abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112535146
Wat spannend allemaal zeg!
@Logician..je zit nu een beetje in niemandsland zo'n beetje geloof ik. Ik zou daar heel wiebelig van worden, zou het nu nu nu willen weten haha. Ik vind het wel knap dat jullie er zo rustig onder zijn:)
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
@Bellelena: Ja ik wou het deze cyclus wel serieus in de gaten houden..nouja tot mijn 5 testen op zijn geloof ik...denk ik..Ik had vandaag weer een negatieve, maar ik zag deze keer wel de controle streep duidelijker. Ik zit nu op dag 11 maar toch steeds meer afscheiding, dus het lijkt wat te worden. Ik heb het nog nooit zo goed daar in de gaten gehouden ;-) Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt, het is toch wel fijn om een beetje duidelijkheid te hebben.
@Frummeltje86: Ga jij ook trouwen? Wanneer:)
pi_112535685
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Maar ook geen ongesteldheid dus..? :o Ben je van plan om een test te gaan doen?
Ik ga hier echt niet testen :+

ik ben vrijdag weer in NL, als er dan nog niks is ga ik wel testen :)

Ik geloof er niet zo in.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112535832
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mij is er geen vuiltje aan de lucht, geen symptomen niks.

Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt :+

weet niet hoeveel invloed dat heeft?
Dat kan inderdaad invloed hebben...
En alvast succes met je jetlag op de terug weg :( :*

Jammer dat je verder geen symptomen hebt die wijzen op wat anders...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112536095
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ga hier echt niet testen :+

ik ben vrijdag weer in NL, als er dan nog niks is ga ik wel testen :)

Ik geloof er niet zo in.
Ik hoop het zo voor je! Maar snap je voorzichtigheid.. :*
pi_112538583
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?! ;) Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:59:48 #131
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_112546788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
Wat spannend allemaal zeg!
@Logician..je zit nu een beetje in niemandsland zo'n beetje geloof ik. Ik zou daar heel wiebelig van worden, zou het nu nu nu willen weten haha. Ik vind het wel knap dat jullie er zo rustig onder zijn:)
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
@Bellelena: Ja ik wou het deze cyclus wel serieus in de gaten houden..nouja tot mijn 5 testen op zijn geloof ik...denk ik..Ik had vandaag weer een negatieve, maar ik zag deze keer wel de controle streep duidelijker. Ik zit nu op dag 11 maar toch steeds meer afscheiding, dus het lijkt wat te worden. Ik heb het nog nooit zo goed daar in de gaten gehouden ;-) Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt, het is toch wel fijn om een beetje duidelijkheid te hebben.
@Frummeltje86: Ga jij ook trouwen? Wanneer:)
Ik trouw al over twee weken... :)
pi_112555426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Skoap het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad invloed hebben...
En alvast succes met je jetlag op de terug weg :( :*

Jammer dat je verder geen symptomen hebt die wijzen op wat anders...
Enige wat ik heb is gevoelige borsten, maar dat zegt nog niks :P

Hoop dat de jetlag meevalt :Y

@lot, thanks!

@bellelana, ik herinner me dat verhaal nog idd :D we zullen zien ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112555447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?! ;) Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
heheh.. dat zou leuk zijn.. alleen moet ik dan eerst nog O+ in bed zien te slepen :P

ik duim voor je _aurum_ vanuit dezelfde tijdzone ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_112555652
-O- Bluh, mijn voorgevoel had gelijk.... WOD in tha house... Ik begin er onderhand wel een beetje moe/onzeker van te worden. Stom gedoe! ;(

Mijn nieuwe NOD mag op 4-7-2012
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:53:03 #135
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112557609
Wat balen zeg Lijnloos -O- :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112558304
Wat naar Lijnloos ;( :(
Even bijkomen dan maar en op naar een nieuwe ronde :*

Barreltje: Ja, jij zit daar ook nu! Je weet het nooit, was echt opvallend daar toen in dat topic :D
pi_112558394
Lijnloos -O-
:* ik hoop toch voor je dat het snel raak is! Ik vind het nu wel weer eens tijd worden voor streepjes en zeker voor die van jou! (en daarmee wil ik niet zeggen dat ik het anderen niet of minder gun, laat dat duidelijk zijn!!)
vragen mag!
pi_112558605
Tja, het maalt wel wat in mijn gedachte nu... eigenlijk zijn we nu al meer dan een jaar bezig (afgezien van een paar onthoudingsmaanden ivm nieuw werk) maar als we richting huisarts zouden stappen heb ik a) geen recente data zoals temperatuur/ovulatietesten en b) ben ik een beetje bang weggestuurd te worden onder het mom van "het is al een keer gelukt" ...
Vanavond maar es een gesprekje met meneer aangaan... kijken wat zijn gedachten hierover zijn. Maar het zit me ook niet lekker om zo door te modderen eigenlijk. De teleurstelling wordt steeds groter per maand. ;(
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:31:54 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_112558685
He verdorie Lijnloos! En ik snap je onzekerheid hoor, tis ook gewoon niet leuk zo. Heb je wel ergens in het afgelopen jaar ovulatietesten gedaan? Overleg het met je man en anders misschien toch een keer naar de huisarts, desnoods met een temp grafiek van komende maand?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112558765
tempgrafiekjes heb ik nog wel van vorig jaar een paar (iets van 3 of zo) maar ovutesten eigenlijk niet. Ik ga het deze maand maar es extra goed bijhouden, om in elk geval iets te hebben om houvast te krijgen...
pi_112558768
Heeft het bij Minke lang geduurd voor je zwanger was?!
Vervelend zeg. En wat je zegt over die teleurstelling herken ik wel. Dat had ik ook voordat ik dan toch eens die 2 streepjes pieste toen ik er dus echt niet op rekende eigenlijk.
Praat er maar eens over met je meneer en ik zou anders in ieder geval het eens aankaarten bij je huisarts. Kan nooit kwaad toch?! :*
vragen mag!
pi_112558931
He bah Lijnloos, wat rot weer! ;( Ik begrijp je teleurstelling ook heel goed, al zijn wij nog lang niet zoveel maanden bezig als jullie. Ik hoop dat je een fijn gesprek kan hebben met je partner en ik hoop ook dat de ovulatietesten of temperatuurgrafiekjes enig inzicht geven om snel zwanger te raken.

Aurum, ik duim ook!
E.
pi_112559065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Vulpenballetje het volgende:
Heeft het bij Minke lang geduurd voor je zwanger was?!
Vervelend zeg. En wat je zegt over die teleurstelling herken ik wel. Dat had ik ook voordat ik dan toch eens die 2 streepjes pieste toen ik er dus echt niet op rekende eigenlijk.
Praat er maar eens over met je meneer en ik zou anders in ieder geval het eens aankaarten bij je huisarts. Kan nooit kwaad toch?! :*
Bij Minke heeft het ook ongeveer een jaar geduurd voor het raak was, maar daar hebben we eerst een half jaar gewoon op goed geluk aangeklooit. Pas daarna dat ik me wat ging verdiepen in eisprong en vruchtbare dagen en zo... Dus tja.
pi_112571849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
Oh, wie weet heb ik dan ook wel geluk, ik ben in augustus in Amerika :D

Lijnloos Neeee... poepzooi :( :( :( ;(
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112572135
Poppejans :D Dat vind ik ook een goed idee!
pi_112572449
Aurum, je zegt vrijdag testen in Nederland, als in morgen? :) of volgende week pas... :{ Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Lijnloos -O- Wat rot! Inderdaad nu maar eens goed gaan bijhouden, kunnen ze je niet wegsturen hoop ik. Blijf voor je duimen

Ik ben misselijk :+ na 6 roze (oranje) koeken... hihi eigen schuld!
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:44:15 #147
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_112579852
Als ik jou was lijnloos zou ik het gewoon even bij gaan houden en dan lekker naar de dokter met die gegevens. Al is het maar voor je eigen geruststelling om uit te sluiten dat er meer aan de hand is. Dat het de eerste keer gelukt is, betekent niet dat er niet iets in je lichaam veranderd kan zijn.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_112580103
Hè Lijnloos, wat jammer! :( Hopelijk heb je vanavond een fijn gesprek met je man en kunnen jullie een plan van aanpak bedenken :* Ik zou na een jaar proberen ook behoorlijk sad zijn ;(

Aurum nog geen bloed? :)

Fieder, hou vast die misselijkheid :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
Nou niet echt ongesteld gelukkig hoor, dan was ik echt leeggebloed :P Ik heb 7 weken lang bruinverlies gehad, dus alleen oud bloed (wel ondertussen 2 menstruaties trouwens). Huisarts heeft naar mn baarmoeder gekeken maar die zag er rustig uit en een kweekje afgenomen waar niets uit is gekomen. Had toen ik aan de pil zat ook heel vaak bruinverlies maar dat weet ik toen aan doorbraakbloedingen omdat ik altijd veel strips achter elkaar doorslikte. Het zal nu wel ontpillen zijn denk ik. Gaat hopelijk snel over :).

Chanty hoe gaat het met jou? Bijna jullie afspraak toch :)
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:56:15 #149
279894 winka
There is no place like home..
pi_112586681
Nou dames, weinig streepjes de laatste tijd -O-

Ik zie dat ik nog steeds in de openingspost sta. Het is dus nog steeds niet raak en dat is niet zo verwonderlijk. De laatste tijd is het duidelijk geworden dat ik nogal moeite heb met het idee om moeder te worden.

Ik heb ooit met mezelf afgesproken om nóóit maar dan ook nooit aan kinderen te beginnen. Tijdens mijn jeugd is er veel gebeurd en ik wilde niet dat mijn eigen kind dit zou meemaken.

Maar het gaat de laatste jaren enorm goed met me en dit idee is weggeebd. Nu wil ik wél heel graag kinderen. En mijn vriend (niet onbelangrijk) ook *;

Toch merk ik nog steeds dat ik er huiverig voor ben. De drie weken van de maand dat ik niet vruchtbaar ben, verlang ik enorm naar een kindje. Ik kan dan echt balen dat ik nog niet zwanger ben en neem me dan voor om er de volgende maand echt voor te gaan. Maar zodra mijn vruchtbare dagen er zijn, heb ik er in eens geen zin meer in. Ontwijk dan seks met smoesjes :@

Deze maand is de eerste keer dat ik 'doorbijt' en met mijn vriend het bek in duik tijdens mijn meest vruchtbare dagen. Het gaat dan wel met moeite en mijn gedachten dwalen dan af naar mijn werk 8)7 Vaag he?

Ik weet dat niemand hier mij mee kan helpen, maar ik wilde het gewoon even kwijt :) Ik hoop wel dat ik dit ooit over gaat en dat ik er voor de hele maand voor de volle 100% kan gaan 8-)
pi_112586997
Is niet vaag hoor. Heb ik ook gehad. Ik heb nooit gezegd dat ik geen kinderen wil, tegendeel. Wij zijn een zwangerschaptraject aangegaan en elke keer wanneer ik kreeg te horen dat de kans groot was dat ik zwanger raakte werd ik bang en wilde ik eigenlijk niet meer. Dat gevoel ook nog gehad toen ik zwanger was. Maar toch was er dat verlangen naar het kindje naast de angst.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')