Nouja misschien een aparte, heel lichte vorm van autisme ofzo, maar ik vind m best wel een heldquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is echt onuitstaanbaar man. Zo'n ongrijpbare attitude die ik niet echt kan benoemen maar die me wel gigantisch stoort. Een soort wereldvreemdheid ofzo. Moeilijk uit te drukken.
Zelfingenomenheid + het iq van een kokosnootquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is echt onuitstaanbaar man. Zo'n ongrijpbare attitude die ik niet echt kan benoemen maar die me wel gigantisch stoort. Een soort wereldvreemdheid ofzo. Moeilijk uit te drukken.
Lichte vorm? Dacht het nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja misschien een aparte, heel lichte vorm van autisme ofzo, maar ik vind m best wel een held
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:41 schreef Typisch het volgende:
Als je bij hem het verkeerde op zijn brood doet hangt hij volgens mij de volgende dag in zijn kledingkast aan een touwtje.Wat een figuur.
Net ook. Gullit voor 1 foute actie verantwoordelijk stellen voor een goal die uiteindelijk toch werd afgekeurd.quote:
Ik ga die pedohoer kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef Typisch het volgende:
Studio Voetbal maar eens bekijken met Van Nistelrode.
Geweldige speler idd. Vond 't ook altijd leuk als hij bij MOTD zat vroeger. Echt een icoon en het hele team was toen trouwens geweldig met Dwight Yorke, Paul Ince, Sherrngham, Scholes, Giggs, Beckham, Stam, Keane en ga zo maar door.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
Blijft een sympathieke vent die Schmeichel. Beste keeper die ik heb zien spelen ook.
quote:Serie reportages
In 2008 is heel Engeland boos en verontwaardigd als blijkt dat een getrouwde moeder van twee tienerdochters zich heeft vergrepen aan meerdere baby's en peuters in het kinderdagverblijf waar ze werkte. Via Facebook was Vanessa George in contact gekomen met Angela Allen, ook moeder van een dochter, en vader en zakenman Colin Blanchard. De drie hebben elkaar nooit ontmoet, maar moedigden elkaar via het internet aan tot steeds wildere fantasieën en steeds gruwelijker gedrag. Vanessa George maakte zes maanden lang foto's van haar steeds extremere seksueel misbruik. Haar man en dochters wisten van niets.
Ik deel je principe kwestie gelukkig hebben ze het mij nog nooit lastig gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nooit SBS. Alleen als Oranje daar op is.
Lee Dixon, Tony Adams, David Platt, Ian Wright, David Seaman, Nigel Winterburn, Paul Mersonquote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldige speler idd. Vond 't ook altijd leuk als hij bij MOTD zat vroeger. Echt een icoon en het hele team was toen trouwens geweldig met Dwight Yorke, Paul Ince, Sherrngham, Scholes, Giggs, Beckham, Stam, Keane en ga zo maar door.
Heeft niks met principes te maken, er is gewoon niets dat mij leuk lijkt op die zender. Kijk sowieso amper tv buiten sporten.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deel je principe kwestie al hebben ze het mij nog nooit lastig gemaakt
Ik was toen best fan van Andy Cole.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldige speler idd. Vond 't ook altijd leuk als hij bij MOTD zat vroeger. Echt een icoon en het hele team was toen trouwens geweldig met Dwight Yorke, Paul Ince, Sherrngham, Scholes, Giggs, Beckham, Stam, Keane en ga zo maar door.
Fans, Red mijn vakantie, Smaakpolitie, Undercover in Nederland, Wegmisbruikers, Peter R.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nooit SBS. Alleen als Oranje daar op is.
Ik had het over United dan he.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lee Dixon, Tony Adams, David Platt, Ian Wright, David Seaman, Nigel Winterburn, Paul Merson
Pioniers van het "koningskoppel"quote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen best fan van Andy Cole.
Cole - Yorke. Bazenduo.
Die 2 zijn een legendarisch duo.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen best fan van Andy Cole.
Cole - Yorke. Bazenduo.
Ik was meer een boring Arsenal fanquote:
Het erge is nog dat er mensen zijn die het serieus een goede analist vinden. Wat hij doet kan iedereen met een beetje voetbalverstand.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
Van Halst bij Studio Voetbal met z'n Pierro.
Niks mis met van Halstquote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat er mensen zijn die het serieus een goede analist vinden. Wat hij doet kan iedereen met een beetje voetbalverstand.
Geef mij dan maar Willem, Adriaanse of Bassie. Die zien nog wel eens dingen die ik niet zie.
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat er mensen zijn die het serieus een goede analist vinden. Wat hij doet kan iedereen met een beetje voetbalverstand.
Geef mij dan maar Willem, Adriaanse of Bassie. Die zien nog wel eens dingen die ik niet zie.
Hij heeft pas een feitelijk faalbeleid als ze nu daadwerkelijk het EK niet winnen. Tot die tijd spreken we van een onbegrijpelijk beleid, belachelijk beleid of potentieel faalbeleid.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet eens meer , ik ben het faalbeleid van bert zat.
Is ook niet zo raar met een dwaas van Mulder en die gare hockey coach.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.
Ieder zijn rol he:quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.
Ach kom, het begint ook met -Fe- Lijkt me een eerlijke vergissing van Dirkie...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Die voorronde CL spreekt je aan kankerkuyt?
Uhm, konden wij Fener nou nog loten of niet meer?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Die voorronde CL spreekt je aan kankerkuyt?
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, konden wij Fener nou nog loten of niet meer?
Dat zijn geen slim fit's nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Die shirtjes van België.Lijken wel training shirtjes.
Geweldig! Ik had eerst geen voorkeur qua tegenstander, maar laat Dirkje nu maar komen met z'n toeterturken.quote:
Same here.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldig! Ik had eerst geen voorkeur qua tegenstander, maar laat Dirkje nu maar komen met z'n toeterturken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |