Eerste 5 seizoenen Entourage waren zoo awesome! Daarna werd het minder helaas vond ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Keertje checken dus. Ben Entourage voor de derde keer opnieuw aan het kijkenEr is gewoon geen waardige opvolger.
Doe ik dus ook altijd. Ik kijk Game of Thrones liever in 2 weken tijd dan paar maanden elke week te moeten wachten daar heb ik het geduld absoluut niet voor.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ad agency in New York circa 1960. Een tijdsbeeld door de ogen van reclames. Goede cast. Als man zou je bijna willen dat je toen geboren was...als vrouw totaal niet
Nu bijna 3 seizoenen gekeken in een week.
Tis geen humor en je moet er van houden maar ik raad het iedereen aan die interesse heeft in geschiedenis en media ansich.
Werd wel minder, maar Ari bleef fucking awesome en Vinnie on coke was ook hard in s07. S08 was wel echt om te janken vond ikquote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eerste 5 seizoenen Entourage waren zoo awesome! Daarna werd het minder helaas vond ik.
Arrested Development kan ik je ook nog aanraden, extreem grappig
Seizoen 7 met Sahsa Grey, die was echt kut.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eerste 5 seizoenen Entourage waren zoo awesome! Daarna werd het minder helaas vond ik.
Arrested Development kan ik je ook nog aanraden, extreem grappig
Entourage.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Keertje checken dus. Ben Entourage voor de derde keer opnieuw aan het kijkenEr is gewoon geen waardige opvolger.
Vind haar 'normale films' interessanter dan haar rol die ze in S07 had...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Seizoen 7 met Sahsa Grey, die was echt kut.
Ari is baas der bazen. Iedereen die in de entertainment industrie werkt wil wat Ari heeft.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werd wel minder, maar Ari bleef fucking awesome en Vinnie on coke was ook hard in s07. S08 was wel echt om te janken vond ik
Ja man, hoop nog steeds op die film. Wahlberg heeft gezegd dat hij koste wat het kost die film wil hebben, zelfs als hij alles zelf moet betalenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
Er is volgens mij geen enkele serie die de vibe van Entourage heeft kunnen namaken.
Godverdomme wat is/was het geweldig.
Ik hoop echt dat het komt.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man, hoop nog steeds op die film. Wahlberg heeft gezegd dat hij koste wat het kost die film wil hebben, zelfs als hij alles zelf moet betalen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |