abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112713407
Zit nu op dag 11 in mijn cyclus, dus nog aan het begin.
  maandag 11 juni 2012 @ 11:32:18 #202
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112730259
Ik had vanmorgen bij het plassen ineens bloed, ik helemaal blij dacht ben ongesteld we kunnen verder. En nu is het gewoon weer helemaal weg -O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112731454
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen bij het plassen ineens bloed, ik helemaal blij dacht ben ongesteld we kunnen verder. En nu is het gewoon weer helemaal weg -O-
pff, lekker irritant. Word dan of ongesteld of wees zwanger :P

Dat niemandsland is écht vervelend -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112731781
Welkom Suikertante, spannende tijd he?

Fieder, hoe gaat het nu? Zijn de klachten alweer terug?

Logician, wat rot dat er maar niets lijkt door te zetten. Heel erg frustrerend :*

Chanty, mooie dromen zijn dat he? Alleen zo vervelend om dan weer wakker te worden :{

Aurum, bij jou is het nog eventjes spannend zie ik? Leuk, mijn duimen draaien!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, heb eindelijk even tijd om weer op internet te gaan. We zijn veel bezig in het nieuwe huis.
Ik heb nog geen ovulatietesten gedaan maar ach, ik zit ook pas op dag 10 van mijn cyclus. Er zit nog totaal geen regelmaat in mijn cyclus, de kortste was 32 dagen en de langste 74 dagen. En verder zat er van alles tussenin. We zullen zien.
E.
pi_112746731
Welkom Suikertante, hopelijk komt je cyclus snel opgang!

Sethiwe en .sparkling., we gaan mooi met z'n drieën ongeveer tegelijk, hier nu dag 11 van mijn cyclus. Ik ben sinds dag 7 bezig met de ovutesten en tot nu toe, zoals in de lijn der verwachtingen, nog niet positief. Ik verwacht over een dag of 5 een positieve test en over ca. 7 dagen dan mijn eisprong. (Gebaseerd op het gemiddeld aantal dagen van mijn cycli.) Het wordt dus weer tijd om de klus frequentie hier op te schroeven ;) :D

Logician: Hmm vreemd... Zou het kunnen duiden op een eisprong of innesteling? Je hoort weleens vrouwen die wat bloed verliezen dan?!?!

Fieder en _aurum_ hoe gaat het bij jullie?
pi_112747044
Hier is het losgebroken :X morgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112747186
;( Jammer _aurum_, maar hopelijk komt er iets uit bij het ziekenhuis waarmee je verder kunt!
pi_112747423
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Hier is het losgebroken :X morgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen :Y
Mehh toch die stomme jetlag dus ;( Jammer! :* Ben benieuwd naar het plan..

Pff Logician, schiet niet op zo hè.. :*
  maandag 11 juni 2012 @ 18:25:53 #209
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112747466
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Wat jammer! -O-
  maandag 11 juni 2012 @ 18:29:35 #210
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112747648
Schiet echt niet op idd.. vanmorgen bloed beetje roze/bruin maar licht, daarna niets nada wc papier schoon zeg maar. Vanmiddag weer ineens bloed maandverband uit de tas gepakt. Net weer naar de wc en weer wc papier helemaal blanco alsof er niets aan de hand is, maar wel de bijbehorende krampen.. Wie weet breekt het morgen alsnog door?

Ben niet eens meer bezig met of ik wel of niet zwanger kan zijn? merk dat ik nu vooral graag gewoon ongesteld word :?
  maandag 11 juni 2012 @ 18:31:47 #211
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112747807
Belle :D klus frequentie, ik moest lachen srry! Ik hoop dat je gauw wel positief resultaat krijgt :Y
pi_112748188
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:29 schreef Logician78 het volgende:
Schiet echt niet op idd.. vanmorgen bloed beetje roze/bruin maar licht, daarna niets nada wc papier schoon zeg maar. Vanmiddag weer ineens bloed maandverband uit de tas gepakt. Net weer naar de wc en weer wc papier helemaal blanco alsof er niets aan de hand is, maar wel de bijbehorende krampen.. Wie weet breekt het morgen alsnog door?

Ben niet eens meer bezig met of ik wel of niet zwanger kan zijn? merk dat ik nu vooral graag gewoon ongesteld word :?
Hmm vreemd idd, hopelijk breekt het dan toch snel door!
Herkenbaar gevoel ook wel. Ben niet eens meer bezig met of ik zwanger ga worden, wil alleen maar een cyclus. Ga er eigenlijk ook niet vanuit dat ik de komende maanden zwanger ga worden.
pi_112748405
De dag is snel voorbij gegaan, nog een paar daagjes geduld. Voel inmiddels helemaal niks meer dat de goede richting uit zou wijzen...

Logician wat een gedoe! Duidelijkheid willen we!!

Wat vervelend Sethiwe en Logician van die nuvaring, ik dacht juist dat dat meteen weer normaal zou zijn.

Sparkling, druk met je nieuwe huis, leuk! Misschien dat de afleiding succes brengt. :)

Bellelena klusfrequentie :')

Aurum, jammer. Ben benieuwd hoe t in t ziekenhuis gaat.

Lot :* ik duim voor een goede cyclus en dan meteen ook streepjes!
pi_112748664
Thnx :* Hoe voelde je je de vorige keer toen je zwanger was? Had je toen heel duidelijke tekenen in de week voor je NOD?
pi_112749122
Dat heb ik toevallig vorige week lopen uitpluizen nav mijn posts :P

Ik ben meteen na stoppen met de pil zwanger geworden dus ik had toen geen duidelijke NOD, maar ben uitgegaan van rond dag 28.

Cyclusdag 17 onwijze jankbui
Dag 22 en 23 griepgevoel
Dag 24 steekjes in borsten
Dag 28 hele avond moeten plassen, had toen een cursus dus toen viel het onwijs op, bleef lopen
Dag 29 had ik 2 streepjes.

Vanaf dag 25 ofzo had ik menstruatiepijn. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou worden. Toen ondanks de krampen er dag 28 nog geen bloed was heb ik getest...

Ook had ik hele zere strakke borsten maar ik weet niet meer wanneer dat begon, volgens mij na mn test pas. Weet ook niet meer vanaf wanneer ik begon over te geven.

Zit nu op dag 22...
pi_112749272
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Fieder het volgende:
Dat heb ik toevallig vorige week lopen uitpluizen nav mijn posts :P

Ik ben meteen na stoppen met de pil zwanger geworden dus ik had toen geen duidelijke NOD, maar ben uitgegaan van rond dag 28.

Cyclusdag 17 onwijze jankbui
Dag 22 en 23 griepgevoel
Dag 24 steekjes in borsten
Dag 28 hele avond moeten plassen, had toen een cursus dus toen viel het onwijs op, bleef lopen
Dag 29 had ik 2 streepjes.

Vanaf dag 25 ofzo had ik menstruatiepijn. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou worden. Toen ondanks de krampen er dag 28 nog geen bloed was heb ik getest...

Ook had ik hele zere strakke borsten maar ik weet niet meer wanneer dat begon, volgens mij na mn test pas. Weet ook niet meer vanaf wanneer ik begon over te geven.

Zit nu op dag 22...
Haha mooi bijgehouden! Alles kan nog komen dus... Spannend! *duimmmm*
pi_112755456
-O- Durf ik éindelijk te reageren op een zwangerschapstopic, wil iedereen graag ongesteld worden!
Nee hoor, ik begrijp het helemaal O+ Ik wil heel graag meteen zwanger worden natuurlijk, maar als ik een cyclus had dan had ik nu toch iets meer het gevoel van controle..

Bedankt voor de welkomstberichtjes, het wordt (hopelijk) inderdaad de eerste, en het is reuzespannend!

Fieder, volgens je eigen schema zou je nu alleen nog een huilbui gehad moeten hebben, dus misschien maar goed dat je nog niks geks hebt gevoeld ;) Nu is het dus wachten op een grieperig gevoel? Spannend...!
pi_112757032
Ik had afgelopen zaterdag trouwens post van de fertiliteitskliniek.
Manlief moet woensdag zijn goedje inleveren.
En het eerste gesprek staat gepland op 29 juni... Maar laat dat nou net de dag zijn dat we op vakantie gaan. Dus morgen even bellen om te verzetten (vanochtend vergeten :O )

Ben benieuwd. Soms denk ik wel: moet ik niet in dat andere topic gaan posten.. dat het niet zo gemakkelijk gaat? Of is dat nog te vroeg? Eerst resultaten afwachten...
pi_112761066
Je bent vast in allebei meer dan welkom :*
pi_112761742
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Kekaa het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag trouwens post van de fertiliteitskliniek.
Manlief moet woensdag zijn goedje inleveren.
En het eerste gesprek staat gepland op 29 juni... Maar laat dat nou net de dag zijn dat we op vakantie gaan. Dus morgen even bellen om te verzetten (vanochtend vergeten :O )

Ben benieuwd. Soms denk ik wel: moet ik niet in dat andere topic gaan posten.. dat het niet zo gemakkelijk gaat? Of is dat nog te vroeg? Eerst resultaten afwachten...
Je bent niet voor niks al in de onderzoeken denk ik....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 11 juni 2012 @ 22:07:46 #221
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112762215
Suikertante welkom en succes met het klussen voor de eerste :)

Kekaa: je moet gewoon kijken waar je je goed bij voelt. Ik mijd zelf dat andere topic nog totdat ik volgende week op zn minst meer weet. t maakt het allemaal zo definitief op de een of andere manier, dus blijf nu nog even hier :)

nog 1 week... gisteren weer een prachtige buik gefotografeerd *zucht* O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_112763427
Ja, daar heb je wel een goed punt Chanty, dat definitieve.
Vanavond kon ik het ook normaal aan een collega/vriendin vertellen, bijna zonder emotie.
Dat veranderd over een aantal weken wel weer denk ik, wanneer die afspraak is.
Nu is het weer een beetje ver weg.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 06:45:38 #223
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112774383
Weer helemaal niets ..

Anyway goedemorgen, fijne dag iedereen ik ga hopelijk mijn certifaat ophalen in Deventer vandaag :)
pi_112775294
Hoi dames,

Ik heb een tijdje geleden hier gepost, maar merkte dat ik me veel te veel bezig ging houden met het 'zwanger worden', dus weer even een pauze ingelast... Mijn nuvaring is er 28 december uitgegaan en mijn cyclus is nog steeds erg regelmatig. Mede door het nieuwe huis zijn we niet actief 'bezig geweest' met zwanger worden, maar we hebben besloten om nog één maandje te wachten, en dan gaan we aan de klus! Spannend, zeker door die onregelmatige cyclus weet ik niet wat ik er van kan verwachten...

L0t, ik vind het vervelend om te lezen dat jouw cyclus niet goed op gang komt.. Mede door jouw post gingen wij ineens echt nadenken over zwanger worden, ipv mijmeren over de toekomst ;) Ik hoop voor je dat je niet nog maanden hoeft te wachten...
pi_112776185
Kekaa, ik zou lekker blijven posten waar je je fijn voelt. Als je door wil schuiven dan kan dat altijd nog :)

Mag ik ff klagen :|W

Vanmorgen zkh gebeld met mijn info en dat ik moest bellen als ik ongesteld was geworden. Verteld dat dit gister gebeurd is.

Z: Ja, waar bel je dan precies voor?
A: Dus ik weer: om door te geven dat ik ongesteld was geworden
Z: Ja, het is mij niet duidelijk wat ik met deze informatie moet.
A: Ik uitleggen over bloedprikken -> progesteronbepaling, maar dat ze niks met die info konden tot ze wisten wanneer mijn menstruatie begon. Ook verteld dat ik jetlag heb en dat mijn menstruatie een week verschoven is en of dit van invloed is op de progesteronbepaling?
Z: Oh, ik ga wel even in je dossier kijken
A: persoonlijke info geeft
Z: ik zie niks in je dossier over wat ik nu moet doen, dus ik ga met de arts overleggen en bel je vandaag terug.

Ik weet niet of ik op de verkeerde manier met het ondersteunende personeel praat, maar ik begin er echt jeuk van te krijgen. Krijg de neiging om ze de volgende keer maar gelijk te vragen om naar mijn dossier te kijken ofzo.

Iig, net teruggebeld en volgende week maandag ingreep. Volgens de assistente is mijn progesteron goed en krijg dus die HSG.

Ik snap er maar weinig van en vind het maar rommelig allemaal. Maandag is iig "mijn" arts er dus dan kan ik ook nog even aangeven dat ik de communicatie niet super vind gaan. Semenonderzoeksuitslag ging al verkeerd. Nu zit ik hiermee ook weer te klooien :')
pi_112776594
Wat een gedoe Aurum!
pi_112778540
Pff... wat is er nu zo moeilijk aan gewoon duidelijk communiceren? Leren mensen dat tegenwoordig niet meer? Ziekenhuizen zijn groot met veel medewerkers en veel patiënten enzo, maar dan is dat toch juist heel belangrijk?

Ik denk dat ik ook maar eens moet beginnen met ovutesten en/of temperaturen enzo. Ik snap niets meer van mijn lijf. Was ik twee weken geleden zo blij dat ik 'gewoon' ongesteld was geworden, heb ik nu ineens weer flink (bruin-)bloedverlies... da's toch veel te snel dan weer?!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Babbel1 het volgende:(...) Ik heb een tijdje geleden hier gepost, maar merkte dat ik me veel te veel bezig ging houden met het 'zwanger worden', dus weer even een pauze ingelast...
Heel herkenbaar... ik lees ook veel mee, maar reageer wat minder omdat ik anders echt elke vijf minuten er mee bezig ben...
pi_112778872
Gaat weer lekker handig _aurum_! Nou ja, in ieder geval lijkt de progesteron toch okee te zijn en heb je een afspraak voor het volgende onderzoek kunnen maken. Alvast veel succes met de HSG (even opgezocht wat het was, klinkt al best een beetje heavy in mijn oren!). Ik las ook dat je daarmee het beste ook de hele cyclus over kunt slaan wb zwanger worden, dus een maandje rustig aan voor jou meteen :*

Kekaa en Chanty :*

Shandaly: Ook al bruinverlies... Wat rottig! Zou het nog ergens mee te maken kunnen hebben?

Babbel1: Welkom terug :) Hopelijk over een niet al te lange tijd een mooi tweede streepje voor jullie!

Fieder: Je hebt alles zo mooi bijgehouden! Super handig. En ik hoop zo op een nieuw tweede streepje voor jou!
pi_112779127
Ik ging er vanuit dat mijn lijf nu wel klaar was met het verwerken van die miskraam, maar wie weet...
Of misschien ben ik wel zwanger en is dit innestelingsbloed... of misschien ben ik wel zwanger en gaat het weer mis... Of misschien... ben ik mezelf gewoon weer lekker gek aan het maken -O-
pi_112779388
Ohh meis :* Ik wilde dat ik je gerust kon stellen. Het is vast ook helemaal niets geks of ernstigs, maar ik begrijp echt wel dat je dat zo voelt. Denk dat ik precies hetzelfde zou hebben. Ik hoop zo dat het snel weggaat en dat het achteraf iets moois is geweest zoals een innesteling :*
pi_112780018
Bleh Shandaly, jij ook al weer bloedverlies. Naar is dat, als je gewoon niets snapt van je lijf.. Hopelijk staat het voor iets moois :*

Aurum, dat slaat weer nergens op, zo'n assistente. Ik werk zelf in het ziekenhuis en communicatie is echt één van de grootste verbeterpunten die ik op vrijwel alle afdelingen zie. Hopelijk weet je arts je maandag meer te vertellen.

Babbel, fijn dat jullie er nu echt aan toe zijn. Vroeg me laatst nog af hoe het met jou zou zijn.. Vanaf volgende maand wordt er dus serieus werk van gemaakt ;)
En dankjewel, lief van je :) Leuk ook dat ik met een post hier toch zo'n invloed heb gehad ;)
pi_112782835
Oh wat frustrerend zeg Shandaly, als er steeds geheime bloedinkjes zijn of andere rare verrassingen die de cyclus er niet echt duidelijker op maken!

Ik heb zelf tijdens het slikken van de pil altijd last gehad van spotting en regelmatig veel afscheiding. Nu ik gestopt ben met de pil heb ik een hele maand helemaal niéts gehad. Gewoon superschoon en -droog, eigenlijk. Maar sinds een paar dagen heb ik ineens weer afscheiding.. Zou er iets op gang komen?

Mijn god niks voor mij om hier zo op te letten haha, maar je bent er toch per ongeluk steeds mee bezig!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:45:28 #233
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112790044
Jeetje wat een boel verhalen, weet niet echt waar ik met beginnen met reageren dus aan iedereen :*
pi_112795857
He bah Shandaly, logisch dat je onzeker bent. Ik hoop maar dat het niets betekent of dat het een voorteken is van een nieuwe zwangerschap!

Aurum, communicatie en ziekenhuizen ja :{ Fijn dat er weer vervolgafspraken zijn gemaakt!

Kekaa, ik ben het eens met de rest. Je mag posten waar jij je fijn bij voelt hoor!

Fieder, nog een paar daagjes volhouden! Wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt? Misschien stond dat al ergens maar ben ik dat vergeten. Het zou zo gaaf zijn als je nu weer direct zwanger raakt :D
E.
pi_112797641
Kan mn hypochonderlijst niet meer aanpassen maar was nog 2 dingen vergeten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op t moment helemaal niks qua symptomen, ik probeer er niet mee bezig te zijn maar dat lukt niet zo goed ;( Blij dat ik n drukke week heb.

Chanty en Kekaa, doe vooral waar je je goed bij voelt! Voor technische vragen kun je misschien beter in t andere topic zijn, maar ook hier zijn jullie gewoon welkom! Gewoon allebei de topics? :)

Babbel, succes de komende tijd! :)

Aurum wat een stelletje kneuzen zeg!! Ik snap wel dat niet iedereen overal van op de hoogte is maar doe even normaal pfff.... Snap dat je vertrouwen zo langzamerhand 0 is.

Shandaly :* hoop snel duidelijkheid voor je, al hoop ik natuurlijk het meest op innesteling!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef .Sparkling. het volgende:

Fieder, nog een paar daagjes volhouden! Wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt? Misschien stond dat al ergens maar ben ik dat vergeten. Het zou zo gaaf zijn als je nu weer direct zwanger raakt :D
Ik ga zaterdag testen, zondag is eigenlijk NOD maar dan moet ik werken en dat vind ik dan niet zo leuk. Alhoewel het wel vaderdag is dan O+
  dinsdag 12 juni 2012 @ 18:42:37 #236
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112797762
Vaderdag is wel een mooie dag om te testen idd O+
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:44:25 #237
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112826707
1 week overtijd nu en vanmorgen doodziek geweest, nu gaat het wat beter.

Hypoen/zenuwen of een teken? pfff

Heb geen steken meer bij opstaan wel vlagen van menstruatie pijntjes.

Oh en ik ruik telkens de dichte wierook die achter in de kast ligt en die ik normaal niet ruik en daar al 4mnd ligt :')
pi_112827734
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef Logician78 het volgende:
1 week overtijd nu en vanmorgen doodziek geweest, nu gaat het wat beter.

Hypoen/zenuwen of een teken? pfff

Heb geen steken meer bij opstaan wel vlagen van menstruatie pijntjes.

Oh en ik ruik telkens de dichte wierook die achter in de kast ligt en die ik normaal niet ruik en daar al 4mnd ligt :')
Knal d'r gewoon nog een testje tegenaan joh ;) Wachten tot na het EK is veeullss te lang!
pi_112827895
Logician: Kan me voorstellen dat je daar een beetje hypochonder van wordt hoor. In ieder geval fijn dat je je weer beter voelt :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:20:07 #240
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112838516
Heb net toch even contact opgenomen met mijn dokter.

Advies was volgende wk afwachten nog eens testen en mocht het negatief zijn mag ik weer bellen voor afspraak.

Nu heb ik 2jr geleden een nare ervaring gehad, ik was (tijdens gebruik van nuvaring) ruim 4mnd overtijd meerdere testen gedaan maar elke test was negatief, en toen heb ik ineens een miskraam gehad, en bleek dat ik dus zo'n 4mnd zwanger was geweest. Dus vandaar toch een beetje in de stress. Ik merk dat ik er nu best veel aan terug denk, ik wou het eigenlijk uit dit topic houden aangezien het geen leuk verhaal is, maar ben blij dat de dokter zo aardig is.
pi_112839898
Dat is ook niet niks! Kan me nog meer voorstellen dat je nu dan best in de stress bent hierover! Kan de dokter een echo maken als er volgende week nog niets gebeurd is? Veel sterkte nu met het afwachten :* Ik hoop dat er snel een beetje duidelijkheid voor je uitkomt!
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:45:48 #242
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112840036
Ik heb geen idee, ik denk dat of misschien bloedtesten maar ben erg blij dat ik dan niet langer hoef te stressen. En thx :* Dacht ik leg toch maar uit waarom ik zo stress... vind het gewoon lastig op te schrijven nog niet eerder gedaan ook.
pi_112840390
Het blijft denk ik altijd confronterend als je het zo opschrijft, zelfs na zo'n poos, dat is helemaal niet gek. En het is ook helemaal niet erg dat je dit hier opschrijft, we zitten hier om elkaar in die onzekerheden ook te steunen toch? Hopelijk lucht het wel een beetje op dat je het nu toch heb opgeschreven.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:10:36 #244
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112841484
Dank je :)
pi_112843497
Pff Logician dat zal een moeilijke tijd geweest zijn... Wat een schrik!!! :* Ik snap dat je nu gewoon snel duidelijkheid wil! De symptomen lijken toch echt in de richting van een zwangerschap te wijzen. Ik duim voor je dat je zwanger bent en dat het goed zit. En anders dat je ongesteld wordt.
Zulke dingen horen er (helaas) ook bij, dus dat mag hier ook vind ik persoonlijk.

Ik merk nog weinig op het moment. Af en toe last van mn buik, scherpe steekjes, maar dat zijn mn darmen geloof ik :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou vandaag een vroege test kunnen doen maar wil mezelf tegenhouden omdat het voor je NOD vaak mis gaat. Het is makkelijker om te wachten dan om bang te zijn nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 13-06-2012 17:13:20 ]
pi_112845340
Een schimmelinfectie kan wel met een zwangerschap te maken hebben..
En diarree tja, lekker detail, maar ik heb daar al bijna mijn hele zwangerschap last van...

Ik wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk, maar het zou er mee te maken kunnen hebben.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112845894
:W Skoap! Alles goed? Lees nog mee af en toe :)
Het zou leuk zijn als dat de oorzaak is, heeft t tenminste nog een doel. :') t Is knap irritant iig...

ik ga niet testen ik ga niet testen ik ga niet testen pfffff zit op mn handen, waarom heb ik geen geduld??
pi_112849908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:35 schreef Fieder het volgende:
:W Skoap! Alles goed? Lees nog mee af en toe :)
Het zou leuk zijn als dat de oorzaak is, heeft t tenminste nog een doel. :') t Is knap irritant iig...

ik ga niet testen ik ga niet testen ik ga niet testen pfffff zit op mn handen, waarom heb ik geen geduld??
lieverd :* het gaat allemaal goed, mag niet klagen.

Ik zou in jouw geval ook echt geen geduld hebben. Maar snap wel dat je niet wil testen al, negatief zegt nog niks en bij positief ben je natuurlijk dolblij, maar ga je je onbewust toch gelijk weer zorgen maken :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112866190
Probeer je in te houden Fieder! ;) het is nog zo vroeg, het zegt niets als hij nu wit blijft!

In januari deed ik mijn eerste test op donderdag en die was heel erg wit. Op maandag deed ik er nog 1 en toen was er heeel licht een streepje. Mijn NOD was toen maandag of dinsdag geloof ik.
E.
  donderdag 14 juni 2012 @ 07:26:21 #250
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112873950
*O*

2 streepjes!!

Ik dacht gisteravond, als ik weeer zo idioot vroeg wakker ben morgen ga ik toch een test doen :D Ben helemaal in de war O+

[ Bericht 57% gewijzigd door Logician78 op 14-06-2012 07:31:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')