Hopen dat het niet doorzet en iets heel anders isquote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:
Vervelend Sparkling!![]()
Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen.
Was jij nou degene met te laag progesteron?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:
Vervelend Sparkling!![]()
Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen.
Als je Er nou bij vertelt welke...quote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt
[ Bericht 10% gewijzigd door Logician78 op 03-06-2012 20:49:39 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Nee dat is aurum. Zou er bij mezelf ook niet van staan te kijken hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was jij nou degene met te laag progesteron?
Hopelijk brengt het snel een oplossing!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:00 schreef Kekaa het volgende:
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
Dat idd,quote:Op maandag 4 juni 2012 09:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hopelijk brengt het snel een oplossing!En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet..
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Logician78 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? ivm zwakke magen en details even spoilerKlinkt als een stolsel van wat ouder bloed. Je zit in je eerste cyclus na de nuvaring, toch? Dan zou ik me er nog geen zorgen om maken en even afwachten hoe je cyclus er hierna uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt
crap in = crap out
Nou kan nog niet zeggen dat het helemaal is doorgezet maar had net wel weer bloedverlies en heb buikpijn dus denk dat het wel gaat doorzetten. Zo schiet het natuurlijk totaal niet op.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef bellelena het volgende:
L0t: Jemig, dat zou wel heel snel zijn als je nu alweer ongesteld wordt. Is het doorgezet of was het maar een klein beetje helder rood?
Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef bellelena het volgende:
L0t: Hmm, dat maakt het dan wel extra rottig zeg...![]()
OMG! Dat mag niet hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Logician78 het volgende:
Lot. dat zou idd fijn zijn, hopelijk komt dat gauw!!!
Jep leeg... heb net nieuwe gehaald. Maar ga nu echt tot na mijn nod wachten heb ik besloten, kijken of ik dat volhoud
In dat geval kun je toch prima ff wat opvangen, als je er toch bent?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef Logician78 het volgende:
lolIk durf niet meer... Ik blijf ook maar naar de wc lopen hier omdat ik telkens het gevoel heb dat ik ongesteld ben
Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pilquote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijn. Het zal nog wel ontpillen zijn denk ik. Ik zal gewoon geduldig moeten zijn (moeilijk
)..
Logician bleef je test nou helemaal leeg of kreeg je wel het controlestreepje?
Thnx!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:01 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pilDan kan het inderdaad nog heel goed van het ontpillen komen. Ik heb zelfs gehoord dat je lichaam er wel 1 jaar over kan doen om weer echt een mooie cyclus te hebben na het stoppen met de pil. En dat een eerste menstruatie soms wel 6 maanden kan uitblijven. Daar gaan we natuurlijk niet vanuit dat dat bij jou ook zo is. Heb je vroeger voordat je met de pil begon wel een goede cyclus gehad? En van dat ongeduldig snap ik helemaal, dan hebben jullie eindelijk besloten om er 'echt' voor te gaan, mag je nog eens een paar maanden gaan zitten wachten op je eisprong.... Ik ga duimen hoor, dat je eisprong er gewoon heel snel een keer gaat komen! Het wordt tijd!
Haha nou wie weetquote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Lot, negatieve ovutesten zeggen ook niet alles. In de ronde dat ik serieus met ovu testen aan de gang ging, nooit een echt positieve test gehad, maar wel zwanger. Er is nog hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef Fieder het volgende:
Wanneer is je vent thuis dan Logician?Het klinkt echt heeeeeeeeul verdacht....
BellelenaYou go girl!
Ik ga vanmiddag even lekker winkelen, dan is er vast zo weer een dag om
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:00 schreef L0t.. het volgende:
Logician, levendige dromen kunnen ook een teken van zwangerschap zijn hè![]()
Fiederwachten is vreselijk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromen![]()
Ik ga in de duimstand voor een NODquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Lijnloos het volgende:
eind deze week... maar ik ga uit van een WOD... ondanks de zere tetten en kramperige onderbuik ook pukkels in de making...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef mefke79 het volgende:
jah duh, ik had ook pukkels toen ik zwanger was. Ik vind eigenlijk Lijnloos dat jij gewoon aan de beurt bent, dusseh...kom maar op met dat streepje!
(en ik gun het de rest ook hoor)
In die 1,5 uur moet je toch wel even een testje kunnen doen he!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijn
Vulpenballetje, fijn dat jullie er weer voor durven gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hup lijnloos, streepjes piesen jij!!
Hoi dames, ik kom me hier ook een beetje melden.
Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend!
Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hup lijnloos, streepjes piesen jij!!
Hoi dames, ik kom me hier ook een beetje melden.
Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend!
Dankje lijnloos.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen.
Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Vulpenballetje het volgende:
[..]
Dankje lijnloos.![]()
Ik had graag in het z&g topic willen blijven, maar goed, we blijven niet treuren en gaan met goede moed verder en hopelijk snel terug naar dat topic. We zullen zien.
Ik ook zo graag, maar dat gaat ons vast lukken, dat moet! Zie t wel gebeuren hoor, weer rond dezelfde periode uitgerekend zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!
PJ, wat balen zeg, zo niks kun je ook helemaal niks mee. Snap goed dat je liever de boel laat doorlichten ipv nog langer te moetne afwachten. Ik wil graag weer samen met jou in Z&G hoor!
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef L0t.. het volgende:
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..
Ja ik hou gewoon stug vol met testen en tempenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:25 schreef bellelena het volgende:
Logician: Morgenochtend dus! Ohhh ik ben zoooo benieuwd!!
l0t: Nog niet echt veel duidelijkheid dus. Ik hoop echt dat het snel voorbij is! Ben je ondertussen nog verder aan het gaan met temperaturen en ovu testen?
Ik spiekte net in het grote buikentopic... ik wil ook zo graag zo'n mooie buik
Ga eens gauw testen jij, volgens mij ben je hartstikke zwangerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:54 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb net mijn favoriete snelle hap aan de wc gedoneerdEn vervolgens kotsmisselijk van de geur, denk dat ik serieus ziek ben want dit is te heftig lijkt me voor zwangerchapsverschijnselen. Ik ben ook mentaal echt niet goed te pas enorm huilerig en lusteloos voel me super depri en en dan ik moet zo nog werken en mensen positieve coaching geven
pffff ... ben er echt even helemaal klaar mee
Welke ovulatietesten gebruik je? Het controlestreepje zou eigenlijk sowieso wel eraf moeten knallen. Dag 10 is wel een goede dag om te beginnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:45 schreef Julia86 het volgende:
@Logician: Ik vind je toch wel heeeel erg zwanger klinken hoor, ik vind het echt knap dat je het testen zo lang kan uitstellen. Ik had ondertussen al 5 testen gedaan haha.
@Lijnloos: Ik lees al een tijdje mee en volgens mij ben je ook al een tijdje bezig of niet? Ik hoop dat je nod deze keer succesvol is en het een heeele lange nod wordt:)
Ik heb vanmiddag een ovulatietest gedaan, maar ik vond het maar wazig. Ik kon beide streepjes eigenlijk niet zo goed zien. Volgens mij zit ik op dag 10 van mijn cyclus, maar ik had vandaag wel wat meer (doorzichtige) afscheiding dan normaal. Lekkere binnenkomer he;-)
Nougoed, we zullen straks wel zien haha.
Thnxquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef Fieder het volgende:
Sparkling hoop op n mooi ei voor je, hopelijk over n weekje of 2!
Pff Lot ik hoop dat t n gewone ongesteldheid wordt.
Maar ook geen ongesteldheid dus..?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mij is er geen vuiltje aan de lucht, geen symptomen niks.
Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt
weet niet hoeveel invloed dat heeft?
Ik ga hier echt niet testenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar ook geen ongesteldheid dus..?Ben je van plan om een test te gaan doen?
Dat kan inderdaad invloed hebben...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mij is er geen vuiltje aan de lucht, geen symptomen niks.
Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt
weet niet hoeveel invloed dat heeft?
Ik hoop het zo voor je! Maar snap je voorzichtigheid..quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet testen
ik ben vrijdag weer in NL, als er dan nog niks is ga ik wel testen
Ik geloof er niet zo in.
Ik trouw al over twee weken...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
Wat spannend allemaal zeg!
@Logician..je zit nu een beetje in niemandsland zo'n beetje geloof ik. Ik zou daar heel wiebelig van worden, zou het nu nu nu willen weten haha. Ik vind het wel knap dat jullie er zo rustig onder zijn:)
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
@Bellelena: Ja ik wou het deze cyclus wel serieus in de gaten houden..nouja tot mijn 5 testen op zijn geloof ik...denk ik..Ik had vandaag weer een negatieve, maar ik zag deze keer wel de controle streep duidelijker. Ik zit nu op dag 11 maar toch steeds meer afscheiding, dus het lijkt wat te worden. Ik heb het nog nooit zo goed daar in de gaten gehouden ;-) Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt, het is toch wel fijn om een beetje duidelijkheid te hebben.
@Frummeltje86: Ga jij ook trouwen? Wanneer:)
Enige wat ik heb is gevoelige borsten, maar dat zegt nog niksquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad invloed hebben...
En alvast succes met je jetlag op de terug weg![]()
Jammer dat je verder geen symptomen hebt die wijzen op wat anders...
heheh.. dat zou leuk zijn.. alleen moet ik dan eerst nogquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?!Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
Bij Minke heeft het ook ongeveer een jaar geduurd voor het raak was, maar daar hebben we eerst een half jaar gewoon op goed geluk aangeklooit. Pas daarna dat ik me wat ging verdiepen in eisprong en vruchtbare dagen en zo... Dus tja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Vulpenballetje het volgende:
Heeft het bij Minke lang geduurd voor je zwanger was?!
Vervelend zeg. En wat je zegt over die teleurstelling herken ik wel. Dat had ik ook voordat ik dan toch eens die 2 streepjes pieste toen ik er dus echt niet op rekende eigenlijk.
Praat er maar eens over met je meneer en ik zou anders in ieder geval het eens aankaarten bij je huisarts. Kan nooit kwaad toch?!
Oh, wie weet heb ik dan ook wel geluk, ik ben in augustus in Amerikaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?!Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
Nou niet echt ongesteld gelukkig hoor, dan was ik echt leeggebloedquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Hè winka, wat een nare situatie.. Fijn en knap van je dat je het nu meer aandurft! Heb je er wel met je vriend over kunnen praten? En wat zegt hij er dan van? Hopelijk krijgen jullie nu snel het gewenste maar ook erg spannende tweede streepje
Bedankt voor je reactie en fijn dat je het zo duidelijk omschrijft! Ik kan het inderdaad ook zo zien dat de angst naast mij kan bestaan. Normaal gesproken dacht ik van: als ik die angst heb dan ben ik er zeker nog nog niet aan toe en dan word ik ook niet zwanger.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Tally het volgende:
Is niet vaag hoor. Heb ik ook gehad. Ik heb nooit gezegd dat ik geen kinderen wil, tegendeel. Wij zijn een zwangerschaptraject aangegaan en elke keer wanneer ik kreeg te horen dat de kans groot was dat ik zwanger raakte werd ik bang en wilde ik eigenlijk niet meer. Dat gevoel ook nog gehad toen ik zwanger was. Maar toch was er dat verlangen naar het kindje naast de angst.
Wil je een beetje van mij?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Chanty het volgende:
Lot: nog 10 dagen inderdaad. Sinds het laatste bezoek is er niks veranderd, zelf geen ietsiepietsie bruinverlies. Wacht inmiddels al bijna 9 maanden dus zogezien ben ik er nu wel van overtuigd dat ik geen overhaaste stappen heb gezet door naar de dokter te gaan. Maar heb ik verder wel even los gelaten en zie t allemaal wel.
Nah bruinverlies heb ik toch niks aan maar als je echt menstruatiebloed over hebt...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij?Nee supervervelend natuurlijk, je wacht echt al lang! Hopelijk krijgen jullie een simpele en doeltreffende oplossing voorgeschoteld
Ik hoop dat je snel haske misselijk wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Ben weer in het land
Er is nog niks te bekennen, ik heb nog niet getest en ga dat tot volgende week vrijdag ook niet doen.
Kans is gewoon heel groot dat mijn cyclus ontregeld is door de jetlag.
Hopen dat ik er voor de rest geen last van ga hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Fieder op 10-06-2012 10:19:30 ]
Ach ze doen het niet om mij te pestenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef Logician78 het volgende:
Lot Alweer eentje? Ze moeten je wel hebben he
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Winka, begrijp het wel hoor. Het is ook eng en moeilijk!
Ik had het ook en zelfs toen ik zwanger was dacht ik: aaahh! Ik kan dit niet, waarom wil ik dit?
Maar wat Tally ook zegt, tegelijkertijd was dat verlangen ook heel sterk.
Een kind krijgen is zo'n grote verandering, ik denk dat iedereen dat op zijn minst ontzettend eng vindt!
Gelukkig begrijpt je vriend je, samen gaat het vast en zeker lukken!
Dankjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Chanty het volgende:
Winka erg naar dat gevoel, maar ik denk dat je je wel steeds meer moeder gaat voelen als je eenmaal zwanger bent en er ook in meegroeit als je kindje er is. En je zult niet alles perfect doen en zo, maar heb er vertrouwen in dat je het over het algemeen gewoon goed gaat doen
Lief hoor dat je dat zegtquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef Sethiwe het volgende:
Lijnloos balen![]()
Winka heftig hoor, maar wel goed dat je het erkent dat er een onderliggende oorzaak is van uitblijven van je zwangerschap. Hopelijk hoef je niet al te lang door te bijten en heb je snel je gewenste tweede streepje.
Kan me je angst goed voorstellen. Heb zelf ook wel van die onzekere momenten (misschien niet zo heftig als jou, aangezien je beslissingen uit het verleden, nu toch heel anders ziet en je dit ook meedraagt) van kunnen we het wel, doen we er wel verstandig aan etc., maar hoe langer het duurt hoe meer ik begin te verlangen naar een kindje.
Maar wat ik wil zeggen is dat je voor mij overkomt als een sterke persoonlijkheid, die een weloverwogen keus heeft gemaakt.
Bedankt voor je verhaal. Wat mooi dat je je zo sterk en stabiel voelde tijdens je zwangerschap maar wat verdrietig dat het is misgegaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef bellelena het volgende:
Winka: Jouw post raakte me best wel, ik las hem gisteren maar ik had er nog niet echt op kunnen antwoorden. Ik herken je gevoelens best wel, ik heb een zeer lange tijd heel erg niet lekker in mijn vel gezeten en toen ook altijd gedacht dat ik nooit een mensje op deze wereld zou willen zetten. Toen op een bepaald moment opeens die wens toch kwam en groeide en steeds groter werd, heb ik er ook echt heel erg veel over nagedacht. Sowieso, met mijn lief die pas na een jaar of 6 ook mee wilde gaan in mijn wens, had ik wel even de tijd om goed na te denkenToen ik laatst echt zwanger was, toen voelde ik mij zo ontzettend sterk dat dat wel echt de bevestiging was van het is goed. Ik was echt emotioneel heel krachtig en sterk en stabiel, het voelde alsof het echt werkelijk zo hoort en dat ook ik het kan en mag. Hopelijk voel jij hetzelfde als je straks zwanger bent.
Er zijn inderdaad genoeg mensen die zonder nadenken een kind op de wereld zetten soms vaak gaat het ook goed. Maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef Fieder het volgende:
Aurumnog een week geduld dus.
Winkaik vind het eigenlijk wel goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Hoeveel mensen zetten niet een paar kinderen op de wereld en gaan dan pas nadenken? Maar ik snap dat t voor jou niet zo positief lijkt, die gedachtes. Spannend dat je er nu echt voor gaat!
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:18 schreef Fieder het volgende:
Suikertante, welkom!
Wordt het je eerste kindje? Succes!
Lekker bijkomen aurum! Ben benieuwd of Amerika heeft geholpen!![]()
Logician het lijkt er toch op dat je cyclus nog op gang moet komen, jammer hoor.Ja dat zou best kunnen, hopelijk komt alles snel op gang..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Logician78 op 10-06-2012 16:44:08 (spoilers maar even weggehaald ivm herkenbaarheid) ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Thx, en thx voor je dmquote:Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
Hopelijk komt je cyclus snel op gangVoor de rest heel veel sterkte
Sethiwe, waar zit je nu ergens in je cyclus? Jij bent toch ook al een hele tijd bezig zegquote:Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom suikertante, heel veel succes.
Logician ik heb nuvaring ook langere tijd gebruikt en helaas volgens mij ook last van ontringen... Cyclus is nog erg onregelmatig tussen de 29 en 50 dagen. Ook heftigheid en duur menstruatie is wisselend. Ook verschillende hoopgevende klachten, maar helaas tot op heden zonder resultaat. Al kan mijn cyclus ook onregelmatig blijven.
Aurum hopelijk ben je snel van je jetlag af. Ik hoop dat voor jou ook resultaat van Amerikareis uitkomt.
pff, lekker irritant. Word dan of ongesteld of wees zwangerquote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen bij het plassen ineens bloed, ik helemaal blij dacht ben ongesteld we kunnen verder. En nu is het gewoon weer helemaal weg
Mehh toch die stomme jetlag dusquote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Hier is het losgebrokenmorgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen
Wat jammer!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Hier is het losgebrokenmorgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen
Hmm vreemd idd, hopelijk breekt het dan toch snel door!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:29 schreef Logician78 het volgende:
Schiet echt niet op idd.. vanmorgen bloed beetje roze/bruin maar licht, daarna niets nada wc papier schoon zeg maar. Vanmiddag weer ineens bloed maandverband uit de tas gepakt. Net weer naar de wc en weer wc papier helemaal blanco alsof er niets aan de hand is, maar wel de bijbehorende krampen.. Wie weet breekt het morgen alsnog door?
Ben niet eens meer bezig met of ik wel of niet zwanger kan zijn? merk dat ik nu vooral graag gewoon ongesteld word
Haha mooi bijgehouden! Alles kan nog komen dus... Spannend! *duimmmm*quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Fieder het volgende:
Dat heb ik toevallig vorige week lopen uitpluizen nav mijn posts![]()
Ik ben meteen na stoppen met de pil zwanger geworden dus ik had toen geen duidelijke NOD, maar ben uitgegaan van rond dag 28.
Cyclusdag 17 onwijze jankbui
Dag 22 en 23 griepgevoel
Dag 24 steekjes in borsten
Dag 28 hele avond moeten plassen, had toen een cursus dus toen viel het onwijs op, bleef lopen
Dag 29 had ik 2 streepjes.
Vanaf dag 25 ofzo had ik menstruatiepijn. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou worden. Toen ondanks de krampen er dag 28 nog geen bloed was heb ik getest...
Ook had ik hele zere strakke borsten maar ik weet niet meer wanneer dat begon, volgens mij na mn test pas. Weet ook niet meer vanaf wanneer ik begon over te geven.
Zit nu op dag 22...
Je bent niet voor niks al in de onderzoeken denk ik....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Kekaa het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag trouwens post van de fertiliteitskliniek.
Manlief moet woensdag zijn goedje inleveren.
En het eerste gesprek staat gepland op 29 juni... Maar laat dat nou net de dag zijn dat we op vakantie gaan. Dus morgen even bellen om te verzetten (vanochtend vergeten)
Ben benieuwd. Soms denk ik wel: moet ik niet in dat andere topic gaan posten.. dat het niet zo gemakkelijk gaat? Of is dat nog te vroeg? Eerst resultaten afwachten...
Heel herkenbaar... ik lees ook veel mee, maar reageer wat minder omdat ik anders echt elke vijf minuten er mee bezig ben...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Babbel1 het volgende:(...) Ik heb een tijdje geleden hier gepost, maar merkte dat ik me veel te veel bezig ging houden met het 'zwanger worden', dus weer even een pauze ingelast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op t moment helemaal niks qua symptomen, ik probeer er niet mee bezig te zijn maar dat lukt niet zo goedBlij dat ik n drukke week heb.
Chanty en Kekaa, doe vooral waar je je goed bij voelt! Voor technische vragen kun je misschien beter in t andere topic zijn, maar ook hier zijn jullie gewoon welkom! Gewoon allebei de topics?![]()
Babbel, succes de komende tijd!![]()
Aurum wat een stelletje kneuzen zeg!! Ik snap wel dat niet iedereen overal van op de hoogte is maar doe even normaal pfff.... Snap dat je vertrouwen zo langzamerhand 0 is.
Shandalyhoop snel duidelijkheid voor je, al hoop ik natuurlijk het meest op innesteling!!
Ik ga zaterdag testen, zondag is eigenlijk NOD maar dan moet ik werken en dat vind ik dan niet zo leuk. Alhoewel het wel vaderdag is danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, nog een paar daagjes volhouden! Wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt? Misschien stond dat al ergens maar ben ik dat vergeten. Het zou zo gaaf zijn als je nu weer direct zwanger raakt![]()
Knal d'r gewoon nog een testje tegenaan johquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef Logician78 het volgende:
1 week overtijd nu en vanmorgen doodziek geweest, nu gaat het wat beter.
Hypoen/zenuwen of een teken? pfff
Heb geen steken meer bij opstaan wel vlagen van menstruatie pijntjes.
Oh en ik ruik telkens de dichte wierook die achter in de kast ligt en die ik normaal niet ruik en daar al 4mnd ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou vandaag een vroege test kunnen doen maar wil mezelf tegenhouden omdat het voor je NOD vaak mis gaat. Het is makkelijker om te wachten dan om bang te zijn nu.
[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 13-06-2012 17:13:20 ]
lieverdquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:35 schreef Fieder het volgende:
Skoap! Alles goed? Lees nog mee af en toe
![]()
Het zou leuk zijn als dat de oorzaak is, heeft t tenminste nog een doel.t Is knap irritant iig...
ik ga niet testen ik ga niet testen ik ga niet testen pfffff zit op mn handen, waarom heb ik geen geduld??
Whaaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:26 schreef Logician78 het volgende:
2 streepjes!!
Ik dacht gisteravond, als ik weeer zo idioot vroeg wakker ben morgen ga ik toch een test doenBen helemaal in de war
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:26 schreef Logician78 het volgende:
2 streepjes!!
Ik dacht gisteravond, als ik weeer zo idioot vroeg wakker ben morgen ga ik toch een test doenBen helemaal in de war
Leuke manier om wakker te worden!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:26 schreef Logician78 het volgende:
2 streepjes!!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:32 schreef Shandaly het volgende:
Ow wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!!!![]()
(Leuke melding ook LijnloosVoetbal zit diep overal he?)
Herkenbaar!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:07 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Logician!
Ik maak me toch een beetje druk om de HSG, ben een beetje bang dat het zeer gaat doen en dat ze niks vinden en ik weet niet waar we dan staan.
Het is ook iets waar ik zelf geen invloed op heb en dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet zo fijn.
Dus meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een weekje wachten![]()
Nou het valt op zich wel mee hoor. Ben 4 maanden geleden gestopt met de pil. Mijn cyclussen zijn nu 32-36-26-21 en heb alleen in die 2e ronde een eisprong gehad. Eigenlijk heb ik vanaf een paar dagen na die eisprong non-stop bruin- en bloedverlies gehad, met onderbreking van 1 weekje. Ik wacht dus helemaal nog niet zo lang, maar het is gewoon heel irritantquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef winka het volgende:
@Lot: ik heb een stukje teruggelezen, hoe lang ben je al aan het wachten op een normale cyclus? En is dit vanwege het stoppen van de pil of spiraaltje?
Dat is inderdaad waardeloos dat je daar eerst op moet wachten.. jee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |