Het zal ook niemand geboeid hebben als ie had gezegd: ik pak nog een paar miljoentjes zodat ik lekker kan blijven leven en mijn kinderen het goed hebben. Jezelf profileren als echte clubman, die het niet voor het geld doet en die Royston al had gebeld... Tja, dan kan je nadien zo'n reactie verwachten...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce verdient alleen aan shirtverkoop(wedstrijdshirtjes) al 20 miljoen dollar per jaar, plus heeft een eigen kledinglijn en andere accessoires die worden in eigen winkels verkoopt(circa 40 winkels). Buiten dat elke jaar worden circa 35.000 seizoenskaarten verkocht en zit het bijna elke wedstrijd vol(kaartjes zijn duurder dan in Nederland). Daarbij komen dan nog sponsorinkomsten, uitzendrechten, prestatieinkomsten, inkomsten door het meedoen aan CL etc etc.
Oftewel mensen kunnen wel zeiken dat hij het voor het geld doet, maar Fenerbahce heeft het zelf voor elkaar gekregen met zijn supporters. Dan moeten ze maar in Nederland voor meer inkomsten zorgen, kunnen hun ook zove geld uitgeven aan spelers.
Het is een keuze die je maakt, zoals met alles in het leven. Ik denk dat Kuijt vast ook wel een keer benaderd is door een club in China of een Qatar-achtig land, waar hij nog meer dan bij Fenerbahce kon verdienen. Daar heeft hij ook niet voor gekozen. Kortom, het zijn gewoon keuzes die je maakt. Het is heel begrijpelijk maar dan moet je bij je afscheid niet schijnheilig zijn. Van Bronckhorst is ook teruggekeerd terwijl hij verder kon bij Barca, dat zijn gewoon keuzes en de reden dat Gio een legende is en Dirk Kuijt een passant.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat hij voor een gevulde koek en bioscoopbon naar Feyenoord zou gaan, terwijl ie keuze zat had? Clubliefde kan ver gaan, maar dit zou niet reëel zijn.
Dat hij het voor het geld doet lijkt mij normaal, alleen hier wordt gepraat alsof het geld bij Fenerbahce uit de lucht komt vallen en of er een of andere rijke oliesjeik bezig is. Alleen dat is niet het geval, louter uit eigen verdienste. Dan moeten ze er maar in Nederland ervoor zorgen dat ze ook zoveel geld verdienen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zal ook niemand geboeid hebben als ie had gezegd: ik pak nog een paar miljoentjes zodat ik lekker kan blijven leven en mijn kinderen het goed hebben. Jezelf profileren als echte clubman, die het niet voor het geld doet en die Royston al had gebeld... Tja, dan kan je nadien zo'n reactie verwachten...
Hij is nu 31, kan op zijn 33e ook eventueel nog 1 jaar naar Feyenoord toe.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is een keuze die je maakt, zoals met alles in het leven. Ik denk dat Kuijt vast ook wel een keer benaderd is door een club in China of een Qatar-achtig land, waar hij nog meer dan bij Fenerbahce kon verdienen. Daar heeft hij ook niet voor gekozen. Kortom, het zijn gewoon keuzes die je maakt. Het is heel begrijpelijk maar dan moet je bij je afscheid niet schijnheilig zijn. Van Bronckhorst is ook teruggekeerd terwijl hij verder kon bij Barca, dat zijn gewoon keuzes en de reden dat Gio een legende is en Dirk Kuijt een passant.
Ik zou er overigens geen moeite mee hebben als Dirk Kuijt zegt: "Ik wil nog even lekker veel geld verdienen bij Fenerbahce en dat kon niet bij Feyenoord." Maar nu draait hij weer om de hete brei heen met z'n uitspraken over vertrouwen en ambities.
Als iemand alleen bij zijn afscheid roept, kan ik het nog wel begrijpen. Dan zijn ze vaak nog jong en denken ze het vaak ook nog wel oprecht. Het misselijke aan Kuyt vind ik dat hij het zijn hele carrière is blijven roepen en zelfs een maand geleden voor de show met Feyenoord in onderhandeling is getreden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is een keuze die je maakt, zoals met alles in het leven. Ik denk dat Kuijt vast ook wel een keer benaderd is door een club in China of een Qatar-achtig land, waar hij nog meer dan bij Fenerbahce kon verdienen. Daar heeft hij ook niet voor gekozen. Kortom, het zijn gewoon keuzes die je maakt. Het is heel begrijpelijk maar dan moet je bij je afscheid niet schijnheilig zijn. Van Bronckhorst is ook teruggekeerd terwijl hij verder kon bij Barca, dat zijn gewoon keuzes en de reden dat Gio een legende is en Dirk Kuijt een passant.
Ik zou er overigens geen moeite mee hebben als Dirk Kuijt zegt: "Ik wil nog even lekker veel geld verdienen bij Fenerbahce en dat kon niet bij Feyenoord." Maar nu draait hij weer om de hete brei heen met z'n uitspraken over vertrouwen en ambities.
Ik verwacht dat ie dan, gezien zijn speelstijl, niet veel meer van waarde is.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Hij is nu 31, kan op zijn 33e ook eventueel nog 1 jaar naar Feyenoord toe.
Bedoel je qua fysiek?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie dan, gezien zijn speelstijl, niet veel meer van waarde is.
Kuijt is met zijn speelstijl (rennen, rennen en nog eens rennen) compleet afhankelijk van zijn fysiek. Die zal de komende jaren flink afnemen. Ik verwacht dat je niets meer aan Kuijt hebt als ie 34 is.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Bedoel je qua fysiek?
Je bent toch niet van je 31e naar je 33e compleet uitgerangeerd
Klopt.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:29 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Kuijt is met zijn speelstijl (rennen, rennen en nog eens rennen) compleet afhankelijk van zijn fysiek. Die zal de komende jaren flink afnemen. Ik verwacht dat je niets meer aan Kuijt hebt als ie 34 is.
Fenerbace....quote:“Hij vertelde me dat hij wel wil”, aldus Kalou. “Hij zei tegen me dat ik ook moet komen. Dat we alle twee naar Feyenoord moeten gaan.”
''In principe heeft hij een grote voorkeur om in een Europese topcompetitie te spelen."
http://www.nu.nl/sport/27(...)gkeer-feyenoord.html
Je hebt behoorlijk wat praatjes. Maar met al die geweldige topspelers die op jullie grote geld af komen doen de turken het toch niet geweldig he?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat hij het voor het geld doet lijkt mij normaal, alleen hier wordt gepraat alsof het geld bij Fenerbahce uit de lucht komt vallen en of er een of andere rijke oliesjeik bezig is. Alleen dat is niet het geval, louter uit eigen verdienste. Dan moeten ze er maar in Nederland ervoor zorgen dat ze ook zoveel geld verdienen.
Turks, neem ik aan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat hij het voor het geld doet lijkt mij normaal, alleen hier wordt gepraat alsof het geld bij Fenerbahce uit de lucht komt vallen en of er een of andere rijke oliesjeik bezig is. Alleen dat is niet het geval, louter uit eigen verdienste. Dan moeten ze er maar in Nederland ervoor zorgen dat ze ook zoveel geld verdienen.
Wat wil er dan neerzetten? Feyenoord?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:23 schreef Lastpost het volgende:
Pfff, Europese topcompetitie, topclub, sportieve ambities, vertrouwen ... Fenerbahçe.
quote:
Misschien zijn er geen clubs uit die landen in hem geïnteresseerd. Of hij houdt gewoon enorm van broodjes döner.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
Als je het over topcompetities hebt kies je toch voor Spanje, Engeland en in mindere mate Italië, Duitsland en Frankrijk en dan heb je de net niet-competities met Rusland, België, Portugal, Nederland en Turkije.
Alsof die Turkse competitie zo geweldig is zeg, dan moet je niet doen alsof je voor het sportief hoogst haalbare wilt gaan en nog een keer wilt laten zien wat je kunt op Europees topniveau en dan daar tekenen, zeg dan gewoon dat je voor de grootste zak geld wilt gaan.
Ik denk dat die in Rotterdam beter te verkrijgen zijn dan in turkije zelf.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen clubs uit die landen in hem geïnteresseerd. Of hij houdt gewoon enorm van broodjes döner.
Als je een beetje geld hebt leef je als een koning in Istanbul. Velen malen beter dan in Liverpool.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam in Turkije willen spelen....
Het voetballend niveau in Turkije is zelfs nog lager dan onze waardeloze eredivisietje.
En het is nou niet bepaald een fantastisch land om in te wonen, arm, corrupt, onveilig.
Maar ja das het geld he....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |