pff, lekker irritant. Word dan of ongesteld of wees zwangerquote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen bij het plassen ineens bloed, ik helemaal blij dacht ben ongesteld we kunnen verder. En nu is het gewoon weer helemaal weg
Mehh toch die stomme jetlag dusquote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Hier is het losgebrokenmorgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen
Wat jammer!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
Hier is het losgebrokenmorgen het zkh maar bellen en horen hoe ze verder willen
Hmm vreemd idd, hopelijk breekt het dan toch snel door!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:29 schreef Logician78 het volgende:
Schiet echt niet op idd.. vanmorgen bloed beetje roze/bruin maar licht, daarna niets nada wc papier schoon zeg maar. Vanmiddag weer ineens bloed maandverband uit de tas gepakt. Net weer naar de wc en weer wc papier helemaal blanco alsof er niets aan de hand is, maar wel de bijbehorende krampen.. Wie weet breekt het morgen alsnog door?
Ben niet eens meer bezig met of ik wel of niet zwanger kan zijn? merk dat ik nu vooral graag gewoon ongesteld word
Haha mooi bijgehouden! Alles kan nog komen dus... Spannend! *duimmmm*quote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Fieder het volgende:
Dat heb ik toevallig vorige week lopen uitpluizen nav mijn posts![]()
Ik ben meteen na stoppen met de pil zwanger geworden dus ik had toen geen duidelijke NOD, maar ben uitgegaan van rond dag 28.
Cyclusdag 17 onwijze jankbui
Dag 22 en 23 griepgevoel
Dag 24 steekjes in borsten
Dag 28 hele avond moeten plassen, had toen een cursus dus toen viel het onwijs op, bleef lopen
Dag 29 had ik 2 streepjes.
Vanaf dag 25 ofzo had ik menstruatiepijn. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou worden. Toen ondanks de krampen er dag 28 nog geen bloed was heb ik getest...
Ook had ik hele zere strakke borsten maar ik weet niet meer wanneer dat begon, volgens mij na mn test pas. Weet ook niet meer vanaf wanneer ik begon over te geven.
Zit nu op dag 22...
Je bent niet voor niks al in de onderzoeken denk ik....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Kekaa het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag trouwens post van de fertiliteitskliniek.
Manlief moet woensdag zijn goedje inleveren.
En het eerste gesprek staat gepland op 29 juni... Maar laat dat nou net de dag zijn dat we op vakantie gaan. Dus morgen even bellen om te verzetten (vanochtend vergeten)
Ben benieuwd. Soms denk ik wel: moet ik niet in dat andere topic gaan posten.. dat het niet zo gemakkelijk gaat? Of is dat nog te vroeg? Eerst resultaten afwachten...
Heel herkenbaar... ik lees ook veel mee, maar reageer wat minder omdat ik anders echt elke vijf minuten er mee bezig ben...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Babbel1 het volgende:(...) Ik heb een tijdje geleden hier gepost, maar merkte dat ik me veel te veel bezig ging houden met het 'zwanger worden', dus weer even een pauze ingelast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op t moment helemaal niks qua symptomen, ik probeer er niet mee bezig te zijn maar dat lukt niet zo goedBlij dat ik n drukke week heb.
Chanty en Kekaa, doe vooral waar je je goed bij voelt! Voor technische vragen kun je misschien beter in t andere topic zijn, maar ook hier zijn jullie gewoon welkom! Gewoon allebei de topics?![]()
Babbel, succes de komende tijd!![]()
Aurum wat een stelletje kneuzen zeg!! Ik snap wel dat niet iedereen overal van op de hoogte is maar doe even normaal pfff.... Snap dat je vertrouwen zo langzamerhand 0 is.
Shandalyhoop snel duidelijkheid voor je, al hoop ik natuurlijk het meest op innesteling!!
Ik ga zaterdag testen, zondag is eigenlijk NOD maar dan moet ik werken en dat vind ik dan niet zo leuk. Alhoewel het wel vaderdag is danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Fieder, nog een paar daagjes volhouden! Wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt? Misschien stond dat al ergens maar ben ik dat vergeten. Het zou zo gaaf zijn als je nu weer direct zwanger raakt![]()
Knal d'r gewoon nog een testje tegenaan johquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef Logician78 het volgende:
1 week overtijd nu en vanmorgen doodziek geweest, nu gaat het wat beter.
Hypoen/zenuwen of een teken? pfff
Heb geen steken meer bij opstaan wel vlagen van menstruatie pijntjes.
Oh en ik ruik telkens de dichte wierook die achter in de kast ligt en die ik normaal niet ruik en daar al 4mnd ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou vandaag een vroege test kunnen doen maar wil mezelf tegenhouden omdat het voor je NOD vaak mis gaat. Het is makkelijker om te wachten dan om bang te zijn nu.
[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 13-06-2012 17:13:20 ]
lieverdquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:35 schreef Fieder het volgende:
Skoap! Alles goed? Lees nog mee af en toe
![]()
Het zou leuk zijn als dat de oorzaak is, heeft t tenminste nog een doel.t Is knap irritant iig...
ik ga niet testen ik ga niet testen ik ga niet testen pfffff zit op mn handen, waarom heb ik geen geduld??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |