abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112587176
Hè winka, wat een nare situatie.. Fijn en knap van je dat je het nu meer aandurft! Heb je er wel met je vriend over kunnen praten? En wat zegt hij er dan van? Hopelijk krijgen jullie nu snel het gewenste maar ook erg spannende tweede streepje :*
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:10:49 #152
279894 winka
There is no place like home..
pi_112587619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Hè winka, wat een nare situatie.. Fijn en knap van je dat je het nu meer aandurft! Heb je er wel met je vriend over kunnen praten? En wat zegt hij er dan van? Hopelijk krijgen jullie nu snel het gewenste maar ook erg spannende tweede streepje :*
:)
Mijn vriend neemt het allemaal heel relaxed op en verzekert me dat ik niet bang hoef te zijn en dat ik zeker een goede moeder zal zijn :)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Tally het volgende:
Is niet vaag hoor. Heb ik ook gehad. Ik heb nooit gezegd dat ik geen kinderen wil, tegendeel. Wij zijn een zwangerschaptraject aangegaan en elke keer wanneer ik kreeg te horen dat de kans groot was dat ik zwanger raakte werd ik bang en wilde ik eigenlijk niet meer. Dat gevoel ook nog gehad toen ik zwanger was. Maar toch was er dat verlangen naar het kindje naast de angst.
Bedankt voor je reactie en fijn dat je het zo duidelijk omschrijft! Ik kan het inderdaad ook zo zien dat de angst naast mij kan bestaan. Normaal gesproken dacht ik van: als ik die angst heb dan ben ik er zeker nog nog niet aan toe en dan word ik ook niet zwanger.
pi_112587896
Je zal je (als het raak is of het kindje er is) ook altijd af vragen of je het wel kan, of je er wel geschikt voor ben en noem maar op. Dus er blijft altijd wel een soort angst. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112587983
Winka, begrijp het wel hoor. Het is ook eng en moeilijk!
Ik had het ook en zelfs toen ik zwanger was dacht ik: aaahh! Ik kan dit niet, waarom wil ik dit?
Maar wat Tally ook zegt, tegelijkertijd was dat verlangen ook heel sterk.

Een kind krijgen is zo'n grote verandering, ik denk dat iedereen dat op zijn minst ontzettend eng vindt!
Gelukkig begrijpt je vriend je, samen gaat het vast en zeker lukken! :*
E.
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:49:03 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112590111
Winka erg naar dat gevoel, maar ik denk dat je je wel steeds meer moeder gaat voelen als je eenmaal zwanger bent en er ook in meegroeit als je kindje er is. En je zult niet alles perfect doen en zo, maar heb er vertrouwen in dat je het over het algemeen gewoon goed gaat doen :*

Lot: nog 10 dagen inderdaad. Sinds het laatste bezoek is er niks veranderd, zelf geen ietsiepietsie bruinverlies. Wacht inmiddels al bijna 9 maanden dus zogezien ben ik er nu wel van overtuigd dat ik geen overhaaste stappen heb gezet door naar de dokter te gaan. Maar heb ik verder wel even los gelaten en zie t allemaal wel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_112590572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Chanty het volgende:
Lot: nog 10 dagen inderdaad. Sinds het laatste bezoek is er niks veranderd, zelf geen ietsiepietsie bruinverlies. Wacht inmiddels al bijna 9 maanden dus zogezien ben ik er nu wel van overtuigd dat ik geen overhaaste stappen heb gezet door naar de dokter te gaan. Maar heb ik verder wel even los gelaten en zie t allemaal wel.
Wil je een beetje van mij? :P Nee supervervelend natuurlijk, je wacht echt al lang! Hopelijk krijgen jullie een simpele en doeltreffende oplossing voorgeschoteld :)
pi_112590738
Lijnloos balen :*

Winka heftig hoor, maar wel goed dat je het erkent dat er een onderliggende oorzaak is van uitblijven van je zwangerschap. Hopelijk hoef je niet al te lang door te bijten en heb je snel je gewenste tweede streepje.
Kan me je angst goed voorstellen. Heb zelf ook wel van die onzekere momenten (misschien niet zo heftig als jou, aangezien je beslissingen uit het verleden, nu toch heel anders ziet en je dit ook meedraagt) van kunnen we het wel, doen we er wel verstandig aan etc., maar hoe langer het duurt hoe meer ik begin te verlangen naar een kindje.
Maar wat ik wil zeggen is dat je voor mij overkomt als een sterke persoonlijkheid, die een weloverwogen keus heeft gemaakt. :*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:11:08 #158
52229 Chanty
pi_112599580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wil je een beetje van mij? :P Nee supervervelend natuurlijk, je wacht echt al lang! Hopelijk krijgen jullie een simpele en doeltreffende oplossing voorgeschoteld :)
Nah bruinverlies heb ik toch niks aan maar als je echt menstruatiebloed over hebt... :9~
Maar goed, bij jou schiet het ook nog niet erg op ;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:31:42 #159
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112600384
Chanty :{ jeetje wat lang...

Hoe gaat het bij de andere dames? Heb niet alles meegekregen, en teruglezen op de tel is drama :@

Hier nog steeds geen enkel teken van ongesteldheid.. normaal begint mijn menstr. met knallende koppijn en direct daarna bloed. Maar tot nu toe alleen een heel klein beetje wit slijm bij het afvegen gehad en verder niets. Als er morgen weer niets is ga ik opnieuw testen.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112600702
Ik ben ongesteld! Riep ik net ook hard op de wc.
Heeft 65 dagen geduurd, nog niet eens mijn record.
pi_112604233
Gefeliciteerd Kekaa, 65 dagen is toch flink lang!

Logician, het blijft spannend bij jou he? ;)

Er is alweer iemand zwanger die ik ken.. Pff, de zoveelste in rij ;(
E.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:17:33 #162
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112605125
Kekaa -O- dat is wel een heel lang cyclus, wat fijn dat je ongesteld bent!

Spark.. :{ hopelijk kom jij binnenkort ook in dat rijtje :*

En ja spannend maar voor het zelfde geld is mijn cyclus ook gewoon in de war (en ikzelf aangezien ik altijd ook zonder nuva stipt op tijd ben geweest) maar het zou zo kunnen natuurlijk :(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:19:29 #163
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112605186
Aurum al wat nieuws te melden (nog niet stiekem getest?? :@ )
pi_112606433
Logician: Het kan ook na hormonaal werkende anticonceptie, dat je eerste cyclus(sen) wat onregelmatiger nog is (zijn). Dat je lichaam echt weer nog moet reguleren. Ik zou zeggen: Vooral doorklussen in de tussentijd, want wie weet is je eisprong nog niet eens geweest! Hopelijk komt je cyclus snel netjes opgang Of heb je stiekem toch een tweede streepje op je test O+

.Sparkling. :* Jij mag je hopelijk zo snel mogelijk ook aansluiten in het rijtje!

Keeka: Eindelijk ongesteld! Kan soms echt een grote opluchting zijn! 65 is niet heel kort, lijkt erop alsof je een maandje hebt overgeslagen. Hopelijk komt er vanaf nu wat meer regelmaat in, of eigenlijk gewoon twee streepjes natuurlijk!

Winka: Jouw post raakte me best wel, ik las hem gisteren maar ik had er nog niet echt op kunnen antwoorden. Ik herken je gevoelens best wel, ik heb een zeer lange tijd heel erg niet lekker in mijn vel gezeten en toen ook altijd gedacht dat ik nooit een mensje op deze wereld zou willen zetten. Toen op een bepaald moment opeens die wens toch kwam en groeide en steeds groter werd, heb ik er ook echt heel erg veel over nagedacht. Sowieso, met mijn lief die pas na een jaar of 6 ook mee wilde gaan in mijn wens, had ik wel even de tijd om goed na te denken ;) Toen ik laatst echt zwanger was, toen voelde ik mij zo ontzettend sterk dat dat wel echt de bevestiging was van het is goed. Ik was echt emotioneel heel krachtig en sterk en stabiel, het voelde alsof het echt werkelijk zo hoort en dat ook ik het kan en mag. Hopelijk voel jij hetzelfde als je straks zwanger bent.

Sinds gisteren ben ik begonnen met de ovutesten, op dag 7. Ik heb een heleboel testen in huis, dus ik dacht beter te vroeg dan te laat :) Die van gisteren was (uiteraard) negatief, vanmiddag nummer 2. Ik verwacht dat ik over een dag of 10 mijn ovulatie ga hebben trouwens, dus we zullen zien!
(Ik heb trouwens nu die sensitive testen, al besteld voordat jullie hier vertelden over dat die soms niet makkelijk zijn in welke nu de echte positieve is omdat de strepen op een gegeven moment allemaal fel worden, maar ik heb nog 3 gewone die ik tzt als back-up kan gebruiken mocht het bij mij ook niet duidelijk zijn!)
pi_112610417
Regelmaat zou fijn zijn.
Eentje overgeslagen kan, maar denk het niet.
Cyclussen hiervoor waren 34 dagen, 33 dagen, 41, 35, 76, 60, 54, 47, 40, 29, 26 en 32 dagen...
Verder terug heb ik niet opgeschreven.

Toen ik vanochtend net op de fiets stapte werd ik gebeld door de fertiliteitskliniek. Ze wilden de geboortedatum van mn man weten, en of we op hetzelfde adres woonden...
Dus binnenkort een brief in de bus.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:13:48 #166
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112612700
Arghhh blond momentje hier!

We vonden het leuk om ons vast wat te verdiepen in Portugese namen, dus ik dacht kan wel wat uitprinten en op de website van de burgelijke stand kon je een document inzien met alle namen die zijn toegestaan dus ik klik op printen en vervolgens even wat anders doen. Half uur later kom ik terug is dat ding nog steeds aan het printen en pas bij de r :')
pi_112613505
Woops! Nou ja, wel veel keus dus ;) :D

Kekaa: Hmm dat is best onregelmatig ja, heb je zelf het idee dat je een eisprong hebt? Of iets met ovulatietesten bijvoorbeeld al eens gedaan, of temperaturen? Ook spannend dus dat jullie binnenkort een brief krijgen.
pi_112614294
Temperaturen nog nooit gedaan. Lijkt me ook erg veel gedoe, en niet handig met onregelmatig ongesteld zijn?

Ovulatietesten is misschien handiger. En daar heb ik hier ook nog 7 van liggen. Dus deze periode maar eens bijhouden denk ik.

Geen idee of ik een eisprong heb. Heb niet het idee dat ik dat voel. Soms voel ik wel iets, maar dan leg ik die link niet meteen met een eisprong.
pi_112617208
Ola! Ben weer in het land :)

Er is nog niks te bekennen, ik heb nog niet getest en ga dat tot volgende week vrijdag ook niet doen.

Kans is gewoon heel groot dat mijn cyclus ontregeld is door de jetlag.

Hopen dat ik er voor de rest geen last van ga hebben :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112624274
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Ben weer in het land :)

Er is nog niks te bekennen, ik heb nog niet getest en ga dat tot volgende week vrijdag ook niet doen.

Kans is gewoon heel groot dat mijn cyclus ontregeld is door de jetlag.

Hopen dat ik er voor de rest geen last van ga hebben :P
Ik hoop dat je snel haske misselijk wordt :P Geen bloed geeft moed! :)

Kekaa, fijn dat je ongesteld bent!
pi_112631974
Aurum :W nog een week geduld dus.

Winka :* ik vind het eigenlijk wel goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Hoeveel mensen zetten niet een paar kinderen op de wereld en gaan dan pas nadenken? Maar ik snap dat t voor jou niet zo positief lijkt, die gedachtes. Spannend dat je er nu echt voor gaat!

Kekaa, jee!

Sparkling alweer??? Pff het lijkt bijna alsof ze het expres doen :+ Maar serieus, vervelend voor jou.

Logician :') Een heel namenboek, handig toch?

Bijna weer een week voorbij :) Volgende week weet ik het
pi_112638142
Kekaa: Temperatuur meten kan juist ook veel inzicht geven als je een onregelmatige cyclus hebt, je kunt bijvoorbeeld zien of je een eisprong hebt en ook hoelang de fases van je cyclus duren. Maar het is wel even een routine die je je moet aanwennen inderdaad. Ovulatietesten zijn ook een goede manier om te kijken of en wanneer je een eisprong hebt. Ben benieuwd of het je gaat helpen!

_aurum_ welkom terug op Nederlandse bodem! Hopen dat het iets heel anders is dat je cyclus in de war brengt ;)

Fieder: Oh, steeds spannender! Voel je al iets? Ik ben zo benieuwd!!
pi_112649922
Even mn gehypochonder, als herkenning voor volgende ronde: (incl intieme details :@ )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fieder op 10-06-2012 10:19:30 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:23:53 #174
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112650347
Fieder ik hoop het zo voor je! :*

Aurum hoe gaat het? :) Al nieuwe ontwikkelingen?

Ik heb de enorme stapel in een mooie multomap gedaan dan kunnen we af en
toe er in kijken, mijn favo blijft tot nu toe
toch wel Joã O+ (shjooah)
pi_112652676
Mooie naam Logician! Wel lastig met uitspreken lijkt me, maar daar wennen mensen dan wel weer aan. Hebben je andere kinderen ook portugese namen?
Ben je zelf half portugees oid?

Ik blijf mn 'hypochonderlijstje' tussendoor steeds aanpassen, heb ik t straks mooi bij elkaar. Thuis op een briefje durf ik niet goed, aangezien mn briefjes altijd op ongepaste momenten tevoorschijn komen :')
pi_112652729
Fieder: Handig inderdaad om het gewoon even op te schrijven. Kun je het mooi gebruiken om de volgende keer te vergelijken, alhoewel ik natuurlijk wel hard mee hoop dat dat helemaal niet nodig is en al deze symptomen nu gewoon duiden op twee mooie strepen!

Logician, mooie naam! Ik herinner mij de naam van 1 van je grote jongens en die vind ik ook mooi :) Maar ik houd ook wel van Spaanse/Portugese namen. Een paar jaar terug was Elena (zie mijn nick) bijvoorbeeld een grote favoriet hier. Inmiddels is mijn voorkeur weer verandert en staat een andere naam hoog op mijn lijst (niet Spaans oid), maar dat kan allemaal nog weer elk moment veranderen natuurlijk. Ik vind het zelf ook leuk om er alvast over na te denken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112653168
Dat bijhouden is heel handig idd, ik hou zelf ook een soort online dagboekje bij via fertilityfriend met hoe ik me elke dag voel en mn temp enzo, in de hoop een soort patroon te kunnen ontdekken (nog niet gelukt tot nu toe maar goed :') ).

En hier ook weer een studiegenootje zwanger. Het steekt natuurlijk wel even maar kon me er gelukkig snel overheen zetten :).
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:52:32 #178
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112655919
Fieder Ja ik ben van portugese afkomst, mijn kinderen heten: Chavez, Tomas en Jasper.
De jongste 2 zijn vernoemd naar 2 belangrijke mensen in mijn leven van vroeger.

Mijn huidige partner zou heel graag de portugese afkomst in de naam houden. Vandaar :)

Wat betreft hypochonderen doe ik ook lekker mee hoor :') Nog steeds niets te bekennen en al dagen misselijk maar zal vast mijn cyclus zijn die in de war is..

bellelena Elene, lena, meã en leã vind ik ook zo mooi, ligt echt in de klank denk ik :D
Ik vind het heerlijk om mee bezig te zijn :@
Je spoiler doet het niet trouwens?

Lot Alweer eentje? Ze moeten je wel hebben he -O-
pi_112658055
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef Logician78 het volgende:
Lot Alweer eentje? Ze moeten je wel hebben he -O-
Ach ze doen het niet om mij te pesten ;) Ik ga er ook niet sneller zwanger van worden als andere mensen niet zwanger worden. Gun het (bijna) iedereen van harte maar ik wil het zelf ook zo graag! Maar zo voelen we ons hier ongetwijfeld allemaal :).

Klinkt nog steeds wel spannend bij jou hoor! Heb je inmiddels al een tweede test gedaan?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:22:06 #180
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112659121
Tuurlijk gun je ze het en dat weet iedereen hier van elkaar, maar daarom mag je het wel lastig vinden :*

Ik ga morgen maar weer eens een nieuwe test doen :+ kruidvat wordt nog rijk
van ons.

Ik heb trouwens sinds eergisteren dat als ik te snel opsta of draai ik enorme steken in mijn onderbuik krijg iemand die dit herkend? Heb het nog nooit eerder gehad...

[ Bericht 18% gewijzigd door Logician78 op 09-06-2012 15:34:25 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:47:41 #181
279894 winka
There is no place like home..
pi_112660086
Wat een lieve reacties allemaal op mijn bericht O+ Dat doet me erg goed! En het is fijn om te horen dat ik hier helemaal niet de enige in ben :)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Winka, begrijp het wel hoor. Het is ook eng en moeilijk!
Ik had het ook en zelfs toen ik zwanger was dacht ik: aaahh! Ik kan dit niet, waarom wil ik dit?
Maar wat Tally ook zegt, tegelijkertijd was dat verlangen ook heel sterk.

Een kind krijgen is zo'n grote verandering, ik denk dat iedereen dat op zijn minst ontzettend eng vindt!
Gelukkig begrijpt je vriend je, samen gaat het vast en zeker lukken! :*
:) bedankt, hoop ook zo dat het snel een keer gaat lukken! Dat we gewoon op het juiste moment sexen. Aan mijn cyclus kan het niet liggen want die is rond de 28 dagen. Ik kan ook precies zien wanneer mijn eisprong er aankomt.

MIjn grootste angst is trouwens niet of ik een goede moeder zal zijn. Want fouten maken gebeurt sowieso, een perfecte moeder bestaat niet :) Ik wil gewoon niet dat mijn kind hetzelfde meemaakt als ik. En dat is natuurlijk geen zekerheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Chanty het volgende:
Winka erg naar dat gevoel, maar ik denk dat je je wel steeds meer moeder gaat voelen als je eenmaal zwanger bent en er ook in meegroeit als je kindje er is. En je zult niet alles perfect doen en zo, maar heb er vertrouwen in dat je het over het algemeen gewoon goed gaat doen :*

Dankje O+ Op dit moment lijkt het me zo bizar dat ik zwanger kan zijn. Maar ik geloof er zeker in dat je je dan inderdaad meer moeder gaat voelen :)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef Sethiwe het volgende:
Lijnloos balen :*

Winka heftig hoor, maar wel goed dat je het erkent dat er een onderliggende oorzaak is van uitblijven van je zwangerschap. Hopelijk hoef je niet al te lang door te bijten en heb je snel je gewenste tweede streepje.
Kan me je angst goed voorstellen. Heb zelf ook wel van die onzekere momenten (misschien niet zo heftig als jou, aangezien je beslissingen uit het verleden, nu toch heel anders ziet en je dit ook meedraagt) van kunnen we het wel, doen we er wel verstandig aan etc., maar hoe langer het duurt hoe meer ik begin te verlangen naar een kindje.
Maar wat ik wil zeggen is dat je voor mij overkomt als een sterke persoonlijkheid, die een weloverwogen keus heeft gemaakt. :*
Lief hoor dat je dat zegt :)
Jij bent hier toch ook al een aardig tijdje aan het posten? Hoop dat het gauw eens raak is bij je, want dat ken ik wel, hoe langer het duurt hoe groter het verlangen ...

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef bellelena het volgende:

Winka: Jouw post raakte me best wel, ik las hem gisteren maar ik had er nog niet echt op kunnen antwoorden. Ik herken je gevoelens best wel, ik heb een zeer lange tijd heel erg niet lekker in mijn vel gezeten en toen ook altijd gedacht dat ik nooit een mensje op deze wereld zou willen zetten. Toen op een bepaald moment opeens die wens toch kwam en groeide en steeds groter werd, heb ik er ook echt heel erg veel over nagedacht. Sowieso, met mijn lief die pas na een jaar of 6 ook mee wilde gaan in mijn wens, had ik wel even de tijd om goed na te denken ;) Toen ik laatst echt zwanger was, toen voelde ik mij zo ontzettend sterk dat dat wel echt de bevestiging was van het is goed. Ik was echt emotioneel heel krachtig en sterk en stabiel, het voelde alsof het echt werkelijk zo hoort en dat ook ik het kan en mag. Hopelijk voel jij hetzelfde als je straks zwanger bent.

Bedankt voor je verhaal. Wat mooi dat je je zo sterk en stabiel voelde tijdens je zwangerschap maar wat verdrietig dat het is misgegaan ;( Jee, hoop dat het gauw weer raak voor je mag zijn voor negen maanden lang :*

Bij ons was het trouwens precies andersom, ik was degene die tien jaar nodig heeft gehad :) Het eerste wat ik tegen mijn vriend zei toen het serieus werd was: denk maar niet dat ik kinderen wil. Gelukkig heeft hij geduld gehad :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef Fieder het volgende:
Aurum :W nog een week geduld dus.

Winka :* ik vind het eigenlijk wel goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Hoeveel mensen zetten niet een paar kinderen op de wereld en gaan dan pas nadenken? Maar ik snap dat t voor jou niet zo positief lijkt, die gedachtes. Spannend dat je er nu echt voor gaat!

Er zijn inderdaad genoeg mensen die zonder nadenken een kind op de wereld zetten soms vaak gaat het ook goed. Maar ik begrijp wat je bedoelt :)

Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer mijn schoonfamilie in Engeland ontmoette. Het nichtje van mijn vriend was 14 jaar en zwanger. Ik was nogal geschockeerd. Zij ook, omdat ik 23 was en nog geen kinderen had.
Gelukkig kwam alles goed toen ze erachter kwamen dat ik Nederlands was en ze me trots de weedplanten in de achterkeuken lieten zien :7

Succes dames ^O^ Ik hoop gauw weer eens wat dubbele streepjes te zien hier :s)
  zondag 10 juni 2012 @ 09:28:27 #182
52229 Chanty
pi_112685130
Zometeen fotosessie met mijn 8 maanden zwangere vriendinnetje en haar gezin :D Zal daarna wel weer wat harder rammelen...
Droomde vannacht dat ik twee streepjes pieste en t voelde zo echt. De verbazing in eerste instantie want dat kon toch helemaal niet! En dan de blijdschap alsof je uit elkaar ploft van geluk. En dan wakker worden grrrrrr :(
pi_112685830
Chanty wat leuk!! Dat zijn altijd van die prachtige foto's, zo liefdevol! O+

Je droom is ook leuk O+ , hoop dat t n voorspellende blijkt te zijn, alleen dat wakker worden -O-

Ff mn hypochonderlijst weer aanpassen, ik ben lekker bezig zeg
  zondag 10 juni 2012 @ 10:51:36 #184
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112686435
Dat is idd dan wel ff balen wakker worden, maar wie weet een voorteken? :)

Fieder ik doe met je mee :')
Hier weer 1 streepje maar nog geen bloed in zicht alleen wat steken als ik te snel draai of opsta ..

Ik heb besloten dat ik de komende wk niet meer ga testen.. ben op het punt dat ik liever ongesteld word dan dit :(
pi_112687197
Jeetje Logician wat gek!
Wat denk je zelf? 'Ontringen'? Of heb je dat niet van de nuvaring?
Misschien toch eens de huisarts bellen als je van de nuvaring niet moet ontringen

Vervelend voor je!
pi_112688136
Logician: Balen dat het toch maar 1 streepje is nog steeds! Ik las dat een nuvaring constant een klein beetje hormonen aan je lichaam afgeeft om een zwangerschap te voorkomen. Je lichaam zal dus na het eruit halen zelf weer moeten wennen aan de veranderde hormoonhuishouding en ook zelf de hormoonhuishouding weer onder controle moeten krijgen. Je zult altijd een periode van ontwenning hebben. Bij sommige vrouwen zal dit sneller gaan dan bij een ander. Denk dus dat het nog even afwachten zal zijn... In ieder geval toch nog maar wel je man het bed mee inslepen, want misschien heb je je eisprong helemaal nog niet gehad en heb je nog alle kansen! Of het kan ook dat je eisprong later is geweest dan verwacht en dat je alsnog te vroeg bent met testen :) Kan echt nog alle kanten op dus, maar ik hoop mee op snel wat duidelijkheid!

Fieder: Je lijstje wordt steeds spannender! Maar kan ook echt weer alle kanten op. Gek he, dat allemaal van die symptomen van alles kunnen zijn. Ik hoop en duim heel erg mee dat het op een tweede streepje duidt!

Chanty: Veel plezier met de photoshoot! Hopelijk gaat het voor jou ook niet super lang meer duren voor je zelf voor de camera mag ipv erachter O+
pi_112688251
Ik wou een heel verhaal typen, maar het komt neer op wat Bellelena zegt. :)

Hier nog niks bijzonders, af en toe een krampje down under. Voor de rest wel last van jetlag; vrij op za maar 5 uur geslapen. Za op zo 14 :') mijn lief kwam me net maar wakker maken :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112688446
Hallo!

Heb topic #227 nu helemaal doorgelezen en ben dus enigszins op de hoogte van jullie dromen, zwangerschapstesten en slijmdraadjes ;)

Ik heb op 22 april mijn laatste pil ingenomen, en sindsdien is er eigenlijk niets gebeurd. Heb vorige week een zwangerschapstest gedaan, was negatief. Dat was niet echt een verrassing natuurlijk, maar ik was toch zenuwachtig! :D

Weet nog niet wanneer mijn NOD zou moeten plaatsvinden, zal in het begin ook vooral lekker meelezen denk ik, maar als het gaat kriebelen (soms heb ik zo'n bui) dan laat ik van me horen!
pi_112689003
Chanty :* klotegevoel als je zo wakker wordt. Veel plezier vandaag :)

Fieder spannend :o

Aurum ik vind het wel steeds spannender worden hoor, ik heb geen idee hoe erg zo'n ontregeling van je cyclus kan zijn door een jetlag maar het is wel irritant zeg..

Suikertante welkom! Veel succes gewenst!
  zondag 10 juni 2012 @ 16:04:42 #190
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112695591
Chanty Veel plezier :)

Fieder en Aurum Stiekem vind ik het heel erg spannend, ben zo benieuwd!

Suikertante, welkom en heel veel succes :Y

Wbt het ontringen, volgens mijn huisarts en de bijsluiter zou je cyclus meteen weer normaal moeten zijn. Op internet lees ik verschillende verhalen dus ik ga voor mijn mentale veiligheid maar voor het minst positieve ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Logician78 op 10-06-2012 16:40:22 ]
pi_112696160
Suikertante, welkom!
Wordt het je eerste kindje? Succes!

Lekker bijkomen aurum! Ben benieuwd of Amerika heeft geholpen! :D

Logician het lijkt er toch op dat je cyclus nog op gang moet komen, jammer hoor.

[ Bericht 32% gewijzigd door Fieder op 10-06-2012 20:17:38 ]
  zondag 10 juni 2012 @ 16:20:55 #192
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112696247
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:18 schreef Fieder het volgende:
Suikertante, welkom!
Wordt het je eerste kindje? Succes!

Lekker bijkomen aurum! Ben benieuwd of Amerika heeft geholpen! :D

Logician het lijkt er toch op dat je cyclus nog op gang moet komen, jammer hoor.
SPOILER
Ja dat zou best kunnen, hopelijk komt alles snel op gang..

[ Bericht 8% gewijzigd door Logician78 op 10-06-2012 16:44:08 (spoilers maar even weggehaald ivm herkenbaarheid) ]
  Redactie Frontpage zondag 10 juni 2012 @ 16:43:14 #193
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_112697124
Hopelijk komt je cyclus snel op gang :) Voor de rest heel veel sterkte :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 juni 2012 @ 16:49:47 #194
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112697435
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
Hopelijk komt je cyclus snel op gang :) Voor de rest heel veel sterkte :)
Thx, en thx voor je dm :*
pi_112697697
Ik heb iets gemist volgens mij.. Hopelijk komt je cyclus snel op gang. Logisch dat je ongeduldig bent natuurlijk maar je zit nog maar in je eerste maand, geef het wat tijd :)
  zondag 10 juni 2012 @ 17:17:44 #196
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112698515
Ik had een verhaal neergezet dat achteraf te herkenbaar was aangezien ik meteen een dm kreeg :)

Ik ben niet ongeduldig wbt zwanger worden, maar ben zo doodsbang dat mijn menstruatie ook heel lang op zich gaat laten wachten, gewoon beetje bang geworden :@

[ Bericht 7% gewijzigd door Logician78 op 10-06-2012 17:23:44 ]
pi_112702205
Ik heb het verhaal ook gemist, maar niet minder gemeend een dikke :*
pi_112707462
Drukke week voor de boeg, hoop dat de tijd daardoor snel voorbij zal gaan.

Op t moment geen enkel symptoom meer, ben alleen erg duizelig/ licht in mn hoofd. Naar gevoel!
pi_112707817
Welkom suikertante, heel veel succes.

Logician ik heb nuvaring ook langere tijd gebruikt en helaas volgens mij ook last van ontringen... Cyclus is nog erg onregelmatig tussen de 29 en 50 dagen. Ook heftigheid en duur menstruatie is wisselend. Ook verschillende hoopgevende klachten, maar helaas tot op heden zonder resultaat. Al kan mijn cyclus ook onregelmatig blijven.

Aurum hopelijk ben je snel van je jetlag af. Ik hoop dat voor jou ook resultaat van Amerikareis uitkomt.
pi_112709764
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef Sethiwe het volgende:
Welkom suikertante, heel veel succes.

Logician ik heb nuvaring ook langere tijd gebruikt en helaas volgens mij ook last van ontringen... Cyclus is nog erg onregelmatig tussen de 29 en 50 dagen. Ook heftigheid en duur menstruatie is wisselend. Ook verschillende hoopgevende klachten, maar helaas tot op heden zonder resultaat. Al kan mijn cyclus ook onregelmatig blijven.

Aurum hopelijk ben je snel van je jetlag af. Ik hoop dat voor jou ook resultaat van Amerikareis uitkomt.
Sethiwe, waar zit je nu ergens in je cyclus? Jij bent toch ook al een hele tijd bezig zeg :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')