Je moet ook niet iedere keer roepen dat je terugkomt en dat dan zo lang uitstellen dat je met een rollator het veld opkomt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoorders die echt pissed worden als Kuyt niet terug komt, sporen ook niet.
Niks van voetbal wetenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat kan alsnog over een jaar als Dirk er ook achter komt dat die Turken erg onbetrouwbaar zijn als het op betalen aankomt. En met die omkooppraktijken daar doet hij ook niet mee. Nee joh, die is zonwerend terug op Zuid. Mrk my words.
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet ook niet iedere keer roepen dat je terugkomt en dat dan zo lang uitstellen dat je met een rollator het veld opkomt.
Ze speelde toch CL dit seizoen?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Transfersom: 1 miljoen euro. Overigens speelt Fenerbahce elke jaar europees voetbal.
Mooie clubs en achterban wel. Daar niet van.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:12 schreef Evertjan het volgende:
als je een beetje fatsoen in je hebt dan weiger je als voetballer om ooit in de Turkse competitie te spelen. Corrupte bende
Goed te begrijpen ook. Zeker in het geval van Kuyt. Het is niet alsof hij nog iets anders kan waar meer dan minimumloon voor betaald wordt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef EK-burger het volgende:
Voetballers kiezen toch voor het geld.
Behalve als ze in Nederland iets nodig hebben of zieke familie hebben zoals Van Bommel.
Palingvissen beurt anders prima.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goed te begrijpen ook. Zeker in het geval van Kuyt. Het is niet alsof hij nog iets anders kan waar meer dan minimumloon voor betaald wordt.
Fenerbahce speelt voorronde CL dit jaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:10 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ze speelde toch CL dit seizoen?
Of nee, iets met uitsluiting.
Ik hoop dat Feijenoord wordt geloot.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt voorronde CL dit jaar.
En vorig seizoen ook alweer?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce speelt voorronde CL dit jaar.
Een maand geleden was hij niet echt jong meer, misschien nog wel naïefquote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Maar ze roepen dat soort dingen als ze jong en naïef zijn. Weten zij veel wat de toekomst gaat brengen.
Dat kan toch nog altijd?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je demagogen uit Katwijk geweldig vind dan wel ja. Hij moet alleen niet meer zeggen dat Feijenoord zijn grote liefde is en dat hij er zijn carrière wil afsluiten in Rotterdam
Misschien hebben ze nog een leuk veteranen team.quote:
Begrijpen doe ik het wel maar hij heeft in de media natuurlijk wel van alles geroepen dat zijn punt om nu alsnog voor het te geld te kiezen bijzonder zwak maakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goed te begrijpen ook. Zeker in het geval van Kuyt. Het is niet alsof hij nog iets anders kan waar meer dan minimumloon voor betaald wordt.
Euh corruptie? Fenerbahce is niet uitgesloten door de Uefa.quote:
Ik hoop het ook, feijenoord is de slechtste tegenstander die geloot kan wordenquote:
De nummer 2 van NL is van hoger niveau dan Türkiye hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 15:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, feijenoord is de slechtste tegenstander die geloot kan worden
Van mijn part mag feyenoord kuijt hebben, hoef hem niet bij Fenerbahce. Hij is enorm slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |