Echt he.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht al waar blijft die anekdote over die autorit.
inderdaadquote:
Ja. Op dit soort momenten realiseer ik me altijd dat ik misschien toch iets te veel en te vaak naar de heren kijkquote:
Hmm, ik zie ook alles, maar dit wist ik niet. Hebben ze dat ooit in een uitzending verteld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja. Op dit soort momenten realiseer ik me altijd dat ik misschien toch iets te veel en te vaak naar de heren kijk
Weet niet meer precies waar ik het eerder gehoord heb, maar niet in een uitzending van VI volgens mij. Ik denk ook in een of ander interview.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, ik zie ook alles, maar dit wist ik niet. Hebben ze dat ooit in een uitzending verteld?
Hele dag haar föhnen, beetje mooi zitten wezen en 's avonds "Dag, dames en heren, een hele goede avond en hartelijk welkom. Maandag 25 juni, alweer een VI Oranje" zeggen.quote:
Peter r de Vries is nu in tranen uitgebarsten, want hij beseft nu dat een nieuwe emmy award er voor hem niet inzit, die gaat dit jaar gewoon naar johannes_vermeerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was al trots als een hond met zeven lullen dat mijn filmpje op sigaarsnor, en geenstijl staat, maar nu heb ik het hoogtepunt van de journalistiek behaald:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_vies_dik___.html
Net 1 dag terug en meteen z'n naam als president der VI-hooligans weer waarmakenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was al trots als een hond met zeven lullen dat mijn filmpje op sigaarsnor, en geenstijl staat, maar nu heb ik het hoogtepunt van de journalistiek behaald:
mwah wilfred is wel een goede presentator op zichquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Hele dag haar föhnen, beetje mooi zitten wezen en 's avonds "Dag, dames en heren, een hele goede avond en hartelijk welkom. Maandag 25 juni, alweer een VI Oranje" zeggen.
Wat een baan.
Maar daarom post jij er vijf keer per week! HAHAHA oh sorry dat ik er weer zo hard om moet lachen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die johannes_vermeer een beetje mediageil, hij haalt nu zo vaak de pers, als johannes een camera ziet is het johannes niet meer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die jongen het veld oploopt zoeken de camera's HEM steeds op, kan hij toch niks aan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die johannes_vermeer een beetje mediageil, hij haalt nu zo vaak de pers, als johannes een camera ziet is het johannes niet meer.
en daar hebben we zijn zaakwaarnemerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Als die jongen het veld oploopt zoeken de camera's HEM steeds op, kan hij toch niks aan doen.
Je bent gewoon een ijdeltuit eerste klas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed zo Symer, zeg ze waar het op staat. Nu zijn we nog actueel, we kunnen nog cashen.
Zou Johannes al gevraagd zijn voor een onderbroek-reclame?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ijdeltuit eerste klas.
Liever niet zeg, kom ik hem in elke bushokje tegen. Ik hoef hem niet buiten Fok! tijd te zien. Ik spreek hem nu al vaker dan mijn vrouw.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Zou Johannes al gevraagd zijn voor een onderbroek-reclame?
Ja leuk, overigens vind ik dat jij de laatste bent die over dit onderwerp mee moet praten, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ijdeltuit eerste klas.
Dat is geen leuk onderwerp. Ongelooflijke flapdrol dat je er bent. Je weet mijn eerste vrouw is overleden, ben 1 keer gescheiden en leef al jaren gelukkig met mijn huidige vrouw. Jij bent toch ook een keer gescheiden Johannes_vermeer? Je doet net alsof ik een rokkenjager ben dat is ook niet correct.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent er vroeg bij als je nu al getrouwd bent.
Dan zitten we nu samen in dit topic aan hoeveel huwelijken?
Je hebt je vrouw toch van de trap geduwd?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is geen leuk onderwerp. Ongelooflijke flapdrol dat je er bent. Je weet mijn eerste vrouw is overleden, ben 1 keer gescheiden en leef al jaren gelukkig met mijn huidige vrouw. Jij bent toch ook een keer gescheiden Johannes_vermeer? Je doet net alsof ik een rokkenjager ben dat is ook niet correct.
Dat was mijn moeder............... *stilte* ............... haha nee natuurlijk niet man!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw toch van de trap geduwd?
Heb je weer te veel gedronken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw toch van de trap geduwd?
Nergens over..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jongens, waar gaat dit allemaal over?
Over de zus van Hansie. Daar is iedereen over geweest. Ha-ha!quote:
JIJ GAAT GODVERDOMME NIET WEER OVER MIJN ZUS BEGINNEN!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Over de zus van Hansie. Daar is iedereen over geweest. Ha-ha!
OMG "Wat zeg jij eigenlijk als je klaarkomt"? "Blegh"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |