SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef Fieder het volgende:
Wanneer is je vent thuis dan Logician?Het klinkt echt heeeeeeeeul verdacht....
BellelenaYou go girl!
Ik ga vanmiddag even lekker winkelen, dan is er vast zo weer een dag om
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:00 schreef L0t.. het volgende:
Logician, levendige dromen kunnen ook een teken van zwangerschap zijn hè![]()
Fiederwachten is vreselijk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd vooral pikante dromen![]()
Ik ga in de duimstand voor een NODquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Lijnloos het volgende:
eind deze week... maar ik ga uit van een WOD... ondanks de zere tetten en kramperige onderbuik ook pukkels in de making...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef mefke79 het volgende:
jah duh, ik had ook pukkels toen ik zwanger was. Ik vind eigenlijk Lijnloos dat jij gewoon aan de beurt bent, dusseh...kom maar op met dat streepje!
(en ik gun het de rest ook hoor)
In die 1,5 uur moet je toch wel even een testje kunnen doen he!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hij is om 18:30 thuis en ik moet om 20:00 alweer bij een gezin zijn
Vulpenballetje, fijn dat jullie er weer voor durven gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hup lijnloos, streepjes piesen jij!!
Hoi dames, ik kom me hier ook een beetje melden.
Ik weet nog niet waar ik op wacht, 2 streepjes of m'n eerste menstruatie na de mk, dus we houden het nog even spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |