Hopen dat het niet doorzet en iets heel anders isquote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:
Vervelend Sparkling!![]()
Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen.
Was jij nou degene met te laag progesteron?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:
Vervelend Sparkling!![]()
Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen.
Als je Er nou bij vertelt welke...quote:Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt
[ Bericht 10% gewijzigd door Logician78 op 03-06-2012 20:49:39 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Nee dat is aurum. Zou er bij mezelf ook niet van staan te kijken hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was jij nou degene met te laag progesteron?
Hopelijk brengt het snel een oplossing!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:00 schreef Kekaa het volgende:
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
Dat idd,quote:Op maandag 4 juni 2012 09:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hopelijk brengt het snel een oplossing!En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet..
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Logician78 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? ivm zwakke magen en details even spoilerKlinkt als een stolsel van wat ouder bloed. Je zit in je eerste cyclus na de nuvaring, toch? Dan zou ik me er nog geen zorgen om maken en even afwachten hoe je cyclus er hierna uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt
crap in = crap out
Nou kan nog niet zeggen dat het helemaal is doorgezet maar had net wel weer bloedverlies en heb buikpijn dus denk dat het wel gaat doorzetten. Zo schiet het natuurlijk totaal niet op.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef bellelena het volgende:
L0t: Jemig, dat zou wel heel snel zijn als je nu alweer ongesteld wordt. Is het doorgezet of was het maar een klein beetje helder rood?
Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef bellelena het volgende:
L0t: Hmm, dat maakt het dan wel extra rottig zeg...![]()
OMG! Dat mag niet hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Logician78 het volgende:
Lot. dat zou idd fijn zijn, hopelijk komt dat gauw!!!
Jep leeg... heb net nieuwe gehaald. Maar ga nu echt tot na mijn nod wachten heb ik besloten, kijken of ik dat volhoud
In dat geval kun je toch prima ff wat opvangen, als je er toch bent?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef Logician78 het volgende:
lolIk durf niet meer... Ik blijf ook maar naar de wc lopen hier omdat ik telkens het gevoel heb dat ik ongesteld ben
Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pilquote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijn. Het zal nog wel ontpillen zijn denk ik. Ik zal gewoon geduldig moeten zijn (moeilijk
)..
Logician bleef je test nou helemaal leeg of kreeg je wel het controlestreepje?
Thnx!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:01 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pilDan kan het inderdaad nog heel goed van het ontpillen komen. Ik heb zelfs gehoord dat je lichaam er wel 1 jaar over kan doen om weer echt een mooie cyclus te hebben na het stoppen met de pil. En dat een eerste menstruatie soms wel 6 maanden kan uitblijven. Daar gaan we natuurlijk niet vanuit dat dat bij jou ook zo is. Heb je vroeger voordat je met de pil begon wel een goede cyclus gehad? En van dat ongeduldig snap ik helemaal, dan hebben jullie eindelijk besloten om er 'echt' voor te gaan, mag je nog eens een paar maanden gaan zitten wachten op je eisprong.... Ik ga duimen hoor, dat je eisprong er gewoon heel snel een keer gaat komen! Het wordt tijd!
Haha nou wie weetquote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Lot, negatieve ovutesten zeggen ook niet alles. In de ronde dat ik serieus met ovu testen aan de gang ging, nooit een echt positieve test gehad, maar wel zwanger. Er is nog hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |