Dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef Jahr00n het volgende:
Hopelijk zien we die niet meer terug in het NL elftal.
als je demagogen uit Katwijk geweldig vind dan wel ja. Hij moet alleen niet meer zeggen dat Feijenoord zijn grote liefde is en dat hij er zijn carrière wil afsluiten in Rotterdamquote:Op zondag 3 juni 2012 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit.
Maar de persoon Kuyt blijft geweldig
Heeft hij dat laatste echt gezegd dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je demagogen uit Katwijk geweldig vind dan wel ja. Hij moet alleen niet meer zeggen dat Feijenoord zijn grote liefde is en dat hij er zijn carrière wil afsluiten in Rotterdam
Hij zei alleen dat hij nog te goed was voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat laatste echt gezegd dan?
Dat kan alsnog over een jaar als Dirk er ook achter komt dat die Turken erg onbetrouwbaar zijn als het op betalen aankomt. En met die omkooppraktijken daar doet hij ook niet mee. Nee joh, die is zonwerend terug op Zuid. Mrk my words.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je demagogen uit Katwijk geweldig vind dan wel ja. Hij moet alleen niet meer zeggen dat Feijenoord zijn grote liefde is en dat hij er zijn carrière wil afsluiten in Rotterdam
Nou nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef o.us het volgende:
Wat zal zijn schijnheilige reden zijn voor de pers?
A - Nieuwe uitdaging met veel mogelijkheden
B - Beter salaris
C - Fenerbahçe is een Europese topclub.
Wat verwacht je nou, ben toch geen trein.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoorders die echt pissed worden als Kuyt niet terug komt, sporen ook niet.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit.
Maar de persoon Kuyt blijft geweldig
Ja, hij wilde zooo graag naar Feyenoord, maar vond dat hij nog te fit was. Hij wilde nog een paar jaar internationale top spelenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat laatste echt gezegd dan?
Dat wil Feyenoord helemaal niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:02 schreef PasMaNNi het volgende:
Kuyt kan rustig op z'n 34e nog ff naar feyenoord hoor.
Maar hij geeft wel altijd een signaal af.quote:
Je moet ook niet iedere keer roepen dat je terugkomt en dat dan zo lang uitstellen dat je met een rollator het veld opkomt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoorders die echt pissed worden als Kuyt niet terug komt, sporen ook niet.
Niks van voetbal wetenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat kan alsnog over een jaar als Dirk er ook achter komt dat die Turken erg onbetrouwbaar zijn als het op betalen aankomt. En met die omkooppraktijken daar doet hij ook niet mee. Nee joh, die is zonwerend terug op Zuid. Mrk my words.
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet ook niet iedere keer roepen dat je terugkomt en dat dan zo lang uitstellen dat je met een rollator het veld opkomt.
Ze speelde toch CL dit seizoen?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Transfersom: 1 miljoen euro. Overigens speelt Fenerbahce elke jaar europees voetbal.
Mooie clubs en achterban wel. Daar niet van.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:12 schreef Evertjan het volgende:
als je een beetje fatsoen in je hebt dan weiger je als voetballer om ooit in de Turkse competitie te spelen. Corrupte bende
Goed te begrijpen ook. Zeker in het geval van Kuyt. Het is niet alsof hij nog iets anders kan waar meer dan minimumloon voor betaald wordt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef EK-burger het volgende:
Voetballers kiezen toch voor het geld.
Behalve als ze in Nederland iets nodig hebben of zieke familie hebben zoals Van Bommel.
Palingvissen beurt anders prima.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goed te begrijpen ook. Zeker in het geval van Kuyt. Het is niet alsof hij nog iets anders kan waar meer dan minimumloon voor betaald wordt.
Fenerbahce speelt voorronde CL dit jaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:10 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ze speelde toch CL dit seizoen?
Of nee, iets met uitsluiting.
Ik hoop dat Feijenoord wordt geloot.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt voorronde CL dit jaar.
En vorig seizoen ook alweer?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt voorronde CL dit jaar.
Een maand geleden was hij niet echt jong meer, misschien nog wel naïefquote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Maar ze roepen dat soort dingen als ze jong en naïef zijn. Weten zij veel wat de toekomst gaat brengen.
Dat kan toch nog altijd?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een leuk veteranen team.quote:
Begrijpen doe ik het wel maar hij heeft in de media natuurlijk wel van alles geroepen dat zijn punt om nu alsnog voor het te geld te kiezen bijzonder zwak maakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goed te begrijpen ook. Zeker in het geval van Kuyt. Het is niet alsof hij nog iets anders kan waar meer dan minimumloon voor betaald wordt.
Euh corruptie? Fenerbahce is niet uitgesloten door de Uefa.quote:
Ik hoop het ook, feijenoord is de slechtste tegenstander die geloot kan wordenquote:
De nummer 2 van NL is van hoger niveau dan Türkiye hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 15:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, feijenoord is de slechtste tegenstander die geloot kan worden
Van mijn part mag feyenoord kuijt hebben, hoef hem niet bij Fenerbahce. Hij is enorm slecht.
De Turkse bond zag de bui al hangen dat ze er helemaal uit werden geflikkerd.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh corruptie? Fenerbahce is niet uitgesloten door de Uefa.
Door de Turkse voetbalbond zonder bewijs, dat is net zo iets als dat jij wordt verdacht voor een misdrijf en dan meteen al de doodstraf krijgt.
Mja dit jaar weer CL dus, volgend jaar weer en jaren daarop ook weer. Overigens geen enkele beroemde speler zou in Nederland willen spelen. Leuke land om in te starten als voetballer, meer niet.
quote:"Ooit keer ik terug bij Fenerbahce."
En wat wil dat nu zeggen?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom treft Uefa geen maatregel dit jaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:31 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
De Turkse bond zag de bui al hangen dat ze er helemaal uit werden geflikkerd.![]()
Overigens alleen uitgerangeerde toppers willen in Turkije spelen. Leuk land om in te cashen aan het eind van je carrière, meer niet.
Moussa Sow heeft 1 topseizoen gehad in Frankrijk en is daar nu flink van aan het profiteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef expans het volgende:
*Mompelt iets met Moussa Sow (topscorer Ligue 1 geloof ik) die naar FB ging..
Is dat ook een uitgerangeerde topper?
Maar ik vind het wel geinig hoe geïrriteerd jullie raken, sorry boys maar de waarheid is hard. Geld komt op nummer 1 te staan waardoor ze in Turkije altijd spelers van een ander kaliber kunnen halen dan in NL.
Je zegt zelf dat Kuyt ook geen topper is en naar Turkije kan ik ze ook niet noemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitgerangeerde toppers, welke toppers zijn in hun hoogtijdagen naar Nederland gekomen?
Goed, zegt wel wat meer over het feit dat hij niet eens naar Nederland wilt komenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat Kuyt ook geen topper is en naar Turkije kan ik ze ook niet noemen.
Tsjah. Geld. Hij gaat misschien ook nog wel voor de uitdaging naar Bahrein hierna.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Goed, zegt wel wat meer over het feit dat hij niet eens naar Nederland wilt komen.
Ik gok Qatar, "omdat het een geweldig voetballand is wat ook een WK met prachtige stadions gaat leveren".quote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Geld. Hij gaat misschien ook nog wel voor de uitdaging naar Bahrein hierna.
Rijkaard?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef EK-burger het volgende:
Van alle ex-toppers die teruggekeerd zijn naar Nederland is eigenlijk alleen Cocu geslaagd.
Dat zou kunnen, is zijn keuze. Moeten jullie niet huilie doen, dat feyenoord teletekstsupporters heeft kunnen wij niks aan doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Geld. Hij gaat misschien ook nog wel voor de uitdaging naar Bahrein hierna.
Teletekst supporters...quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, is zijn keuze. Moeten jullie niet huilie doen, dat feyenoord teletekstsupporters heeft kunnen wij niks aan doen.
Fenerbahce haalt zijn geld niet van een rijke oliesjeik. Dankzij de supporters en de overwinningen.
Denk je nu echt dat hij voor een gevulde koek en bioscoopbon naar Feyenoord zou gaan, terwijl ie keuze zat had? Clubliefde kan ver gaan, maar dit zou niet reëel zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
"Ik heb een droom en dat is ooit bij Feyenoord terug te keren en ik hoop dat ik die kans krijg."
Ja, dikke lul drie bier. Kans heb je nu en die laat je liggen om in dat corrupte zandland te spelen. Maar goed, was wel te verwachten natuurlijk met de hoeveelheid aan zwart geld dat in Turkse clubs zit.
Waarschijnlijk zou hij bij Feyenoord ook gewoon 1 miljoen of meer krijgenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat hij voor een gevulde koek en bioscoopbon naar Feyenoord zou gaan? Clubliefde kan ver gaan, maar dit zou niet reëel zijn.
Hij is toch zwaar gereformeerd? Ik dacht dat die lui altijd sober moeten levenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat hij voor een gevulde koek en bioscoopbon naar Feyenoord zou gaan, terwijl ie keuze zat had? Clubliefde kan ver gaan, maar dit zou niet reëel zijn.
Fenerbahce verdient alleen aan shirtverkoop(wedstrijdshirtjes) al 20 miljoen dollar per jaar, plus heeft een eigen kledinglijn en andere accessoires die worden in eigen winkels verkocht(circa 40 winkels). Buiten dat elke jaar worden circa 35.000 seizoenskaarten verkocht en zit het bijna elke wedstrijd vol(kaartjes zijn duurder dan in Nederland). Daarbij komen dan nog sponsorinkomsten, uitzendrechten, prestatieinkomsten, inkomsten door het meedoen aan CL etc etc.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Teletekst supporters...
Denken dat clubs hun geld verdienen aan mensen in het stadion.
TV-rechten, internationale naam. Heel Azie kijkt premier league en daarom hebben ze geld, niet van de engelsen die in het stadion zitten.
Als je christen bent ben je niet direct zwaar gereformeerd.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is toch zwaar gereformeerd? Ik dacht dat die lui altijd sober moeten leven
Het zal ook niemand geboeid hebben als ie had gezegd: ik pak nog een paar miljoentjes zodat ik lekker kan blijven leven en mijn kinderen het goed hebben. Jezelf profileren als echte clubman, die het niet voor het geld doet en die Royston al had gebeld... Tja, dan kan je nadien zo'n reactie verwachten...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce verdient alleen aan shirtverkoop(wedstrijdshirtjes) al 20 miljoen dollar per jaar, plus heeft een eigen kledinglijn en andere accessoires die worden in eigen winkels verkoopt(circa 40 winkels). Buiten dat elke jaar worden circa 35.000 seizoenskaarten verkocht en zit het bijna elke wedstrijd vol(kaartjes zijn duurder dan in Nederland). Daarbij komen dan nog sponsorinkomsten, uitzendrechten, prestatieinkomsten, inkomsten door het meedoen aan CL etc etc.
Oftewel mensen kunnen wel zeiken dat hij het voor het geld doet, maar Fenerbahce heeft het zelf voor elkaar gekregen met zijn supporters. Dan moeten ze maar in Nederland voor meer inkomsten zorgen, kunnen hun ook zove geld uitgeven aan spelers.
Het is een keuze die je maakt, zoals met alles in het leven. Ik denk dat Kuijt vast ook wel een keer benaderd is door een club in China of een Qatar-achtig land, waar hij nog meer dan bij Fenerbahce kon verdienen. Daar heeft hij ook niet voor gekozen. Kortom, het zijn gewoon keuzes die je maakt. Het is heel begrijpelijk maar dan moet je bij je afscheid niet schijnheilig zijn. Van Bronckhorst is ook teruggekeerd terwijl hij verder kon bij Barca, dat zijn gewoon keuzes en de reden dat Gio een legende is en Dirk Kuijt een passant.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat hij voor een gevulde koek en bioscoopbon naar Feyenoord zou gaan, terwijl ie keuze zat had? Clubliefde kan ver gaan, maar dit zou niet reëel zijn.
Dat hij het voor het geld doet lijkt mij normaal, alleen hier wordt gepraat alsof het geld bij Fenerbahce uit de lucht komt vallen en of er een of andere rijke oliesjeik bezig is. Alleen dat is niet het geval, louter uit eigen verdienste. Dan moeten ze er maar in Nederland ervoor zorgen dat ze ook zoveel geld verdienen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zal ook niemand geboeid hebben als ie had gezegd: ik pak nog een paar miljoentjes zodat ik lekker kan blijven leven en mijn kinderen het goed hebben. Jezelf profileren als echte clubman, die het niet voor het geld doet en die Royston al had gebeld... Tja, dan kan je nadien zo'n reactie verwachten...
Hij is nu 31, kan op zijn 33e ook eventueel nog 1 jaar naar Feyenoord toe.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is een keuze die je maakt, zoals met alles in het leven. Ik denk dat Kuijt vast ook wel een keer benaderd is door een club in China of een Qatar-achtig land, waar hij nog meer dan bij Fenerbahce kon verdienen. Daar heeft hij ook niet voor gekozen. Kortom, het zijn gewoon keuzes die je maakt. Het is heel begrijpelijk maar dan moet je bij je afscheid niet schijnheilig zijn. Van Bronckhorst is ook teruggekeerd terwijl hij verder kon bij Barca, dat zijn gewoon keuzes en de reden dat Gio een legende is en Dirk Kuijt een passant.
Ik zou er overigens geen moeite mee hebben als Dirk Kuijt zegt: "Ik wil nog even lekker veel geld verdienen bij Fenerbahce en dat kon niet bij Feyenoord." Maar nu draait hij weer om de hete brei heen met z'n uitspraken over vertrouwen en ambities.
Als iemand alleen bij zijn afscheid roept, kan ik het nog wel begrijpen. Dan zijn ze vaak nog jong en denken ze het vaak ook nog wel oprecht. Het misselijke aan Kuyt vind ik dat hij het zijn hele carrière is blijven roepen en zelfs een maand geleden voor de show met Feyenoord in onderhandeling is getreden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is een keuze die je maakt, zoals met alles in het leven. Ik denk dat Kuijt vast ook wel een keer benaderd is door een club in China of een Qatar-achtig land, waar hij nog meer dan bij Fenerbahce kon verdienen. Daar heeft hij ook niet voor gekozen. Kortom, het zijn gewoon keuzes die je maakt. Het is heel begrijpelijk maar dan moet je bij je afscheid niet schijnheilig zijn. Van Bronckhorst is ook teruggekeerd terwijl hij verder kon bij Barca, dat zijn gewoon keuzes en de reden dat Gio een legende is en Dirk Kuijt een passant.
Ik zou er overigens geen moeite mee hebben als Dirk Kuijt zegt: "Ik wil nog even lekker veel geld verdienen bij Fenerbahce en dat kon niet bij Feyenoord." Maar nu draait hij weer om de hete brei heen met z'n uitspraken over vertrouwen en ambities.
Ik verwacht dat ie dan, gezien zijn speelstijl, niet veel meer van waarde is.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Hij is nu 31, kan op zijn 33e ook eventueel nog 1 jaar naar Feyenoord toe.
Bedoel je qua fysiek?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie dan, gezien zijn speelstijl, niet veel meer van waarde is.
Kuijt is met zijn speelstijl (rennen, rennen en nog eens rennen) compleet afhankelijk van zijn fysiek. Die zal de komende jaren flink afnemen. Ik verwacht dat je niets meer aan Kuijt hebt als ie 34 is.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Bedoel je qua fysiek?
Je bent toch niet van je 31e naar je 33e compleet uitgerangeerd
Klopt.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:29 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Kuijt is met zijn speelstijl (rennen, rennen en nog eens rennen) compleet afhankelijk van zijn fysiek. Die zal de komende jaren flink afnemen. Ik verwacht dat je niets meer aan Kuijt hebt als ie 34 is.
Fenerbace....quote:“Hij vertelde me dat hij wel wil”, aldus Kalou. “Hij zei tegen me dat ik ook moet komen. Dat we alle twee naar Feyenoord moeten gaan.”
''In principe heeft hij een grote voorkeur om in een Europese topcompetitie te spelen."
http://www.nu.nl/sport/27(...)gkeer-feyenoord.html
Je hebt behoorlijk wat praatjes. Maar met al die geweldige topspelers die op jullie grote geld af komen doen de turken het toch niet geweldig he?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat hij het voor het geld doet lijkt mij normaal, alleen hier wordt gepraat alsof het geld bij Fenerbahce uit de lucht komt vallen en of er een of andere rijke oliesjeik bezig is. Alleen dat is niet het geval, louter uit eigen verdienste. Dan moeten ze er maar in Nederland ervoor zorgen dat ze ook zoveel geld verdienen.
Turks, neem ik aan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat hij het voor het geld doet lijkt mij normaal, alleen hier wordt gepraat alsof het geld bij Fenerbahce uit de lucht komt vallen en of er een of andere rijke oliesjeik bezig is. Alleen dat is niet het geval, louter uit eigen verdienste. Dan moeten ze er maar in Nederland ervoor zorgen dat ze ook zoveel geld verdienen.
Wat wil er dan neerzetten? Feyenoord?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:23 schreef Lastpost het volgende:
Pfff, Europese topcompetitie, topclub, sportieve ambities, vertrouwen ... Fenerbahçe.
quote:
Misschien zijn er geen clubs uit die landen in hem geïnteresseerd. Of hij houdt gewoon enorm van broodjes döner.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
Als je het over topcompetities hebt kies je toch voor Spanje, Engeland en in mindere mate Italië, Duitsland en Frankrijk en dan heb je de net niet-competities met Rusland, België, Portugal, Nederland en Turkije.
Alsof die Turkse competitie zo geweldig is zeg, dan moet je niet doen alsof je voor het sportief hoogst haalbare wilt gaan en nog een keer wilt laten zien wat je kunt op Europees topniveau en dan daar tekenen, zeg dan gewoon dat je voor de grootste zak geld wilt gaan.
Ik denk dat die in Rotterdam beter te verkrijgen zijn dan in turkije zelf.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen clubs uit die landen in hem geïnteresseerd. Of hij houdt gewoon enorm van broodjes döner.
Als je een beetje geld hebt leef je als een koning in Istanbul. Velen malen beter dan in Liverpool.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam in Turkije willen spelen....
Het voetballend niveau in Turkije is zelfs nog lager dan onze waardeloze eredivisietje.
En het is nou niet bepaald een fantastisch land om in te wonen, arm, corrupt, onveilig.
Maar ja das het geld he....
QFT.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je een beetje geld hebt leef je als een koning in Istanbul. Velen malen beter dan in Liverpool.
Ik neem aan dat jij nog nooit in Istanbul bent geweest? Wat mij betreft de mooiste stad van Europa, al ligt Fenerbahce op het Aziatische gedeelte. En als je Katwijk, Rotterdam en Liverpool gewend bent, is elke stad al een verbetering. En zo onveilig is het er ook niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam in Turkije willen spelen....
Het voetballend niveau in Turkije is zelfs nog lager dan onze waardeloze eredivisietje.
En het is nou niet bepaald een fantastisch land om in te wonen, arm, corrupt, onveilig.
Maar ja das het geld he....
zemmelquote:Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij nog nooit in Istanbul bent geweest? Wat mij betreft de mooiste stad van Europa, al ligt Fenerbahce op het Aziatische gedeelte. En als je Katwijk, Rotterdam en Liverpool gewend bent, is elke stad al een verbetering. En zo onveilig is het er ook niet.
Corruptie heb je overal in (Zuid-)Europa en de armoede wordt ook alleen maar minder, Turkije is verreweg de snelst groeiende economie van Europa. Helemaal geen verkeerde stad om te wonen dus.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:55 schreef Devv het volgende:
Goede zet van Kuyt. Feyenoord is veel te klein voor een voetballer met zijn aanzien.
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
Fener gaat de CL toch niet in, als ze feyenoord loten in de 3e voorronde liggen ze er al meteen uit.
God ik heb mijn hele leven in klein Turkije gewoond, mooi om die beleving terug te zien. Wel een beetje raar, omdat niemand het over de verdiensten van Fener heeft, de enige die zich daar druk om maakt ben jij volgens mij.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Fenerbahçe vs. feyenoord:
Fenerbahçe:
- Speelt elke jaar voor de titel.
- Speelt elke jaar europees voetbal.
- Heeft diverse topspelers: Moussa Sow (ex-topscorer frankrijk), Joseph Yobo, Volkan Demirel, Miroslav Stoch etc. etc.
- Heeft een enorm grote aanhang met fanatieke supporters.
- Heeft geen liquiditeitsproblemen.
- Hoger salaris voor kuijt.
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue etc.
Feyenoord:
- Middenmoot, soms spelen ze tegen degradatie.
- Eens in de zoveel jaar europees voetbal.
- Topspelers: Vlaar, .. ???
- Teletekstsupporters die alleen kunnen zeiken via het internet.
- Heeft liquiditeitsproblemen.
- Lager salaris
- Speelt voetbal tegen topspelers: ???
Keuze zou snel gemaakt zijn door mij.
Klopt, even aangepast.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef nostra het volgende:
[..]
God ik heb mijn hele leven in klein Turkije gewoond, mooi om die beleving terug te zien. Wel een beetje raar, omdat niemand het over de verdiensten van Fener heeft, de enige die zich daar druk om maakt ben jij volgens mij.
Teletekstsupporters in één adem met Feyenoord noemen is dan wel weer treurig.
en "jaar" is onzijdig
Even de clubs waar ze hebben gevoetbald:quote:
Jij bent echt kk dom.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Fenerbahçe:
- Speelt elk jaar voor de titel.
- Speelt elk jaar europees voetbal.
- Heeft diverse topspelers: Moussa Sow (ex-topscorer frankrijk), Joseph Yobo, Volkan Demirel, Miroslav Stoch etc. etc.
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue etc.
Feyenoord:
- Lager salaris
Ah, hier hebben we een Fenerbahce fanboy. Dat dat allemaal zomaar kan joh daar in dat Turlije. Ik sta er echt van te kijken. Pierre van Hooijdonk heeft volgens mij ook nog steeds een paar centen van die onbetrouwbare Turkeys tegoed maar daar lullen we nu even niet over want die club heeft meer geld dan alle Eredivisie clubs bij elkaar. Toch turkse Fanboy?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Door de Turkse voetbalbond zonder bewijs, dat is net zo iets als dat jij wordt verdacht voor een misdrijf en dan meteen al de doodstraf krijgt.
Mja dit jaar weer CL dus, volgend jaar weer en jaren daarop ook weer. Overigens geen enkele beroemde speler zou in Nederland willen spelen. Leuke land om in te starten als voetballer, meer niet.
Waarom maak je je zo druk om de Turkse versus Nederlandse beleving? Dit topic gaat om een kaaskop die zich profileert als clubman en vervolgens het geld kiest. Dat Fener, in tegenstelling tot Gala etc. een prachtige fanbase heeft is iedereen het wel over eens denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, even aangepast.
Voor Nederlandse doen is Feyenoord wel de laatste club met ''teletekstsupporters''. Maar als ik het vergelijk met de Turkse supporters zijn het dus wel teletekstsupporters.
Bolton Wanderers is een internationale topclub ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef xminator het volgende:
Even de clubs waar ze hebben gevoetbald:
Barcelona, fc porto, inter milan, chelsea, arsenal, bolton,werder bremen, benfica, atletico madrid, fiorentina, hamburg...
Klopt die hebben niks bereikt!
Als we naar prestaties uit het verleden gaan kijken.... Dan heeft nottingham forest beter gepresteerd dan beide teams bij elkanderquote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent echt kk dom.
NL competitie> Turkse Competitie
Ajax, PSV, FCT, AZ en nu ook (weer) Feyenoord>Turkse no.1
Als er zulke topspelers en topploegen in turkije zijn, waarom bakken ze er europees dan niets van?
En Fener mag hopen op hun voortbestaan , en met een beetje geluk worden ze niet gestraft door de UEFA.
Buiten dat, neem je het termijn van afgelopen 5 jaar dat Feyenoord geen europees voetbal heeft gespeeld. Volgens mij heeft Feyenoord altijd nog veel betere europese prestaties neergezet dan fener.
Nounou, wat een topspelers zegquote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue
Eeh....jij komt zelf met een rijtje clubs waar die "toppers" vroeger hebben gespeeld.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Als we naar prestaties uit het verleden gaan kijken.... Dan heeft nottingham forest beter gepresteerd dan beide teams bij elkander(Iets met verleden biedt geen garantie voor de toekomst).
Pierre heeft geen tegoed bij Fenerbahçe, misschien ergens anders? Maar het gaat hier om Fenerbahçe toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ah, hier hebben we een Fenerbahce fanboy. Dat dat allemaal zomaar kan joh daar in dat Turlije. Ik sta er echt van te kijken. Pierre van Hooijdonk heeft volgens mij ook nog steeds een paar centen van die onbetrouwbare Turkeys tegoed maar daar lullen we nu even niet over want die club heeft meer geld dan alle Eredivisie clubs bij elkaar. Toch turkse Fanboy?
Omdat ze minachtend doen over Fenerbahçe, dat die beter voor feyenoord (quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk om de Turkse versus Nederlandse beleving? Dit topic gaat om een kaaskop die zich profileert als clubman en vervolgens het geld kiest. Dat Fener, in tegenstelling tot Gala etc. een prachtige fanbase heeft is iedereen het wel over eens denk ik.
Goed, dat ze het niet hebben kunnen waarmaken daar zegt niet veel. Destijds zagen de topclubs wel "iets' in hun anders hadden ze geen miljoenen gespendeerd, niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bolton Wanderers is een internationale topclub ja.
En waarom zijn ze dan weg bij die clubs? In Barcelona moeten ze nog altijd lachen om Quaresma en Simao.
Zo doen Turken.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nounou, wat een topspelers zegIk geef Dirk groot gelijk dat hij naar Turkije gaat, het leven is goed daar. Maar ga nou niet net doen alsof de Turkse competitie zo goed is.
Ik doe niet alsof het zo goed is, verre van. Dit is een vergelijking tussen feyenoord en Fenerbahçe. Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nounou, wat een topspelers zegIk geef Dirk groot gelijk dat hij naar Turkije gaat, het leven is goed daar. Maar ga nou niet net doen alsof de Turkse competitie zo goed is.
En jij wilt zeggen dat Turkije de toekomst heeft?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Als we naar prestaties uit het verleden gaan kijken.... Dan heeft nottingham forest beter gepresteerd dan beide teams bij elkander(Iets met verleden biedt geen garantie voor de toekomst).
Oké, dan halen we dat van het lijstje. De overige punten zijn nog intact.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Eeh....jij komt zelf met een rijtje clubs waar die "toppers" vroeger hebben gespeeld.
Zolang ze in Turkije dit soort half bejaarde spelers blijven kopen ipv hun eigen jeugd een kans te geven zullen ze nooit groeien.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen dat Turkije de toekomst heeft?
Er zal eerder een Nederlandse ploeg in de halve finale van de CL staan dan een Turkse.
En jij zit elke 2 weken in istanbul om een wedstrijd te kijken...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Fenerbahçe:
Feyenoord:
- Lager salaris
Ik kon me ook al niet aan de indruk onttrekken dat XMINATOR wel het stereotype van een teletekstsupport MOET zijn.......quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En jij zit elke 2 weken in istanbul om een wedstrijd te kijken...
Turken...veel gebaat, weinig wol (najah tenzij we het weer over schapen gaan hebben natuurlijk..)
ofquote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Fenerbahçe:
Feyenoord:
- Lager salaris
[..]
Fenerbahçe:
- Wint weinig prijzen de laatste jaren.
- Geregeld Europees uitgeschakeld door 'B-teams'
- Competitie van niets.
- Heeft geen liquiditeitsproblemen, wel geregeld verwikkeld in corruptie-schandalen.
Och wat scheelt dat met Feyenoord?quote:
Overschatting van Fenerbahçe dunkt me, die moeten het meer hebben van de 'voor volk en vaderland'-instelling aangezien het op tactisch vlak vaak nogal beperkt is allemaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och wat scheelt dat met Feyenoord?
Kom op, laten we eerlijk wezen. Feyenoord kan je echt niet hoger aanslaan dan Fenerbahce op dit moment. Qua historie is het een totaal ander verhaal, maar dat is totaal niet relevant in deze.
Sowieso iedereen die hier nu aan het roepen is dat ze Fenerbahce willen loten in de CL, vooral blijven hopen. Weet je in ieder geval zeker dat je er meteen uit ligt
Fenerbahçe is geschorst voor Europees voetbal ivm corruptie. Ze spelen dus niet altijd Europees.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Fenerbahçe:
Feyenoord:
- Lager salaris
Mwah. Fener verloor voorgaande jaren ook van Young Boys en POAK, dus er zeker kans voor Feyenoord. Hopelijk eerst uit om te overleven, dan thuis een heet avondje om het af te maken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och wat scheelt dat met Feyenoord?
Kom op, laten we eerlijk wezen. Feyenoord kan je echt niet hoger aanslaan dan Fenerbahce op dit moment. Qua historie is het een totaal ander verhaal, maar dat is totaal niet relevant in deze.
Sowieso iedereen die hier nu aan het roepen is dat ze Fenerbahce willen loten in de CL, vooral blijven hopen. Weet je in ieder geval zeker dat je er meteen uit ligt
Que? Waar geschorst? Heb jij informatie die niemand heeft?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Fenerbahçe is geschorst voor Europees voetbal ivm corruptie. Ze spelen dus niet altijd Europees.
Verder zit bij Feijenoord de voorzitter niet in de gevangenis wegens een veroordeling voor omkoping.
2 jaar geleden en shit happens. feyenoord is wel vergelijkbaar met young boys en paok, dus kans hebben ze.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Mwah. Fener verloor vorig jaar ook van Young Boys en POAK, dus er zeker kans voor Feyenoord. Hopelijk eerst uit om te overleven, dan thuis een heet avondje om het af te maken.
Turkse clubs: veel ambitie, weinig prestaties.
Jij hebt niet opgelet vorig jaar? Fener werd uitgesloten van de CL vanwege al die malafide praktijkjes. En ga nu niet blij zeggen dat ze dit jaar weer wel CL gaan spelen, want het geeft maar wel aan bij wat voor club en in wat voor competitie je zit.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Que? Waar geschorst? Heb jij informatie die niemand heeft?
Uitgesloten door wie? Niet door UEFA, door de turkse voetbalbond. Zonder dat het onderzoek geëindigd was.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:10 schreef DSL het volgende:
[..]
Jij hebt niet opgelet vorig jaar? Fener werd uitgesloten van de CL vanwege al die malafide praktijkjes. En ga nu niet blij zeggen dat ze dit jaar weer wel CL gaan spelen, want het geeft maar wel aan bij wat voor club en in wat voor competitie je zit.
Ja natuurlijk, ze zullen wel onschuldig zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitgesloten door wie? Niet door UEFA, door de turkse voetbalbond. Zonder dat het onderzoek geëindigd was.
Op last van de UEFA ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitgesloten door wie? Niet door UEFA, door de turkse voetbalbond. Zonder dat het onderzoek geëindigd was.
Dat dus als het waar is.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef Pedroso het volgende:
Die dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk gaat nog even een paar jaar zijn zakken vullen in dat vermadelijke Istanbul.
Kuijt is 31, die komt over 3 jaar wel terug naar Nederland, nu dus nog niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Afbouwen bij een betere club(Feyenoord) is onlogisch,quote:Op maandag 4 juni 2012 01:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Kuijt is 31, die komt over 3 jaar wel terug naar Nederland, nu dus nog niet.
Gaat hij ook doen bij FC Utrecht heeftie ons beloofdquote:Op maandag 4 juni 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Afbouwen bij een betere club(Feyenoord) is onlogisch,
Jij gelooft alles.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaat hij ook doen bij FC Utrecht heeftie ons beloofd
Afbouwen doet hij maar in Utrecht.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Op je 31-e nog voor 3 jaar tekenen bij FB...goeie move, even cashen en dan "afbouwen in Rotterdam"
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:59 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Afbouwen doet hij maar in Utrecht.
Van Geel is daar duidelijk over geweest.
Maar wel sterk voor FC Utrechtquote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Waarom wil je hem zo graag? Over drie/vier jaar is ie flink afgezwakt.
hij is welkom...afbouwen voor 3 ton per jaarquote:Op maandag 4 juni 2012 09:59 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Afbouwen doet hij maar in Utrecht.
Van Geel is daar duidelijk over geweest.
Ik had hem graag naar de Kuip zien gaan, altijd leuk om zo'n mislukking te kunnen zien elke weekquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Denk dat hij voor zijn eigen best wil (mits waar) beter nooit meer in de Kuip kan komen.
Het is wel een Oranje spelert hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had hem graag naar de Kuip zien gaan, altijd leuk om zo'n mislukking te kunnen zien elke week.
Ja, en dat is ook belachelijk. Die vent was nooit echt top, kon alleen maar hard lopen om zijn eigen balverlies te corrigeren. Maar nu kan je beter met 10 spelen dan met Kuyt erbijquote:
Dus van Marwijk snapt het niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook belachelijk. Die vent was nooit echt top, kon alleen maar hard lopen om zijn eigen balverlies te corrigeren. Maar nu kan je beter met 10 spelen dan met Kuyt erbij.
Een speler die wel kan foebelle.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Wie zou jij daar dan neerzetten op die plek in hetr NL elftal?
Tuurlijk is hij daarheen gegaan voor het geld. Zijn alleen nogal wat mensen, vooral Feyenoorders, die doen alsof hij zojuist naar de VAE is gegaan om te spelen voor FC Woestijn. De competitie van Turkije zal waarschijnlijk net zoveel voorstellen als de Nederlandse, en dan is het zijn goed recht om voor het geld te kiezen lijkt mij. Bovendien denk ik dat Fenerbahce sterker is dan Feyenoord, Feyenoord mag mijn ongelijk gaan bewijzen hoor. Verwacht er alleen niet teveel vanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Overschatting van Fenerbahçe dunkt me, die moeten het meer hebben van de 'voor volk en vaderland'-instelling aangezien het op tactisch vlak vaak nogal beperkt is allemaal.
Ik denk niet dat dit Feyenoord zomaar wint over twee wedstrijden van Fenerbahçe, maar kansloos is het evenmin en ik geef de club zelfs het voordeel van de twijfel in deze.
Mooie club hoor, prachtige aanhang, maar de competitie stelt niet veel voor en vooral buitens huis merk je echt dat het een vrij beperkt team is met enkele (!) prima spelers en dan denk ik dat het collectief en prima middenveld van Feyenoord het verschil zal maken i.c.m meer tactisch vernuft.
Het is gewoon het geld waarvoor hij naar Fenerbahçe is gekomen, laten we nou niet doen alsof hij daarheen gegaan is vanwege de geweldige competitie, al die topwedstrijden en een Europese zegentocht.
Het gaat ook niet om de keuze Fenerbahce - Feyenoord. Hij heeft zelf aangegeven klaar te zijn voor nog een topcompetitie. Als je dan je zakken gaat vullen in zo'n malafide paupercompetitie kom je niet al te geloofwaardig meer over.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij daarheen gegaan voor het geld. Zijn alleen nogal wat mensen, vooral Feyenoorders, die doen alsof hij zojuist naar de VAE is gegaan om te spelen voor FC Woestijn. De competitie van Turkije zal waarschijnlijk net zoveel voorstellen als de Nederlandse, en dan is het zijn goed recht om voor het geld te kiezen lijkt mij. Bovendien denk ik dat Fenerbahce sterker is dan Feyenoord, Feyenoord mag mijn ongelijk gaan bewijzen hoor. Verwacht er alleen niet teveel van![]()
Kuyt moet alleen, en dat zeg ik al jaren, eens kappen met dat eeuwige "Ik kom hier terug om af te sluiten". Dat heeft die nu al bij 4 clubs gezegd of iets dergelijks.
Dit vooral, en ik snap Fenerbahçe ook niet. Als je een club bent die meer internationaal wil meedoen, dan ga je toch geen spelers als Kuyt halen die op hun retour zijn en het niveau dat Fenerbahçe nastreeft niet meer aankunnen. Het is niet voor niets dat hij bij Liverpool bijna niet meer aan spelen toekwam en ook bij Oranje niet meer in de basis staat.quote:Kuyt moet alleen, en dat zeg ik al jaren, eens kappen met dat eeuwige "Ik kom hier terug om af te sluiten". Dat heeft die nu al bij 4 clubs gezegd of iets dergelijks.
Dat zeker.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de keuze Fenerbahce - Feyenoord. Hij heeft zelf aangegeven klaar te zijn voor nog een topcompetitie. Als je dan je zakken gaat vullen in zo'n malafide paupercompetitie kom je niet al te geloofwaardig meer over.
Ik snap wel waarom er zo wordt gepraat over Kuijt. Kuijt wil iedereen graag te vriend houden en met zijn demagogische uitspraken roept hij weerstand op bij wat mensen. Niet iedereen houdt van politiek correcte uitspraken. Ik hou er niet van omdat hij nooit echt lijkt te zeggen wat hij echt daadwerkelijk denkt. De afgunst die Kuijt over zich heeft afgeroepen komt ook omdat hij bij zijn afscheid bij Utrecht en Feyenoord zei dat hij daar zou willen terugkeren. In de voetballerij is nooit iets zeker, maar Kuijt maakt mensen lekker door iets te beloven wat hij niet kan beloven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Kenju het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo spreek over Kuijt. Kuijt is gewoon een sympathieke speler. Zo lekker gewoon gebleven. Niet zo arrogant enzo, zoals Seedorf enzo die allemaal wil zeggen wat voor prijzen hij heeft gewonnen en zelf wil bepalen waar hij wil spelen en alleen om geld geeft en niets geeft om Oranje en gewoon door gaat wanneer hij een fout maakt (penalties gemist, deed hem niets, terwijl Dirk echt baalt). Hij werkt altijd hard en speelt ook graag in Oranje en doet altijd zijn best voor het land.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Kenju het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo spreek over Kuijt. Kuijt is gewoon een sympathieke speler. Zo lekker gewoon gebleven. Niet zo arrogant enzo, zoals Seedorf enzo die allemaal wil zeggen wat voor prijzen hij heeft gewonnen en zelf wil bepalen waar hij wil spelen en alleen om geld geeft en niets geeft om Oranje en gewoon door gaat wanneer hij een fout maakt (penalties gemist, deed hem niets, terwijl Dirk echt baalt). Hij werkt altijd hard en speelt ook graag in Oranje en doet altijd zijn best voor het land.
Dirk Kuijt is puur een gevoelsmens. Bij Fenerbache is het gevoel gewoon goed en hij kan daar bijdragen aan de groei van die club. Daarom heeft hij voor die club gekozen.
Voor alle duidelijkheid, dit was geen serieuze post. Ik ben niet zo goed in het overduidelijk stompzinnig doen. Maar het was de bedoeling als een domme randidioot over te komen die doet alsof die leuke blonde, 'lekker gewone' Kuijt niet gewoon een opportunist is die doodleuk kiest voor het geld.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Kenju het volgende:
Dirk Kuijt is puur een gevoelsmens. Bij Fenerbache is het gevoel gewoon goed en hij kan daar bijdragen aan de groei van die club. Daarom heeft hij voor die club gekozen.
Naja tis ook maar Vaslui hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef El_jefe07 het volgende:
En 2 goals vandaag tegen Vaslui![]()
Fenerbahce naar de Champions League terug; al t geld om Kuyt binnen te halen nu al waard denk ik
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Cara het volgende:
mooie is . Feyenoord had ie dus ook naar de CL kunnen schieten met exact dezelfde goals. pleurislijer
Een grote prutser is het.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook belachelijk. Die vent was nooit echt top, kon alleen maar hard lopen om zijn eigen balverlies te corrigeren. Maar nu kan je beter met 10 spelen dan met Kuyt erbij.
gays array, srsly?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
Kuyt speelt de afgelopen wedstrijden echt super in de aanvaller-positie. Vandaag heeft hij alweer gescoord, ditmaal tegen gaysaray. Hopen dat hij zo doorgaat.
Is ook zo. Niet voor niets dat Van Marwijk hem zo lang liet staan. Ook al is het allerbeste er wel van af, hij wordt er nog steeds om gewaardeerd.quote:Op maandag 3 september 2012 14:07 schreef Apekoek het volgende:
Maar maar maar Kuyt werkt altijd zo hard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |