abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112396207
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ah, hier hebben we een Fenerbahce fanboy. Dat dat allemaal zomaar kan joh daar in dat Turlije. Ik sta er echt van te kijken. Pierre van Hooijdonk heeft volgens mij ook nog steeds een paar centen van die onbetrouwbare Turkeys tegoed maar daar lullen we nu even niet over want die club heeft meer geld dan alle Eredivisie clubs bij elkaar. Toch turkse Fanboy?
Pierre heeft geen tegoed bij Fenerbahçe, misschien ergens anders? Maar het gaat hier om Fenerbahçe toch?

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Waarom maak je je zo druk om de Turkse versus Nederlandse beleving? Dit topic gaat om een kaaskop die zich profileert als clubman en vervolgens het geld kiest. Dat Fener, in tegenstelling tot Gala etc. een prachtige fanbase heeft is iedereen het wel over eens denk ik.
Omdat ze minachtend doen over Fenerbahçe, dat die beter voor feyenoord ( :') ) kon kiezen. Zie mijn lijst waarom Fenerbahçe beter voor hem is.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Bolton Wanderers is een internationale topclub ja.

En waarom zijn ze dan weg bij die clubs? In Barcelona moeten ze nog altijd lachen om Quaresma en Simao.
Goed, dat ze het niet hebben kunnen waarmaken daar zegt niet veel. Destijds zagen de topclubs wel "iets' in hun anders hadden ze geen miljoenen gespendeerd, niet?
  zondag 3 juni 2012 @ 20:29:35 #127
13309 nostra
ask why
pi_112396237
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nounou, wat een topspelers zeg :') Ik geef Dirk groot gelijk dat hij naar Turkije gaat, het leven is goed daar. Maar ga nou niet net doen alsof de Turkse competitie zo goed is.
Zo doen Turken. :) Prachtige trots, vroegah scoorde ik nog wel eens een knietje en riep ik "HAKAN SUKUR!!", dat werd vaak niet in dank afgenomen.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_112396245
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nounou, wat een topspelers zeg :') Ik geef Dirk groot gelijk dat hij naar Turkije gaat, het leven is goed daar. Maar ga nou niet net doen alsof de Turkse competitie zo goed is.
Ik doe niet alsof het zo goed is, verre van. Dit is een vergelijking tussen feyenoord en Fenerbahçe. Dan is de keuze snel gemaakt.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:29:59 #129
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_112396262
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Als we naar prestaties uit het verleden gaan kijken.... Dan heeft nottingham forest beter gepresteerd dan beide teams bij elkander _O- (Iets met verleden biedt geen garantie voor de toekomst).
En jij wilt zeggen dat Turkije de toekomst heeft? :')

Er zal eerder een Nederlandse ploeg in de halve finale van de CL staan dan een Turkse.
So confused when you're lost in the groove
pi_112396302
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:28 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Eeh....jij komt zelf met een rijtje clubs waar die "toppers" vroeger hebben gespeeld.
Oké, dan halen we dat van het lijstje. De overige punten zijn nog intact.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:30:45 #131
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_112396311
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:29 schreef The_Groove het volgende:

[..]

En jij wilt zeggen dat Turkije de toekomst heeft? :')

Er zal eerder een Nederlandse ploeg in de halve finale van de CL staan dan een Turkse.
Zolang ze in Turkije dit soort half bejaarde spelers blijven kopen ipv hun eigen jeugd een kans te geven zullen ze nooit groeien.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:44:43 #132
366734 dimmak
bitcoin
pi_112397152
Goede zet van Kuyt, bij feyenoord was hij keihard gefaald.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_112397169
Dat Dirk voor de centen kiest maakt me dan geen moer uit, maar kon er dan net als Bakkel gewoon vooruit. Turkije als topcompetitie betitelen is gewoon lachwekkend..
#12 is not for sale!
pi_112397334
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef xminator het volgende:

[..]

:')_!

Fenerbahçe vs. feyenoord:

Fenerbahçe:
- Speelt elk jaar voor de titel.
- Speelt elk jaar europees voetbal.
- Heeft diverse topspelers: Moussa Sow (ex-topscorer frankrijk), Joseph Yobo, Volkan Demirel, Miroslav Stoch etc. etc.
- Heeft een enorm grote aanhang met fanatieke supporters.
- Heeft geen liquiditeitsproblemen.
- Hoger salaris voor kuijt.
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue etc.

Feyenoord:
- Middenmoot, soms spelen ze tegen degradatie.
- Eens in de zoveel jaar europees voetbal.
- Topspelers: Vlaar, .. ???
- Teletekstsupporters die alleen kunnen zeiken via het internet.
- Heeft liquiditeitsproblemen.
- Lager salaris
- Speelt voetbal tegen topspelers: ???

Keuze zou snel gemaakt zijn door mij.
En jij zit elke 2 weken in istanbul om een wedstrijd te kijken... :W

Turken...veel gebaat, weinig wol (najah tenzij we het weer over schapen gaan hebben natuurlijk..)
#12 is not for sale!
  zondag 3 juni 2012 @ 20:50:56 #135
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_112397506
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef Haringkop het volgende:

[..]

En jij zit elke 2 weken in istanbul om een wedstrijd te kijken... :W

Turken...veel gebaat, weinig wol (najah tenzij we het weer over schapen gaan hebben natuurlijk..)
Ik kon me ook al niet aan de indruk onttrekken dat XMINATOR wel het stereotype van een teletekstsupport MOET zijn.......
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_112397524
quote:

[..]

Fenerbahçe:
- Heeft diverse topspelers: Moussa Sow (ex-topscorer frankrijk), Joseph Yobo, Volkan Demirel, Miroslav Stoch etc. etc.
- Speelt voetbal tegen diverse topspelers: Quaresma, Elmander, Almeida, Simao, Ujfalusi, Eboue etc.

Feyenoord:
- Lager salaris

of

Fener koopt wedstrijden
Feyenoord speelt wedstrijden

En dat tegen topspelers spelen :')

Geen van alles is top man _O- je laatst was er een bericht van hoeveel internationals de Eredivisie bracht.. Meer dan die corrupte competitie daar :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 20:51:50 ]
pi_112398608
Ik wist dat dit topic zou veranderen in Turkse competities/clubs vs Nederlandse competitie/clubs. Zo voorspelbaar :').
  zondag 3 juni 2012 @ 21:21:16 #138
245707 DSL
Huddie W.
pi_112399351
quote:
:')

Fener: Spelen tegen voormalige subtoppers die op hun retour zijn (en dan Quaresma noemen, waar is die man niet gefaald? :'))
Eredivisie: Spelen tegen talent dat juist gaat naar de Europese topcompetities, en niet daar vandaan komt als afdankertje

Je bent een troll, of je bent dom.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:03:38 #139
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_112401889
quote:

[..]

Fenerbahçe:
- Wint weinig prijzen de laatste jaren.
- Geregeld Europees uitgeschakeld door 'B-teams'
- Competitie van niets.
- Heeft geen liquiditeitsproblemen, wel geregeld verwikkeld in corruptie-schandalen.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:12:22 #140
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112402518
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Och wat scheelt dat met Feyenoord?

Kom op, laten we eerlijk wezen. Feyenoord kan je echt niet hoger aanslaan dan Fenerbahce op dit moment. Qua historie is het een totaal ander verhaal, maar dat is totaal niet relevant in deze.

Sowieso iedereen die hier nu aan het roepen is dat ze Fenerbahce willen loten in de CL, vooral blijven hopen. Weet je in ieder geval zeker dat je er meteen uit ligt :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 3 juni 2012 @ 22:17:25 #141
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_112402874
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Kom op, laten we eerlijk wezen. Feyenoord kan je echt niet hoger aanslaan dan Fenerbahce op dit moment. Qua historie is het een totaal ander verhaal, maar dat is totaal niet relevant in deze.

Sowieso iedereen die hier nu aan het roepen is dat ze Fenerbahce willen loten in de CL, vooral blijven hopen. Weet je in ieder geval zeker dat je er meteen uit ligt :')
Overschatting van Fenerbahçe dunkt me, die moeten het meer hebben van de 'voor volk en vaderland'-instelling aangezien het op tactisch vlak vaak nogal beperkt is allemaal.
Ik denk niet dat dit Feyenoord zomaar wint over twee wedstrijden van Fenerbahçe, maar kansloos is het evenmin en ik geef de club zelfs het voordeel van de twijfel in deze.

Mooie club hoor, prachtige aanhang, maar de competitie stelt niet veel voor en vooral buitens huis merk je echt dat het een vrij beperkt team is met enkele (!) prima spelers en dan denk ik dat het collectief en prima middenveld van Feyenoord het verschil zal maken i.c.m meer tactisch vernuft.

Het is gewoon het geld waarvoor hij naar Fenerbahçe is gekomen, laten we nou niet doen alsof hij daarheen gegaan is vanwege de geweldige competitie, al die topwedstrijden en een Europese zegentocht. :')
pi_112402946
quote:

[..]

Fenerbahçe:

Feyenoord:
- Lager salaris

Fenerbahçe is geschorst voor Europees voetbal ivm corruptie. Ze spelen dus niet altijd Europees.

Verder zit bij Feijenoord de voorzitter niet in de gevangenis wegens een veroordeling voor omkoping.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:19:30 #143
357516 Bonkers.
Bonkers.
pi_112403004
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Mwah. Fener verloor voorgaande jaren ook van Young Boys en POAK, dus er zeker kans voor Feyenoord. Hopelijk eerst uit om te overleven, dan thuis een heet avondje om het af te maken.

Turkse clubs: veel ambitie, weinig prestaties.
pi_112403177
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef jantjepietje het volgende:

[..]

Fenerbahçe is geschorst voor Europees voetbal ivm corruptie. Ze spelen dus niet altijd Europees.

Verder zit bij Feijenoord de voorzitter niet in de gevangenis wegens een veroordeling voor omkoping.
Que? Waar geschorst? Heb jij informatie die niemand heeft?

quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Mwah. Fener verloor vorig jaar ook van Young Boys en POAK, dus er zeker kans voor Feyenoord. Hopelijk eerst uit om te overleven, dan thuis een heet avondje om het af te maken.

Turkse clubs: veel ambitie, weinig prestaties.
2 jaar geleden en shit happens. feyenoord is wel vergelijkbaar met young boys en paok, dus kans hebben ze.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:10:34 #145
245707 DSL
Huddie W.
pi_112406014
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Que? Waar geschorst? Heb jij informatie die niemand heeft?
Jij hebt niet opgelet vorig jaar? Fener werd uitgesloten van de CL vanwege al die malafide praktijkjes. En ga nu niet blij zeggen dat ze dit jaar weer wel CL gaan spelen, want het geeft maar wel aan bij wat voor club en in wat voor competitie je zit.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:15:12 #146
245707 DSL
Huddie W.
pi_112406288
Dit is trouwens een non-discussie, want het is zinloos om Feyenoord en Fener te vergelijken. Waar het om gaat is dat Kuijt een grote mond heeft gehad door Feyenoord af te zeggen om naar een Europese topcompetitie te gaan (en iedereen weet over welke competities je dan praat, geen discussie over mogelijk), om vervolgens in Turkije te tekenen.
pi_112406414
Die dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk gaat nog even een paar jaar zijn zakken vullen in dat vermadelijke Istanbul.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_112406670
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:10 schreef DSL het volgende:

[..]

Jij hebt niet opgelet vorig jaar? Fener werd uitgesloten van de CL vanwege al die malafide praktijkjes. En ga nu niet blij zeggen dat ze dit jaar weer wel CL gaan spelen, want het geeft maar wel aan bij wat voor club en in wat voor competitie je zit.
Uitgesloten door wie? Niet door UEFA, door de turkse voetbalbond. Zonder dat het onderzoek geëindigd was.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:36:19 #149
245707 DSL
Huddie W.
pi_112407424
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Uitgesloten door wie? Niet door UEFA, door de turkse voetbalbond. Zonder dat het onderzoek geëindigd was.
Ja natuurlijk, ze zullen wel onschuldig zijn.
pi_112409452
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Op last van de UEFA ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')