abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112369128
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
4 juli frummeltje86 (12-2010)
6 juni aurum (08-2011)
6 juni Logician (05-2012)
16 juni Fieder (01-2012)

Users:
Aemelia (01-2012)
Ashina
Aurum (08-2011)
Bellelena (03-2012)
Chanty (09-2011)
Designed
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa
Ladyblack (08-2010)
Lijnloos
Lindala (10-2011)
Logician (05-2012)
L0t.. (02-2012)
Marijevdh
Poppejans
Sethiwe (08-2011)
Shandaly
.Sparkling. (09-2011)
Spewey
-TukTuk- (02-2012)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 04-06-2012 00:23:50 ]
pi_112369336
Logician hoe is het nu?

Sparkling en bellelena begrijp dat het voor jullie nu een heel dubbel gevoel is. Hopelijk is dit de laatste voor maanden :*

Bedankt voor de adviezen mbt tempen. Op de eerste dag starten gaat al niet lukken, zit van de week in de nachtdienst, dus dan schiet het ook niet op. Maar misschien daarna is starten zodat ik een beetje een globaal beeld krijg en kan ik gelijk zien of het iets is voor mij.

Zijn er verder nog wijzigingen nodig?
  zondag 3 juni 2012 @ 01:21:45 #3
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112369946
Goed denk ik wacht het af.. heb het gevoel ongesteld te zijn, licht roze afscheiding is weg had vanavond alleen soort wit doorzichtig slijm met bruinig rood prut maar dat is nu ook weg :') eet smakelijk! Maar mijn tepels doen enorm pijn van het ontringen (vooral bij kou, zelfs bij de koeling van de ah) :+ ik hoop wel dat dit gauw minder wordt..

Succes met het tempen volgende wk :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112374787
Logician, je maakt het spannend! Nog een paar dagen en dan weet je het! :*

Oh jongens, ik ben zo erg ongesteld! Zoveel bloed verloor ik bij de miskraam nog niet, behalve dan toen ik het vruchtje verloor. Het stroomt letterlijk mijn lichaam uit, ik heb het gehad!
E.
pi_112375615
.Sparkling. dat klinkt niet prettig! Heb je bij je miskraam ook veel bloed verloren? Ik hoop heel erg dat het rap wat minder zal worden. :*

Gisterennacht/ochtend heb ik ook voor mijn gevoel iets meer bloed dan normaal gehad, maar dat duurde maar kort gelukkig. Tot nu toe verloopt mijn menstruatie verder zoals normaal.

Sethiwe: Ik hoop zo mee dat het temperaturen iets voor je kan betekenen, als ik in de lijst zie dat je alweer een paar maanden bezig bent, dan wordt het gewoon ook echt tijd voor een mooi tweede streepje voor jou!

Logician: Jij houdt de spanning er goed in! Het kan nog steeds alle kanten op!
pi_112376026
Dat is niet fijn Sparkling!

Ik had het begin van dit jaar ook zo erg, nog nooit gehad. Huisarts gebeld, verteld die assistente doodleuk dat het heel normaal is. En ik lag ondertussen op bed met hevige krampen van de pijn.
Ibuprofen ingenomen tegen de pijn, maar daar werd ik heel erg misselijk van. Zo erg, dat ik een tijdje naast de wcpot heb gezeten.

Soms denk ik wel eens dat het misschien een miskraam is geweest.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:15:51 #7
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112376481
Sterkte met de bloedingen, meiden... :* hopelijk voelen jullie je snel een stuk beter. Ik gebruik altijd 1, hooguit 2 van die aleve feminax pillen. Werken erg goed bij mij, ik heb ook altijd de eerste dagen het gevoel alsof mijn baarmoeder ontploft... :')
  zondag 3 juni 2012 @ 12:20:53 #8
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112376608
Bah dat klinkt niet fijn -O-

Sterkte Belle & Spark :*
pi_112376750
Jeetje Sparkling wat rot zeg. Ik had mn 1e menstruatie ook het idee dat ik leeg liep, het gutste gewoon letterlijk. Duurde maar 3 dagen gelukkig, hoop dat je er snel vanaf bent, en dan ook voor maaaaanden. Laat je maar lekker verwennen. :*

Frummel die Aleve werken bij mij ook goed. Vroeger gebruikte ik Femerital maar dat is nergens meer te krijgen?

Kekaa dat zou goed kunnen, dat het een vroege miskraam was.

Sethiwe succes met tempen!

Logician ik hoop het nog steeds voor je! Heel even geduld nog. (Of toch 2,50 verspillen, das de moeite niet :+ )

Mag mijn NOD op 16 juni?
pi_112378420
Fieder, de wachtweken gaan weer in! Hopelijk ben je stiekem al aan het broeden O+
pi_112379501
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
I had a signature once. It was awful.
pi_112389132
Vervelend Sparkling! ;( :*

Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen ;(.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:05:40 #13
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112392320
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:

Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen ;(.
Hopen dat het niet doorzet en iets heel anders is :* sterkte
  zondag 3 juni 2012 @ 19:32:14 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112393236
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:

Was jij nou degene met te laag progesteron?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:33:29 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112393275
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
Als je Er nou bij vertelt welke...
  zondag 3 juni 2012 @ 20:12:21 #16
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112395231
Heeft iemand hier ervaring mee? ivm zwakke magen en details even spoiler :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt :?

[ Bericht 10% gewijzigd door Logician78 op 03-06-2012 20:49:39 ]
pi_112398183
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was jij nou degene met te laag progesteron?
Nee dat is aurum. Zou er bij mezelf ook niet van staan te kijken hoor :').

Logician ik heb geen idee, heb dat nog nooit gehad, klinkt vies :P
pi_112410085
Sparkling sterkte klinkt niet fijn zo erg ongesteld.

Logician je maakt het erg spannend. Klinkt voor mij in ieder geval niet bekend over dat slijmverlies :Y).

Lot wat balen dat het nu op dag 20 al lijkt te beginnen.

Fieder wijziging in op is gedaan. Succes met wachten.

Dank voor alle succes wensen. Niet op eerste dag gestart, omdat ik al te laat was en nu nachtdiensten, dus ga ik nu maar een weekje te laat van start en dan maar kijken of ik er iets van kan maken.
  maandag 4 juni 2012 @ 08:55:57 #19
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112413601
Nog 2 dagen voor nod, pfff vind het wel spannend hoor.

Voel me wat misselijk vanmorgen maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten. Het gevoel dat ik ongesteld ben blijft, maar het bruin/paarsachtige slijm is nu verdwenen.
Mijn borsten zijn sinds vanmorgen ook gaan jeuken :') erg charmant haha

Ik ga er nog steeds vanuit dat het allemaal ontringen is, maar heb gister avond wel even een huilbui gehad omdat het wel heel dichtbij komt allemaal en ik al 2jr zo graag wil en het gewoon onrealistisch voelt om er nu echt mee bezig te zijn..
pi_112413613
Kekaa, je hebt vandaag een afspraak met je HA toch? Succes! :*
  maandag 4 juni 2012 @ 08:57:37 #21
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112413615
Lot Hoe staat het er nu voor?

Kekaa succes :)
pi_112413642
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
pi_112413953
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:00 schreef Kekaa het volgende:
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
Hopelijk brengt het snel een oplossing! ^O^ En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet.. -O- :*
  maandag 4 juni 2012 @ 09:30:39 #24
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112414008
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:26 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Hopelijk brengt het snel een oplossing! ^O^ En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet.. -O- :*
Dat idd, :*
pi_112415718
Kekaa, die huilbui is helemaal niet erg, kan me zo voorstellen als je zo echt hardop uitspreekt dat het niet lukt maar de wens zo groot is. Hopelijk snel een afspraak bij de fertiliteitskliniek :* Eerst nu maar even rustig bijkomen van dit gesprek.

Logician: Pffff ik hou het al bijna niet meer uit hier, met al je dingetjes die echt beide kanten opkunnen! Ben hier plaatsvervangend aan het meehypochonderen :D Al besloten wanneer je een test gaat durven?

L0t: Jemig, dat zou wel heel snel zijn als je nu alweer ongesteld wordt. Is het doorgezet of was het maar een klein beetje helder rood? :*
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 11:12:25 #26
70532 loveli
N
pi_112416568
quote:
5s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Logician78 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? ivm zwakke magen en details even spoiler :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt :?
Klinkt als een stolsel van wat ouder bloed. Je zit in je eerste cyclus na de nuvaring, toch? Dan zou ik me er nog geen zorgen om maken en even afwachten hoe je cyclus er hierna uitziet.
crap in = crap out
pi_112418148
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef bellelena het volgende:
L0t: Jemig, dat zou wel heel snel zijn als je nu alweer ongesteld wordt. Is het doorgezet of was het maar een klein beetje helder rood? :*
Nou kan nog niet zeggen dat het helemaal is doorgezet maar had net wel weer bloedverlies en heb buikpijn dus denk dat het wel gaat doorzetten. Zo schiet het natuurlijk totaal niet op.
Heb ook een beetje het idee dat m´n cyclus van slag is sinds in overgestapt ben van de zwangerschapsvitaminen van de Kruidvat naar de Etos zwanger worden-pillen. Ga daar maar eens mee stoppen denk ik.

Kekaa fijn dat je bent doorverwezen. Het is niet leuk dat het nodig is maar mocht er dan iets zijn dan kun je het maar beter weten :*

Logician doe es testen jij :P
  maandag 4 juni 2012 @ 12:45:46 #28
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112420344
bellelena, Lot Ik heb 1 test gedaan om 12:00 (mijn vriend werkt vandaag thuis en mag niet zonder hem testen van hem) maar die bleef gewoon helemaal leeg dus dat schiet niet op (volgens mijn vriend was de test stuk :') ) Ik heb wel weer echt het gevoel ongesteld te moeten worden, dus besloten toch maar er vanuit te gaan dat dit echt te snel hopen is en wacht nu gewoon af of ik wel of niet ongesteld word. Mijn vriend is er trouwens nog meer mee bezig dan ik, waardoor ik merk dat ik de afwachtende rol een beetje aanneem in huis :D Misschien is dat maar goed ook hahaha

loveli, Het is meer een soort van bruin/paarsig slijm, bij het afvegen maar verder helemaal niets in mijn onderbroek oid. Ik ga idd het volgende cyclus maar eens afwachten ik heb nu alles opgeschreven en denk dat ik dat dan weer ga doen dan kan ik de lijstjes later mooi tegen elkaar leggen.

Lot, Het kan dus nog alle kanten op, misschien is het morgen wel helemaal weg :Y En ik slik dezelfde multivitaminen, nergens last van behalve dat ik ze bizar groot vind om door te slikken :+
pi_112421740
Kekaa, fijn dat je terecht kon bij de huisarts met je verhaal en dat er nu verder wordt gekeken. :*

Logician, deed die test echt helemaal niets? Als er helemaal geen streepje op komt was de test inderdaad niet goed en dat zegt dus nog niets. Ik ben ook best wel zenuwachtig voor jou! :D

Lot, het zit jou ook niet mee he? Het lijkt me echt frustrerend!

Die Etos multivitaminen heb ik ook geslikt na mijn miskraam in de hoop dat mijn cyclus korter zou worden. Nou ja, deze ronde was bijna 11 weken dus weinig effect, al heb ik hem niet heel mijn cyclus geslikt. Ik vond ze zo groot en vergat vaak de tweede die ik moest nemen. Ik slik tegenwoordig weer gewoon Davitamon Mama met visolie en daar hoef ik er maar 1 van per dag. Dat zit in mijn routine dus vergeet ik ook niet en dat lijkt me toch best belangrijk :P
Ik ben nog steeds zo ongesteld. Ik moet er steeds midden in de nacht uit omdat ik het bloed voel stromen, zo vies. Ik ken het ook helemaal niet zo erg, normaal heb ik dat nooit!

Bellelena, jij vroeg of ik tijdens de miskraam veel bloed ben verloren. Nee, ik heb 1,5 week bloedverlies gehad voor ik het vruchtje verloor en al die tijd was het minder dan ik gewend ben tijdens mijn menstruatie. Alleen de dag dat mijn curretage zou zijn en ik vaginaal medicijnen in moest brengen om de baarmoedermond open te zetten kreeg ik behoorlijk wat bloedverlies en voelde ik het bloed ook lopen. En bij de niesbeurt waarbij ik het vruchtje eruit nieste voelde ik een hele lading bloed/vocht lopen. Die dag nog wat meer bloedverlies gehad dan eerst maar dat was het. De verhalen waar het bloed langs je lichaam stroomt heb ik nooit meegemaakt, gelukkig.
E.
pi_112422823
.Sparkling.: Wat naar van dat bloedverlies nu. Ik hoop echt heel hard dat het snel minder wordt bij jou... Verder herken ik veel van wat je schrijft. Bij mijn miskraam heb ik 7 dagen gevloeid en ook minder dan bij een normale menstruatie. Ook toen ik het vruchtje verloor (op de toilet) was dat niet met extreem veel bloedverlies. Na 8,5 week mijn eerste menstruatie en de eerste nacht/ochtend had ik ook veel bloed dat er echt uitstroomde. Eigenlijk meer wat ik had verwacht bij de miskraam zelf. Maar na die ene keer is het hier meteen weer overgegaan in een normale menstruatie die inmiddels ongeveer op z'n eind is. Het komt dus wel overeen, maar bij jou is het toch wel een stukje heftiger dan hoe het bij mij tot nu toe is gegaan. Ik denk dat dat misschien te maken heeft met hoelang je zwanger bent geweest, hoe langer, hoe meer invloed op je lichaam natuurlijk. Ik was pas net iets meer dan 5 weken, dus echt heel pril. En dan daarbij dat je met de miskraam zelf niet overdreven hebt gevloeid, dat je lichaam nu toch nog best aan het opruimen en reinigen is. Dat maakt het niet minder vervelend, maar op zich misschien wel een goed teken dat je lichaam alles er wel uitgooit, des te schoner is de lei waarmee je dan straks weer kunt beginnen. Alsnog hoop ik heel hard dat het bloeden snel voorbij is :*

Logician: Jaaa, maak het nog even wat spannender jij! Een test die het niet deed. Die is kapot hoor! Misschien toch een kruidvat 2v5 ;)?

L0t: Zijn er andere dingen waar het mee te maken kan hebben? Een innestelbloeding of iets dat te maken kan hebben met een zwangerschap omdat je baarmoeder e.d. dan extra goed doorbloed zijn? Bijv. geslachtsgemeenschap of een gesprongen adertje? Hmm, zit eigenlijk niets anders op dan nog maar even afwachten, maar hopelijk is het iets heel anders dan je menstruatie!
Als je het gevoel hebt dat je cyclus in de war is, dan gewoon lekker de multivitaminen laten staan of overgaan op andere. Ik las toevallig van de week nog ergens dat speciale zwanger-worden multivitaminen niet aangetoond een effect hebben, dus dat het niet wordt aangeraden maar ook niet wordt afgeraden. Zelf een beetje kijken hoe je je daar dus bij voelt dus.
pi_112423389
Logician, daar heb je ook niks aan, een test die het niet doet! Idd toch maar een Kruidvattestje er tegenaan gooien? ;)

Sparkling, klinkt naar, zoveel bloedverlies! Maar mss is het zoals bellelena al zei gewoon een grote schoonmaak zodat je baarmoeder hierna weer helemaal 'gereset' is. :*!

Bellelena, nee het kan niks te maken hebben met een evt. zwangerschap want ik heb al een aantal maanden geen eisprong gehad. Dit weet ik vrij zeker aan de hand van ovulatietesten en tempen helaas. Enige wat het evt. nog zou kunnen zijn is een ovulatiebloeding maar ondertussen blijft de ovutest wel negatief dus die kans lijkt me vrij klein. Geen idee ook hoeveel bloed je kunt verwachten bij zo'n bloeding...
Nee idd, mss dat ik gewoon alleen foliumzuur ga slikken zonder extra toegevoegde supplementen, dan weet ik in ieder geval zeker dat het daar niet aan kan liggen.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:16:36 #32
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112423980
Deze was van de kruidvat 2v5 -O-
  maandag 4 juni 2012 @ 14:21:50 #33
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112424193
-te snel gelezen blabla etc-

[ Bericht 18% gewijzigd door Logician78 op 04-06-2012 14:53:19 ]
pi_112425129
L0t: Hmm, dat maakt het dan wel extra rottig zeg... -O- :*
pi_112426452
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef bellelena het volgende:
L0t: Hmm, dat maakt het dan wel extra rottig zeg... -O- :*
Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijn :P. Het zal nog wel ontpillen zijn denk ik. Ik zal gewoon geduldig moeten zijn (moeilijk :') )..

Logician bleef je test nou helemaal leeg of kreeg je wel het controlestreepje?
  maandag 4 juni 2012 @ 15:43:15 #36
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112427563
Lot. dat zou idd fijn zijn, hopelijk komt dat gauw!!!

Jep leeg... heb net nieuwe gehaald. Maar ga nu echt tot na mijn nod wachten heb ik besloten, kijken of ik dat volhoud :')
  maandag 4 juni 2012 @ 15:47:49 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112427779
Ons geduld! Wat doe je!
pi_112428014
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ons geduld! Wat doe je!
Dit idd! Die test van daarstraks telt niet :P
  maandag 4 juni 2012 @ 15:53:57 #39
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112428083
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Logician78 het volgende:
Lot. dat zou idd fijn zijn, hopelijk komt dat gauw!!!

Jep leeg... heb net nieuwe gehaald. Maar ga nu echt tot na mijn nod wachten heb ik besloten, kijken of ik dat volhoud :')
OMG! Dat mag niet hoor.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:54:19 #40
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112428102
lol :+ Ik durf niet meer... Ik blijf ook maar naar de wc lopen hier omdat ik telkens het gevoel heb dat ik ongesteld ben :')
  maandag 4 juni 2012 @ 15:55:34 #41
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112428149
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef Logician78 het volgende:
lol :+ Ik durf niet meer... Ik blijf ook maar naar de wc lopen hier omdat ik telkens het gevoel heb dat ik ongesteld ben :')
In dat geval kun je toch prima ff wat opvangen, als je er toch bent?
pi_112432147
Kekaa :* was even een hele ontlading die je had zeker? Ik hoop dat ze wat voor je kunnen gaan betekenen.

Sparkling wat een ellende zeg! Hoop dat t snel over is en dan volgende keer wegblijft.

Lot wat vervelend zeg! Wat zou er in die pillen zitten dat de boel zo ontregelt? Ik slik zelf Centrum materna, gewoon omdat ik sowieso al gewone centrum gebruikte en dat dus gewend ben. Maar heb me nooit verdiept in welke beter is en waarom eigenlijk... (buiten prijsverschil dan)

Logican wat stom van die test!!!!! Je moet zoals hierboven al gezegd minstens 1 streepje krijgen ja :D Dus die telt idd niet!

Sethiwe bedankt voor t aanpassen van mn nod :) zondag de 17e is t vaderdag, zou leuk zijn. :@ Helaas moet ik die dag werken, dus dan maar zaterdag alvast
pi_112432797
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je Er nou bij vertelt welke...
Sorry, zijn er niet zoveel ;) Nr 1, 5 en 7!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:16:15 #44
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112434113
:D Ik ben echt zenuwachtig, nog 2 dagen... :{

Krijg zo een gezin hier voor coaching (werk veel vanuit huis) en ben serieus blij met de afleiding!
pi_112435809
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ons geduld! Wat doe je!
+1 o|O
pi_112436079
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijn :P. Het zal nog wel ontpillen zijn denk ik. Ik zal gewoon geduldig moeten zijn (moeilijk :') )..

Logician bleef je test nou helemaal leeg of kreeg je wel het controlestreepje?
Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pil :) Dan kan het inderdaad nog heel goed van het ontpillen komen. Ik heb zelfs gehoord dat je lichaam er wel 1 jaar over kan doen om weer echt een mooie cyclus te hebben na het stoppen met de pil. En dat een eerste menstruatie soms wel 6 maanden kan uitblijven. Daar gaan we natuurlijk niet vanuit dat dat bij jou ook zo is. Heb je vroeger voordat je met de pil begon wel een goede cyclus gehad? En van dat ongeduldig snap ik helemaal, dan hebben jullie eindelijk besloten om er 'echt' voor te gaan, mag je nog eens een paar maanden gaan zitten wachten op je eisprong.... Ik ga duimen hoor, dat je eisprong er gewoon heel snel een keer gaat komen! Het wordt tijd!
pi_112436763
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:01 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pil :) Dan kan het inderdaad nog heel goed van het ontpillen komen. Ik heb zelfs gehoord dat je lichaam er wel 1 jaar over kan doen om weer echt een mooie cyclus te hebben na het stoppen met de pil. En dat een eerste menstruatie soms wel 6 maanden kan uitblijven. Daar gaan we natuurlijk niet vanuit dat dat bij jou ook zo is. Heb je vroeger voordat je met de pil begon wel een goede cyclus gehad? En van dat ongeduldig snap ik helemaal, dan hebben jullie eindelijk besloten om er 'echt' voor te gaan, mag je nog eens een paar maanden gaan zitten wachten op je eisprong.... Ik ga duimen hoor, dat je eisprong er gewoon heel snel een keer gaat komen! Het wordt tijd!
Thnx! :* Ja ik weet dat ontpillen behoorlijk lang kan duren, mag ook blij zijn dat ik natuurlijk al wel een soort van cyclus heb :). Als het nu doorzet heb ik 4 cyclussen van 32, 36, 26 en 20 dagen gehad.
Heb alleen in die tweede ronde een eisprong gehad. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging, was 14 toen ik ermee begon en kan me weinig herinneren van daarvoor.
Nouja, komt allemaal wel goed.

@Fieder, ik weet het ook niet hoor, wat het precies is maar ik lees op internet wel meer verhalen van vrouwen die niet zo'n geweldige ervaring hadden met die Etos-pillen (meer positieve verhalen hoor). 'Vitex agnus castus' is een bestanddeel dat daarin zit wat invloed heeft op je cyclus, dat is het enige dat ik zou kunnen bedenken waar ik mss niet lekker op reageer.
pi_112437037
Hmm de moeite waard om te experimenteren Lot. Zolang je idd je foliumzuur maar binnenkrijgt is t goed lijkt mij.

Is teunisbloemolie nog aan te raden? Heb er vaag wel eens wat over gehoord. Schijnt de boel ook te reguleren. Iemand ervaring?

Logician ik bewonder je geduld :D
pi_112437209
Lot, negatieve ovutesten zeggen ook niet alles. In de ronde dat ik serieus met ovu testen aan de gang ging, nooit een echt positieve test gehad, maar wel zwanger. Er is nog hoop! ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112437788
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Lot, negatieve ovutesten zeggen ook niet alles. In de ronde dat ik serieus met ovu testen aan de gang ging, nooit een echt positieve test gehad, maar wel zwanger. Er is nog hoop! ;)
Haha nou wie weet ;) Heb er wel weinig vertrouwen in omdat m'n temperatuur ook laag blijft. Maar zal me er maar niet te druk om maken, gaat het ook allemaal niet sneller van.
pi_112453411
Wel een goed teken dat je in ieder geval een keer een eisprong had! En dat je toch wel ook al enigszins met regelmaat ook een menstruatie hebt gehad. Er gebeurd in ieder geval van alles in je lichaam.

Marjolijntje: Dat was vast een grote verrassing! Alsnog gefeliciteerd en geniet er maar lekker van O+
  maandag 4 juni 2012 @ 23:23:13 #52
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112455570
Fieder ik heb die teunisbloemolie geslikt om mijn cyclus in het begin te reguleren. Werkte voor mij goed, al slikte ik ze altijd na een maaltijd. Werd er anders heel misselijk van.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:15:31 #53
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112464037
Ik heb echt de meest bizarre droom gehad :o

SPOILER
}:|
pi_112464674
Haha Logician wat een vreselijke droom!
Ga je morgenochtend nog een test doen?

Aurum hoe is het met jou? Al nieuws?

De tijd gaat echt te traag -O- Nog 11 dagen wachten
Kan me niet herinneren vanaf wanneer ik vorige keer voelde dat het raak was. Volgens mij 1 dag voor mn nod zere borsten. En één week van tevoren vage vlaagjes misselijkheid. Moest ook heel vaak plassen maar dat was volgens mij ook pas één dag voor NOD. Te vroeg nu dus nog...
Pff maar niet teveel aan denken.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:59:22 #55
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112465057
Ja ik ga morgen denk ik wel testen of overmorgen.. Durf niet zo goed, geen idee waarom want ik keek er eerst echt naar uit omdat het mij zo leuk spannend leek :?

Vervelend he Fieder? Vooral als je het zo graag wil.

Werd vanmorgen weer wakker met het gevoel nu 100% zeker te zijn dat ik echt ongesteld was, en weer niets! Heb dat nu 4 a 5 dagen en het is best vervelend. Ik ga zo eens op internet zoeken of dit evt. ook van ontringen kan komen.

Vanmorgen lekker aan het kokhalzen geweest, toen ik de woonkamer in kwam dacht ik serieus dat ik stront rook (heb de hele kamer afgezocht :') ) maar het was de koffie die ik rook, en nu ben ik misselijk maar voor hetzelfde geld ben ik gewoon wat ziekjes -O-

Bleh.. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Logician78 op 05-06-2012 10:38:31 ]
pi_112465108
Ah Logician, wat een droom _O-
Maar uhm, doe jij nog es testen aub... ik zie er wel heel veel symptomen in hoor!!!
pi_112465119
Logician, dat is nog eens een droom ja. Gelukkig werd je weer wakker ;)
En al die symptomen :X .... Gewoon die test doen!

Fieder: Het wachten is wederom weer echt begonnen. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen zodat de tijd een beetje voorbij gaat :)

Hier is de menstruatie weer helemaal over, dus we gaan hier de fase in van zoveel mogelijk pret tussen de lakens! :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:06:03 #58
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112465197
Ik mag van mijn O+ niet testen zonder hem :D de vorige test mocht ik na 5min niet eens weggooien omdat wie weet lol.

Ik herken ook symptomen, ik had bij de vorige ook last van mijn tepels maar zoals al meerdere mensen tegen mij zeiden zou dat prima van ontringen kunnen komen dus durf ik er geen waarde aan te hechten..

Belle: Klusserdeklus! :s)
pi_112465949
Wanneer is je vent thuis dan Logician? O-) Het klinkt echt heeeeeeeeul verdacht....

Bellelena *) You go girl!

Ik ga vanmiddag even lekker winkelen, dan is er vast zo weer een dag om :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:40:03 #60
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112466192
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef Fieder het volgende:
Wanneer is je vent thuis dan Logician? O-) Het klinkt echt heeeeeeeeul verdacht....

Bellelena *) You go girl!

Ik ga vanmiddag even lekker winkelen, dan is er vast zo weer een dag om :)
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijn :')
pi_112466366
Ohhh ruim de tijd! :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:47:58 #62
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112466441
:D
pi_112466461
Ooh ik weet niet of ik mezelf wel zo goed in bedwang zou kunnen houden Logician :@
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112466931
Logician, levendige dromen kunnen ook een teken van zwangerschap zijn hè ;)

Fieder :* wachten is vreselijk
pi_112466983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:00 schreef L0t.. het volgende:
Logician, levendige dromen kunnen ook een teken van zwangerschap zijn hè ;)

Fieder :* wachten is vreselijk
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromen :@ O-)
pi_112467044
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromen :@ O-)
:D wanneer is je NOD? :P
pi_112467087
eind deze week... maar ik ga uit van een WOD... ondanks de zere tetten en kramperige onderbuik ook pukkels in de making...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:07:38 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_112467204
jah duh, ik had ook pukkels toen ik zwanger was. Ik vind eigenlijk Lijnloos dat jij gewoon aan de beurt bent, dusseh...kom maar op met dat streepje!
(en ik gun het de rest ook hoor)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112467209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Lijnloos het volgende:
eind deze week... maar ik ga uit van een WOD... ondanks de zere tetten en kramperige onderbuik ook pukkels in de making...
Ik ga in de duimstand voor een NOD ^O^
pi_112467264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef mefke79 het volgende:
jah duh, ik had ook pukkels toen ik zwanger was. Ik vind eigenlijk Lijnloos dat jij gewoon aan de beurt bent, dusseh...kom maar op met dat streepje!
(en ik gun het de rest ook hoor)
O+

Ach ja, pukkels zijn over het algemeen mijn beste graad-meter... hoewel, ik heb geen idee meer hoe dat bij Minke was. :')
pi_112467313
Jaa Lijnloos! Hier ook duimstand!
pi_112467407
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijn :')
In die 1,5 uur moet je toch wel even een testje kunnen doen he!
vragen mag!
pi_112467467
Hup lijnloos, streepjes piesen jij!!

Hoi dames, ik kom me hier ook een beetje melden.
Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend! :P
vragen mag!
pi_112467564
Lijnloos, ik vind ook dat jij nu eens bent! Hopelijk deze maand niet lijnloos meer, maar 2strepen
Ik gun het je zo ontzettend!

Leuk dat je mee komt kletsen Vulpenballetje! (al had je natuurlijk gewoon nog in een topicje verder gehoord :* )
Wie weet komt die menstruatie er idd wel helemaal niet en kun je meteen weer door naar de zwangeren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112467568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:

Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend! :P
Vulpenballetje, fijn dat jullie er weer voor durven gaan :* Op naar 2 streepjes!
pi_112467634
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:

Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen. :*
pi_112467681
Dankjulliewel dames!
En voor jullie hoop ik natuurlijk ook op snel eens 2 streepjes!

Poppejans hoe is het nu met jou? Intussen al een menstruatie gehad?

Ik heb wel hier meegelezen met enige regelmaat, maar ik weet niet van iedereen hoe het er voor staat of hoe lang men al bezig is en zulks, dus sorry als ik niet op iedereen reageer. :{
vragen mag!
pi_112467778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen. :*
Dankje lijnloos. :*
Ik had graag in het z&g topic willen blijven, maar goed, we blijven niet treuren en gaan met goede moed verder en hopelijk snel terug naar dat topic. We zullen zien.
vragen mag!
pi_112467915
Nope, geen druppel.Verlies wel slijm,dat is het eerste ''dingetje'' in 7 maanden dus misschien dat er toch 1 en ander bezig is in mn lichaam?
Ik test nog steeds 2wekelijks om een evt zwangerschap niet te missen.
Mocht ik eind deze maand nog geen menstruatie hebben gehad/neg test wil ik naar de arts om weer een doorverwijzing te krijgen naar gyn,laten ze me maar weer eens helemaal checken hoor, er moet toch iets zijn wat niet goed functioneert
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112468124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Dankje lijnloos. :*
Ik had graag in het z&g topic willen blijven, maar goed, we blijven niet treuren en gaan met goede moed verder en hopelijk snel terug naar dat topic. We zullen zien.
Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!

PJ, wat balen zeg, zo niks kun je ook helemaal niks mee. Snap goed dat je liever de boel laat doorlichten ipv nog langer te moetne afwachten. Ik wil graag weer samen met jou in Z&G hoor!
pi_112468149
Poe lastig. Het lijkt er inderdaad op dat je lichaam wel iets doet dan nu met dat slijmverlies, maar het zou fijn zijn als je een duidelijk beeld had van je cyclus enzo. Hopelijk test je eind van de maand positief en is de verwijzing naar de gyn niet nodig! :* (en anders is het idd fijn als je weer even wordt gecheckt, dan weet je wel hoe en wat)
vragen mag!
pi_112468235
Hoi dames,
Ik kom me hier ook melden:) Ik heb al een dochter en heb ook wel eens eerder meegeschreven in het zwanger en later in het babytopic als Noa24. Ik ben ondertussen 26 en heb even een andere naam aangemaakt. We gaan er sinds gisteren voor en ik vind het erg moeilijk om mijn mond te houden tegen de mensen om ons heen!
We trouwen eind volgende maand en het lijkt me toch wel zo bijzonder om dan zwanger te zijn, dus ik heb de neiging om ovulatietesten te halen straks haha.
Onze eerste dochter kwam onverwacht, dus ik heb ergens het gevoel dat het wel eens heel snel kan gaan. Al probeer ik het niet te hebben want dat zorgt waarschijnlijk alleen maar voor teleurstellingen.
Nou een heel verhaal, hallo dus :)
pi_112468239
Welkom Vulpenballetje! Maar wat jammer dat het ook bij jou mis is gegaan... Hopelijk weer snel twee mooie strepen voor jou :*

Lijnloos, de wachtdagen zijn ook weer aangebroken zie ik. Ik ga stiekem ook meehopen op een Nod voor je hoor!

Jemig Poppejans, nog steeds niets... Ik hoop heel hard dat het niet nodig is om naar de arts te gaan en dat je eind van de maand gewoon opeens twee mooie strepen hebt!

L0t: Hoe is het inmiddels bij jou?
pi_112468270
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!

PJ, wat balen zeg, zo niks kun je ook helemaal niks mee. Snap goed dat je liever de boel laat doorlichten ipv nog langer te moetne afwachten. Ik wil graag weer samen met jou in Z&G hoor!
Ik ook zo graag, maar dat gaat ons vast lukken, dat moet! Zie t wel gebeuren hoor, weer rond dezelfde periode uitgerekend zijn!
Ik hou alleen te erg vast aan het idee dat er steeds meer leeftijd komt te zitten tussen een tweede en Wolf, t slaat nergens op :@
Verder sta ik er nog wel aardig positief in geloof ik :D :P

Welkom Julia!
pi_112468309
Welkom Julia86! Een bruidsbabietje zou heel bijzonder zijn O+
pi_112468582
Poppejans wat balen, ik zou ook zeker een doorverwijzing vragen. Wellicht is het iets dat heel simpel op te lossen is. Ik zou zelf wel een beetje verdrietig worden van tweewekelijks testen denk ik als je dan steeds een negatief resultaat krijgt ;( Hopelijk betekent het slijm dat er idd iets gebeurt!

Julia welkom! Leuk dat jullie gaan trouwen! Een buikbruidskindje is wel heel leuk! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:
L0t: Hoe is het inmiddels bij jou?
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..
pi_112468617
Julia, welkom!

PJ, dat van die leeftijd zie ik eigenlijk juist als voordeel. Elke maand wordt Minke zelfstandiger en hoewel ik vorige zwangerschap nog tot op het laatst heel actief was en eigenlijk geen problemen had (ok, hoge bloeddruk, maar daar had ik geen last van) is het natuurlijk maar de vraag of het dit keer weer zo vlekkeloos zou gaan. Wat ik wel op die manier heb is dat het niet straks raak is en de baby er net zou zijn als Minke naar de basisschool gaat. Dan zijn dat 2 behoorlijke veranderingen in korte tijd, dat lijkt me niet heel gunstig. Dat ze misschien het gevoel krijgt dat zij naar school gestuurd wordt omdat de baby dan thuis mag zijn bij mama en papa... maar goed, eerst maar eens raak schieten ;)
pi_112469547
Logician, testen hoor! Jeetje, ik heb respect voor je geduld!

Welkom Julia86!

Vulpenballetje, hopelijk krijg je snel een menstruatie of een nieuw tweede streepje! :*

Lijnloos, bijna een NOD. Spannend!

Poppejans, het zit zo ook niet mee. Verstandig om een verwijzing te vragen en ik hoop dat het iets is dat simpel op te lossen is!
E.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:22:41 #89
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112470150
Welkom Vulpenballetje, Julia86 en Poppejans en heel veel succes!

Lijnloos ik duim met je mee!!!!

-
Ik heb eens gezocht en het is wel verwarrend, volgens nuvaring zelf zou je na 2dgn al weer nuvaring vrij moeten zijn en zou je cylcus direct weer op gang moeten komen. En als ik op fora's zoek hoor ik allemaal vage klachten die idd op die van mij lijken. :') M.a.w. nog niet veel wijzer geworden.

We gaan als het goed is morgenochtend testen (wordt wel heeeel vroeg want ik moet vroeg in Deventer zijn ivm opleiding) :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:24:50 #90
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112470211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef L0t.. het volgende:
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..
:{ Bah zeg.. sterkte :*
pi_112485374
Logician: Morgenochtend dus! Ohhh ik ben zoooo benieuwd!!

l0t: Nog niet echt veel duidelijkheid dus. Ik hoop echt dat het snel voorbij is! Ben je ondertussen nog verder aan het gaan met temperaturen en ovu testen?

Ik spiekte net in het grote buikentopic... ik wil ook zo graag zo'n mooie buik O+
pi_112485504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:25 schreef bellelena het volgende:
Logician: Morgenochtend dus! Ohhh ik ben zoooo benieuwd!!

l0t: Nog niet echt veel duidelijkheid dus. Ik hoop echt dat het snel voorbij is! Ben je ondertussen nog verder aan het gaan met temperaturen en ovu testen?

Ik spiekte net in het grote buikentopic... ik wil ook zo graag zo'n mooie buik O+
Ja ik hou gewoon stug vol met testen en tempen :+ Zou het dom vinden van mezelf als ik nu toch ineens iets zou missen ofzo.

Jaaa het buikentopic is ook mijn favoriete topic, zo mooi zo'n zwangere buik O+ Hopelijk ligt het voor ons ook in niet al te lange tijd in het verschiet O+
pi_112485733
Je hebt groot gelijk, er is immers nog niet echt een eisprong tevoorschijn gekomen de laatste tijd, dus alle kansen dat ie juist nog zal komen. En dan hopelijk gewoon snel!

En die buiken zijn allemaal zo prachtig O+ Ik zou wel eens een photoshoot willen doen van zo'n zwangere buik O+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:54:30 #94
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112486604
Ik heb net mijn favoriete snelle hap aan de wc gedoneerd :{ En vervolgens kotsmisselijk van de geur, denk dat ik serieus ziek ben want dit is te heftig lijkt me voor zwangerchapsverschijnselen. Ik ben ook mentaal echt niet goed te pas enorm huilerig en lusteloos voel me super depri en en dan ik moet zo nog werken en mensen positieve coaching geven :') pffff ... ben er echt even helemaal klaar mee ;(
pi_112486987
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:54 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb net mijn favoriete snelle hap aan de wc gedoneerd :{ En vervolgens kotsmisselijk van de geur, denk dat ik serieus ziek ben want dit is te heftig lijkt me voor zwangerchapsverschijnselen. Ik ben ook mentaal echt niet goed te pas enorm huilerig en lusteloos voel me super depri en en dan ik moet zo nog werken en mensen positieve coaching geven :') pffff ... ben er echt even helemaal klaar mee ;(
Ga eens gauw testen jij, volgens mij ben je hartstikke zwanger :P
pi_112488673
Pff Logician morgenochtend testen he!! Dit kun je ons niet aan doen, die spanning :+

Poppejans ik hoop dat het idd een begin is! En anders idd maar eens verder onderzoeken.

Julia :W Leuk, trouwen en nog een babietje O+ Hoop dat t voorspoedig mag gaan.

Lot -O- wat een ellende meid
pi_112490701
Logican dat jij nog niet getest hebt :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:35:00 #98
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112491780
Welkom aan de (oude) nieuwen :D En succes.
Wat zijn er trouwens veel die nog op een menstruatie zitten te wachten zeg -O-

Logician: als je het mij vraagt druipt het zwanger zijn er van af. Hopelijk morgen twee streepjes!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_112492227
Ben ook heel benieuwd naar de uitslag van Logician!

Zelf zit ik ook te wachten op mijn menstruatie... dag 63 nu sinds het begin van de laatste...
pi_112492303
@Logician: Ik vind je toch wel heeeel erg zwanger klinken hoor, ik vind het echt knap dat je het testen zo lang kan uitstellen. Ik had ondertussen al 5 testen gedaan haha.
@Lijnloos: Ik lees al een tijdje mee en volgens mij ben je ook al een tijdje bezig of niet? Ik hoop dat je nod deze keer succesvol is en het een heeele lange nod wordt:)

Ik heb vanmiddag een ovulatietest gedaan, maar ik vond het maar wazig. Ik kon beide streepjes eigenlijk niet zo goed zien. Volgens mij zit ik op dag 10 van mijn cyclus, maar ik had vandaag wel wat meer (doorzichtige) afscheiding dan normaal. Lekkere binnenkomer he;-)
Nougoed, we zullen straks wel zien haha.
pi_112496319
Omg, het wordt steeds spannender, bijna een soap zo! Ik hou het gewoon niet meer, blijf hier zowat elke 5 minuten kijken of er al getest is :') *)

Julia86: Dag 10 is volgens mij een prima dag om te beginnen met de ovutesten, wil je ze serieus doen? Dus elke dag enzo? Ik ga het deze cyclus ook doen. Ben benieuwd of ik er wijs uit word.
pi_112498416
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:45 schreef Julia86 het volgende:
@Logician: Ik vind je toch wel heeeel erg zwanger klinken hoor, ik vind het echt knap dat je het testen zo lang kan uitstellen. Ik had ondertussen al 5 testen gedaan haha.
@Lijnloos: Ik lees al een tijdje mee en volgens mij ben je ook al een tijdje bezig of niet? Ik hoop dat je nod deze keer succesvol is en het een heeele lange nod wordt:)

Ik heb vanmiddag een ovulatietest gedaan, maar ik vond het maar wazig. Ik kon beide streepjes eigenlijk niet zo goed zien. Volgens mij zit ik op dag 10 van mijn cyclus, maar ik had vandaag wel wat meer (doorzichtige) afscheiding dan normaal. Lekkere binnenkomer he;-)
Nougoed, we zullen straks wel zien haha.
Welke ovulatietesten gebruik je? Het controlestreepje zou eigenlijk sowieso wel eraf moeten knallen. Dag 10 is wel een goede dag om te beginnen :)

Aurum hoe is het bij jou? Morgen ook je NOD toch..
  woensdag 6 juni 2012 @ 07:16:52 #103
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112508045
Nog geen ongesteldheid in zicht, maar
ook nog geen extra streepje.

We gaan nu gewoon afwachten vriendlief wil elke dag nu een testje doen tot evt. ongesteldheid. :D
  woensdag 6 juni 2012 @ 07:37:55 #104
52229 Chanty
pi_112508185
-O- damn hopelijk komt het alsnog snel
pi_112508256
-O- He balen Logician! Hopelijk snel duidelijkheid!
pi_112508349
-O- Balen zeg...
Wel lief dat je lief er zo mee bezig is ook O+
pi_112508542
Logician wat balen dat alle positieve tekenen zich nog niet laten zien in een tweede streepje.

Aurum ben erg benieuwd hoe het met jou nod is.

Welkom vulpenballetje, hopelijk kan je snel door naar Z&G en daar wel 9 mnd blijven.

Welkom julia, hoop voor je dat je zwanger gaat trouwen.

Verder las ik dat er nog meerdere meiden zijn die een lange cyclus hebben, sterkte ermee en hopelijk snel een eind aan de lange cyclus of dat de cyclus 9 mnd uitblijft.

Het is hier wel erg druk geworden de laatste tijd. Wel gezellig, maar hoogtijd dat er een heleboel streepjes komen. Wie begint?
pi_112509094
Balen Logician! :(
E.
pi_112509448
Mijn menstruatie is zo'n beetje weg! Hij was heftig maar net zo lang als normaal, dat valt mee.
Nu weer wachten op een nieuwe eisprong, hopen dat het dit keer korter is dan 9 weken!
E.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:33:20 #110
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112509522
Misschien te vroeg getest, Logician.

Welkom Julia! Jij gaat dus voor hetzelfde als ik, leuk! Heel veel succes :)
pi_112509578
Wat jammer dat er nog geen tweede streepje zichtbaar was Logician :*
Je kunt volgens mij om de dag a twee dagen de zwangerschapstest herhalen, dan zijn de hcg hormonen elke keer verdubbeld.

.Sparkling. Wat fijn om te horen dat het voorbij is! Ik vind het ook spannend dat we nu best gelijk opgaan. Hopelijk is deze cyclus voor ons allebei weer normaal!
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:51:17 #112
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112518641
Fijn Spark! :)

Hier net terug uit Deventer, toch wel lekker dat ik verder geen tijd had om te balen :) Ben best positief eigenlijk, we zullen zien en hopelijk binnen 6mnd dat het raak zal zijn :)
pi_112522127
Nou Logician dat had ik niet verwacht! Het klonk echt veelbelovend. Nog eventjes wachten maar dan... En anders gewoon vol goede moed de volgende ronde in!!

Julia je moet op je ovulatietest net als op een zwangerschapstest minstens 1 duidelijke streep zien. Misschien was je stripje niet goed? Succes met testen iig! Ik heb er deze maand veel aan gehad. Qua klusplanning, qua resultaat weet ik over 2 weken pas :P

Bellelena spannend he! :D Ik heb dat ook, steeds even kijken of er al nieuws is.

Jee Sparking fijn dat t achter de rug is! Deze ronde ovutesten?
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:30:33 #114
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112523098
Misschien toch een griepje onder de leden wbt de misselijkheid en mijn huilbui gister, pijnlijke tepels kan door het ontringen komen werd mij verteld en de menstruatie krampen waar ik last van had zijn ineens weg vandaag terwijl ik ze juist nu zou moeten hebben :')
pi_112526133
Logician, misschien omdat je nu weet dat het (nu in ieder geval) nog niet raak is, die krampen ook weg gaan, dat het onbewust kwam doordat je er zoveel mee bezig was?

Ik heb een paar jaar geleden heel erg buikpijn gehad, rond mijn baarmoeder en eierstokken, echt zoveel pijn dat ik niet kon lopen soms. Na maanden zo doorlopen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het er goed uit zag en daar is niets uitgekomen. En ineens was de pijn weg! Zo raar.. Sinds die tijd ben ik er ook van overtuigd dat je klachten kan hebben doordat je ergens heel veel mee bezig bent.. En dat heb ik nu ook weer rond de NOD. Dan voel ik dus van alles waarvoor ik duidelijk zwanger zou moeten zijn en dan word ik ongesteld. Niet leuk!
Of misschien ben je toch zwanger en test je gewoon te vroeg, wie weet! :*

Fieder, ik had iedere keer mijn eisprong te pakken door een testje. Ik heb dan zoveel afscheiding dat ik eventjes een test doe en jawel, positief! Ik heb zulke lange cyclussen dat ik het zo zonde vind van de testen, iedere keer negatief testen :{
E.
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:45:57 #116
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112526597
Geen idee, had er al geen last meer van voor ik teste vanmorgen :@ Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je hiervan somatische klachten kan ontwikkelen.

Normaal heb ik als ik ongesteld moet worden juist heel erg buikpijn en migraine (1e dag er voor en 1e dag van ongesteldheid) en nu ook helemaal nergens last van. Ik ben gewoon raar denk ik :+

note: We hebben vanmorgen ook voorbeeld casussen behandeld ik had eigenlijk mezelf als voorbeeld moeten geven :D :+
pi_112528566
Hè wat jammer Logician! :* Afwachten dus maar weer..

Sparkling fijn! Op naar een snelle eisprong :)

Hier status quo. Niet echt ongesteld maar wel bloedverlies. Ik beschouw het maar gewoon als een nieuwe cyclus denk ik. Hopelijk dat dit nu niet weer 7 weken aanhoudt :') Al was het toen wel bruinverlies en nu echt bloed.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:34:53 #118
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112528724
7wk.. :X
pi_112528825
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:34 schreef Logician78 het volgende:
7wk.. :X
Ja ik heb welgeteld 1 weekje mogen genieten van bruin-/bloedverlies vrij zijn :+
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:58:09 #120
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112529547
Jemig -O-
pi_112530842
Sparkling hoop op n mooi ei voor je, hopelijk over n weekje of 2!

Pff Lot ik hoop dat t n gewone ongesteldheid wordt.
pi_112530932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef Fieder het volgende:
Sparkling hoop op n mooi ei voor je, hopelijk over n weekje of 2!

Pff Lot ik hoop dat t n gewone ongesteldheid wordt.
Thnx :* Hoe voel jij je?
pi_112531274
Goed :) Vooral heel opgelucht dat ik nu gewoon door kan. Ook heel bang, maar dat verdring ik heeeeel hard. :P
Ik merk verder nog niks maar het is nog vroeg. 31 mei positieve ovutest dus zit op max 6 dpo... (dagen na ovulatie).

Zal jullie zeker op de hoogte houden van mn gehypochonder. :@ :')
pi_112534186
Bij mij is er geen vuiltje aan de lucht, geen symptomen niks.

Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt :+

weet niet hoeveel invloed dat heeft?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112534351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:

Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt :+

Maar ook geen ongesteldheid dus..? :o Ben je van plan om een test te gaan doen?
pi_112535146
Wat spannend allemaal zeg!
@Logician..je zit nu een beetje in niemandsland zo'n beetje geloof ik. Ik zou daar heel wiebelig van worden, zou het nu nu nu willen weten haha. Ik vind het wel knap dat jullie er zo rustig onder zijn:)
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
@Bellelena: Ja ik wou het deze cyclus wel serieus in de gaten houden..nouja tot mijn 5 testen op zijn geloof ik...denk ik..Ik had vandaag weer een negatieve, maar ik zag deze keer wel de controle streep duidelijker. Ik zit nu op dag 11 maar toch steeds meer afscheiding, dus het lijkt wat te worden. Ik heb het nog nooit zo goed daar in de gaten gehouden ;-) Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt, het is toch wel fijn om een beetje duidelijkheid te hebben.
@Frummeltje86: Ga jij ook trouwen? Wanneer:)
pi_112535685
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Maar ook geen ongesteldheid dus..? :o Ben je van plan om een test te gaan doen?
Ik ga hier echt niet testen :+

ik ben vrijdag weer in NL, als er dan nog niks is ga ik wel testen :)

Ik geloof er niet zo in.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112535832
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:

Dat kan inderdaad invloed hebben...
En alvast succes met je jetlag op de terug weg :( :*

Jammer dat je verder geen symptomen hebt die wijzen op wat anders...
pi_112536095
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ga hier echt niet testen :+

ik ben vrijdag weer in NL, als er dan nog niks is ga ik wel testen :)

Ik geloof er niet zo in.
Ik hoop het zo voor je! Maar snap je voorzichtigheid.. :*
pi_112538583
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?! ;) Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:59:48 #131
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112546788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
Wat spannend allemaal zeg!
@Logician..je zit nu een beetje in niemandsland zo'n beetje geloof ik. Ik zou daar heel wiebelig van worden, zou het nu nu nu willen weten haha. Ik vind het wel knap dat jullie er zo rustig onder zijn:)
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
@Bellelena: Ja ik wou het deze cyclus wel serieus in de gaten houden..nouja tot mijn 5 testen op zijn geloof ik...denk ik..Ik had vandaag weer een negatieve, maar ik zag deze keer wel de controle streep duidelijker. Ik zit nu op dag 11 maar toch steeds meer afscheiding, dus het lijkt wat te worden. Ik heb het nog nooit zo goed daar in de gaten gehouden ;-) Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt, het is toch wel fijn om een beetje duidelijkheid te hebben.
@Frummeltje86: Ga jij ook trouwen? Wanneer:)
Ik trouw al over twee weken... :)
pi_112555426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Skoap het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad invloed hebben...
En alvast succes met je jetlag op de terug weg :( :*

Jammer dat je verder geen symptomen hebt die wijzen op wat anders...
Enige wat ik heb is gevoelige borsten, maar dat zegt nog niks :P

Hoop dat de jetlag meevalt :Y

@lot, thanks!

@bellelana, ik herinner me dat verhaal nog idd :D we zullen zien ;)
pi_112555447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?! ;) Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
heheh.. dat zou leuk zijn.. alleen moet ik dan eerst nog O+ in bed zien te slepen :P

ik duim voor je _aurum_ vanuit dezelfde tijdzone ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_112555652
-O- Bluh, mijn voorgevoel had gelijk.... WOD in tha house... Ik begin er onderhand wel een beetje moe/onzeker van te worden. Stom gedoe! ;(

Mijn nieuwe NOD mag op 4-7-2012
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:53:03 #135
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112557609
Wat balen zeg Lijnloos -O- :*
pi_112558304
Wat naar Lijnloos ;( :(
Even bijkomen dan maar en op naar een nieuwe ronde :*

Barreltje: Ja, jij zit daar ook nu! Je weet het nooit, was echt opvallend daar toen in dat topic :D
pi_112558394
Lijnloos -O-
:* ik hoop toch voor je dat het snel raak is! Ik vind het nu wel weer eens tijd worden voor streepjes en zeker voor die van jou! (en daarmee wil ik niet zeggen dat ik het anderen niet of minder gun, laat dat duidelijk zijn!!)
vragen mag!
pi_112558605
Tja, het maalt wel wat in mijn gedachte nu... eigenlijk zijn we nu al meer dan een jaar bezig (afgezien van een paar onthoudingsmaanden ivm nieuw werk) maar als we richting huisarts zouden stappen heb ik a) geen recente data zoals temperatuur/ovulatietesten en b) ben ik een beetje bang weggestuurd te worden onder het mom van "het is al een keer gelukt" ...
Vanavond maar es een gesprekje met meneer aangaan... kijken wat zijn gedachten hierover zijn. Maar het zit me ook niet lekker om zo door te modderen eigenlijk. De teleurstelling wordt steeds groter per maand. ;(
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:31:54 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_112558685
He verdorie Lijnloos! En ik snap je onzekerheid hoor, tis ook gewoon niet leuk zo. Heb je wel ergens in het afgelopen jaar ovulatietesten gedaan? Overleg het met je man en anders misschien toch een keer naar de huisarts, desnoods met een temp grafiek van komende maand?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112558765
tempgrafiekjes heb ik nog wel van vorig jaar een paar (iets van 3 of zo) maar ovutesten eigenlijk niet. Ik ga het deze maand maar es extra goed bijhouden, om in elk geval iets te hebben om houvast te krijgen...
pi_112558768
Heeft het bij Minke lang geduurd voor je zwanger was?!
Vervelend zeg. En wat je zegt over die teleurstelling herken ik wel. Dat had ik ook voordat ik dan toch eens die 2 streepjes pieste toen ik er dus echt niet op rekende eigenlijk.
Praat er maar eens over met je meneer en ik zou anders in ieder geval het eens aankaarten bij je huisarts. Kan nooit kwaad toch?! :*
vragen mag!
pi_112558931
He bah Lijnloos, wat rot weer! ;( Ik begrijp je teleurstelling ook heel goed, al zijn wij nog lang niet zoveel maanden bezig als jullie. Ik hoop dat je een fijn gesprek kan hebben met je partner en ik hoop ook dat de ovulatietesten of temperatuurgrafiekjes enig inzicht geven om snel zwanger te raken.

Aurum, ik duim ook!
E.
pi_112559065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Vulpenballetje het volgende:
Heeft het bij Minke lang geduurd voor je zwanger was?!
Vervelend zeg. En wat je zegt over die teleurstelling herken ik wel. Dat had ik ook voordat ik dan toch eens die 2 streepjes pieste toen ik er dus echt niet op rekende eigenlijk.
Praat er maar eens over met je meneer en ik zou anders in ieder geval het eens aankaarten bij je huisarts. Kan nooit kwaad toch?! :*
Bij Minke heeft het ook ongeveer een jaar geduurd voor het raak was, maar daar hebben we eerst een half jaar gewoon op goed geluk aangeklooit. Pas daarna dat ik me wat ging verdiepen in eisprong en vruchtbare dagen en zo... Dus tja.
pi_112571849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
Oh, wie weet heb ik dan ook wel geluk, ik ben in augustus in Amerika :D

Lijnloos Neeee... poepzooi :( :( :( ;(
pi_112572135
Poppejans :D Dat vind ik ook een goed idee!
pi_112572449
Aurum, je zegt vrijdag testen in Nederland, als in morgen? :) of volgende week pas... :{ Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Lijnloos -O- Wat rot! Inderdaad nu maar eens goed gaan bijhouden, kunnen ze je niet wegsturen hoop ik. Blijf voor je duimen

Ik ben misselijk :+ na 6 roze (oranje) koeken... hihi eigen schuld!
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:44:15 #147
52229 Chanty
pi_112579852
Als ik jou was lijnloos zou ik het gewoon even bij gaan houden en dan lekker naar de dokter met die gegevens. Al is het maar voor je eigen geruststelling om uit te sluiten dat er meer aan de hand is. Dat het de eerste keer gelukt is, betekent niet dat er niet iets in je lichaam veranderd kan zijn.
pi_112580103
Hè Lijnloos, wat jammer! :( Hopelijk heb je vanavond een fijn gesprek met je man en kunnen jullie een plan van aanpak bedenken :* Ik zou na een jaar proberen ook behoorlijk sad zijn ;(

Aurum nog geen bloed? :)

Fieder, hou vast die misselijkheid :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
Nou niet echt ongesteld gelukkig hoor, dan was ik echt leeggebloed :P Ik heb 7 weken lang bruinverlies gehad, dus alleen oud bloed (wel ondertussen 2 menstruaties trouwens). Huisarts heeft naar mn baarmoeder gekeken maar die zag er rustig uit en een kweekje afgenomen waar niets uit is gekomen. Had toen ik aan de pil zat ook heel vaak bruinverlies maar dat weet ik toen aan doorbraakbloedingen omdat ik altijd veel strips achter elkaar doorslikte. Het zal nu wel ontpillen zijn denk ik. Gaat hopelijk snel over :).

Chanty hoe gaat het met jou? Bijna jullie afspraak toch :)
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:56:15 #149
279894 winka
There is no place like home..
pi_112586681
Nou dames, weinig streepjes de laatste tijd -O-

Ik zie dat ik nog steeds in de openingspost sta. Het is dus nog steeds niet raak en dat is niet zo verwonderlijk. De laatste tijd is het duidelijk geworden dat ik nogal moeite heb met het idee om moeder te worden.

Ik heb ooit met mezelf afgesproken om nóóit maar dan ook nooit aan kinderen te beginnen. Tijdens mijn jeugd is er veel gebeurd en ik wilde niet dat mijn eigen kind dit zou meemaken.

Maar het gaat de laatste jaren enorm goed met me en dit idee is weggeebd. Nu wil ik wél heel graag kinderen. En mijn vriend (niet onbelangrijk) ook *;

Toch merk ik nog steeds dat ik er huiverig voor ben. De drie weken van de maand dat ik niet vruchtbaar ben, verlang ik enorm naar een kindje. Ik kan dan echt balen dat ik nog niet zwanger ben en neem me dan voor om er de volgende maand echt voor te gaan. Maar zodra mijn vruchtbare dagen er zijn, heb ik er in eens geen zin meer in. Ontwijk dan seks met smoesjes :@

Deze maand is de eerste keer dat ik 'doorbijt' en met mijn vriend het bek in duik tijdens mijn meest vruchtbare dagen. Het gaat dan wel met moeite en mijn gedachten dwalen dan af naar mijn werk 8)7 Vaag he?

Ik weet dat niemand hier mij mee kan helpen, maar ik wilde het gewoon even kwijt :) Ik hoop wel dat ik dit ooit over gaat en dat ik er voor de hele maand voor de volle 100% kan gaan 8-)
pi_112586997
Is niet vaag hoor. Heb ik ook gehad. Ik heb nooit gezegd dat ik geen kinderen wil, tegendeel. Wij zijn een zwangerschaptraject aangegaan en elke keer wanneer ik kreeg te horen dat de kans groot was dat ik zwanger raakte werd ik bang en wilde ik eigenlijk niet meer. Dat gevoel ook nog gehad toen ik zwanger was. Maar toch was er dat verlangen naar het kindje naast de angst.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112587176
Hè winka, wat een nare situatie.. Fijn en knap van je dat je het nu meer aandurft! Heb je er wel met je vriend over kunnen praten? En wat zegt hij er dan van? Hopelijk krijgen jullie nu snel het gewenste maar ook erg spannende tweede streepje :*
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:10:49 #152
279894 winka
pi_112587619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Hè winka, wat een nare situatie.. Fijn en knap van je dat je het nu meer aandurft! Heb je er wel met je vriend over kunnen praten? En wat zegt hij er dan van? Hopelijk krijgen jullie nu snel het gewenste maar ook erg spannende tweede streepje :*
:)
Mijn vriend neemt het allemaal heel relaxed op en verzekert me dat ik niet bang hoef te zijn en dat ik zeker een goede moeder zal zijn :)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Tally het volgende:
Is niet vaag hoor. Heb ik ook gehad. Ik heb nooit gezegd dat ik geen kinderen wil, tegendeel. Wij zijn een zwangerschaptraject aangegaan en elke keer wanneer ik kreeg te horen dat de kans groot was dat ik zwanger raakte werd ik bang en wilde ik eigenlijk niet meer. Dat gevoel ook nog gehad toen ik zwanger was. Maar toch was er dat verlangen naar het kindje naast de angst.
Bedankt voor je reactie en fijn dat je het zo duidelijk omschrijft! Ik kan het inderdaad ook zo zien dat de angst naast mij kan bestaan. Normaal gesproken dacht ik van: als ik die angst heb dan ben ik er zeker nog nog niet aan toe en dan word ik ook niet zwanger.
pi_112587896
Je zal je (als het raak is of het kindje er is) ook altijd af vragen of je het wel kan, of je er wel geschikt voor ben en noem maar op. Dus er blijft altijd wel een soort angst. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112587983
Winka, begrijp het wel hoor. Het is ook eng en moeilijk!
Ik had het ook en zelfs toen ik zwanger was dacht ik: aaahh! Ik kan dit niet, waarom wil ik dit?
Maar wat Tally ook zegt, tegelijkertijd was dat verlangen ook heel sterk.

Een kind krijgen is zo'n grote verandering, ik denk dat iedereen dat op zijn minst ontzettend eng vindt!
Gelukkig begrijpt je vriend je, samen gaat het vast en zeker lukken! :*
E.
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:49:03 #155
52229 Chanty
pi_112590111
Winka erg naar dat gevoel, maar ik denk dat je je wel steeds meer moeder gaat voelen als je eenmaal zwanger bent en er ook in meegroeit als je kindje er is. En je zult niet alles perfect doen en zo, maar heb er vertrouwen in dat je het over het algemeen gewoon goed gaat doen :*

Lot: nog 10 dagen inderdaad. Sinds het laatste bezoek is er niks veranderd, zelf geen ietsiepietsie bruinverlies. Wacht inmiddels al bijna 9 maanden dus zogezien ben ik er nu wel van overtuigd dat ik geen overhaaste stappen heb gezet door naar de dokter te gaan. Maar heb ik verder wel even los gelaten en zie t allemaal wel.
pi_112590572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Chanty het volgende:
Lot: nog 10 dagen inderdaad. Sinds het laatste bezoek is er niks veranderd, zelf geen ietsiepietsie bruinverlies. Wacht inmiddels al bijna 9 maanden dus zogezien ben ik er nu wel van overtuigd dat ik geen overhaaste stappen heb gezet door naar de dokter te gaan. Maar heb ik verder wel even los gelaten en zie t allemaal wel.
Wil je een beetje van mij? :P Nee supervervelend natuurlijk, je wacht echt al lang! Hopelijk krijgen jullie een simpele en doeltreffende oplossing voorgeschoteld :)
pi_112590738
Lijnloos balen :*

Winka heftig hoor, maar wel goed dat je het erkent dat er een onderliggende oorzaak is van uitblijven van je zwangerschap. Hopelijk hoef je niet al te lang door te bijten en heb je snel je gewenste tweede streepje.
Kan me je angst goed voorstellen. Heb zelf ook wel van die onzekere momenten (misschien niet zo heftig als jou, aangezien je beslissingen uit het verleden, nu toch heel anders ziet en je dit ook meedraagt) van kunnen we het wel, doen we er wel verstandig aan etc., maar hoe langer het duurt hoe meer ik begin te verlangen naar een kindje.
Maar wat ik wil zeggen is dat je voor mij overkomt als een sterke persoonlijkheid, die een weloverwogen keus heeft gemaakt. :*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:11:08 #158
52229 Chanty
pi_112599580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wil je een beetje van mij? :P Nee supervervelend natuurlijk, je wacht echt al lang! Hopelijk krijgen jullie een simpele en doeltreffende oplossing voorgeschoteld :)
Nah bruinverlies heb ik toch niks aan maar als je echt menstruatiebloed over hebt... :9~
Maar goed, bij jou schiet het ook nog niet erg op ;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:31:42 #159
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112600384
Chanty :{ jeetje wat lang...

Hoe gaat het bij de andere dames? Heb niet alles meegekregen, en teruglezen op de tel is drama :@

Hier nog steeds geen enkel teken van ongesteldheid.. normaal begint mijn menstr. met knallende koppijn en direct daarna bloed. Maar tot nu toe alleen een heel klein beetje wit slijm bij het afvegen gehad en verder niets. Als er morgen weer niets is ga ik opnieuw testen.
pi_112600702
Ik ben ongesteld! Riep ik net ook hard op de wc.
Heeft 65 dagen geduurd, nog niet eens mijn record.
pi_112604233
Gefeliciteerd Kekaa, 65 dagen is toch flink lang!

Logician, het blijft spannend bij jou he? ;)

Er is alweer iemand zwanger die ik ken.. Pff, de zoveelste in rij ;(
E.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:17:33 #162
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112605125
Kekaa -O- dat is wel een heel lang cyclus, wat fijn dat je ongesteld bent!

Spark.. :{ hopelijk kom jij binnenkort ook in dat rijtje :*

En ja spannend maar voor het zelfde geld is mijn cyclus ook gewoon in de war (en ikzelf aangezien ik altijd ook zonder nuva stipt op tijd ben geweest) maar het zou zo kunnen natuurlijk :(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:19:29 #163
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112605186
Aurum al wat nieuws te melden (nog niet stiekem getest?? :@ )
pi_112606433
Logician: Het kan ook na hormonaal werkende anticonceptie, dat je eerste cyclus(sen) wat onregelmatiger nog is (zijn). Dat je lichaam echt weer nog moet reguleren. Ik zou zeggen: Vooral doorklussen in de tussentijd, want wie weet is je eisprong nog niet eens geweest! Hopelijk komt je cyclus snel netjes opgang Of heb je stiekem toch een tweede streepje op je test O+

.Sparkling. :* Jij mag je hopelijk zo snel mogelijk ook aansluiten in het rijtje!

Keeka: Eindelijk ongesteld! Kan soms echt een grote opluchting zijn! 65 is niet heel kort, lijkt erop alsof je een maandje hebt overgeslagen. Hopelijk komt er vanaf nu wat meer regelmaat in, of eigenlijk gewoon twee streepjes natuurlijk!

Winka: Jouw post raakte me best wel, ik las hem gisteren maar ik had er nog niet echt op kunnen antwoorden. Ik herken je gevoelens best wel, ik heb een zeer lange tijd heel erg niet lekker in mijn vel gezeten en toen ook altijd gedacht dat ik nooit een mensje op deze wereld zou willen zetten. Toen op een bepaald moment opeens die wens toch kwam en groeide en steeds groter werd, heb ik er ook echt heel erg veel over nagedacht. Sowieso, met mijn lief die pas na een jaar of 6 ook mee wilde gaan in mijn wens, had ik wel even de tijd om goed na te denken ;) Toen ik laatst echt zwanger was, toen voelde ik mij zo ontzettend sterk dat dat wel echt de bevestiging was van het is goed. Ik was echt emotioneel heel krachtig en sterk en stabiel, het voelde alsof het echt werkelijk zo hoort en dat ook ik het kan en mag. Hopelijk voel jij hetzelfde als je straks zwanger bent.

Sinds gisteren ben ik begonnen met de ovutesten, op dag 7. Ik heb een heleboel testen in huis, dus ik dacht beter te vroeg dan te laat :) Die van gisteren was (uiteraard) negatief, vanmiddag nummer 2. Ik verwacht dat ik over een dag of 10 mijn ovulatie ga hebben trouwens, dus we zullen zien!
(Ik heb trouwens nu die sensitive testen, al besteld voordat jullie hier vertelden over dat die soms niet makkelijk zijn in welke nu de echte positieve is omdat de strepen op een gegeven moment allemaal fel worden, maar ik heb nog 3 gewone die ik tzt als back-up kan gebruiken mocht het bij mij ook niet duidelijk zijn!)
pi_112610417
Regelmaat zou fijn zijn.
Eentje overgeslagen kan, maar denk het niet.
Cyclussen hiervoor waren 34 dagen, 33 dagen, 41, 35, 76, 60, 54, 47, 40, 29, 26 en 32 dagen...
Verder terug heb ik niet opgeschreven.

Toen ik vanochtend net op de fiets stapte werd ik gebeld door de fertiliteitskliniek. Ze wilden de geboortedatum van mn man weten, en of we op hetzelfde adres woonden...
Dus binnenkort een brief in de bus.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:13:48 #166
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112612700
Arghhh blond momentje hier!

We vonden het leuk om ons vast wat te verdiepen in Portugese namen, dus ik dacht kan wel wat uitprinten en op de website van de burgelijke stand kon je een document inzien met alle namen die zijn toegestaan dus ik klik op printen en vervolgens even wat anders doen. Half uur later kom ik terug is dat ding nog steeds aan het printen en pas bij de r :')
pi_112613505
Woops! Nou ja, wel veel keus dus ;) :D

Kekaa: Hmm dat is best onregelmatig ja, heb je zelf het idee dat je een eisprong hebt? Of iets met ovulatietesten bijvoorbeeld al eens gedaan, of temperaturen? Ook spannend dus dat jullie binnenkort een brief krijgen.
pi_112614294
Temperaturen nog nooit gedaan. Lijkt me ook erg veel gedoe, en niet handig met onregelmatig ongesteld zijn?

Ovulatietesten is misschien handiger. En daar heb ik hier ook nog 7 van liggen. Dus deze periode maar eens bijhouden denk ik.

Geen idee of ik een eisprong heb. Heb niet het idee dat ik dat voel. Soms voel ik wel iets, maar dan leg ik die link niet meteen met een eisprong.
pi_112617208
Ola! Ben weer in het land :)

Er is nog niks te bekennen, ik heb nog niet getest en ga dat tot volgende week vrijdag ook niet doen.

Kans is gewoon heel groot dat mijn cyclus ontregeld is door de jetlag.

Hopen dat ik er voor de rest geen last van ga hebben :P
pi_112624274
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Ben weer in het land :)

Er is nog niks te bekennen, ik heb nog niet getest en ga dat tot volgende week vrijdag ook niet doen.

Kans is gewoon heel groot dat mijn cyclus ontregeld is door de jetlag.

Hopen dat ik er voor de rest geen last van ga hebben :P
Ik hoop dat je snel haske misselijk wordt :P Geen bloed geeft moed! :)

Kekaa, fijn dat je ongesteld bent!
pi_112631974
Aurum :W nog een week geduld dus.

Winka :* ik vind het eigenlijk wel goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Hoeveel mensen zetten niet een paar kinderen op de wereld en gaan dan pas nadenken? Maar ik snap dat t voor jou niet zo positief lijkt, die gedachtes. Spannend dat je er nu echt voor gaat!

Kekaa, jee!

Sparkling alweer??? Pff het lijkt bijna alsof ze het expres doen :+ Maar serieus, vervelend voor jou.

Logician :') Een heel namenboek, handig toch?

Bijna weer een week voorbij :) Volgende week weet ik het
pi_112638142
Kekaa: Temperatuur meten kan juist ook veel inzicht geven als je een onregelmatige cyclus hebt, je kunt bijvoorbeeld zien of je een eisprong hebt en ook hoelang de fases van je cyclus duren. Maar het is wel even een routine die je je moet aanwennen inderdaad. Ovulatietesten zijn ook een goede manier om te kijken of en wanneer je een eisprong hebt. Ben benieuwd of het je gaat helpen!

_aurum_ welkom terug op Nederlandse bodem! Hopen dat het iets heel anders is dat je cyclus in de war brengt ;)

Fieder: Oh, steeds spannender! Voel je al iets? Ik ben zo benieuwd!!
pi_112649922
Even mn gehypochonder, als herkenning voor volgende ronde: (incl intieme details :@ )
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Fieder op 10-06-2012 10:19:30 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:23:53 #174
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112650347
Fieder ik hoop het zo voor je! :*

Aurum hoe gaat het? :) Al nieuwe ontwikkelingen?

Ik heb de enorme stapel in een mooie multomap gedaan dan kunnen we af en
toe er in kijken, mijn favo blijft tot nu toe
toch wel Joã O+ (shjooah)
pi_112652676
Mooie naam Logician! Wel lastig met uitspreken lijkt me, maar daar wennen mensen dan wel weer aan. Hebben je andere kinderen ook portugese namen?
Ben je zelf half portugees oid?

Ik blijf mn 'hypochonderlijstje' tussendoor steeds aanpassen, heb ik t straks mooi bij elkaar. Thuis op een briefje durf ik niet goed, aangezien mn briefjes altijd op ongepaste momenten tevoorschijn komen :')
pi_112652729
Fieder: Handig inderdaad om het gewoon even op te schrijven. Kun je het mooi gebruiken om de volgende keer te vergelijken, alhoewel ik natuurlijk wel hard mee hoop dat dat helemaal niet nodig is en al deze symptomen nu gewoon duiden op twee mooie strepen!

Logician, mooie naam! Ik herinner mij de naam van 1 van je grote jongens en die vind ik ook mooi :) Maar ik houd ook wel van Spaanse/Portugese namen. Een paar jaar terug was Elena (zie mijn nick) bijvoorbeeld een grote favoriet hier. Inmiddels is mijn voorkeur weer verandert en staat een andere naam hoog op mijn lijst (niet Spaans oid), maar dat kan allemaal nog weer elk moment veranderen natuurlijk. Ik vind het zelf ook leuk om er alvast over na te denken :)

SPOILER
pi_112653168
Dat bijhouden is heel handig idd, ik hou zelf ook een soort online dagboekje bij via fertilityfriend met hoe ik me elke dag voel en mn temp enzo, in de hoop een soort patroon te kunnen ontdekken (nog niet gelukt tot nu toe maar goed :') ).

En hier ook weer een studiegenootje zwanger. Het steekt natuurlijk wel even maar kon me er gelukkig snel overheen zetten :).
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:52:32 #178
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112655919
Fieder Ja ik ben van portugese afkomst, mijn kinderen heten: Chavez, Tomas en Jasper.
De jongste 2 zijn vernoemd naar 2 belangrijke mensen in mijn leven van vroeger.

Mijn huidige partner zou heel graag de portugese afkomst in de naam houden. Vandaar :)

Wat betreft hypochonderen doe ik ook lekker mee hoor :') Nog steeds niets te bekennen en al dagen misselijk maar zal vast mijn cyclus zijn die in de war is..

bellelena Elene, lena, meã en leã vind ik ook zo mooi, ligt echt in de klank denk ik :D
Ik vind het heerlijk om mee bezig te zijn :@
Je spoiler doet het niet trouwens?

Lot Alweer eentje? Ze moeten je wel hebben he -O-
pi_112658055
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef Logician78 het volgende:
Lot Alweer eentje? Ze moeten je wel hebben he -O-
Ach ze doen het niet om mij te pesten ;) Ik ga er ook niet sneller zwanger van worden als andere mensen niet zwanger worden. Gun het (bijna) iedereen van harte maar ik wil het zelf ook zo graag! Maar zo voelen we ons hier ongetwijfeld allemaal :).

Klinkt nog steeds wel spannend bij jou hoor! Heb je inmiddels al een tweede test gedaan?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:22:06 #180
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112659121
Tuurlijk gun je ze het en dat weet iedereen hier van elkaar, maar daarom mag je het wel lastig vinden :*

Ik ga morgen maar weer eens een nieuwe test doen :+ kruidvat wordt nog rijk
van ons.

Ik heb trouwens sinds eergisteren dat als ik te snel opsta of draai ik enorme steken in mijn onderbuik krijg iemand die dit herkend? Heb het nog nooit eerder gehad...

[ Bericht 18% gewijzigd door Logician78 op 09-06-2012 15:34:25 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:47:41 #181
279894 winka
pi_112660086
Wat een lieve reacties allemaal op mijn bericht O+ Dat doet me erg goed! En het is fijn om te horen dat ik hier helemaal niet de enige in ben :)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Winka, begrijp het wel hoor. Het is ook eng en moeilijk!
Ik had het ook en zelfs toen ik zwanger was dacht ik: aaahh! Ik kan dit niet, waarom wil ik dit?
Maar wat Tally ook zegt, tegelijkertijd was dat verlangen ook heel sterk.

Een kind krijgen is zo'n grote verandering, ik denk dat iedereen dat op zijn minst ontzettend eng vindt!
Gelukkig begrijpt je vriend je, samen gaat het vast en zeker lukken! :*
:) bedankt, hoop ook zo dat het snel een keer gaat lukken! Dat we gewoon op het juiste moment sexen. Aan mijn cyclus kan het niet liggen want die is rond de 28 dagen. Ik kan ook precies zien wanneer mijn eisprong er aankomt.

MIjn grootste angst is trouwens niet of ik een goede moeder zal zijn. Want fouten maken gebeurt sowieso, een perfecte moeder bestaat niet :) Ik wil gewoon niet dat mijn kind hetzelfde meemaakt als ik. En dat is natuurlijk geen zekerheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Chanty het volgende:
Winka erg naar dat gevoel, maar ik denk dat je je wel steeds meer moeder gaat voelen als je eenmaal zwanger bent en er ook in meegroeit als je kindje er is. En je zult niet alles perfect doen en zo, maar heb er vertrouwen in dat je het over het algemeen gewoon goed gaat doen :*

Dankje O+ Op dit moment lijkt het me zo bizar dat ik zwanger kan zijn. Maar ik geloof er zeker in dat je je dan inderdaad meer moeder gaat voelen :)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef Sethiwe het volgende:
Lijnloos balen :*

Winka heftig hoor, maar wel goed dat je het erkent dat er een onderliggende oorzaak is van uitblijven van je zwangerschap. Hopelijk hoef je niet al te lang door te bijten en heb je snel je gewenste tweede streepje.
Kan me je angst goed voorstellen. Heb zelf ook wel van die onzekere momenten (misschien niet zo heftig als jou, aangezien je beslissingen uit het verleden, nu toch heel anders ziet en je dit ook meedraagt) van kunnen we het wel, doen we er wel verstandig aan etc., maar hoe langer het duurt hoe meer ik begin te verlangen naar een kindje.
Maar wat ik wil zeggen is dat je voor mij overkomt als een sterke persoonlijkheid, die een weloverwogen keus heeft gemaakt. :*
Lief hoor dat je dat zegt :)
Jij bent hier toch ook al een aardig tijdje aan het posten? Hoop dat het gauw eens raak is bij je, want dat ken ik wel, hoe langer het duurt hoe groter het verlangen ...

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef bellelena het volgende:

Winka: Jouw post raakte me best wel, ik las hem gisteren maar ik had er nog niet echt op kunnen antwoorden. Ik herken je gevoelens best wel, ik heb een zeer lange tijd heel erg niet lekker in mijn vel gezeten en toen ook altijd gedacht dat ik nooit een mensje op deze wereld zou willen zetten. Toen op een bepaald moment opeens die wens toch kwam en groeide en steeds groter werd, heb ik er ook echt heel erg veel over nagedacht. Sowieso, met mijn lief die pas na een jaar of 6 ook mee wilde gaan in mijn wens, had ik wel even de tijd om goed na te denken ;) Toen ik laatst echt zwanger was, toen voelde ik mij zo ontzettend sterk dat dat wel echt de bevestiging was van het is goed. Ik was echt emotioneel heel krachtig en sterk en stabiel, het voelde alsof het echt werkelijk zo hoort en dat ook ik het kan en mag. Hopelijk voel jij hetzelfde als je straks zwanger bent.

Bedankt voor je verhaal. Wat mooi dat je je zo sterk en stabiel voelde tijdens je zwangerschap maar wat verdrietig dat het is misgegaan ;( Jee, hoop dat het gauw weer raak voor je mag zijn voor negen maanden lang :*

Bij ons was het trouwens precies andersom, ik was degene die tien jaar nodig heeft gehad :) Het eerste wat ik tegen mijn vriend zei toen het serieus werd was: denk maar niet dat ik kinderen wil. Gelukkig heeft hij geduld gehad :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef Fieder het volgende:
Aurum :W nog een week geduld dus.

Winka :* ik vind het eigenlijk wel goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Hoeveel mensen zetten niet een paar kinderen op de wereld en gaan dan pas nadenken? Maar ik snap dat t voor jou niet zo positief lijkt, die gedachtes. Spannend dat je er nu echt voor gaat!

Er zijn inderdaad genoeg mensen die zonder nadenken een kind op de wereld zetten soms vaak gaat het ook goed. Maar ik begrijp wat je bedoelt :)

Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer mijn schoonfamilie in Engeland ontmoette. Het nichtje van mijn vriend was 14 jaar en zwanger. Ik was nogal geschockeerd. Zij ook, omdat ik 23 was en nog geen kinderen had.
Gelukkig kwam alles goed toen ze erachter kwamen dat ik Nederlands was en ze me trots de weedplanten in de achterkeuken lieten zien :7

Succes dames ^O^ Ik hoop gauw weer eens wat dubbele streepjes te zien hier :s)
  zondag 10 juni 2012 @ 09:28:27 #182
52229 Chanty
pi_112685130
Zometeen fotosessie met mijn 8 maanden zwangere vriendinnetje en haar gezin :D Zal daarna wel weer wat harder rammelen...
Droomde vannacht dat ik twee streepjes pieste en t voelde zo echt. De verbazing in eerste instantie want dat kon toch helemaal niet! En dan de blijdschap alsof je uit elkaar ploft van geluk. En dan wakker worden grrrrrr :(
pi_112685830
Chanty wat leuk!! Dat zijn altijd van die prachtige foto's, zo liefdevol! O+

Je droom is ook leuk O+ , hoop dat t n voorspellende blijkt te zijn, alleen dat wakker worden -O-

Ff mn hypochonderlijst weer aanpassen, ik ben lekker bezig zeg
  zondag 10 juni 2012 @ 10:51:36 #184
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112686435
Dat is idd dan wel ff balen wakker worden, maar wie weet een voorteken? :)

Fieder ik doe met je mee :')
Hier weer 1 streepje maar nog geen bloed in zicht alleen wat steken als ik te snel draai of opsta ..

Ik heb besloten dat ik de komende wk niet meer ga testen.. ben op het punt dat ik liever ongesteld word dan dit :(
pi_112687197
Jeetje Logician wat gek!
Wat denk je zelf? 'Ontringen'? Of heb je dat niet van de nuvaring?
Misschien toch eens de huisarts bellen als je van de nuvaring niet moet ontringen

Vervelend voor je!
pi_112688136
Logician: Balen dat het toch maar 1 streepje is nog steeds! Ik las dat een nuvaring constant een klein beetje hormonen aan je lichaam afgeeft om een zwangerschap te voorkomen. Je lichaam zal dus na het eruit halen zelf weer moeten wennen aan de veranderde hormoonhuishouding en ook zelf de hormoonhuishouding weer onder controle moeten krijgen. Je zult altijd een periode van ontwenning hebben. Bij sommige vrouwen zal dit sneller gaan dan bij een ander. Denk dus dat het nog even afwachten zal zijn... In ieder geval toch nog maar wel je man het bed mee inslepen, want misschien heb je je eisprong helemaal nog niet gehad en heb je nog alle kansen! Of het kan ook dat je eisprong later is geweest dan verwacht en dat je alsnog te vroeg bent met testen :) Kan echt nog alle kanten op dus, maar ik hoop mee op snel wat duidelijkheid!

Fieder: Je lijstje wordt steeds spannender! Maar kan ook echt weer alle kanten op. Gek he, dat allemaal van die symptomen van alles kunnen zijn. Ik hoop en duim heel erg mee dat het op een tweede streepje duidt!

Chanty: Veel plezier met de photoshoot! Hopelijk gaat het voor jou ook niet super lang meer duren voor je zelf voor de camera mag ipv erachter O+
pi_112688251
Ik wou een heel verhaal typen, maar het komt neer op wat Bellelena zegt. :)

Hier nog niks bijzonders, af en toe een krampje down under. Voor de rest wel last van jetlag; vrij op za maar 5 uur geslapen. Za op zo 14 :') mijn lief kwam me net maar wakker maken :+
pi_112688446
Hallo!

Heb topic #227 nu helemaal doorgelezen en ben dus enigszins op de hoogte van jullie dromen, zwangerschapstesten en slijmdraadjes ;)

Ik heb op 22 april mijn laatste pil ingenomen, en sindsdien is er eigenlijk niets gebeurd. Heb vorige week een zwangerschapstest gedaan, was negatief. Dat was niet echt een verrassing natuurlijk, maar ik was toch zenuwachtig! :D

Weet nog niet wanneer mijn NOD zou moeten plaatsvinden, zal in het begin ook vooral lekker meelezen denk ik, maar als het gaat kriebelen (soms heb ik zo'n bui) dan laat ik van me horen!
pi_112689003
Chanty :* klotegevoel als je zo wakker wordt. Veel plezier vandaag :)

Fieder spannend :o

Aurum ik vind het wel steeds spannender worden hoor, ik heb geen idee hoe erg zo'n ontregeling van je cyclus kan zijn door een jetlag maar het is wel irritant zeg..

Suikertante welkom! Veel succes gewenst!
  zondag 10 juni 2012 @ 16:04:42 #190
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112695591
Chanty Veel plezier :)

Fieder en Aurum Stiekem vind ik het heel erg spannend, ben zo benieuwd!

Suikertante, welkom en heel veel succes :Y

Wbt het ontringen, volgens mijn huisarts en de bijsluiter zou je cyclus meteen weer normaal moeten zijn. Op internet lees ik verschillende verhalen dus ik ga voor mijn mentale veiligheid maar voor het minst positieve ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Logician78 op 10-06-2012 16:40:22 ]
pi_112696160
Suikertante, welkom!
Wordt het je eerste kindje? Succes!

Lekker bijkomen aurum! Ben benieuwd of Amerika heeft geholpen! :D

Logician het lijkt er toch op dat je cyclus nog op gang moet komen, jammer hoor.

[ Bericht 32% gewijzigd door Fieder op 10-06-2012 20:17:38 ]
  zondag 10 juni 2012 @ 16:20:55 #192
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112696247
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:18 schreef Fieder het volgende:
Suikertante, welkom!
Wordt het je eerste kindje? Succes!

Lekker bijkomen aurum! Ben benieuwd of Amerika heeft geholpen! :D

Logician het lijkt er toch op dat je cyclus nog op gang moet komen, jammer hoor.
SPOILER
Ja dat zou best kunnen, hopelijk komt alles snel op gang..

[ Bericht 8% gewijzigd door Logician78 op 10-06-2012 16:44:08 (spoilers maar even weggehaald ivm herkenbaarheid) ]
  zondag 10 juni 2012 @ 16:43:14 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_112697124
Hopelijk komt je cyclus snel op gang :) Voor de rest heel veel sterkte :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 juni 2012 @ 16:49:47 #194
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112697435
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
Hopelijk komt je cyclus snel op gang :) Voor de rest heel veel sterkte :)
Thx, en thx voor je dm :*
pi_112697697
Ik heb iets gemist volgens mij.. Hopelijk komt je cyclus snel op gang. Logisch dat je ongeduldig bent natuurlijk maar je zit nog maar in je eerste maand, geef het wat tijd :)
  zondag 10 juni 2012 @ 17:17:44 #196
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112698515
Ik had een verhaal neergezet dat achteraf te herkenbaar was aangezien ik meteen een dm kreeg :)

Ik ben niet ongeduldig wbt zwanger worden, maar ben zo doodsbang dat mijn menstruatie ook heel lang op zich gaat laten wachten, gewoon beetje bang geworden :@

[ Bericht 7% gewijzigd door Logician78 op 10-06-2012 17:23:44 ]
pi_112702205
Ik heb het verhaal ook gemist, maar niet minder gemeend een dikke :*
pi_112707462
Drukke week voor de boeg, hoop dat de tijd daardoor snel voorbij zal gaan.

Op t moment geen enkel symptoom meer, ben alleen erg duizelig/ licht in mn hoofd. Naar gevoel!
pi_112707817
Welkom suikertante, heel veel succes.

Logician ik heb nuvaring ook langere tijd gebruikt en helaas volgens mij ook last van ontringen... Cyclus is nog erg onregelmatig tussen de 29 en 50 dagen. Ook heftigheid en duur menstruatie is wisselend. Ook verschillende hoopgevende klachten, maar helaas tot op heden zonder resultaat. Al kan mijn cyclus ook onregelmatig blijven.

Aurum hopelijk ben je snel van je jetlag af. Ik hoop dat voor jou ook resultaat van Amerikareis uitkomt.
pi_112709764
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom suikertante, heel veel succes.

Logician ik heb nuvaring ook langere tijd gebruikt en helaas volgens mij ook last van ontringen... Cyclus is nog erg onregelmatig tussen de 29 en 50 dagen. Ook heftigheid en duur menstruatie is wisselend. Ook verschillende hoopgevende klachten, maar helaas tot op heden zonder resultaat. Al kan mijn cyclus ook onregelmatig blijven.

Aurum hopelijk ben je snel van je jetlag af. Ik hoop dat voor jou ook resultaat van Amerikareis uitkomt.
Sethiwe, waar zit je nu ergens in je cyclus? Jij bent toch ook al een hele tijd bezig zeg :*
pi_112713407
Zit nu op dag 11 in mijn cyclus, dus nog aan het begin.
  maandag 11 juni 2012 @ 11:32:18 #202
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112730259
Ik had vanmorgen bij het plassen ineens bloed, ik helemaal blij dacht ben ongesteld we kunnen verder. En nu is het gewoon weer helemaal weg -O-
pi_112731454
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen bij het plassen ineens bloed, ik helemaal blij dacht ben ongesteld we kunnen verder. En nu is het gewoon weer helemaal weg -O-
pff, lekker irritant. Word dan of ongesteld of wees zwanger :P

Dat niemandsland is écht vervelend -O-
pi_112731781
Welkom Suikertante, spannende tijd he?

Fieder, hoe gaat het nu? Zijn de klachten alweer terug?

Logician, wat rot dat er maar niets lijkt door te zetten. Heel erg frustrerend :*

Chanty, mooie dromen zijn dat he? Alleen zo vervelend om dan weer wakker te worden :{

Aurum, bij jou is het nog eventjes spannend zie ik? Leuk, mijn duimen draaien!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, heb eindelijk even tijd om weer op internet te gaan. We zijn veel bezig in het nieuwe huis.
Ik heb nog geen ovulatietesten gedaan maar ach, ik zit ook pas op dag 10 van mijn cyclus. Er zit nog totaal geen regelmaat in mijn cyclus, de kortste was 32 dagen en de langste 74 dagen. En verder zat er van alles tussenin. We zullen zien.
E.
pi_112746731
Welkom Suikertante, hopelijk komt je cyclus snel opgang!

Sethiwe en .sparkling., we gaan mooi met z'n drieën ongeveer tegelijk, hier nu dag 11 van mijn cyclus. Ik ben sinds dag 7 bezig met de ovutesten en tot nu toe, zoals in de lijn der verwachtingen, nog niet positief. Ik verwacht over een dag of 5 een positieve test en over ca. 7 dagen dan mijn eisprong. (Gebaseerd op het gemiddeld aantal dagen van mijn cycli.) Het wordt dus weer tijd om de klus frequentie hier op te schroeven ;) :D

Logician: Hmm vreemd... Zou het kunnen duiden op een eisprong of innesteling? Je hoort weleens vrouwen die wat bloed verliezen dan?!?!

Fieder en _aurum_ hoe gaat het bij jullie?
pi_112747044
Hier is het losgebroken :X morgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen :Y
pi_112747186
;( Jammer _aurum_, maar hopelijk komt er iets uit bij het ziekenhuis waarmee je verder kunt!
pi_112747423
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Hier is het losgebroken :X morgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen :Y
Mehh toch die stomme jetlag dus ;( Jammer! :* Ben benieuwd naar het plan..

Pff Logician, schiet niet op zo hè.. :*
  maandag 11 juni 2012 @ 18:25:53 #209
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112747466
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Wat jammer! -O-
  maandag 11 juni 2012 @ 18:29:35 #210
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112747648
Schiet echt niet op idd.. vanmorgen bloed beetje roze/bruin maar licht, daarna niets nada wc papier schoon zeg maar. Vanmiddag weer ineens bloed maandverband uit de tas gepakt. Net weer naar de wc en weer wc papier helemaal blanco alsof er niets aan de hand is, maar wel de bijbehorende krampen.. Wie weet breekt het morgen alsnog door?

Ben niet eens meer bezig met of ik wel of niet zwanger kan zijn? merk dat ik nu vooral graag gewoon ongesteld word :?
  maandag 11 juni 2012 @ 18:31:47 #211
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112747807
Belle :D klus frequentie, ik moest lachen srry! Ik hoop dat je gauw wel positief resultaat krijgt :Y
pi_112748188
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:29 schreef Logician78 het volgende:
Schiet echt niet op idd.. vanmorgen bloed beetje roze/bruin maar licht, daarna niets nada wc papier schoon zeg maar. Vanmiddag weer ineens bloed maandverband uit de tas gepakt. Net weer naar de wc en weer wc papier helemaal blanco alsof er niets aan de hand is, maar wel de bijbehorende krampen.. Wie weet breekt het morgen alsnog door?

Ben niet eens meer bezig met of ik wel of niet zwanger kan zijn? merk dat ik nu vooral graag gewoon ongesteld word :?
Hmm vreemd idd, hopelijk breekt het dan toch snel door!
Herkenbaar gevoel ook wel. Ben niet eens meer bezig met of ik zwanger ga worden, wil alleen maar een cyclus. Ga er eigenlijk ook niet vanuit dat ik de komende maanden zwanger ga worden.
pi_112748405
De dag is snel voorbij gegaan, nog een paar daagjes geduld. Voel inmiddels helemaal niks meer dat de goede richting uit zou wijzen...

Logician wat een gedoe! Duidelijkheid willen we!!

Wat vervelend Sethiwe en Logician van die nuvaring, ik dacht juist dat dat meteen weer normaal zou zijn.

Sparkling, druk met je nieuwe huis, leuk! Misschien dat de afleiding succes brengt. :)

Bellelena klusfrequentie :')

Aurum, jammer. Ben benieuwd hoe t in t ziekenhuis gaat.

Lot :* ik duim voor een goede cyclus en dan meteen ook streepjes!
pi_112748664
Thnx :* Hoe voelde je je de vorige keer toen je zwanger was? Had je toen heel duidelijke tekenen in de week voor je NOD?
pi_112749122
Dat heb ik toevallig vorige week lopen uitpluizen nav mijn posts :P

Ik ben meteen na stoppen met de pil zwanger geworden dus ik had toen geen duidelijke NOD, maar ben uitgegaan van rond dag 28.

Cyclusdag 17 onwijze jankbui
Dag 22 en 23 griepgevoel
Dag 24 steekjes in borsten
Dag 28 hele avond moeten plassen, had toen een cursus dus toen viel het onwijs op, bleef lopen
Dag 29 had ik 2 streepjes.

Vanaf dag 25 ofzo had ik menstruatiepijn. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou worden. Toen ondanks de krampen er dag 28 nog geen bloed was heb ik getest...

Ook had ik hele zere strakke borsten maar ik weet niet meer wanneer dat begon, volgens mij na mn test pas. Weet ook niet meer vanaf wanneer ik begon over te geven.

Zit nu op dag 22...
pi_112749272
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Fieder het volgende:
Dat heb ik toevallig vorige week lopen uitpluizen nav mijn posts :P

Ik ben meteen na stoppen met de pil zwanger geworden dus ik had toen geen duidelijke NOD, maar ben uitgegaan van rond dag 28.

Cyclusdag 17 onwijze jankbui
Dag 22 en 23 griepgevoel
Dag 24 steekjes in borsten
Dag 28 hele avond moeten plassen, had toen een cursus dus toen viel het onwijs op, bleef lopen
Dag 29 had ik 2 streepjes.

Vanaf dag 25 ofzo had ik menstruatiepijn. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou worden. Toen ondanks de krampen er dag 28 nog geen bloed was heb ik getest...

Ook had ik hele zere strakke borsten maar ik weet niet meer wanneer dat begon, volgens mij na mn test pas. Weet ook niet meer vanaf wanneer ik begon over te geven.

Zit nu op dag 22...
Haha mooi bijgehouden! Alles kan nog komen dus... Spannend! *duimmmm*
pi_112755456
-O- Durf ik éindelijk te reageren op een zwangerschapstopic, wil iedereen graag ongesteld worden!
Nee hoor, ik begrijp het helemaal O+ Ik wil heel graag meteen zwanger worden natuurlijk, maar als ik een cyclus had dan had ik nu toch iets meer het gevoel van controle..

Bedankt voor de welkomstberichtjes, het wordt (hopelijk) inderdaad de eerste, en het is reuzespannend!

Fieder, volgens je eigen schema zou je nu alleen nog een huilbui gehad moeten hebben, dus misschien maar goed dat je nog niks geks hebt gevoeld ;) Nu is het dus wachten op een grieperig gevoel? Spannend...!
pi_112757032
Ik had afgelopen zaterdag trouwens post van de fertiliteitskliniek.
Manlief moet woensdag zijn goedje inleveren.
En het eerste gesprek staat gepland op 29 juni... Maar laat dat nou net de dag zijn dat we op vakantie gaan. Dus morgen even bellen om te verzetten (vanochtend vergeten :O )

Ben benieuwd. Soms denk ik wel: moet ik niet in dat andere topic gaan posten.. dat het niet zo gemakkelijk gaat? Of is dat nog te vroeg? Eerst resultaten afwachten...
pi_112761066
Je bent vast in allebei meer dan welkom :*
pi_112761742
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Kekaa het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag trouwens post van de fertiliteitskliniek.
Manlief moet woensdag zijn goedje inleveren.
En het eerste gesprek staat gepland op 29 juni... Maar laat dat nou net de dag zijn dat we op vakantie gaan. Dus morgen even bellen om te verzetten (vanochtend vergeten :O )

Ben benieuwd. Soms denk ik wel: moet ik niet in dat andere topic gaan posten.. dat het niet zo gemakkelijk gaat? Of is dat nog te vroeg? Eerst resultaten afwachten...
Je bent niet voor niks al in de onderzoeken denk ik....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 11 juni 2012 @ 22:07:46 #221
52229 Chanty
pi_112762215
Suikertante welkom en succes met het klussen voor de eerste :)

Kekaa: je moet gewoon kijken waar je je goed bij voelt. Ik mijd zelf dat andere topic nog totdat ik volgende week op zn minst meer weet. t maakt het allemaal zo definitief op de een of andere manier, dus blijf nu nog even hier :)

nog 1 week... gisteren weer een prachtige buik gefotografeerd *zucht* O+
pi_112763427
Ja, daar heb je wel een goed punt Chanty, dat definitieve.
Vanavond kon ik het ook normaal aan een collega/vriendin vertellen, bijna zonder emotie.
Dat veranderd over een aantal weken wel weer denk ik, wanneer die afspraak is.
Nu is het weer een beetje ver weg.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 06:45:38 #223
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112774383
Weer helemaal niets ..

Anyway goedemorgen, fijne dag iedereen ik ga hopelijk mijn certifaat ophalen in Deventer vandaag :)
pi_112775294
Hoi dames,

Ik heb een tijdje geleden hier gepost, maar merkte dat ik me veel te veel bezig ging houden met het 'zwanger worden', dus weer even een pauze ingelast... Mijn nuvaring is er 28 december uitgegaan en mijn cyclus is nog steeds erg regelmatig. Mede door het nieuwe huis zijn we niet actief 'bezig geweest' met zwanger worden, maar we hebben besloten om nog één maandje te wachten, en dan gaan we aan de klus! Spannend, zeker door die onregelmatige cyclus weet ik niet wat ik er van kan verwachten...

L0t, ik vind het vervelend om te lezen dat jouw cyclus niet goed op gang komt.. Mede door jouw post gingen wij ineens echt nadenken over zwanger worden, ipv mijmeren over de toekomst ;) Ik hoop voor je dat je niet nog maanden hoeft te wachten...
pi_112776185
Kekaa, ik zou lekker blijven posten waar je je fijn voelt. Als je door wil schuiven dan kan dat altijd nog :)

Mag ik ff klagen :|W

Vanmorgen zkh gebeld met mijn info en dat ik moest bellen als ik ongesteld was geworden. Verteld dat dit gister gebeurd is.

Z: Ja, waar bel je dan precies voor?
A: Dus ik weer: om door te geven dat ik ongesteld was geworden
Z: Ja, het is mij niet duidelijk wat ik met deze informatie moet.
A: Ik uitleggen over bloedprikken -> progesteronbepaling, maar dat ze niks met die info konden tot ze wisten wanneer mijn menstruatie begon. Ook verteld dat ik jetlag heb en dat mijn menstruatie een week verschoven is en of dit van invloed is op de progesteronbepaling?
Z: Oh, ik ga wel even in je dossier kijken
A: persoonlijke info geeft
Z: ik zie niks in je dossier over wat ik nu moet doen, dus ik ga met de arts overleggen en bel je vandaag terug.

Ik weet niet of ik op de verkeerde manier met het ondersteunende personeel praat, maar ik begin er echt jeuk van te krijgen. Krijg de neiging om ze de volgende keer maar gelijk te vragen om naar mijn dossier te kijken ofzo.

Iig, net teruggebeld en volgende week maandag ingreep. Volgens de assistente is mijn progesteron goed en krijg dus die HSG.

Ik snap er maar weinig van en vind het maar rommelig allemaal. Maandag is iig "mijn" arts er dus dan kan ik ook nog even aangeven dat ik de communicatie niet super vind gaan. Semenonderzoeksuitslag ging al verkeerd. Nu zit ik hiermee ook weer te klooien :')
pi_112776594
Wat een gedoe Aurum!
pi_112778540
Pff... wat is er nu zo moeilijk aan gewoon duidelijk communiceren? Leren mensen dat tegenwoordig niet meer? Ziekenhuizen zijn groot met veel medewerkers en veel patiënten enzo, maar dan is dat toch juist heel belangrijk?

Ik denk dat ik ook maar eens moet beginnen met ovutesten en/of temperaturen enzo. Ik snap niets meer van mijn lijf. Was ik twee weken geleden zo blij dat ik 'gewoon' ongesteld was geworden, heb ik nu ineens weer flink (bruin-)bloedverlies... da's toch veel te snel dan weer?!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Babbel1 het volgende:(...) Ik heb een tijdje geleden hier gepost, maar merkte dat ik me veel te veel bezig ging houden met het 'zwanger worden', dus weer even een pauze ingelast...
Heel herkenbaar... ik lees ook veel mee, maar reageer wat minder omdat ik anders echt elke vijf minuten er mee bezig ben...
pi_112778872
Gaat weer lekker handig _aurum_! Nou ja, in ieder geval lijkt de progesteron toch okee te zijn en heb je een afspraak voor het volgende onderzoek kunnen maken. Alvast veel succes met de HSG (even opgezocht wat het was, klinkt al best een beetje heavy in mijn oren!). Ik las ook dat je daarmee het beste ook de hele cyclus over kunt slaan wb zwanger worden, dus een maandje rustig aan voor jou meteen :*

Kekaa en Chanty :*

Shandaly: Ook al bruinverlies... Wat rottig! Zou het nog ergens mee te maken kunnen hebben?

Babbel1: Welkom terug :) Hopelijk over een niet al te lange tijd een mooi tweede streepje voor jullie!

Fieder: Je hebt alles zo mooi bijgehouden! Super handig. En ik hoop zo op een nieuw tweede streepje voor jou!
pi_112779127
Ik ging er vanuit dat mijn lijf nu wel klaar was met het verwerken van die miskraam, maar wie weet...
Of misschien ben ik wel zwanger en is dit innestelingsbloed... of misschien ben ik wel zwanger en gaat het weer mis... Of misschien... ben ik mezelf gewoon weer lekker gek aan het maken -O-
pi_112779388
Ohh meis :* Ik wilde dat ik je gerust kon stellen. Het is vast ook helemaal niets geks of ernstigs, maar ik begrijp echt wel dat je dat zo voelt. Denk dat ik precies hetzelfde zou hebben. Ik hoop zo dat het snel weggaat en dat het achteraf iets moois is geweest zoals een innesteling :*
pi_112780018
Bleh Shandaly, jij ook al weer bloedverlies. Naar is dat, als je gewoon niets snapt van je lijf.. Hopelijk staat het voor iets moois :*

Aurum, dat slaat weer nergens op, zo'n assistente. Ik werk zelf in het ziekenhuis en communicatie is echt één van de grootste verbeterpunten die ik op vrijwel alle afdelingen zie. Hopelijk weet je arts je maandag meer te vertellen.

Babbel, fijn dat jullie er nu echt aan toe zijn. Vroeg me laatst nog af hoe het met jou zou zijn.. Vanaf volgende maand wordt er dus serieus werk van gemaakt ;)
En dankjewel, lief van je :) Leuk ook dat ik met een post hier toch zo'n invloed heb gehad ;)
pi_112782835
Oh wat frustrerend zeg Shandaly, als er steeds geheime bloedinkjes zijn of andere rare verrassingen die de cyclus er niet echt duidelijker op maken!

Ik heb zelf tijdens het slikken van de pil altijd last gehad van spotting en regelmatig veel afscheiding. Nu ik gestopt ben met de pil heb ik een hele maand helemaal niéts gehad. Gewoon superschoon en -droog, eigenlijk. Maar sinds een paar dagen heb ik ineens weer afscheiding.. Zou er iets op gang komen?

Mijn god niks voor mij om hier zo op te letten haha, maar je bent er toch per ongeluk steeds mee bezig!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:45:28 #233
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112790044
Jeetje wat een boel verhalen, weet niet echt waar ik met beginnen met reageren dus aan iedereen :*
pi_112795857
He bah Shandaly, logisch dat je onzeker bent. Ik hoop maar dat het niets betekent of dat het een voorteken is van een nieuwe zwangerschap!

Aurum, communicatie en ziekenhuizen ja :{ Fijn dat er weer vervolgafspraken zijn gemaakt!

Kekaa, ik ben het eens met de rest. Je mag posten waar jij je fijn bij voelt hoor!

Fieder, nog een paar daagjes volhouden! Wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt? Misschien stond dat al ergens maar ben ik dat vergeten. Het zou zo gaaf zijn als je nu weer direct zwanger raakt :D
E.
pi_112797641
Kan mn hypochonderlijst niet meer aanpassen maar was nog 2 dingen vergeten:

SPOILER
Op t moment helemaal niks qua symptomen, ik probeer er niet mee bezig te zijn maar dat lukt niet zo goed ;( Blij dat ik n drukke week heb.

Chanty en Kekaa, doe vooral waar je je goed bij voelt! Voor technische vragen kun je misschien beter in t andere topic zijn, maar ook hier zijn jullie gewoon welkom! Gewoon allebei de topics? :)

Babbel, succes de komende tijd! :)

Aurum wat een stelletje kneuzen zeg!! Ik snap wel dat niet iedereen overal van op de hoogte is maar doe even normaal pfff.... Snap dat je vertrouwen zo langzamerhand 0 is.

Shandaly :* hoop snel duidelijkheid voor je, al hoop ik natuurlijk het meest op innesteling!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef .Sparkling. het volgende:

Fieder, nog een paar daagjes volhouden! Wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt? Misschien stond dat al ergens maar ben ik dat vergeten. Het zou zo gaaf zijn als je nu weer direct zwanger raakt :D
Ik ga zaterdag testen, zondag is eigenlijk NOD maar dan moet ik werken en dat vind ik dan niet zo leuk. Alhoewel het wel vaderdag is dan O+
  dinsdag 12 juni 2012 @ 18:42:37 #236
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112797762
Vaderdag is wel een mooie dag om te testen idd O+
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:44:25 #237
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112826707
1 week overtijd nu en vanmorgen doodziek geweest, nu gaat het wat beter.

Hypoen/zenuwen of een teken? pfff

Heb geen steken meer bij opstaan wel vlagen van menstruatie pijntjes.

Oh en ik ruik telkens de dichte wierook die achter in de kast ligt en die ik normaal niet ruik en daar al 4mnd ligt :')
pi_112827734
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef Logician78 het volgende:
1 week overtijd nu en vanmorgen doodziek geweest, nu gaat het wat beter.

Hypoen/zenuwen of een teken? pfff

Heb geen steken meer bij opstaan wel vlagen van menstruatie pijntjes.

Oh en ik ruik telkens de dichte wierook die achter in de kast ligt en die ik normaal niet ruik en daar al 4mnd ligt :')
Knal d'r gewoon nog een testje tegenaan joh ;) Wachten tot na het EK is veeullss te lang!
pi_112827895
Logician: Kan me voorstellen dat je daar een beetje hypochonder van wordt hoor. In ieder geval fijn dat je je weer beter voelt :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:20:07 #240
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112838516
Heb net toch even contact opgenomen met mijn dokter.

Advies was volgende wk afwachten nog eens testen en mocht het negatief zijn mag ik weer bellen voor afspraak.

Nu heb ik 2jr geleden een nare ervaring gehad, ik was (tijdens gebruik van nuvaring) ruim 4mnd overtijd meerdere testen gedaan maar elke test was negatief, en toen heb ik ineens een miskraam gehad, en bleek dat ik dus zo'n 4mnd zwanger was geweest. Dus vandaar toch een beetje in de stress. Ik merk dat ik er nu best veel aan terug denk, ik wou het eigenlijk uit dit topic houden aangezien het geen leuk verhaal is, maar ben blij dat de dokter zo aardig is.
pi_112839898
Dat is ook niet niks! Kan me nog meer voorstellen dat je nu dan best in de stress bent hierover! Kan de dokter een echo maken als er volgende week nog niets gebeurd is? Veel sterkte nu met het afwachten :* Ik hoop dat er snel een beetje duidelijkheid voor je uitkomt!
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:45:48 #242
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112840036
Ik heb geen idee, ik denk dat of misschien bloedtesten maar ben erg blij dat ik dan niet langer hoef te stressen. En thx :* Dacht ik leg toch maar uit waarom ik zo stress... vind het gewoon lastig op te schrijven nog niet eerder gedaan ook.
pi_112840390
Het blijft denk ik altijd confronterend als je het zo opschrijft, zelfs na zo'n poos, dat is helemaal niet gek. En het is ook helemaal niet erg dat je dit hier opschrijft, we zitten hier om elkaar in die onzekerheden ook te steunen toch? Hopelijk lucht het wel een beetje op dat je het nu toch heb opgeschreven.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:10:36 #244
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112841484
Dank je :)
pi_112843497
Pff Logician dat zal een moeilijke tijd geweest zijn... Wat een schrik!!! :* Ik snap dat je nu gewoon snel duidelijkheid wil! De symptomen lijken toch echt in de richting van een zwangerschap te wijzen. Ik duim voor je dat je zwanger bent en dat het goed zit. En anders dat je ongesteld wordt.
Zulke dingen horen er (helaas) ook bij, dus dat mag hier ook vind ik persoonlijk.

Ik merk nog weinig op het moment. Af en toe last van mn buik, scherpe steekjes, maar dat zijn mn darmen geloof ik :')
SPOILER
Ik zou vandaag een vroege test kunnen doen maar wil mezelf tegenhouden omdat het voor je NOD vaak mis gaat. Het is makkelijker om te wachten dan om bang te zijn nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 13-06-2012 17:13:20 ]
pi_112845340
Een schimmelinfectie kan wel met een zwangerschap te maken hebben..
En diarree tja, lekker detail, maar ik heb daar al bijna mijn hele zwangerschap last van...

Ik wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk, maar het zou er mee te maken kunnen hebben.
pi_112845894
:W Skoap! Alles goed? Lees nog mee af en toe :)
Het zou leuk zijn als dat de oorzaak is, heeft t tenminste nog een doel. :') t Is knap irritant iig...

ik ga niet testen ik ga niet testen ik ga niet testen pfffff zit op mn handen, waarom heb ik geen geduld??
pi_112849908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:35 schreef Fieder het volgende:
:W Skoap! Alles goed? Lees nog mee af en toe :)
Het zou leuk zijn als dat de oorzaak is, heeft t tenminste nog een doel. :') t Is knap irritant iig...

ik ga niet testen ik ga niet testen ik ga niet testen pfffff zit op mn handen, waarom heb ik geen geduld??
lieverd :* het gaat allemaal goed, mag niet klagen.

Ik zou in jouw geval ook echt geen geduld hebben. Maar snap wel dat je niet wil testen al, negatief zegt nog niks en bij positief ben je natuurlijk dolblij, maar ga je je onbewust toch gelijk weer zorgen maken :*
pi_112866190
Probeer je in te houden Fieder! ;) het is nog zo vroeg, het zegt niets als hij nu wit blijft!

In januari deed ik mijn eerste test op donderdag en die was heel erg wit. Op maandag deed ik er nog 1 en toen was er heeel licht een streepje. Mijn NOD was toen maandag of dinsdag geloof ik.
E.
  donderdag 14 juni 2012 @ 07:26:21 #250
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112873950
*O*

2 streepjes!!

Ik dacht gisteravond, als ik weeer zo idioot vroeg wakker ben morgen ga ik toch een test doen :D Ben helemaal in de war O+

[ Bericht 57% gewijzigd door Logician78 op 14-06-2012 07:31:31 ]
pi_112874044
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juni 2012 07:26 schreef Logician78 het volgende:
*O*

2 streepjes!!

Ik dacht gisteravond, als ik weeer zo idioot vroeg wakker ben morgen ga ik toch een test doen :D Ben helemaal in de war O+
Whaaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd!!! :o *O*
  donderdag 14 juni 2012 @ 07:47:21 #252
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112874069
Thx!!
Ben zo blij! *O* *O* *O* *O*
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:07:53 #253
52229 Chanty
pi_112874309
OMG Echt?!!! Wat geweldig :D Gefeliciteerd *O*
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:17:01 #254
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112874416
Hoe cool! Van harte! *O*
A grand adventure has begun.
pi_112874501
Omg Logician hoe geweldig. Van harte!!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:26:53 #256
258612 nytar
boys boys boys
pi_112874521
ah! Gefeliciteerd logician! Wat een geweldig nieuws!
pi_112874542
Logician, wat een leuke verrassing! Gefeliciteerd *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112874591
Ow wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!!! *O*

(Leuke melding ook Lijnloos ;) Voetbal zit diep overal he?)
pi_112874631
Logician, gefeliciteerd *O*
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:36:55 #260
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112874656
bedankt!
pi_112874840
Logician! Gefeliciteerd met je streepjes!! ^O^ *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112874903
Dus toch! Gefeliciteerd Logician! :D
E.
pi_112874905
Logican gefeliciteerd!
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:59:29 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112875014
quote:
*O*

2 streepjes!!

:D Nog iemand met dat rare vroeg wakker worden als symptoom! Ik dacht echt dat het aan mij lag!
Gefeliciteerd joh! *O* Super! Fijn voor je!
pi_112875018
Jaaaaaa dus toch!! Gefeliciteerd Logician! *O*
vragen mag!
  donderdag 14 juni 2012 @ 09:20:14 #266
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112875427
quote:
*O*

2 streepjes!!

Leuke manier om wakker te worden!
Gefeliciteerd *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112875628
*O* *O* *O*
Waaaaah Logician!!! Gefeliciteerd, wat super gaaf!!!!!!!! Dus stiekem toch! Kun je de dokter weer bellen, maar dan met een veeeel leukere reden O+

Fieder, nu jij :*
pi_112875900
Dus toch! :D Van harte gefeliciteerd Logician *O* :* Dat hebben jullie snel gefixed :P
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:05:10 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_112876433
Streepjes *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_112876505
Gefeli Logician!

Ik maak me toch een beetje druk om de HSG, ben een beetje bang dat het zeer gaat doen en dat ze niks vinden en ik weet niet waar we dan staan.

Het is ook iets waar ik zelf geen invloed op heb en dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet zo fijn.

Dus meh.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:08:18 #271
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112876526
Bedankt iedereen, het is zo onwerkelijk.. de dokter zei: zie je wel dat even geduld met testen soms best goed kan uitpakken :D En gisterochtend toen ik dat wierook ineens zo sterk rook had ik al wel zoiets van hmmmm zou het? En ik ben al 1,5wk elke ochtend om 6am wakker (normaal ben ik mijn bed niet uit te branden) Voelde me vanmorgen wel zenuwachtig om het te posten omdat ik weet dat het zo snel al is ..

Hopelijk komen er gauw nog veel meer lijntjes *O*
pi_112876536
Logician gefeliciteerd!!!
pi_112876897
Logician, gefeliciteerd! *O*

Aurum: :*
pi_112877137
Aurum, die onzekerheid lijkt me ook heel naar :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112877238
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 08:32 schreef Shandaly het volgende:
Ow wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!!! *O*

(Leuke melding ook Lijnloos ;) Voetbal zit diep overal he?)
:Y w/

:|W
pi_112878503
Hoera hoera hoeraaaaa! *O*
Van blijdschap heb ik maar even wat testjes besteld ;)
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:57:26 #277
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112880280
Suikertante :D !

Aurum :* :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:03:22 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_112885370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:07 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Logician!

Ik maak me toch een beetje druk om de HSG, ben een beetje bang dat het zeer gaat doen en dat ze niks vinden en ik weet niet waar we dan staan.

Het is ook iets waar ik zelf geen invloed op heb en dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet zo fijn.

Dus meh.
Herkenbaar!!

Stel je er maar op in dat het zeer doet, dan kan het maar meevallen :* Gaat je vriend wel met je mee?
En dat ze misschien niks vinden... las ik laatst niet dat je progesteronwaarde laag was? Doen ze daar niks mee dan?

Niks weten en geen invloed hebben zuigt ook -O-
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:10:52 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_112885683
Oh ok, anders lees je even terug 8)7

Progesteron wel goed? Gaan ze het dan de komende ronde nog eens prikken?

En communicatie in ziekenhuizen is volgens mij standaard drama :') Ik heb wel eens tegenover een artsassistent gezeten die me blij aankeek en zei "Zo, dus u bent tijdens het vruchtbaarheidsonderzoek zwanger geworden, wat fijn!" "Eeeeh..... nee? :') ;( " En mijn briefje voor de HSG heeft een week in het ziekenhuis rondgezworven.... kon ik de volgende maand pas terecht :{w

Sterkte met alle gedoe :*
en misschien wil je er nog niet aan, maar in het andere topic is ontzettend veel kennis, herkenning en begrip (ook al is dat begrip hier natuurlijk ook genoeg!) te vinden, dat kan heel fijn zijn! Dan weet je ook een beetje beter wat je te wachten staat.
pi_112891094
Aurum :* onzekerheid is kut. Probeer in ieder geval voor jezelf goed op te schrijven welke vragen je allemaal hebt voor de gynaecoloog maandag, zodat je niets vergeet.

LB, wat een blunders zeg :X
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:14:02 #281
279894 winka
pi_112895722
Gefeliciteerd Logician *O* Eindelijk weer eens streepjes :D
pi_112895893
Jeetje Logician!! Toch!
Gefeliciteerd *O* :D
pi_112895899
_aurum_ Alvast succes :* Kan me goed voorstellen dat het best een beetje eng is, is ook niet zomaar iets natuurlijk. Goede tip van L0t om vragen op te schrijven zodat je niets vergeet :)

Ladyblack :*

En nog een keer *O* voor Logician, gewoon omdat het kan :P

Ohh ik ben zo misselijk vandaag, maar nog voor mijn ei, dus het heeft nog niets te betekenen :D
De ovutesten zijn nog negatief. Dag 14 inmiddels, mijn eisprong zou rond dag 19 kunnen zijn, uitgaande van mijn gemiddelde cyclusduur van 32 dagen. Spannend dus, begint al best op te schieten! Heb trouwens nog best 'last' van de hormonen, bijvoorbeeld allemaal pukkeltjes in mijn decolleté (nog nooit van m'n leven gehad) en ik kan overal nog steeds om janken. Fieder, .sparkling., andere dames die een mk hadden, herkennen jullie dat ook?
pi_112895992
Aurum :* :*

Bellelena dat herken ik wel ja. Mijn huid is deze week voor het eerst wat aan het opknappen, daarvoor echt puberachtig :')

Vandaag pijn in mn onderbuik en zij, vooral bij het plassen. Raar... Vanmiddag was ik misselijk maar mijn hele buik is wat van slag. Het zal wel gewoon een buikgriepje zijn. :)
Afscheiding kan ik niet zien want gebruik creme nu :{ Kortom: geen idee waar dit heen gaat
pi_112896129
Fieder, je symptomen klinken toch best verdacht hoor... Ik ben in de duimmodus voor je!
Beter dat je pukkeltjes weer een beetje verdwijnen, geeft mij ook weer hoop, maar hopelijk duidt dat in jou geval gewoon op weer een hormoon ommezwaai van een nieuwe zwangerschap O+
Is het al zaterdag, ben zo benieuwd!!
pi_112896417
Mn man wil nog langer wachten omdat zaterdag nog voor mn nod is :{ gaat dus eeeeech nie lukkuh
pi_112896430
Aurum :*

Fieder, spannend. Het kan alle kanten op en wat duren die 2 weken dan lang hè?

Bellelena, ik heb gelukkig geen pukkeltjes meer en hormonen eigenlijk ook niet meer. Tenzij spontaan een bloedneus krijgen en misselijk worden van de geur van kipfilet daarbij horen. Dat had ik beide alleen toen ik zwanger was namelijk ;)
E.
pi_112896467
Ja dag Fieder, dat kan je man dus echt niet maken hey ;)
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:38:13 #289
279894 winka
pi_112896587
@Fieder: ja, mannen zijn vaak zo verschrikkelijk nuchter :O Die van mij zou precies hetzelfde willen :{ Nou nog een paar dagen, ben benieuwd ^O^
pi_112896798
Heb de 1e keer stiekem getest :@ toen wilde hij ook wachten. Was toch minder leuk. Wil het deze keer wel samen doen.

Lot, ik zeg wel dat het van jou niet mag :P

aanvulling hypochonderlijst
SPOILER
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:47:00 #291
279894 winka
pi_112896964
Ow, okee, heb niet helemaal goed bijgelezen de laatste tijd :@ Het is zeker leuker om samen te testen, maar dat wachten :X
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:49:20 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112897061
Logician gefeliciteerd! *O*
pi_112897103
Ja Winka wachten is -O-
als t aan mij lag had ik gister al getest... kan mezelf nog beheersen gelukkig :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:50:55 #294
279894 winka
pi_112897120
Klinkt hoopvol Fieder :Y

Ik heb ook een hypochonderlijstje *O* w/ *O*
SPOILER
Nog een weekje wachten :)
pi_112897388
Oehh Winka spannend!! Dat heb ik ook met mijn man maar dat heb ik wel vaker :@
Die duizeligheid heb ik ook heel veel last van.
En dat van die buik is raar he?? Ik heb t nu vooral in mn zij, maar dat is toch niet logisch??

hyperhypochonder :')

Duim voor je!
pi_112897667
Spannend hoor! Klinkt goed allemaal :)

Pff ik wil ook weer eens op het wachtbankje kunnen zitten :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:03:30 #297
279894 winka
pi_112897701
Nou ja wij hebben natuurlijk ook wel vaker irritaties hoor... Maar vanochtend om 6.00 uur had hij heel lief ontbijt voor me gemaakt terwijl hij uit kon slapen. Maar ik kon er niet tegen dat hij tegenover mij ging zitten en zei dat hij me met rust moet laten. Dat heb ik normaal nooit en zeker niet als hij zoiets liefs doet O+ Vandaar dat hij vanmiddag me een smsje stuurde met de vraag of ik dacht dat ik zwanger ben :P

Van de buik is zeker raar. Ik heb ook gekeken op internet naar anatomieplaatjes :D Het lijken o.a. mijn darmen te zijn terwijl ik daar verder helemaal geen last van heb. Het zit bij mij ook meer aan de voorkant. Maarja, het menselijk lichaam is soms een mysterie :s) Dus wie weet heeft wat er nu al gaande is direct invloed op de hele maag/ buikstreek.
Nou ja jij hebt de mazzel dat je nog maar tot zaterdag hoeft te wachten 8-)

Ik ga mezelf inhouden er geen hele studie van te maken.

Op mijn werk zijn mijn collega's ronduit verbaasd wat ik allemaal weet. Dan zijn ze bijna beledigd als ik het over zwangerschappen hebt 'want jij hebt toch nog geen kinderen'.
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:07:49 #298
279894 winka
pi_112897875
@Lot: ik heb een stukje teruggelezen, hoe lang ben je al aan het wachten op een normale cyclus? En is dit vanwege het stoppen van de pil of spiraaltje?

Dat is inderdaad waardeloos dat je daar eerst op moet wachten.. jee.. -O-
pi_112898725
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef winka het volgende:
@Lot: ik heb een stukje teruggelezen, hoe lang ben je al aan het wachten op een normale cyclus? En is dit vanwege het stoppen van de pil of spiraaltje?

Dat is inderdaad waardeloos dat je daar eerst op moet wachten.. jee.. -O-
Nou het valt op zich wel mee hoor. Ben 4 maanden geleden gestopt met de pil. Mijn cyclussen zijn nu 32-36-26-21 en heb alleen in die 2e ronde een eisprong gehad. Eigenlijk heb ik vanaf een paar dagen na die eisprong non-stop bruin- en bloedverlies gehad, met onderbreking van 1 weekje. Ik wacht dus helemaal nog niet zo lang, maar het is gewoon heel irritant :') Zit nu op dag 11 en het lijkt wel weer wat minder te worden dus hopelijk deze keer meer geluk.. :)
pi_112899765
Logician *O* *O*
Gefeliciteerd, dus toch, ondanks eerdere negatieve test.

Aurum :*

Fieder handig zo'n lijstje met symptomen.
Houd nu zelf symptomen bij met een app, zodat ik terug kan vinden welke dag van m'n cyclus ik welke "klachten" heb.
pi_112899792
Dicht dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')