Ik ga hier echt niet testenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar ook geen ongesteldheid dus..?Ben je van plan om een test te gaan doen?
Dat kan inderdaad invloed hebben...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mij is er geen vuiltje aan de lucht, geen symptomen niks.
Ik zit voor mijn werk in Amerika, dus mijn bioritme is ook helemaal de weg kwijt
weet niet hoeveel invloed dat heeft?
Ik hoop het zo voor je! Maar snap je voorzichtigheid..quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet testen
ik ben vrijdag weer in NL, als er dan nog niks is ga ik wel testen
Ik geloof er niet zo in.
Ik trouw al over twee weken...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
Wat spannend allemaal zeg!
@Logician..je zit nu een beetje in niemandsland zo'n beetje geloof ik. Ik zou daar heel wiebelig van worden, zou het nu nu nu willen weten haha. Ik vind het wel knap dat jullie er zo rustig onder zijn:)
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
@Bellelena: Ja ik wou het deze cyclus wel serieus in de gaten houden..nouja tot mijn 5 testen op zijn geloof ik...denk ik..Ik had vandaag weer een negatieve, maar ik zag deze keer wel de controle streep duidelijker. Ik zit nu op dag 11 maar toch steeds meer afscheiding, dus het lijkt wat te worden. Ik heb het nog nooit zo goed daar in de gaten gehouden ;-) Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt, het is toch wel fijn om een beetje duidelijkheid te hebben.
@Frummeltje86: Ga jij ook trouwen? Wanneer:)
Enige wat ik heb is gevoelige borsten, maar dat zegt nog niksquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad invloed hebben...
En alvast succes met je jetlag op de terug weg![]()
Jammer dat je verder geen symptomen hebt die wijzen op wat anders...
heheh.. dat zou leuk zijn.. alleen moet ik dan eerst nogquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?!Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
Bij Minke heeft het ook ongeveer een jaar geduurd voor het raak was, maar daar hebben we eerst een half jaar gewoon op goed geluk aangeklooit. Pas daarna dat ik me wat ging verdiepen in eisprong en vruchtbare dagen en zo... Dus tja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Vulpenballetje het volgende:
Heeft het bij Minke lang geduurd voor je zwanger was?!
Vervelend zeg. En wat je zegt over die teleurstelling herken ik wel. Dat had ik ook voordat ik dan toch eens die 2 streepjes pieste toen ik er dus echt niet op rekende eigenlijk.
Praat er maar eens over met je meneer en ik zou anders in ieder geval het eens aankaarten bij je huisarts. Kan nooit kwaad toch?!
Oh, wie weet heb ik dan ook wel geluk, ik ben in augustus in Amerikaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef bellelena het volgende:
_Aurum_: Doet me denken aan het 'rammelaarstopic', daar kwam op een gegeven moment naar voren dat er een heleboel waren die een reis naar Amerika plande of maakte en vlak daarvoor of tijdens een kindje verwekte. Je zou toch niet de volgende zijn waarbij Amerika het een en ander teweeg brengt?!?!Ik hoop ook mee hoor, je weet maar nooit!
Nou niet echt ongesteld gelukkig hoor, dan was ik echt leeggebloedquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Julia86 het volgende:
@Lot: Jeetje...7 weken ongesteld. Hopelijk valt het deze keer mee! Heb je dit altijd al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |