abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112369128
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
4 juli frummeltje86 (12-2010)
6 juni aurum (08-2011)
6 juni Logician (05-2012)
16 juni Fieder (01-2012)

Users:
Aemelia (01-2012)
Ashina
Aurum (08-2011)
Bellelena (03-2012)
Chanty (09-2011)
Designed
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa
Ladyblack (08-2010)
Lijnloos
Lindala (10-2011)
Logician (05-2012)
L0t.. (02-2012)
Marijevdh
Poppejans
Sethiwe (08-2011)
Shandaly
.Sparkling. (09-2011)
Spewey
-TukTuk- (02-2012)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 04-06-2012 00:23:50 ]
pi_112369336
Logician hoe is het nu?

Sparkling en bellelena begrijp dat het voor jullie nu een heel dubbel gevoel is. Hopelijk is dit de laatste voor maanden :*

Bedankt voor de adviezen mbt tempen. Op de eerste dag starten gaat al niet lukken, zit van de week in de nachtdienst, dus dan schiet het ook niet op. Maar misschien daarna is starten zodat ik een beetje een globaal beeld krijg en kan ik gelijk zien of het iets is voor mij.

Zijn er verder nog wijzigingen nodig?
  zondag 3 juni 2012 @ 01:21:45 #3
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112369946
Goed denk ik wacht het af.. heb het gevoel ongesteld te zijn, licht roze afscheiding is weg had vanavond alleen soort wit doorzichtig slijm met bruinig rood prut maar dat is nu ook weg :') eet smakelijk! Maar mijn tepels doen enorm pijn van het ontringen (vooral bij kou, zelfs bij de koeling van de ah) :+ ik hoop wel dat dit gauw minder wordt..

Succes met het tempen volgende wk :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112374787
Logician, je maakt het spannend! Nog een paar dagen en dan weet je het! :*

Oh jongens, ik ben zo erg ongesteld! Zoveel bloed verloor ik bij de miskraam nog niet, behalve dan toen ik het vruchtje verloor. Het stroomt letterlijk mijn lichaam uit, ik heb het gehad!
E.
pi_112375615
.Sparkling. dat klinkt niet prettig! Heb je bij je miskraam ook veel bloed verloren? Ik hoop heel erg dat het rap wat minder zal worden. :*

Gisterennacht/ochtend heb ik ook voor mijn gevoel iets meer bloed dan normaal gehad, maar dat duurde maar kort gelukkig. Tot nu toe verloopt mijn menstruatie verder zoals normaal.

Sethiwe: Ik hoop zo mee dat het temperaturen iets voor je kan betekenen, als ik in de lijst zie dat je alweer een paar maanden bezig bent, dan wordt het gewoon ook echt tijd voor een mooi tweede streepje voor jou!

Logician: Jij houdt de spanning er goed in! Het kan nog steeds alle kanten op!
pi_112376026
Dat is niet fijn Sparkling!

Ik had het begin van dit jaar ook zo erg, nog nooit gehad. Huisarts gebeld, verteld die assistente doodleuk dat het heel normaal is. En ik lag ondertussen op bed met hevige krampen van de pijn.
Ibuprofen ingenomen tegen de pijn, maar daar werd ik heel erg misselijk van. Zo erg, dat ik een tijdje naast de wcpot heb gezeten.

Soms denk ik wel eens dat het misschien een miskraam is geweest.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:15:51 #7
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112376481
Sterkte met de bloedingen, meiden... :* hopelijk voelen jullie je snel een stuk beter. Ik gebruik altijd 1, hooguit 2 van die aleve feminax pillen. Werken erg goed bij mij, ik heb ook altijd de eerste dagen het gevoel alsof mijn baarmoeder ontploft... :')
  zondag 3 juni 2012 @ 12:20:53 #8
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112376608
Bah dat klinkt niet fijn -O-

Sterkte Belle & Spark :*
pi_112376750
Jeetje Sparkling wat rot zeg. Ik had mn 1e menstruatie ook het idee dat ik leeg liep, het gutste gewoon letterlijk. Duurde maar 3 dagen gelukkig, hoop dat je er snel vanaf bent, en dan ook voor maaaaanden. Laat je maar lekker verwennen. :*

Frummel die Aleve werken bij mij ook goed. Vroeger gebruikte ik Femerital maar dat is nergens meer te krijgen?

Kekaa dat zou goed kunnen, dat het een vroege miskraam was.

Sethiwe succes met tempen!

Logician ik hoop het nog steeds voor je! Heel even geduld nog. (Of toch 2,50 verspillen, das de moeite niet :+ )

Mag mijn NOD op 16 juni?
pi_112378420
Fieder, de wachtweken gaan weer in! Hopelijk ben je stiekem al aan het broeden O+
pi_112379501
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
I had a signature once. It was awful.
pi_112389132
Vervelend Sparkling! ;( :*

Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen ;(.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:05:40 #13
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112392320
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:

Hier sinds gisteren ineens weer veel bruinverlies en daarnet ook helder bloedverlies. Heb ook last van m'n buik dus het lijkt erop dat ik nu op dag 20 al weer ongesteld ga worden. Huilen staat me even nader dan het lachen ;(.
Hopen dat het niet doorzet en iets heel anders is :* sterkte
  zondag 3 juni 2012 @ 19:32:14 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112393236
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:

Was jij nou degene met te laag progesteron?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:33:29 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112393275
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Even tussendoor, mag ik erop wijzen dat er 3 linkjes uit de linkjes in de OP niet meer werken?
Als je Er nou bij vertelt welke...
  zondag 3 juni 2012 @ 20:12:21 #16
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112395231
Heeft iemand hier ervaring mee? ivm zwakke magen en details even spoiler :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt :?

[ Bericht 10% gewijzigd door Logician78 op 03-06-2012 20:49:39 ]
pi_112398183
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was jij nou degene met te laag progesteron?
Nee dat is aurum. Zou er bij mezelf ook niet van staan te kijken hoor :').

Logician ik heb geen idee, heb dat nog nooit gehad, klinkt vies :P
pi_112410085
Sparkling sterkte klinkt niet fijn zo erg ongesteld.

Logician je maakt het erg spannend. Klinkt voor mij in ieder geval niet bekend over dat slijmverlies :Y).

Lot wat balen dat het nu op dag 20 al lijkt te beginnen.

Fieder wijziging in op is gedaan. Succes met wachten.

Dank voor alle succes wensen. Niet op eerste dag gestart, omdat ik al te laat was en nu nachtdiensten, dus ga ik nu maar een weekje te laat van start en dan maar kijken of ik er iets van kan maken.
  maandag 4 juni 2012 @ 08:55:57 #19
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112413601
Nog 2 dagen voor nod, pfff vind het wel spannend hoor.

Voel me wat misselijk vanmorgen maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten. Het gevoel dat ik ongesteld ben blijft, maar het bruin/paarsachtige slijm is nu verdwenen.
Mijn borsten zijn sinds vanmorgen ook gaan jeuken :') erg charmant haha

Ik ga er nog steeds vanuit dat het allemaal ontringen is, maar heb gister avond wel even een huilbui gehad omdat het wel heel dichtbij komt allemaal en ik al 2jr zo graag wil en het gewoon onrealistisch voelt om er nu echt mee bezig te zijn..
pi_112413613
Kekaa, je hebt vandaag een afspraak met je HA toch? Succes! :*
  maandag 4 juni 2012 @ 08:57:37 #21
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112413615
Lot Hoe staat het er nu voor?

Kekaa succes :)
pi_112413642
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
pi_112413953
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:00 schreef Kekaa het volgende:
Net geweest. Toen ik het ging vertellen, ergens middenin het verhaal gaan huilen... bah!
Had mn cyclus vanaf eind 2010 bijgehouden en mee op papier. Was inderdaad erg onregelmatig zei ze.
We worden doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Krijg vanzelf een brief thuis.
Dus nu wachten.
Hopelijk brengt het snel een oplossing! ^O^ En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet.. -O- :*
  maandag 4 juni 2012 @ 09:30:39 #24
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112414008
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:26 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Hopelijk brengt het snel een oplossing! ^O^ En ik snap helemaal waarom je moet huilen hoor, als je wens voor een kindje gewoon erg sterk is en het lukt maar niet.. -O- :*
Dat idd, :*
pi_112415718
Kekaa, die huilbui is helemaal niet erg, kan me zo voorstellen als je zo echt hardop uitspreekt dat het niet lukt maar de wens zo groot is. Hopelijk snel een afspraak bij de fertiliteitskliniek :* Eerst nu maar even rustig bijkomen van dit gesprek.

Logician: Pffff ik hou het al bijna niet meer uit hier, met al je dingetjes die echt beide kanten opkunnen! Ben hier plaatsvervangend aan het meehypochonderen :D Al besloten wanneer je een test gaat durven?

L0t: Jemig, dat zou wel heel snel zijn als je nu alweer ongesteld wordt. Is het doorgezet of was het maar een klein beetje helder rood? :*
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 11:12:25 #26
70532 loveli
N
pi_112416568
quote:
5s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Logician78 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? ivm zwakke magen en details even spoiler :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Net weer naar de wc geweest, omdat ik dacht dat ik echt vet ongesteld was geworden had al in mijn hoofd, nou jammer dan op naar de volgende ronde. En ditmaal helemaal niks.. schoon bij het afvegen. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam een loopje met mij neemt :?
Klinkt als een stolsel van wat ouder bloed. Je zit in je eerste cyclus na de nuvaring, toch? Dan zou ik me er nog geen zorgen om maken en even afwachten hoe je cyclus er hierna uitziet.
crap in = crap out
pi_112418148
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef bellelena het volgende:
L0t: Jemig, dat zou wel heel snel zijn als je nu alweer ongesteld wordt. Is het doorgezet of was het maar een klein beetje helder rood? :*
Nou kan nog niet zeggen dat het helemaal is doorgezet maar had net wel weer bloedverlies en heb buikpijn dus denk dat het wel gaat doorzetten. Zo schiet het natuurlijk totaal niet op.
Heb ook een beetje het idee dat m´n cyclus van slag is sinds in overgestapt ben van de zwangerschapsvitaminen van de Kruidvat naar de Etos zwanger worden-pillen. Ga daar maar eens mee stoppen denk ik.

Kekaa fijn dat je bent doorverwezen. Het is niet leuk dat het nodig is maar mocht er dan iets zijn dan kun je het maar beter weten :*

Logician doe es testen jij :P
  maandag 4 juni 2012 @ 12:45:46 #28
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112420344
bellelena, Lot Ik heb 1 test gedaan om 12:00 (mijn vriend werkt vandaag thuis en mag niet zonder hem testen van hem) maar die bleef gewoon helemaal leeg dus dat schiet niet op (volgens mijn vriend was de test stuk :') ) Ik heb wel weer echt het gevoel ongesteld te moeten worden, dus besloten toch maar er vanuit te gaan dat dit echt te snel hopen is en wacht nu gewoon af of ik wel of niet ongesteld word. Mijn vriend is er trouwens nog meer mee bezig dan ik, waardoor ik merk dat ik de afwachtende rol een beetje aanneem in huis :D Misschien is dat maar goed ook hahaha

loveli, Het is meer een soort van bruin/paarsig slijm, bij het afvegen maar verder helemaal niets in mijn onderbroek oid. Ik ga idd het volgende cyclus maar eens afwachten ik heb nu alles opgeschreven en denk dat ik dat dan weer ga doen dan kan ik de lijstjes later mooi tegen elkaar leggen.

Lot, Het kan dus nog alle kanten op, misschien is het morgen wel helemaal weg :Y En ik slik dezelfde multivitaminen, nergens last van behalve dat ik ze bizar groot vind om door te slikken :+
pi_112421740
Kekaa, fijn dat je terecht kon bij de huisarts met je verhaal en dat er nu verder wordt gekeken. :*

Logician, deed die test echt helemaal niets? Als er helemaal geen streepje op komt was de test inderdaad niet goed en dat zegt dus nog niets. Ik ben ook best wel zenuwachtig voor jou! :D

Lot, het zit jou ook niet mee he? Het lijkt me echt frustrerend!

Die Etos multivitaminen heb ik ook geslikt na mijn miskraam in de hoop dat mijn cyclus korter zou worden. Nou ja, deze ronde was bijna 11 weken dus weinig effect, al heb ik hem niet heel mijn cyclus geslikt. Ik vond ze zo groot en vergat vaak de tweede die ik moest nemen. Ik slik tegenwoordig weer gewoon Davitamon Mama met visolie en daar hoef ik er maar 1 van per dag. Dat zit in mijn routine dus vergeet ik ook niet en dat lijkt me toch best belangrijk :P
Ik ben nog steeds zo ongesteld. Ik moet er steeds midden in de nacht uit omdat ik het bloed voel stromen, zo vies. Ik ken het ook helemaal niet zo erg, normaal heb ik dat nooit!

Bellelena, jij vroeg of ik tijdens de miskraam veel bloed ben verloren. Nee, ik heb 1,5 week bloedverlies gehad voor ik het vruchtje verloor en al die tijd was het minder dan ik gewend ben tijdens mijn menstruatie. Alleen de dag dat mijn curretage zou zijn en ik vaginaal medicijnen in moest brengen om de baarmoedermond open te zetten kreeg ik behoorlijk wat bloedverlies en voelde ik het bloed ook lopen. En bij de niesbeurt waarbij ik het vruchtje eruit nieste voelde ik een hele lading bloed/vocht lopen. Die dag nog wat meer bloedverlies gehad dan eerst maar dat was het. De verhalen waar het bloed langs je lichaam stroomt heb ik nooit meegemaakt, gelukkig.
E.
pi_112422823
.Sparkling.: Wat naar van dat bloedverlies nu. Ik hoop echt heel hard dat het snel minder wordt bij jou... Verder herken ik veel van wat je schrijft. Bij mijn miskraam heb ik 7 dagen gevloeid en ook minder dan bij een normale menstruatie. Ook toen ik het vruchtje verloor (op de toilet) was dat niet met extreem veel bloedverlies. Na 8,5 week mijn eerste menstruatie en de eerste nacht/ochtend had ik ook veel bloed dat er echt uitstroomde. Eigenlijk meer wat ik had verwacht bij de miskraam zelf. Maar na die ene keer is het hier meteen weer overgegaan in een normale menstruatie die inmiddels ongeveer op z'n eind is. Het komt dus wel overeen, maar bij jou is het toch wel een stukje heftiger dan hoe het bij mij tot nu toe is gegaan. Ik denk dat dat misschien te maken heeft met hoelang je zwanger bent geweest, hoe langer, hoe meer invloed op je lichaam natuurlijk. Ik was pas net iets meer dan 5 weken, dus echt heel pril. En dan daarbij dat je met de miskraam zelf niet overdreven hebt gevloeid, dat je lichaam nu toch nog best aan het opruimen en reinigen is. Dat maakt het niet minder vervelend, maar op zich misschien wel een goed teken dat je lichaam alles er wel uitgooit, des te schoner is de lei waarmee je dan straks weer kunt beginnen. Alsnog hoop ik heel hard dat het bloeden snel voorbij is :*

Logician: Jaaa, maak het nog even wat spannender jij! Een test die het niet deed. Die is kapot hoor! Misschien toch een kruidvat 2v5 ;)?

L0t: Zijn er andere dingen waar het mee te maken kan hebben? Een innestelbloeding of iets dat te maken kan hebben met een zwangerschap omdat je baarmoeder e.d. dan extra goed doorbloed zijn? Bijv. geslachtsgemeenschap of een gesprongen adertje? Hmm, zit eigenlijk niets anders op dan nog maar even afwachten, maar hopelijk is het iets heel anders dan je menstruatie!
Als je het gevoel hebt dat je cyclus in de war is, dan gewoon lekker de multivitaminen laten staan of overgaan op andere. Ik las toevallig van de week nog ergens dat speciale zwanger-worden multivitaminen niet aangetoond een effect hebben, dus dat het niet wordt aangeraden maar ook niet wordt afgeraden. Zelf een beetje kijken hoe je je daar dus bij voelt dus.
pi_112423389
Logician, daar heb je ook niks aan, een test die het niet doet! Idd toch maar een Kruidvattestje er tegenaan gooien? ;)

Sparkling, klinkt naar, zoveel bloedverlies! Maar mss is het zoals bellelena al zei gewoon een grote schoonmaak zodat je baarmoeder hierna weer helemaal 'gereset' is. :*!

Bellelena, nee het kan niks te maken hebben met een evt. zwangerschap want ik heb al een aantal maanden geen eisprong gehad. Dit weet ik vrij zeker aan de hand van ovulatietesten en tempen helaas. Enige wat het evt. nog zou kunnen zijn is een ovulatiebloeding maar ondertussen blijft de ovutest wel negatief dus die kans lijkt me vrij klein. Geen idee ook hoeveel bloed je kunt verwachten bij zo'n bloeding...
Nee idd, mss dat ik gewoon alleen foliumzuur ga slikken zonder extra toegevoegde supplementen, dan weet ik in ieder geval zeker dat het daar niet aan kan liggen.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:16:36 #32
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112423980
Deze was van de kruidvat 2v5 -O-
  maandag 4 juni 2012 @ 14:21:50 #33
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112424193
-te snel gelezen blabla etc-

[ Bericht 18% gewijzigd door Logician78 op 04-06-2012 14:53:19 ]
pi_112425129
L0t: Hmm, dat maakt het dan wel extra rottig zeg... -O- :*
pi_112426452
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef bellelena het volgende:
L0t: Hmm, dat maakt het dan wel extra rottig zeg... -O- :*
Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijn :P. Het zal nog wel ontpillen zijn denk ik. Ik zal gewoon geduldig moeten zijn (moeilijk :') )..

Logician bleef je test nou helemaal leeg of kreeg je wel het controlestreepje?
  maandag 4 juni 2012 @ 15:43:15 #36
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112427563
Lot. dat zou idd fijn zijn, hopelijk komt dat gauw!!!

Jep leeg... heb net nieuwe gehaald. Maar ga nu echt tot na mijn nod wachten heb ik besloten, kijken of ik dat volhoud :')
  maandag 4 juni 2012 @ 15:47:49 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112427779
Ons geduld! Wat doe je!
pi_112428014
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ons geduld! Wat doe je!
Dit idd! Die test van daarstraks telt niet :P
  maandag 4 juni 2012 @ 15:53:57 #39
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112428083
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Logician78 het volgende:
Lot. dat zou idd fijn zijn, hopelijk komt dat gauw!!!

Jep leeg... heb net nieuwe gehaald. Maar ga nu echt tot na mijn nod wachten heb ik besloten, kijken of ik dat volhoud :')
OMG! Dat mag niet hoor.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:54:19 #40
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112428102
lol :+ Ik durf niet meer... Ik blijf ook maar naar de wc lopen hier omdat ik telkens het gevoel heb dat ik ongesteld ben :')
  maandag 4 juni 2012 @ 15:55:34 #41
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112428149
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef Logician78 het volgende:
lol :+ Ik durf niet meer... Ik blijf ook maar naar de wc lopen hier omdat ik telkens het gevoel heb dat ik ongesteld ben :')
In dat geval kun je toch prima ff wat opvangen, als je er toch bent?
pi_112432147
Kekaa :* was even een hele ontlading die je had zeker? Ik hoop dat ze wat voor je kunnen gaan betekenen.

Sparkling wat een ellende zeg! Hoop dat t snel over is en dan volgende keer wegblijft.

Lot wat vervelend zeg! Wat zou er in die pillen zitten dat de boel zo ontregelt? Ik slik zelf Centrum materna, gewoon omdat ik sowieso al gewone centrum gebruikte en dat dus gewend ben. Maar heb me nooit verdiept in welke beter is en waarom eigenlijk... (buiten prijsverschil dan)

Logican wat stom van die test!!!!! Je moet zoals hierboven al gezegd minstens 1 streepje krijgen ja :D Dus die telt idd niet!

Sethiwe bedankt voor t aanpassen van mn nod :) zondag de 17e is t vaderdag, zou leuk zijn. :@ Helaas moet ik die dag werken, dus dan maar zaterdag alvast
pi_112432797
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je Er nou bij vertelt welke...
Sorry, zijn er niet zoveel ;) Nr 1, 5 en 7!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:16:15 #44
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112434113
:D Ik ben echt zenuwachtig, nog 2 dagen... :{

Krijg zo een gezin hier voor coaching (werk veel vanuit huis) en ben serieus blij met de afleiding!
pi_112435809
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ons geduld! Wat doe je!
+1 o|O
pi_112436079
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja baal er ook wel van. Had zeker niet verwacht om meteen zwanger te raken maar een eisprong zou leuk zijn :P. Het zal nog wel ontpillen zijn denk ik. Ik zal gewoon geduldig moeten zijn (moeilijk :') )..

Logician bleef je test nou helemaal leeg of kreeg je wel het controlestreepje?
Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pil :) Dan kan het inderdaad nog heel goed van het ontpillen komen. Ik heb zelfs gehoord dat je lichaam er wel 1 jaar over kan doen om weer echt een mooie cyclus te hebben na het stoppen met de pil. En dat een eerste menstruatie soms wel 6 maanden kan uitblijven. Daar gaan we natuurlijk niet vanuit dat dat bij jou ook zo is. Heb je vroeger voordat je met de pil begon wel een goede cyclus gehad? En van dat ongeduldig snap ik helemaal, dan hebben jullie eindelijk besloten om er 'echt' voor te gaan, mag je nog eens een paar maanden gaan zitten wachten op je eisprong.... Ik ga duimen hoor, dat je eisprong er gewoon heel snel een keer gaat komen! Het wordt tijd!
pi_112436763
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:01 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ah ik kijk in het lijstje en zie dat je ook pas sinds februari begonnen bent en ik denk toen dus ook gestopt met de pil :) Dan kan het inderdaad nog heel goed van het ontpillen komen. Ik heb zelfs gehoord dat je lichaam er wel 1 jaar over kan doen om weer echt een mooie cyclus te hebben na het stoppen met de pil. En dat een eerste menstruatie soms wel 6 maanden kan uitblijven. Daar gaan we natuurlijk niet vanuit dat dat bij jou ook zo is. Heb je vroeger voordat je met de pil begon wel een goede cyclus gehad? En van dat ongeduldig snap ik helemaal, dan hebben jullie eindelijk besloten om er 'echt' voor te gaan, mag je nog eens een paar maanden gaan zitten wachten op je eisprong.... Ik ga duimen hoor, dat je eisprong er gewoon heel snel een keer gaat komen! Het wordt tijd!
Thnx! :* Ja ik weet dat ontpillen behoorlijk lang kan duren, mag ook blij zijn dat ik natuurlijk al wel een soort van cyclus heb :). Als het nu doorzet heb ik 4 cyclussen van 32, 36, 26 en 20 dagen gehad.
Heb alleen in die tweede ronde een eisprong gehad. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging, was 14 toen ik ermee begon en kan me weinig herinneren van daarvoor.
Nouja, komt allemaal wel goed.

@Fieder, ik weet het ook niet hoor, wat het precies is maar ik lees op internet wel meer verhalen van vrouwen die niet zo'n geweldige ervaring hadden met die Etos-pillen (meer positieve verhalen hoor). 'Vitex agnus castus' is een bestanddeel dat daarin zit wat invloed heeft op je cyclus, dat is het enige dat ik zou kunnen bedenken waar ik mss niet lekker op reageer.
pi_112437037
Hmm de moeite waard om te experimenteren Lot. Zolang je idd je foliumzuur maar binnenkrijgt is t goed lijkt mij.

Is teunisbloemolie nog aan te raden? Heb er vaag wel eens wat over gehoord. Schijnt de boel ook te reguleren. Iemand ervaring?

Logician ik bewonder je geduld :D
pi_112437209
Lot, negatieve ovutesten zeggen ook niet alles. In de ronde dat ik serieus met ovu testen aan de gang ging, nooit een echt positieve test gehad, maar wel zwanger. Er is nog hoop! ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112437788
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Lot, negatieve ovutesten zeggen ook niet alles. In de ronde dat ik serieus met ovu testen aan de gang ging, nooit een echt positieve test gehad, maar wel zwanger. Er is nog hoop! ;)
Haha nou wie weet ;) Heb er wel weinig vertrouwen in omdat m'n temperatuur ook laag blijft. Maar zal me er maar niet te druk om maken, gaat het ook allemaal niet sneller van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')