abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112391242
Geruchten uit Turkije. :')
  zondag 3 juni 2012 @ 18:36:40 #102
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_112391247
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef YazooW het volgende:

[..]

Als je een beetje geld hebt leef je als een koning in Istanbul. Velen malen beter dan in Liverpool.
QFT.
Mooie stad ook, prima klimaat, machtige club, genoeg geld. _O_
pi_112391250
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam in Turkije willen spelen....
Het voetballend niveau in Turkije is zelfs nog lager dan onze waardeloze eredivisietje.
En het is nou niet bepaald een fantastisch land om in te wonen, arm, corrupt, onveilig.

Maar ja das het geld he....
Ik neem aan dat jij nog nooit in Istanbul bent geweest? Wat mij betreft de mooiste stad van Europa, al ligt Fenerbahce op het Aziatische gedeelte. En als je Katwijk, Rotterdam en Liverpool gewend bent, is elke stad al een verbetering. En zo onveilig is het er ook niet.
Corruptie heb je overal in (Zuid-)Europa en de armoede wordt ook alleen maar minder, Turkije is verreweg de snelst groeiende economie van Europa. Helemaal geen verkeerde stad om te wonen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 18:37:00 ]
pi_112391320
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij nog nooit in Istanbul bent geweest? Wat mij betreft de mooiste stad van Europa, al ligt Fenerbahce op het Aziatische gedeelte. En als je Katwijk, Rotterdam en Liverpool gewend bent, is elke stad al een verbetering. En zo onveilig is het er ook niet.
Corruptie heb je overal in (Zuid-)Europa en de armoede wordt ook alleen maar minder, Turkije is verreweg de snelst groeiende economie van Europa. Helemaal geen verkeerde stad om te wonen dus.
zemmel
pi_112391395
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:38 schreef Tyron het volgende:

[..]

zemmel
Zemel?
pi_112391440
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Zemel?
Fa2
* Verwijderd *
pi_112391976
Goede zet van Kuyt. Feyenoord is veel te klein voor een voetballer met zijn aanzien.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:07:44 #108
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_112392384
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:55 schreef Devv het volgende:
Goede zet van Kuyt. Feyenoord is veel te klein voor een voetballer met zijn aanzien.
pi_112392589

Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  zondag 3 juni 2012 @ 19:15:11 #110
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_112392630
Kuijt is gewoon bang dat hij bij Feyenoord de hoge verwachtingen niet kan waarmaken, daarom kiest hij voor een nieuwe club, zonder verwachtingen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:20:30 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_112392826
Dit gaat lachen worden als Kuyt tegen Feyenoord moet spelen.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:28:22 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112393095
Fener gaat de CL toch niet in, als ze feyenoord loten in de 3e voorronde liggen ze er al meteen uit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 juni 2012 @ 19:30:48 #113
357516 Bonkers.
Bonkers.
pi_112393188
Laat Dirkie nu ook zijn snor staan? Als teken van respect voor de Turkse fans.
pi_112393262
Na Fenerbahce-Twente heb ik wel een zwak voor die club gekregen.
Mooie stad, mooi stadion + heerlijke sfeer.
Nadat Twente daar won werden we uitgezwaaid door applaudiserende Fener-supporters,nooit eerder gezien.
Maar ja, Kuyt..daar heb ik dan weer helemaal niks mee. Snap niet wat ze ermee moeten.
pi_112395211
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
Fener gaat de CL toch niet in, als ze feyenoord loten in de 3e voorronde liggen ze er al meteen uit.
:')_!

Fenerbahçe vs. feyenoord:

Fenerbahçe:
- Speelt elk jaar voor de titel.
- Speelt elk jaar europees voetbal.
- Heeft diverse topspelers: Moussa Sow (ex-topscorer frankrijk), Joseph Yobo, Volkan Demirel, Miroslav Stoch etc. etc.
- Heeft een enorm grote aanhang met fanatieke supporters.
- Heeft geen liquiditeitsproblemen.
- Hoger salaris voor kuijt.
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue etc.

Feyenoord:
- Middenmoot, soms spelen ze tegen degradatie.
- Eens in de zoveel jaar europees voetbal.
- Topspelers: Vlaar, .. ???
- Teletekstsupporters die alleen kunnen zeiken via het internet.
- Heeft liquiditeitsproblemen.
- Lager salaris
- Speelt voetbal tegen topspelers: ???

Keuze zou snel gemaakt zijn door mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door xminator op 03-06-2012 20:19:50 ]
  zondag 3 juni 2012 @ 20:18:24 #116
13309 nostra
ask why
pi_112395575
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:

[..]

God ik heb mijn hele leven in klein Turkije gewoond, mooi om die beleving terug te zien. Wel een beetje raar, omdat niemand het over de verdiensten van Fener heeft, de enige die zich daar druk om maakt ben jij volgens mij.

Teletekstsupporters in één adem met Feyenoord noemen is dan wel weer treurig. :')

en "jaar" is onzijdig
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:18:50 #117
357516 Bonkers.
Bonkers.
pi_112395604
quote:

[..]

Fenerbahçe:
- Speelt elke jaar voor de titel.
- Speelt elke jaar europees voetbal.
- Heeft diverse topspelers: Moussa Sow (ex-topscorer frankrijk), Joseph Yobo, Volkan Demirel, Miroslav Stoch etc. etc.
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue etc.

Feyenoord:
- Lager salaris

:D _O- Gast..
pi_112395723
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef nostra het volgende:

[..]

God ik heb mijn hele leven in klein Turkije gewoond, mooi om die beleving terug te zien. Wel een beetje raar, omdat niemand het over de verdiensten van Fener heeft, de enige die zich daar druk om maakt ben jij volgens mij.

Teletekstsupporters in één adem met Feyenoord noemen is dan wel weer treurig. :')

en "jaar" is onzijdig
Klopt, even aangepast.

Voor Nederlandse doen is Feyenoord wel de laatste club met ''teletekstsupporters''. Maar als ik het vergelijk met de Turkse supporters zijn het dus wel teletekstsupporters.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:18 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

:D _O- Gast..
Even de clubs waar ze hebben gevoetbald:
Barcelona, fc porto, inter milan, chelsea, arsenal, bolton,werder bremen, benfica, atletico madrid, fiorentina, hamburg...

Klopt die hebben niks bereikt!
  zondag 3 juni 2012 @ 20:22:27 #119
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112395826
quote:

[..]

Fenerbahçe:
- Speelt elk jaar voor de titel.
- Speelt elk jaar europees voetbal.

Feyenoord:
- Lager salaris

Jij bent echt kk dom.
NL competitie> Turkse Competitie
Ajax, PSV, FCT, AZ en nu ook (weer) Feyenoord>Turkse no.1
Als er zulke topspelers en topploegen in turkije zijn, waarom bakken ze er europees dan niets van?

En Fener mag hopen op hun voortbestaan , en met een beetje geluk worden ze niet gestraft door de UEFA.

Buiten dat, neem je het termijn van afgelopen 5 jaar dat Feyenoord geen europees voetbal heeft gespeeld. Volgens mij heeft Feyenoord altijd nog veel betere europese prestaties neergezet dan fener.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 juni 2012 @ 20:22:31 #120
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_112395830
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef xminator het volgende:

[..]

Euh corruptie? Fenerbahce is niet uitgesloten door de Uefa.

Door de Turkse voetbalbond zonder bewijs, dat is net zo iets als dat jij wordt verdacht voor een misdrijf en dan meteen al de doodstraf krijgt.

Mja dit jaar weer CL dus, volgend jaar weer en jaren daarop ook weer. Overigens geen enkele beroemde speler zou in Nederland willen spelen. Leuke land om in te starten als voetballer, meer niet.
Ah, hier hebben we een Fenerbahce fanboy. Dat dat allemaal zomaar kan joh daar in dat Turlije. Ik sta er echt van te kijken. Pierre van Hooijdonk heeft volgens mij ook nog steeds een paar centen van die onbetrouwbare Turkeys tegoed maar daar lullen we nu even niet over want die club heeft meer geld dan alle Eredivisie clubs bij elkaar. Toch turkse Fanboy?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 3 juni 2012 @ 20:24:51 #121
13309 nostra
ask why
pi_112395975
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt, even aangepast.

Voor Nederlandse doen is Feyenoord wel de laatste club met ''teletekstsupporters''. Maar als ik het vergelijk met de Turkse supporters zijn het dus wel teletekstsupporters.
Waarom maak je je zo druk om de Turkse versus Nederlandse beleving? Dit topic gaat om een kaaskop die zich profileert als clubman en vervolgens het geld kiest. Dat Fener, in tegenstelling tot Gala etc. een prachtige fanbase heeft is iedereen het wel over eens denk ik.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:25:01 #122
357516 Bonkers.
Bonkers.
pi_112395989
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef xminator het volgende:

Even de clubs waar ze hebben gevoetbald:
Barcelona, fc porto, inter milan, chelsea, arsenal, bolton,werder bremen, benfica, atletico madrid, fiorentina, hamburg...

Klopt die hebben niks bereikt!
Bolton Wanderers is een internationale topclub ja.

En waarom zijn ze dan weg bij die clubs? In Barcelona moeten ze nog altijd lachen om Quaresma en Simao.
pi_112396035
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jij bent echt kk dom.
NL competitie> Turkse Competitie
Ajax, PSV, FCT, AZ en nu ook (weer) Feyenoord>Turkse no.1
Als er zulke topspelers en topploegen in turkije zijn, waarom bakken ze er europees dan niets van?

En Fener mag hopen op hun voortbestaan , en met een beetje geluk worden ze niet gestraft door de UEFA.

Buiten dat, neem je het termijn van afgelopen 5 jaar dat Feyenoord geen europees voetbal heeft gespeeld. Volgens mij heeft Feyenoord altijd nog veel betere europese prestaties neergezet dan fener.
Als we naar prestaties uit het verleden gaan kijken.... Dan heeft nottingham forest beter gepresteerd dan beide teams bij elkander _O- (Iets met verleden biedt geen garantie voor de toekomst).
  zondag 3 juni 2012 @ 20:26:17 #124
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112396053
quote:
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue
Nounou, wat een topspelers zeg :') Ik geef Dirk groot gelijk dat hij naar Turkije gaat, het leven is goed daar. Maar ga nou niet net doen alsof de Turkse competitie zo goed is.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:28:49 #125
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_112396202
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Als we naar prestaties uit het verleden gaan kijken.... Dan heeft nottingham forest beter gepresteerd dan beide teams bij elkander _O- (Iets met verleden biedt geen garantie voor de toekomst).
Eeh....jij komt zelf met een rijtje clubs waar die "toppers" vroeger hebben gespeeld.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')