abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112453411
Wel een goed teken dat je in ieder geval een keer een eisprong had! En dat je toch wel ook al enigszins met regelmaat ook een menstruatie hebt gehad. Er gebeurd in ieder geval van alles in je lichaam.

Marjolijntje: Dat was vast een grote verrassing! Alsnog gefeliciteerd en geniet er maar lekker van O+
  maandag 4 juni 2012 @ 23:23:13 #52
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112455570
Fieder ik heb die teunisbloemolie geslikt om mijn cyclus in het begin te reguleren. Werkte voor mij goed, al slikte ik ze altijd na een maaltijd. Werd er anders heel misselijk van.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:15:31 #53
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112464037
Ik heb echt de meest bizarre droom gehad :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:|
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112464674
Haha Logician wat een vreselijke droom!
Ga je morgenochtend nog een test doen?

Aurum hoe is het met jou? Al nieuws?

De tijd gaat echt te traag -O- Nog 11 dagen wachten
Kan me niet herinneren vanaf wanneer ik vorige keer voelde dat het raak was. Volgens mij 1 dag voor mn nod zere borsten. En één week van tevoren vage vlaagjes misselijkheid. Moest ook heel vaak plassen maar dat was volgens mij ook pas één dag voor NOD. Te vroeg nu dus nog...
Pff maar niet teveel aan denken.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:59:22 #55
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112465057
Ja ik ga morgen denk ik wel testen of overmorgen.. Durf niet zo goed, geen idee waarom want ik keek er eerst echt naar uit omdat het mij zo leuk spannend leek :?

Vervelend he Fieder? Vooral als je het zo graag wil.

Werd vanmorgen weer wakker met het gevoel nu 100% zeker te zijn dat ik echt ongesteld was, en weer niets! Heb dat nu 4 a 5 dagen en het is best vervelend. Ik ga zo eens op internet zoeken of dit evt. ook van ontringen kan komen.

Vanmorgen lekker aan het kokhalzen geweest, toen ik de woonkamer in kwam dacht ik serieus dat ik stront rook (heb de hele kamer afgezocht :') ) maar het was de koffie die ik rook, en nu ben ik misselijk maar voor hetzelfde geld ben ik gewoon wat ziekjes -O-

Bleh.. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Logician78 op 05-06-2012 10:38:31 ]
pi_112465108
Ah Logician, wat een droom _O-
Maar uhm, doe jij nog es testen aub... ik zie er wel heel veel symptomen in hoor!!!
pi_112465119
Logician, dat is nog eens een droom ja. Gelukkig werd je weer wakker ;)
En al die symptomen :X .... Gewoon die test doen!

Fieder: Het wachten is wederom weer echt begonnen. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen zodat de tijd een beetje voorbij gaat :)

Hier is de menstruatie weer helemaal over, dus we gaan hier de fase in van zoveel mogelijk pret tussen de lakens! :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:06:03 #58
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112465197
Ik mag van mijn O+ niet testen zonder hem :D de vorige test mocht ik na 5min niet eens weggooien omdat wie weet lol.

Ik herken ook symptomen, ik had bij de vorige ook last van mijn tepels maar zoals al meerdere mensen tegen mij zeiden zou dat prima van ontringen kunnen komen dus durf ik er geen waarde aan te hechten..

Belle: Klusserdeklus! :s)
pi_112465949
Wanneer is je vent thuis dan Logician? O-) Het klinkt echt heeeeeeeeul verdacht....

Bellelena *) You go girl!

Ik ga vanmiddag even lekker winkelen, dan is er vast zo weer een dag om :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:40:03 #60
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112466192
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef Fieder het volgende:
Wanneer is je vent thuis dan Logician? O-) Het klinkt echt heeeeeeeeul verdacht....

Bellelena *) You go girl!

Ik ga vanmiddag even lekker winkelen, dan is er vast zo weer een dag om :)
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijn :')
pi_112466366
Ohhh ruim de tijd! :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:47:58 #62
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112466441
:D
pi_112466461
Ooh ik weet niet of ik mezelf wel zo goed in bedwang zou kunnen houden Logician :@
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112466931
Logician, levendige dromen kunnen ook een teken van zwangerschap zijn hè ;)

Fieder :* wachten is vreselijk
pi_112466983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:00 schreef L0t.. het volgende:
Logician, levendige dromen kunnen ook een teken van zwangerschap zijn hè ;)

Fieder :* wachten is vreselijk
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromen :@ O-)
pi_112467044
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromen :@ O-)
:D wanneer is je NOD? :P
pi_112467087
eind deze week... maar ik ga uit van een WOD... ondanks de zere tetten en kramperige onderbuik ook pukkels in de making...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:07:38 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_112467204
jah duh, ik had ook pukkels toen ik zwanger was. Ik vind eigenlijk Lijnloos dat jij gewoon aan de beurt bent, dusseh...kom maar op met dat streepje!
(en ik gun het de rest ook hoor)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112467209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Lijnloos het volgende:
eind deze week... maar ik ga uit van een WOD... ondanks de zere tetten en kramperige onderbuik ook pukkels in de making...
Ik ga in de duimstand voor een NOD ^O^
pi_112467264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef mefke79 het volgende:
jah duh, ik had ook pukkels toen ik zwanger was. Ik vind eigenlijk Lijnloos dat jij gewoon aan de beurt bent, dusseh...kom maar op met dat streepje!
(en ik gun het de rest ook hoor)
O+

Ach ja, pukkels zijn over het algemeen mijn beste graad-meter... hoewel, ik heb geen idee meer hoe dat bij Minke was. :')
pi_112467313
Jaa Lijnloos! Hier ook duimstand!
pi_112467407
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijn :')
In die 1,5 uur moet je toch wel even een testje kunnen doen he!
vragen mag!
pi_112467467
Hup lijnloos, streepjes piesen jij!!

Hoi dames, ik kom me hier ook een beetje melden.
Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend! :P
vragen mag!
pi_112467564
Lijnloos, ik vind ook dat jij nu eens bent! Hopelijk deze maand niet lijnloos meer, maar 2strepen
Ik gun het je zo ontzettend!

Leuk dat je mee komt kletsen Vulpenballetje! (al had je natuurlijk gewoon nog in een topicje verder gehoord :* )
Wie weet komt die menstruatie er idd wel helemaal niet en kun je meteen weer door naar de zwangeren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112467568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:

Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend! :P
Vulpenballetje, fijn dat jullie er weer voor durven gaan :* Op naar 2 streepjes!
pi_112467634
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:

Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen. :*
pi_112467681
Dankjulliewel dames!
En voor jullie hoop ik natuurlijk ook op snel eens 2 streepjes!

Poppejans hoe is het nu met jou? Intussen al een menstruatie gehad?

Ik heb wel hier meegelezen met enige regelmaat, maar ik weet niet van iedereen hoe het er voor staat of hoe lang men al bezig is en zulks, dus sorry als ik niet op iedereen reageer. :{
vragen mag!
pi_112467778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:18 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Fijn je hier te zien, niet om de reden, maar omdat ik zo hoop snel te kunnen jompelen voor 1 van je 2 doelstellingen. :*
Dankje lijnloos. :*
Ik had graag in het z&g topic willen blijven, maar goed, we blijven niet treuren en gaan met goede moed verder en hopelijk snel terug naar dat topic. We zullen zien.
vragen mag!
pi_112467915
Nope, geen druppel.Verlies wel slijm,dat is het eerste ''dingetje'' in 7 maanden dus misschien dat er toch 1 en ander bezig is in mn lichaam?
Ik test nog steeds 2wekelijks om een evt zwangerschap niet te missen.
Mocht ik eind deze maand nog geen menstruatie hebben gehad/neg test wil ik naar de arts om weer een doorverwijzing te krijgen naar gyn,laten ze me maar weer eens helemaal checken hoor, er moet toch iets zijn wat niet goed functioneert
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112468124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Dankje lijnloos. :*
Ik had graag in het z&g topic willen blijven, maar goed, we blijven niet treuren en gaan met goede moed verder en hopelijk snel terug naar dat topic. We zullen zien.
Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!

PJ, wat balen zeg, zo niks kun je ook helemaal niks mee. Snap goed dat je liever de boel laat doorlichten ipv nog langer te moetne afwachten. Ik wil graag weer samen met jou in Z&G hoor!
pi_112468149
Poe lastig. Het lijkt er inderdaad op dat je lichaam wel iets doet dan nu met dat slijmverlies, maar het zou fijn zijn als je een duidelijk beeld had van je cyclus enzo. Hopelijk test je eind van de maand positief en is de verwijzing naar de gyn niet nodig! :* (en anders is het idd fijn als je weer even wordt gecheckt, dan weet je wel hoe en wat)
vragen mag!
pi_112468235
Hoi dames,
Ik kom me hier ook melden:) Ik heb al een dochter en heb ook wel eens eerder meegeschreven in het zwanger en later in het babytopic als Noa24. Ik ben ondertussen 26 en heb even een andere naam aangemaakt. We gaan er sinds gisteren voor en ik vind het erg moeilijk om mijn mond te houden tegen de mensen om ons heen!
We trouwen eind volgende maand en het lijkt me toch wel zo bijzonder om dan zwanger te zijn, dus ik heb de neiging om ovulatietesten te halen straks haha.
Onze eerste dochter kwam onverwacht, dus ik heb ergens het gevoel dat het wel eens heel snel kan gaan. Al probeer ik het niet te hebben want dat zorgt waarschijnlijk alleen maar voor teleurstellingen.
Nou een heel verhaal, hallo dus :)
pi_112468239
Welkom Vulpenballetje! Maar wat jammer dat het ook bij jou mis is gegaan... Hopelijk weer snel twee mooie strepen voor jou :*

Lijnloos, de wachtdagen zijn ook weer aangebroken zie ik. Ik ga stiekem ook meehopen op een Nod voor je hoor!

Jemig Poppejans, nog steeds niets... Ik hoop heel hard dat het niet nodig is om naar de arts te gaan en dat je eind van de maand gewoon opeens twee mooie strepen hebt!

L0t: Hoe is het inmiddels bij jou?
pi_112468270
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Vind het zo top hoe jij erin staat! Maar goed, ik vind je ook top!

PJ, wat balen zeg, zo niks kun je ook helemaal niks mee. Snap goed dat je liever de boel laat doorlichten ipv nog langer te moetne afwachten. Ik wil graag weer samen met jou in Z&G hoor!
Ik ook zo graag, maar dat gaat ons vast lukken, dat moet! Zie t wel gebeuren hoor, weer rond dezelfde periode uitgerekend zijn!
Ik hou alleen te erg vast aan het idee dat er steeds meer leeftijd komt te zitten tussen een tweede en Wolf, t slaat nergens op :@
Verder sta ik er nog wel aardig positief in geloof ik :D :P

Welkom Julia!
pi_112468309
Welkom Julia86! Een bruidsbabietje zou heel bijzonder zijn O+
pi_112468582
Poppejans wat balen, ik zou ook zeker een doorverwijzing vragen. Wellicht is het iets dat heel simpel op te lossen is. Ik zou zelf wel een beetje verdrietig worden van tweewekelijks testen denk ik als je dan steeds een negatief resultaat krijgt ;( Hopelijk betekent het slijm dat er idd iets gebeurt!

Julia welkom! Leuk dat jullie gaan trouwen! Een buikbruidskindje is wel heel leuk! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:
L0t: Hoe is het inmiddels bij jou?
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..
pi_112468617
Julia, welkom!

PJ, dat van die leeftijd zie ik eigenlijk juist als voordeel. Elke maand wordt Minke zelfstandiger en hoewel ik vorige zwangerschap nog tot op het laatst heel actief was en eigenlijk geen problemen had (ok, hoge bloeddruk, maar daar had ik geen last van) is het natuurlijk maar de vraag of het dit keer weer zo vlekkeloos zou gaan. Wat ik wel op die manier heb is dat het niet straks raak is en de baby er net zou zijn als Minke naar de basisschool gaat. Dan zijn dat 2 behoorlijke veranderingen in korte tijd, dat lijkt me niet heel gunstig. Dat ze misschien het gevoel krijgt dat zij naar school gestuurd wordt omdat de baby dan thuis mag zijn bij mama en papa... maar goed, eerst maar eens raak schieten ;)
pi_112469547
Logician, testen hoor! Jeetje, ik heb respect voor je geduld!

Welkom Julia86!

Vulpenballetje, hopelijk krijg je snel een menstruatie of een nieuw tweede streepje! :*

Lijnloos, bijna een NOD. Spannend!

Poppejans, het zit zo ook niet mee. Verstandig om een verwijzing te vragen en ik hoop dat het iets is dat simpel op te lossen is!
E.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:22:41 #89
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112470150
Welkom Vulpenballetje, Julia86 en Poppejans en heel veel succes!

Lijnloos ik duim met je mee!!!!

-
Ik heb eens gezocht en het is wel verwarrend, volgens nuvaring zelf zou je na 2dgn al weer nuvaring vrij moeten zijn en zou je cylcus direct weer op gang moeten komen. En als ik op fora's zoek hoor ik allemaal vage klachten die idd op die van mij lijken. :') M.a.w. nog niet veel wijzer geworden.

We gaan als het goed is morgenochtend testen (wordt wel heeeel vroeg want ik moet vroeg in Deventer zijn ivm opleiding) :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:24:50 #90
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112470211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef L0t.. het volgende:
Nog steeds hetzelfde. Bloedverlies, maar ook weer niet zoveel om nou echt van een menstruatie te spreken en heb knallende koppijn en buikpijn..
:{ Bah zeg.. sterkte :*
pi_112485374
Logician: Morgenochtend dus! Ohhh ik ben zoooo benieuwd!!

l0t: Nog niet echt veel duidelijkheid dus. Ik hoop echt dat het snel voorbij is! Ben je ondertussen nog verder aan het gaan met temperaturen en ovu testen?

Ik spiekte net in het grote buikentopic... ik wil ook zo graag zo'n mooie buik O+
pi_112485504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:25 schreef bellelena het volgende:
Logician: Morgenochtend dus! Ohhh ik ben zoooo benieuwd!!

l0t: Nog niet echt veel duidelijkheid dus. Ik hoop echt dat het snel voorbij is! Ben je ondertussen nog verder aan het gaan met temperaturen en ovu testen?

Ik spiekte net in het grote buikentopic... ik wil ook zo graag zo'n mooie buik O+
Ja ik hou gewoon stug vol met testen en tempen :+ Zou het dom vinden van mezelf als ik nu toch ineens iets zou missen ofzo.

Jaaa het buikentopic is ook mijn favoriete topic, zo mooi zo'n zwangere buik O+ Hopelijk ligt het voor ons ook in niet al te lange tijd in het verschiet O+
pi_112485733
Je hebt groot gelijk, er is immers nog niet echt een eisprong tevoorschijn gekomen de laatste tijd, dus alle kansen dat ie juist nog zal komen. En dan hopelijk gewoon snel!

En die buiken zijn allemaal zo prachtig O+ Ik zou wel eens een photoshoot willen doen van zo'n zwangere buik O+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:54:30 #94
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112486604
Ik heb net mijn favoriete snelle hap aan de wc gedoneerd :{ En vervolgens kotsmisselijk van de geur, denk dat ik serieus ziek ben want dit is te heftig lijkt me voor zwangerchapsverschijnselen. Ik ben ook mentaal echt niet goed te pas enorm huilerig en lusteloos voel me super depri en en dan ik moet zo nog werken en mensen positieve coaching geven :') pffff ... ben er echt even helemaal klaar mee ;(
pi_112486987
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:54 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb net mijn favoriete snelle hap aan de wc gedoneerd :{ En vervolgens kotsmisselijk van de geur, denk dat ik serieus ziek ben want dit is te heftig lijkt me voor zwangerchapsverschijnselen. Ik ben ook mentaal echt niet goed te pas enorm huilerig en lusteloos voel me super depri en en dan ik moet zo nog werken en mensen positieve coaching geven :') pffff ... ben er echt even helemaal klaar mee ;(
Ga eens gauw testen jij, volgens mij ben je hartstikke zwanger :P
pi_112488673
Pff Logician morgenochtend testen he!! Dit kun je ons niet aan doen, die spanning :+

Poppejans ik hoop dat het idd een begin is! En anders idd maar eens verder onderzoeken.

Julia :W Leuk, trouwen en nog een babietje O+ Hoop dat t voorspoedig mag gaan.

Lot -O- wat een ellende meid
pi_112490701
Logican dat jij nog niet getest hebt :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:35:00 #98
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112491780
Welkom aan de (oude) nieuwen :D En succes.
Wat zijn er trouwens veel die nog op een menstruatie zitten te wachten zeg -O-

Logician: als je het mij vraagt druipt het zwanger zijn er van af. Hopelijk morgen twee streepjes!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_112492227
Ben ook heel benieuwd naar de uitslag van Logician!

Zelf zit ik ook te wachten op mijn menstruatie... dag 63 nu sinds het begin van de laatste...
pi_112492303
@Logician: Ik vind je toch wel heeeel erg zwanger klinken hoor, ik vind het echt knap dat je het testen zo lang kan uitstellen. Ik had ondertussen al 5 testen gedaan haha.
@Lijnloos: Ik lees al een tijdje mee en volgens mij ben je ook al een tijdje bezig of niet? Ik hoop dat je nod deze keer succesvol is en het een heeele lange nod wordt:)

Ik heb vanmiddag een ovulatietest gedaan, maar ik vond het maar wazig. Ik kon beide streepjes eigenlijk niet zo goed zien. Volgens mij zit ik op dag 10 van mijn cyclus, maar ik had vandaag wel wat meer (doorzichtige) afscheiding dan normaal. Lekkere binnenkomer he;-)
Nougoed, we zullen straks wel zien haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')