Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat er mensen zijn die het serieus een goede analist vinden. Wat hij doet kan iedereen met een beetje voetbalverstand.
Geef mij dan maar Willem, Adriaanse of Bassie. Die zien nog wel eens dingen die ik niet zie.
Hij heeft pas een feitelijk faalbeleid als ze nu daadwerkelijk het EK niet winnen. Tot die tijd spreken we van een onbegrijpelijk beleid, belachelijk beleid of potentieel faalbeleid.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet eens meer , ik ben het faalbeleid van bert zat.
Is ook niet zo raar met een dwaas van Mulder en die gare hockey coach.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.
Ieder zijn rol he:quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het valt me ook op dat van Halst praktisch altijd een andere mening heeft dan de overige heren aan tafel.
Ach kom, het begint ook met -Fe- Lijkt me een eerlijke vergissing van Dirkie...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Die voorronde CL spreekt je aan kankerkuyt?
Uhm, konden wij Fener nou nog loten of niet meer?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Die voorronde CL spreekt je aan kankerkuyt?
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, konden wij Fener nou nog loten of niet meer?
Dat zijn geen slim fit's nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Die shirtjes van België.Lijken wel training shirtjes.
Geweldig! Ik had eerst geen voorkeur qua tegenstander, maar laat Dirkje nu maar komen met z'n toeterturken.quote:
Same here.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldig! Ik had eerst geen voorkeur qua tegenstander, maar laat Dirkje nu maar komen met z'n toeterturken.
"maar" 1-0quote:
Die Belgen waren beter qua veldspel, Engeland was echt schrikbarend slechtquote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van een gehavend Engeland, wat normaal al slecht is
doe eens liefquote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van een gehavend Engeland, wat normaal al slecht is
Inderdaad.. totaal geen mooi shirt qua pasvorm maar design ook foeilelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schandalig dat je daar in voetbalt als land.
Volgens hem verkocht hij Rolexen bij de sigarenboer om een stuk land voor een vriend te kopen. Want dat heeft Buffon nodig voor 1,5 miljoenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
Die Buffon
Wat denk je dan als je dat doet.1,5 miljoen bij een sigarenboer inzetten.
Ik ook niet die ophef nooit zo begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
Ik vind beide Nederland shrits echt niet zo heel lelijk hoor.
Ik begin er aan te wennen idd. Al blijf ik het jammer vinden dat Nederland in het volledig zwart speelt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
Ik vind beide Nederland shrits echt niet zo heel lelijk hoor.
Ben je weer op bezoek bij je opa en oma geweest?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
Ik moet er nog steeds aan beginnen, ik zeg het elke week maar heb er nooit geen zin in.
Season 1 wel redelijk snel achter elkaar gekeken een jaar terug of zo dus ik heb goede hoop voor s2.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
Ik moet er nog steeds aan beginnen, ik zeg het elke week maar heb er nooit geen zin in.
Nee.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je weer op bezoek bij je opa en oma geweest?
Is dat Brabants?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, omdat je 'nooit geen zin in' zegt.
Iemand enig idee wanneer The Walking Dead weer begint?
Dat klopt, maar vooral in de zuidelijke provincies volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat in elk plat dialect wel voor.
Ik kom uit de Betuwe en daar wordt dat ook gezegdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vooral in de zuidelijke provincies volgens mij.
Ah, dan heb ik het denk ik eerder gewoon uit mijn woonplaats.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat in elk plat dialect wel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |