SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef Fieder het volgende:
Wanneer is je vent thuis dan Logician?Het klinkt echt heeeeeeeeul verdacht....
BellelenaYou go girl!
Ik ga vanmiddag even lekker winkelen, dan is er vast zo weer een dag om
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:00 schreef L0t.. het volgende:
Logician, levendige dromen kunnen ook een teken van zwangerschap zijn hè![]()
Fiederwachten is vreselijk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromen![]()
Ik ga in de duimstand voor een NODquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Lijnloos het volgende:
eind deze week... maar ik ga uit van een WOD... ondanks de zere tetten en kramperige onderbuik ook pukkels in de making...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef mefke79 het volgende:
jah duh, ik had ook pukkels toen ik zwanger was. Ik vind eigenlijk Lijnloos dat jij gewoon aan de beurt bent, dusseh...kom maar op met dat streepje!
(en ik gun het de rest ook hoor)
In die 1,5 uur moet je toch wel even een testje kunnen doen he!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijn
Vulpenballetje, fijn dat jullie er weer voor durven gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hup lijnloos, streepjes piesen jij!!
Hoi dames, ik kom me hier ook een beetje melden.
Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend!
Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hup lijnloos, streepjes piesen jij!!
Hoi dames, ik kom me hier ook een beetje melden.
Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend!
Dankje lijnloos.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen.
Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Vulpenballetje het volgende:
[..]
Dankje lijnloos.![]()
Ik had graag in het z&g topic willen blijven, maar goed, we blijven niet treuren en gaan met goede moed verder en hopelijk snel terug naar dat topic. We zullen zien.
Ik ook zo graag, maar dat gaat ons vast lukken, dat moet! Zie t wel gebeuren hoor, weer rond dezelfde periode uitgerekend zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!
PJ, wat balen zeg, zo niks kun je ook helemaal niks mee. Snap goed dat je liever de boel laat doorlichten ipv nog langer te moetne afwachten. Ik wil graag weer samen met jou in Z&G hoor!
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef L0t.. het volgende:
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..
Ja ik hou gewoon stug vol met testen en tempenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:25 schreef bellelena het volgende:
Logician: Morgenochtend dus! Ohhh ik ben zoooo benieuwd!!
l0t: Nog niet echt veel duidelijkheid dus. Ik hoop echt dat het snel voorbij is! Ben je ondertussen nog verder aan het gaan met temperaturen en ovu testen?
Ik spiekte net in het grote buikentopic... ik wil ook zo graag zo'n mooie buik
Ga eens gauw testen jij, volgens mij ben je hartstikke zwangerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:54 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb net mijn favoriete snelle hap aan de wc gedoneerdEn vervolgens kotsmisselijk van de geur, denk dat ik serieus ziek ben want dit is te heftig lijkt me voor zwangerchapsverschijnselen. Ik ben ook mentaal echt niet goed te pas enorm huilerig en lusteloos voel me super depri en en dan ik moet zo nog werken en mensen positieve coaching geven
pffff ... ben er echt even helemaal klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |