijn eentje wat drink liever een rode wijn of een glas whisky.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wissel het af. En goedkope pils drink ik niet, al zijn de 6 packjes Dommelsch hier met 2,67 bij de AH ook niet echt duur.
Gin-Gini. Ook niet verkeerd. Vroeger dronk ik vaak Malibu-Cola. Dat vind ik tegenwoordig nog wel lekker hoor, maar z'n geld niet echt waard qua alcoholpercentage.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Whisky idd. Ik vind mix ook wel lekker, Gin fizz bijv.
Desperados vind ik op een zomerdag weer helemaal geweldig. Zo maar 1 of 2 flesjes hoor, ben het wel snel beu.quote:
Rode wijn is ook zo lekker he. Ik drink het alleen niet zo vaak omdat ik het zonde vind om een fles open te trekken en m'n smaak er naar moet staan dus die fles vaak niet op komt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook. Weekend vooral pils. Als ik in mijn eentje wat drink liever een rode wijn of een glas whisky.
Wasd dat niet samen met Desperados in de aanbieding bij de AH deze week? Wilde het maandag voor een bbq kopen bleek de actie door Pinksteren pas dinsdag in te gaanquote:
Rose is ook echt lekker man. Maargoed, ook met wijn heb je heel veel verschillende soorten en smaken. Het kan goed zijn dat je een andere weer lekkerder vindt. En daarbij moet je het ook een klein beetje leren drinken zoals dat bij zoveel alcoholische dranken is.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij deze zooi, maar niks voor mij.
Klopt, was in de aanbieding allebei ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wasd dat niet samen met Desperados in de aanbieding bij de AH deze week? Wilde het maandag voor een bbq kopen bleek de actie door Pinksteren pas dinsdag in te gaan
Stokstaart deed/doet dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die mongolen die Goldstrike drinken vind ik dan weer niets.
Drink dan Tequila
Welke dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef DonRaja het volgende:
Rum, maar dan niet die Bacardi-crap (tenzij Bacardi 8 anos)
Goldstrike vind ik wel lekker, tequilla heeft ook weer zo'n rare bij/nasmaak..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drink dan Tequila
Goldstrike is echt facking vies ben daar echt gewoon 1 dag dik ziek van geweest.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drink dan Tequila
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef DonRaja het volgende:
Rum, maar dan niet die Bacardi-crap (tenzij Bacardi 8 anos)
Als ik uitga en iemand geeft mij tijdens het zuipen een shot Goldstrike, is op de een of andere manier mijn hele avond naar de klote; bezopen dat ik niet meer kan praten + braken + op mijn smoel geslagen worden wegens aanrandingspraktijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drink dan Tequila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |