abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112587176
Hè winka, wat een nare situatie.. Fijn en knap van je dat je het nu meer aandurft! Heb je er wel met je vriend over kunnen praten? En wat zegt hij er dan van? Hopelijk krijgen jullie nu snel het gewenste maar ook erg spannende tweede streepje :*
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:10:49 #152
279894 winka
There is no place like home..
pi_112587619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Hè winka, wat een nare situatie.. Fijn en knap van je dat je het nu meer aandurft! Heb je er wel met je vriend over kunnen praten? En wat zegt hij er dan van? Hopelijk krijgen jullie nu snel het gewenste maar ook erg spannende tweede streepje :*
:)
Mijn vriend neemt het allemaal heel relaxed op en verzekert me dat ik niet bang hoef te zijn en dat ik zeker een goede moeder zal zijn :)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Tally het volgende:
Is niet vaag hoor. Heb ik ook gehad. Ik heb nooit gezegd dat ik geen kinderen wil, tegendeel. Wij zijn een zwangerschaptraject aangegaan en elke keer wanneer ik kreeg te horen dat de kans groot was dat ik zwanger raakte werd ik bang en wilde ik eigenlijk niet meer. Dat gevoel ook nog gehad toen ik zwanger was. Maar toch was er dat verlangen naar het kindje naast de angst.
Bedankt voor je reactie en fijn dat je het zo duidelijk omschrijft! Ik kan het inderdaad ook zo zien dat de angst naast mij kan bestaan. Normaal gesproken dacht ik van: als ik die angst heb dan ben ik er zeker nog nog niet aan toe en dan word ik ook niet zwanger.
pi_112587896
Je zal je (als het raak is of het kindje er is) ook altijd af vragen of je het wel kan, of je er wel geschikt voor ben en noem maar op. Dus er blijft altijd wel een soort angst. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112587983
Winka, begrijp het wel hoor. Het is ook eng en moeilijk!
Ik had het ook en zelfs toen ik zwanger was dacht ik: aaahh! Ik kan dit niet, waarom wil ik dit?
Maar wat Tally ook zegt, tegelijkertijd was dat verlangen ook heel sterk.

Een kind krijgen is zo'n grote verandering, ik denk dat iedereen dat op zijn minst ontzettend eng vindt!
Gelukkig begrijpt je vriend je, samen gaat het vast en zeker lukken! :*
E.
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:49:03 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112590111
Winka erg naar dat gevoel, maar ik denk dat je je wel steeds meer moeder gaat voelen als je eenmaal zwanger bent en er ook in meegroeit als je kindje er is. En je zult niet alles perfect doen en zo, maar heb er vertrouwen in dat je het over het algemeen gewoon goed gaat doen :*

Lot: nog 10 dagen inderdaad. Sinds het laatste bezoek is er niks veranderd, zelf geen ietsiepietsie bruinverlies. Wacht inmiddels al bijna 9 maanden dus zogezien ben ik er nu wel van overtuigd dat ik geen overhaaste stappen heb gezet door naar de dokter te gaan. Maar heb ik verder wel even los gelaten en zie t allemaal wel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_112590572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Chanty het volgende:
Lot: nog 10 dagen inderdaad. Sinds het laatste bezoek is er niks veranderd, zelf geen ietsiepietsie bruinverlies. Wacht inmiddels al bijna 9 maanden dus zogezien ben ik er nu wel van overtuigd dat ik geen overhaaste stappen heb gezet door naar de dokter te gaan. Maar heb ik verder wel even los gelaten en zie t allemaal wel.
Wil je een beetje van mij? :P Nee supervervelend natuurlijk, je wacht echt al lang! Hopelijk krijgen jullie een simpele en doeltreffende oplossing voorgeschoteld :)
pi_112590738
Lijnloos balen :*

Winka heftig hoor, maar wel goed dat je het erkent dat er een onderliggende oorzaak is van uitblijven van je zwangerschap. Hopelijk hoef je niet al te lang door te bijten en heb je snel je gewenste tweede streepje.
Kan me je angst goed voorstellen. Heb zelf ook wel van die onzekere momenten (misschien niet zo heftig als jou, aangezien je beslissingen uit het verleden, nu toch heel anders ziet en je dit ook meedraagt) van kunnen we het wel, doen we er wel verstandig aan etc., maar hoe langer het duurt hoe meer ik begin te verlangen naar een kindje.
Maar wat ik wil zeggen is dat je voor mij overkomt als een sterke persoonlijkheid, die een weloverwogen keus heeft gemaakt. :*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:11:08 #158
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112599580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wil je een beetje van mij? :P Nee supervervelend natuurlijk, je wacht echt al lang! Hopelijk krijgen jullie een simpele en doeltreffende oplossing voorgeschoteld :)
Nah bruinverlies heb ik toch niks aan maar als je echt menstruatiebloed over hebt... :9~
Maar goed, bij jou schiet het ook nog niet erg op ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:31:42 #159
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112600384
Chanty :{ jeetje wat lang...

Hoe gaat het bij de andere dames? Heb niet alles meegekregen, en teruglezen op de tel is drama :@

Hier nog steeds geen enkel teken van ongesteldheid.. normaal begint mijn menstr. met knallende koppijn en direct daarna bloed. Maar tot nu toe alleen een heel klein beetje wit slijm bij het afvegen gehad en verder niets. Als er morgen weer niets is ga ik opnieuw testen.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112600702
Ik ben ongesteld! Riep ik net ook hard op de wc.
Heeft 65 dagen geduurd, nog niet eens mijn record.
pi_112604233
Gefeliciteerd Kekaa, 65 dagen is toch flink lang!

Logician, het blijft spannend bij jou he? ;)

Er is alweer iemand zwanger die ik ken.. Pff, de zoveelste in rij ;(
E.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:17:33 #162
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112605125
Kekaa -O- dat is wel een heel lang cyclus, wat fijn dat je ongesteld bent!

Spark.. :{ hopelijk kom jij binnenkort ook in dat rijtje :*

En ja spannend maar voor het zelfde geld is mijn cyclus ook gewoon in de war (en ikzelf aangezien ik altijd ook zonder nuva stipt op tijd ben geweest) maar het zou zo kunnen natuurlijk :(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:19:29 #163
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112605186
Aurum al wat nieuws te melden (nog niet stiekem getest?? :@ )
pi_112606433
Logician: Het kan ook na hormonaal werkende anticonceptie, dat je eerste cyclus(sen) wat onregelmatiger nog is (zijn). Dat je lichaam echt weer nog moet reguleren. Ik zou zeggen: Vooral doorklussen in de tussentijd, want wie weet is je eisprong nog niet eens geweest! Hopelijk komt je cyclus snel netjes opgang Of heb je stiekem toch een tweede streepje op je test O+

.Sparkling. :* Jij mag je hopelijk zo snel mogelijk ook aansluiten in het rijtje!

Keeka: Eindelijk ongesteld! Kan soms echt een grote opluchting zijn! 65 is niet heel kort, lijkt erop alsof je een maandje hebt overgeslagen. Hopelijk komt er vanaf nu wat meer regelmaat in, of eigenlijk gewoon twee streepjes natuurlijk!

Winka: Jouw post raakte me best wel, ik las hem gisteren maar ik had er nog niet echt op kunnen antwoorden. Ik herken je gevoelens best wel, ik heb een zeer lange tijd heel erg niet lekker in mijn vel gezeten en toen ook altijd gedacht dat ik nooit een mensje op deze wereld zou willen zetten. Toen op een bepaald moment opeens die wens toch kwam en groeide en steeds groter werd, heb ik er ook echt heel erg veel over nagedacht. Sowieso, met mijn lief die pas na een jaar of 6 ook mee wilde gaan in mijn wens, had ik wel even de tijd om goed na te denken ;) Toen ik laatst echt zwanger was, toen voelde ik mij zo ontzettend sterk dat dat wel echt de bevestiging was van het is goed. Ik was echt emotioneel heel krachtig en sterk en stabiel, het voelde alsof het echt werkelijk zo hoort en dat ook ik het kan en mag. Hopelijk voel jij hetzelfde als je straks zwanger bent.

Sinds gisteren ben ik begonnen met de ovutesten, op dag 7. Ik heb een heleboel testen in huis, dus ik dacht beter te vroeg dan te laat :) Die van gisteren was (uiteraard) negatief, vanmiddag nummer 2. Ik verwacht dat ik over een dag of 10 mijn ovulatie ga hebben trouwens, dus we zullen zien!
(Ik heb trouwens nu die sensitive testen, al besteld voordat jullie hier vertelden over dat die soms niet makkelijk zijn in welke nu de echte positieve is omdat de strepen op een gegeven moment allemaal fel worden, maar ik heb nog 3 gewone die ik tzt als back-up kan gebruiken mocht het bij mij ook niet duidelijk zijn!)
pi_112610417
Regelmaat zou fijn zijn.
Eentje overgeslagen kan, maar denk het niet.
Cyclussen hiervoor waren 34 dagen, 33 dagen, 41, 35, 76, 60, 54, 47, 40, 29, 26 en 32 dagen...
Verder terug heb ik niet opgeschreven.

Toen ik vanochtend net op de fiets stapte werd ik gebeld door de fertiliteitskliniek. Ze wilden de geboortedatum van mn man weten, en of we op hetzelfde adres woonden...
Dus binnenkort een brief in de bus.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:13:48 #166
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112612700
Arghhh blond momentje hier!

We vonden het leuk om ons vast wat te verdiepen in Portugese namen, dus ik dacht kan wel wat uitprinten en op de website van de burgelijke stand kon je een document inzien met alle namen die zijn toegestaan dus ik klik op printen en vervolgens even wat anders doen. Half uur later kom ik terug is dat ding nog steeds aan het printen en pas bij de r :')
pi_112613505
Woops! Nou ja, wel veel keus dus ;) :D

Kekaa: Hmm dat is best onregelmatig ja, heb je zelf het idee dat je een eisprong hebt? Of iets met ovulatietesten bijvoorbeeld al eens gedaan, of temperaturen? Ook spannend dus dat jullie binnenkort een brief krijgen.
pi_112614294
Temperaturen nog nooit gedaan. Lijkt me ook erg veel gedoe, en niet handig met onregelmatig ongesteld zijn?

Ovulatietesten is misschien handiger. En daar heb ik hier ook nog 7 van liggen. Dus deze periode maar eens bijhouden denk ik.

Geen idee of ik een eisprong heb. Heb niet het idee dat ik dat voel. Soms voel ik wel iets, maar dan leg ik die link niet meteen met een eisprong.
pi_112617208
Ola! Ben weer in het land :)

Er is nog niks te bekennen, ik heb nog niet getest en ga dat tot volgende week vrijdag ook niet doen.

Kans is gewoon heel groot dat mijn cyclus ontregeld is door de jetlag.

Hopen dat ik er voor de rest geen last van ga hebben :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112624274
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Ben weer in het land :)

Er is nog niks te bekennen, ik heb nog niet getest en ga dat tot volgende week vrijdag ook niet doen.

Kans is gewoon heel groot dat mijn cyclus ontregeld is door de jetlag.

Hopen dat ik er voor de rest geen last van ga hebben :P
Ik hoop dat je snel haske misselijk wordt :P Geen bloed geeft moed! :)

Kekaa, fijn dat je ongesteld bent!
pi_112631974
Aurum :W nog een week geduld dus.

Winka :* ik vind het eigenlijk wel goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Hoeveel mensen zetten niet een paar kinderen op de wereld en gaan dan pas nadenken? Maar ik snap dat t voor jou niet zo positief lijkt, die gedachtes. Spannend dat je er nu echt voor gaat!

Kekaa, jee!

Sparkling alweer??? Pff het lijkt bijna alsof ze het expres doen :+ Maar serieus, vervelend voor jou.

Logician :') Een heel namenboek, handig toch?

Bijna weer een week voorbij :) Volgende week weet ik het
pi_112638142
Kekaa: Temperatuur meten kan juist ook veel inzicht geven als je een onregelmatige cyclus hebt, je kunt bijvoorbeeld zien of je een eisprong hebt en ook hoelang de fases van je cyclus duren. Maar het is wel even een routine die je je moet aanwennen inderdaad. Ovulatietesten zijn ook een goede manier om te kijken of en wanneer je een eisprong hebt. Ben benieuwd of het je gaat helpen!

_aurum_ welkom terug op Nederlandse bodem! Hopen dat het iets heel anders is dat je cyclus in de war brengt ;)

Fieder: Oh, steeds spannender! Voel je al iets? Ik ben zo benieuwd!!
pi_112649922
Even mn gehypochonder, als herkenning voor volgende ronde: (incl intieme details :@ )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fieder op 10-06-2012 10:19:30 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:23:53 #174
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112650347
Fieder ik hoop het zo voor je! :*

Aurum hoe gaat het? :) Al nieuwe ontwikkelingen?

Ik heb de enorme stapel in een mooie multomap gedaan dan kunnen we af en
toe er in kijken, mijn favo blijft tot nu toe
toch wel Joã O+ (shjooah)
pi_112652676
Mooie naam Logician! Wel lastig met uitspreken lijkt me, maar daar wennen mensen dan wel weer aan. Hebben je andere kinderen ook portugese namen?
Ben je zelf half portugees oid?

Ik blijf mn 'hypochonderlijstje' tussendoor steeds aanpassen, heb ik t straks mooi bij elkaar. Thuis op een briefje durf ik niet goed, aangezien mn briefjes altijd op ongepaste momenten tevoorschijn komen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')