abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112496319
Omg, het wordt steeds spannender, bijna een soap zo! Ik hou het gewoon niet meer, blijf hier zowat elke 5 minuten kijken of er al getest is :') *)

Julia86: Dag 10 is volgens mij een prima dag om te beginnen met de ovutesten, wil je ze serieus doen? Dus elke dag enzo? Ik ga het deze cyclus ook doen. Ben benieuwd of ik er wijs uit word.
pi_112498416
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:45 schreef Julia86 het volgende:
@Logician: Ik vind je toch wel heeeel erg zwanger klinken hoor, ik vind het echt knap dat je het testen zo lang kan uitstellen. Ik had ondertussen al 5 testen gedaan haha.
@Lijnloos: Ik lees al een tijdje mee en volgens mij ben je ook al een tijdje bezig of niet? Ik hoop dat je nod deze keer succesvol is en het een heeele lange nod wordt:)

Ik heb vanmiddag een ovulatietest gedaan, maar ik vond het maar wazig. Ik kon beide streepjes eigenlijk niet zo goed zien. Volgens mij zit ik op dag 10 van mijn cyclus, maar ik had vandaag wel wat meer (doorzichtige) afscheiding dan normaal. Lekkere binnenkomer he;-)
Nougoed, we zullen straks wel zien haha.
Welke ovulatietesten gebruik je? Het controlestreepje zou eigenlijk sowieso wel eraf moeten knallen. Dag 10 is wel een goede dag om te beginnen :)

Aurum hoe is het bij jou? Morgen ook je NOD toch..
  woensdag 6 juni 2012 @ 07:16:52 #103
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112508045
Nog geen ongesteldheid in zicht, maar
ook nog geen extra streepje.

We gaan nu gewoon afwachten vriendlief wil elke dag nu een testje doen tot evt. ongesteldheid. :D
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 07:37:55 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112508185
-O- damn hopelijk komt het alsnog snel
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_112508256
-O- He balen Logician! Hopelijk snel duidelijkheid!
pi_112508349
-O- Balen zeg...
Wel lief dat je lief er zo mee bezig is ook O+
pi_112508542
Logician wat balen dat alle positieve tekenen zich nog niet laten zien in een tweede streepje.

Aurum ben erg benieuwd hoe het met jou nod is.

Welkom vulpenballetje, hopelijk kan je snel door naar Z&G en daar wel 9 mnd blijven.

Welkom julia, hoop voor je dat je zwanger gaat trouwen.

Verder las ik dat er nog meerdere meiden zijn die een lange cyclus hebben, sterkte ermee en hopelijk snel een eind aan de lange cyclus of dat de cyclus 9 mnd uitblijft.

Het is hier wel erg druk geworden de laatste tijd. Wel gezellig, maar hoogtijd dat er een heleboel streepjes komen. Wie begint?
pi_112509094
Balen Logician! :(
E.
pi_112509448
Mijn menstruatie is zo'n beetje weg! Hij was heftig maar net zo lang als normaal, dat valt mee.
Nu weer wachten op een nieuwe eisprong, hopen dat het dit keer korter is dan 9 weken!
E.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:33:20 #110
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112509522
Misschien te vroeg getest, Logician.

Welkom Julia! Jij gaat dus voor hetzelfde als ik, leuk! Heel veel succes :)
pi_112509578
Wat jammer dat er nog geen tweede streepje zichtbaar was Logician :*
Je kunt volgens mij om de dag a twee dagen de zwangerschapstest herhalen, dan zijn de hcg hormonen elke keer verdubbeld.

.Sparkling. Wat fijn om te horen dat het voorbij is! Ik vind het ook spannend dat we nu best gelijk opgaan. Hopelijk is deze cyclus voor ons allebei weer normaal!
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:51:17 #112
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112518641
Fijn Spark! :)

Hier net terug uit Deventer, toch wel lekker dat ik verder geen tijd had om te balen :) Ben best positief eigenlijk, we zullen zien en hopelijk binnen 6mnd dat het raak zal zijn :)
pi_112522127
Nou Logician dat had ik niet verwacht! Het klonk echt veelbelovend. Nog eventjes wachten maar dan... En anders gewoon vol goede moed de volgende ronde in!!

Julia je moet op je ovulatietest net als op een zwangerschapstest minstens 1 duidelijke streep zien. Misschien was je stripje niet goed? Succes met testen iig! Ik heb er deze maand veel aan gehad. Qua klusplanning, qua resultaat weet ik over 2 weken pas :P

Bellelena spannend he! :D Ik heb dat ook, steeds even kijken of er al nieuws is.

Jee Sparking fijn dat t achter de rug is! Deze ronde ovutesten?
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:30:33 #114
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112523098
Misschien toch een griepje onder de leden wbt de misselijkheid en mijn huilbui gister, pijnlijke tepels kan door het ontringen komen werd mij verteld en de menstruatie krampen waar ik last van had zijn ineens weg vandaag terwijl ik ze juist nu zou moeten hebben :')
pi_112526133
Logician, misschien omdat je nu weet dat het (nu in ieder geval) nog niet raak is, die krampen ook weg gaan, dat het onbewust kwam doordat je er zoveel mee bezig was?

Ik heb een paar jaar geleden heel erg buikpijn gehad, rond mijn baarmoeder en eierstokken, echt zoveel pijn dat ik niet kon lopen soms. Na maanden zo doorlopen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het er goed uit zag en daar is niets uitgekomen. En ineens was de pijn weg! Zo raar.. Sinds die tijd ben ik er ook van overtuigd dat je klachten kan hebben doordat je ergens heel veel mee bezig bent.. En dat heb ik nu ook weer rond de NOD. Dan voel ik dus van alles waarvoor ik duidelijk zwanger zou moeten zijn en dan word ik ongesteld. Niet leuk!
Of misschien ben je toch zwanger en test je gewoon te vroeg, wie weet! :*

Fieder, ik had iedere keer mijn eisprong te pakken door een testje. Ik heb dan zoveel afscheiding dat ik eventjes een test doe en jawel, positief! Ik heb zulke lange cyclussen dat ik het zo zonde vind van de testen, iedere keer negatief testen :{
E.
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:45:57 #116
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112526597
Geen idee, had er al geen last meer van voor ik teste vanmorgen :@ Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je hiervan somatische klachten kan ontwikkelen.

Normaal heb ik als ik ongesteld moet worden juist heel erg buikpijn en migraine (1e dag er voor en 1e dag van ongesteldheid) en nu ook helemaal nergens last van. Ik ben gewoon raar denk ik :+

note: We hebben vanmorgen ook voorbeeld casussen behandeld ik had eigenlijk mezelf als voorbeeld moeten geven :D :+
pi_112528566
Hè wat jammer Logician! :* Afwachten dus maar weer..

Sparkling fijn! Op naar een snelle eisprong :)

Hier status quo. Niet echt ongesteld maar wel bloedverlies. Ik beschouw het maar gewoon als een nieuwe cyclus denk ik. Hopelijk dat dit nu niet weer 7 weken aanhoudt :') Al was het toen wel bruinverlies en nu echt bloed.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:34:53 #118
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112528724
7wk.. :X
pi_112528825
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:34 schreef Logician78 het volgende:
7wk.. :X
Ja ik heb welgeteld 1 weekje mogen genieten van bruin-/bloedverlies vrij zijn :+
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:58:09 #120
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112529547
Jemig -O-
pi_112530842
Sparkling hoop op n mooi ei voor je, hopelijk over n weekje of 2!

Pff Lot ik hoop dat t n gewone ongesteldheid wordt.
pi_112530932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef Fieder het volgende:
Sparkling hoop op n mooi ei voor je, hopelijk over n weekje of 2!

Pff Lot ik hoop dat t n gewone ongesteldheid wordt.
Thnx :* Hoe voel jij je?
pi_112531274
Goed :) Vooral heel opgelucht dat ik nu gewoon door kan. Ook heel bang, maar dat verdring ik heeeeel hard. :P
Ik merk verder nog niks maar het is nog vroeg. 31 mei positieve ovutest dus zit op max 6 dpo... (dagen na ovulatie).

Zal jullie zeker op de hoogte houden van mn gehypochonder. :@ :')
pi_112534186
Bij mij is er geen vuiltje aan de lucht, geen symptomen niks.

Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt :+

weet niet hoeveel invloed dat heeft?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112534351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mij is er geen vuiltje aan de lucht, geen symptomen niks.

Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt :+

weet niet hoeveel invloed dat heeft?
Maar ook geen ongesteldheid dus..? :o Ben je van plan om een test te gaan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')