Logician: Het kan ook na hormonaal werkende anticonceptie, dat je eerste cyclus(sen) wat onregelmatiger nog is (zijn). Dat je lichaam echt weer nog moet reguleren. Ik zou zeggen: Vooral doorklussen in de tussentijd, want wie weet is je eisprong nog niet eens geweest! Hopelijk komt je cyclus snel netjes opgang Of heb je stiekem toch een tweede streepje op je test

.Sparkling.

Jij mag je hopelijk zo snel mogelijk ook aansluiten in het rijtje!
Keeka: Eindelijk ongesteld! Kan soms echt een grote opluchting zijn! 65 is niet heel kort, lijkt erop alsof je een maandje hebt overgeslagen. Hopelijk komt er vanaf nu wat meer regelmaat in, of eigenlijk gewoon twee streepjes natuurlijk!
Winka: Jouw post raakte me best wel, ik las hem gisteren maar ik had er nog niet echt op kunnen antwoorden. Ik herken je gevoelens best wel, ik heb een zeer lange tijd heel erg niet lekker in mijn vel gezeten en toen ook altijd gedacht dat ik nooit een mensje op deze wereld zou willen zetten. Toen op een bepaald moment opeens die wens toch kwam en groeide en steeds groter werd, heb ik er ook echt heel erg veel over nagedacht. Sowieso, met mijn lief die pas na een jaar of 6 ook mee wilde gaan in mijn wens, had ik wel even de tijd om goed na te denken

Toen ik laatst echt zwanger was, toen voelde ik mij zo ontzettend sterk dat dat wel echt de bevestiging was van het is goed. Ik was echt emotioneel heel krachtig en sterk en stabiel, het voelde alsof het echt werkelijk zo hoort en dat ook ik het kan en mag. Hopelijk voel jij hetzelfde als je straks zwanger bent.
Sinds gisteren ben ik begonnen met de ovutesten, op dag 7. Ik heb een heleboel testen in huis, dus ik dacht beter te vroeg dan te laat

Die van gisteren was (uiteraard) negatief, vanmiddag nummer 2. Ik verwacht dat ik over een dag of 10 mijn ovulatie ga hebben trouwens, dus we zullen zien!
(Ik heb trouwens nu die sensitive testen, al besteld voordat jullie hier vertelden over dat die soms niet makkelijk zijn in welke nu de echte positieve is omdat de strepen op een gegeven moment allemaal fel worden, maar ik heb nog 3 gewone die ik tzt als back-up kan gebruiken mocht het bij mij ook niet duidelijk zijn!)