Dat dus als het waar is.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef Pedroso het volgende:
Die dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk gaat nog even een paar jaar zijn zakken vullen in dat vermadelijke Istanbul.
Kuijt is 31, die komt over 3 jaar wel terug naar Nederland, nu dus nog niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je demagogen uit Katwijk geweldig vind dan wel ja. Hij moet alleen niet meer zeggen dat Feijenoord zijn grote liefde is en dat hij er zijn carrière wil afsluiten in Rotterdam
Afbouwen bij een betere club(Feyenoord) is onlogisch,quote:Op maandag 4 juni 2012 01:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Kuijt is 31, die komt over 3 jaar wel terug naar Nederland, nu dus nog niet.
Gaat hij ook doen bij FC Utrecht heeftie ons beloofdquote:Op maandag 4 juni 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Afbouwen bij een betere club(Feyenoord) is onlogisch,
Jij gelooft alles.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaat hij ook doen bij FC Utrecht heeftie ons beloofd
Afbouwen doet hij maar in Utrecht.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:58 schreef dribbel79 het volgende:
Op je 31-e nog voor 3 jaar tekenen bij FB...goeie move, even cashen en dan "afbouwen in Rotterdam"
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:59 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Afbouwen doet hij maar in Utrecht.
Van Geel is daar duidelijk over geweest.
Maar wel sterk voor FC Utrechtquote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Waarom wil je hem zo graag? Over drie/vier jaar is ie flink afgezwakt.
hij is welkom...afbouwen voor 3 ton per jaarquote:Op maandag 4 juni 2012 09:59 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Afbouwen doet hij maar in Utrecht.
Van Geel is daar duidelijk over geweest.
Ik had hem graag naar de Kuip zien gaan, altijd leuk om zo'n mislukking te kunnen zien elke weekquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Denk dat hij voor zijn eigen best wil (mits waar) beter nooit meer in de Kuip kan komen.
Het is wel een Oranje spelert hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had hem graag naar de Kuip zien gaan, altijd leuk om zo'n mislukking te kunnen zien elke week.
Ja, en dat is ook belachelijk. Die vent was nooit echt top, kon alleen maar hard lopen om zijn eigen balverlies te corrigeren. Maar nu kan je beter met 10 spelen dan met Kuyt erbijquote:
Dus van Marwijk snapt het niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook belachelijk. Die vent was nooit echt top, kon alleen maar hard lopen om zijn eigen balverlies te corrigeren. Maar nu kan je beter met 10 spelen dan met Kuyt erbij.
Een speler die wel kan foebelle.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Wie zou jij daar dan neerzetten op die plek in hetr NL elftal?
Tuurlijk is hij daarheen gegaan voor het geld. Zijn alleen nogal wat mensen, vooral Feyenoorders, die doen alsof hij zojuist naar de VAE is gegaan om te spelen voor FC Woestijn. De competitie van Turkije zal waarschijnlijk net zoveel voorstellen als de Nederlandse, en dan is het zijn goed recht om voor het geld te kiezen lijkt mij. Bovendien denk ik dat Fenerbahce sterker is dan Feyenoord, Feyenoord mag mijn ongelijk gaan bewijzen hoor. Verwacht er alleen niet teveel vanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Overschatting van Fenerbahçe dunkt me, die moeten het meer hebben van de 'voor volk en vaderland'-instelling aangezien het op tactisch vlak vaak nogal beperkt is allemaal.
Ik denk niet dat dit Feyenoord zomaar wint over twee wedstrijden van Fenerbahçe, maar kansloos is het evenmin en ik geef de club zelfs het voordeel van de twijfel in deze.
Mooie club hoor, prachtige aanhang, maar de competitie stelt niet veel voor en vooral buitens huis merk je echt dat het een vrij beperkt team is met enkele (!) prima spelers en dan denk ik dat het collectief en prima middenveld van Feyenoord het verschil zal maken i.c.m meer tactisch vernuft.
Het is gewoon het geld waarvoor hij naar Fenerbahçe is gekomen, laten we nou niet doen alsof hij daarheen gegaan is vanwege de geweldige competitie, al die topwedstrijden en een Europese zegentocht.
Het gaat ook niet om de keuze Fenerbahce - Feyenoord. Hij heeft zelf aangegeven klaar te zijn voor nog een topcompetitie. Als je dan je zakken gaat vullen in zo'n malafide paupercompetitie kom je niet al te geloofwaardig meer over.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij daarheen gegaan voor het geld. Zijn alleen nogal wat mensen, vooral Feyenoorders, die doen alsof hij zojuist naar de VAE is gegaan om te spelen voor FC Woestijn. De competitie van Turkije zal waarschijnlijk net zoveel voorstellen als de Nederlandse, en dan is het zijn goed recht om voor het geld te kiezen lijkt mij. Bovendien denk ik dat Fenerbahce sterker is dan Feyenoord, Feyenoord mag mijn ongelijk gaan bewijzen hoor. Verwacht er alleen niet teveel van![]()
Kuyt moet alleen, en dat zeg ik al jaren, eens kappen met dat eeuwige "Ik kom hier terug om af te sluiten". Dat heeft die nu al bij 4 clubs gezegd of iets dergelijks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |