Jup.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Evertjan het volgende:
is dit een speciale kazoo uitzending bij EW?
Joh! hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Evertjan het volgende:
is dit een speciale kazoo uitzending bij EW?
quote:
Staan op de 2e plek als ik het zo goed zie. Top 3 gaat naar de finale.quote:Pownies: Oranje Is De Kampioen 5.1% (stemmen:543)
lolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht even dat er iets in dit nummer zit dat klinkt als de huistelefoon van m'n ouders, maar de telefoon gaat ook daadwerkelijk over. Gevalletje faal
Waar kan ik stemmen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staan op de 2e plek als ik het zo goed zie. Top 3 gaat naar de finale.
Afkorting van peterselie? Was hij een Sneijder in woorden?quote:
Dat heb ik vanmiddag natuurlijk weer gemist hèquote:
denk je soms dat je Robbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afkorting van peterselie? Was hij een Sneijder in woorden?
die heeft mij nog nooit kunnen boeienquote:
Hou es allemaal op over shoppenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
dankzij 3rdrock zit nu te shoppen op Zalando
Ja sorry, ik kom net met iemand van ict het kantoor inlopen, heb verder niets van de uitzending meegekregenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die een kazoo niet kunnen waarderen
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
En vervolgens een maand doodgegooid worden door reclame op elke websitequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb gister een spaarrekening aangemaakt omdat ik op mijn betaalrekening 3 x zoveel had als op mn ''groeirekening''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hou es allemaal op over shoppenAls 't allemaal goed gaat, kan ik over een dikke maand weer los
M'n spaarrekening heeft een beetje een echoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gister een spaarrekening aangemaakt omdat ik op mijn betaalrekening 3 x zoveel had als op mn ''groeirekening''
heb ik al met de acne/puistjes reclame banners, 1 keer iets opgezocht op Google over puistjes en ik krijg nog steeds google ads er overquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vervolgens een maand doodgegooid worden door reclame op elke website
is ie zwanger???quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n spaarrekening heeft een beetje een echo
Addblocker! Alleen op FOK en wat andere websites die ik bestaansrecht gun nog reclame.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik al met de acne/puistjes reclame banners, 1 keer iets opgezocht op Google over puistjes en ik krijg nog steeds google ads er over
Eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's anders een verdomd geil instrument.
dat vindt mn broertje ook...die is tenminste al met de 2e saxofoniste uit z'n dweilorkest bezig....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat. En de blokfluit natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moeten mensen die dat spelen aardig wat passie teweeg kunnen brengen als ik hun manier van spelen zo zie. Ook maar eens op zoek naar een saxofonistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vindt mn broertje ook...die is tenminste al met de 2e saxofoniste uit z'n dweilorkest bezig....
ik weet ook waarom ze hem leuk vinden. hij bespeelt de bekkens en daar zijn de dames natuurlijk dol op...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moeten mensen die dat spelen aardig wat passie teweeg kunnen brengen als ik hun manier van spelen zo zie. Ook maar eens op zoek naar een saxofonist
Nopequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef henkde_j het volgende:
Ook al langsgeweest neem ik aan?
[ afbeelding ]
Ik ben meer van de mondharpquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/Stem-nu.918.0.html
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, als dat vol passie en overgave gaat.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ik kan Chuck Norris tot tranen laten beroeren met mijn mondharpspel
Ook maar gestemd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij, ik en mijn mondharp...quote:
kampvuurtje, berenvelletje een mooie sterrenhemel en een flesje wijn erbij.quote:
gestemdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Datum, tijd, plaats, etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
kampvuurtje, berenvelletje een mooie sterrenhemel en een flesje wijn erbij.
Ach nee dat is niet nodig. Mijn mondharp en ik zijn al genoeg.
Volgende week vrijdag 22.00quote:
Geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag 22.00
Terrein van de voormalige suikerfabriek in Groningen
De date staat
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag 22.00
Terrein van de voormalige suikerfabriek in Groningen
De date staat
Het is dan ook radioquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef PiraatPiet het volgende:
Geen webcam hier helaas, loopt te zaniken over Silverlight en als je dat dan download zegt die dat die al up-to-date is
Valt er überhaupt wat te zien bij Stenders?quote:
Fred wil nog wel eens gek doen, is ook geen ramp verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt er überhaupt wat te zien bij Stenders?Stenders zelf iig niet, die deelt mijn mening geloof ik, en voor de rest kan ik me alleen wat donkere schimmige toestanden herinneren van de paar keer dat ik de webcam heb aangehad.
Ach, het maakt mij niet uit waar. Mijn mondharpspel tovert elke plek om in een waar paradijs. Waar ik speel schieten de bloeiende bloemen uit de grond, beginnen de vogels te fluiten en ontstaan driedubbele regenbogen.quote:
Surequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, het maakt mij niet uit waar. Mijn mondharp spel tovert elke plek om in een waar paradijs. Waar ik speel schieten de bloeiende bloemen uit de grond, beginnen de vogels te fluiten en ontstaan driedubbele regenbogen.
Parkeerplaats van de Makro op industriepark driebond een idee?
Stenders zei het net....quote:
Wel knap inderdaad dat het hem elke keer lukt om een nog slechtere te krijgenquote:
Staat genoteerd!quote:
Geen idee... Ik vind het slecht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef alors het volgende:
Watser met dat hypen van dat matige zangeresje?
De vorige keer toen ik er was.quote:
Ik heb uiteraard hogere verwachtingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik er was.
[ afbeelding ]
En dit was op een gure regenachtige decembernacht. Moet je nagaan.
Komt goed!quote:
Mijn aanwezigheid alleen al is genoegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Komt goed!
Maar het moet wel van twee kanten komen![]()
Je onderschat mijn mondharpspel toch niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid alleen al is genoeg![]()
Kuch
Oh, dat kan ookquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je onderschat mijn mondharpspel toch niet?
quote:
Radijsjesdiscoquote:
Vanavond voor het eerst gezien, geinig!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:03 schreef Piles het volgende:
Handig, reclame voor Bureau SportHet is vrijdag, dit ging over de uitzending van vandaag.
SPOILER: vrijdag de 13 01-06-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik hoop dat het iets minder slaapverwekkend gaat worden dan nu het geval is...quote:
Topic lijkt ook wat leeggelopen te zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het iets minder slaapverwekkend gaat worden dan nu het geval is...
Ik ben er netquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Topic lijkt ook wat leeggelopen te zijn
Ik gok dat er een aantal mensen drukker zijn met andere dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Topic lijkt ook wat leeggelopen te zijn
correct, ik was ff in FHFquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat er een aantal mensen drukker zijn met andere dingen
die ekplaat van Stenders bij Knevel of op 538...quote:
nope, die is op lammetjespapjachtquote:
Wie?quote:
Wolfrolf, mijn steun en toeverlaat in deze moeilijke tijden!quote:
pas als ie een echt wolf is mag ie op schapenjachtquote:
Oh, zo actief volg in deze reeks ook weer nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wolfrolf, mijn steun en toeverlaat in deze moeilijke tijden!
True!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas als ie een echt wolf is mag ie op schapenjacht
Geeft niks! Ik heb mijn spieren weer vastzitten, mogelijk kan hij daar wat aan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, zo actief volg in deze reeks ook weer niet
Ramon doet em wat overdrevenerquote:
ach, brult lekker meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Qunix het volgende:
Ook een typische plaat wat zij dan aanvraagt.
hier ook. en vast voor meer mensenquote:
quote:
Ach, terwijl ik met andere dingen bezig was, was ik toch al op de persoonlijke tour, dit kon er nog best bijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik schreeuw dat alleen nooit zo hard uit, misschien her en der een borderline-tweet
Wat is dat eigenlijk op je UI?quote:
Een dienblad met geld. Bij één van de brievenbussen van 't glazen huis in Grunn.quote:
Gewoon een random foto kiezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dienblad met geld. Bij één van de brievenbussen van 't glazen huis in Grunn.Ik moet nodig een nieuwe (en herkenbare) UI, maar ik weet nooit waar ik wat leuks vind op internet
Mja, ik wil altijd graag iets 'leuks' ipv random foto'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon een random foto kiezen![]()
Heb ik volgens mij ook gedaan
Was geen sneertje hoor, maar meer dat ik dat zou doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, terwijl ik met andere dingen bezig was, was ik toch al op de persoonlijke tour, dit kon er nog best bijEn zometeen quizzen, dus dan ben ik weer volledig aanwezig
Ik vatte em ook niet zo op hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen sneertje hoor, maar meer dat ik dat zou doen
*haalt opgelucht adem*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vatte em ook niet zo op hoorMaar ik denk dat de tekst van 't nummer wel voor zichzelf spreekt en ach, in the end it doesn't even matter
Ik ben de laatste tijd één en al stuiterenergie, dus dat zit wel goed
zoals ze in Monty Python al zeiden..... You are born with noting, you die with nothing, so what do you loose? nothing! (oid)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem*
En als het erop aan komt, maakt het idd geen flikker meer uit!
Freek?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ik wil altijd graag iets 'leuks' ipv random foto'sAlhoewel me net wel een interessant manspersoon te binnen schiet..
Steeds dat het niet gelukt was... Wel was dat alweer een half jaar geleden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef alors het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Erik en zijn zaad? Hebben we daar ooit nog wat over gehoord?
Nope. Een manspersoon waarbij ik persoonlijk wel van m'n bank afsopquote:
Stoffen bank nemen, absorbeert!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Een manspersoon waarbij ik persoonlijk wel van m'n bank afsopEven vogelen hoe 't ook alweer zat met UI's.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik losser moet worden??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals ze in Monty Python al zeiden..... You are born with noting, you die with nothing, so what do you loose? nothing! (oid)
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik losser moet worden??
kak, ik weet nooit of loose met 1 of 2 o's isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik losser moet worden??
Met Maarten Spanjerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:12 schreef Evertjan het volgende:
geweldige radio was dat met Robert Jensen![]()
Hangt er vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik weet nooit of loose met 1 of 2 o's is
Oh, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik weet nooit of loose met 1 of 2 o's is
dat weet ik...daarom weet ik het nietquote:
dan volg ik jou niet....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet eens gezien!!
Ik reageerde op de inhoud
Looserquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik...daarom weet ik het niet
[..]
dan volg ik jou niet....
Dat ik niets te verliezen heb en wat meer alles over me heen moet laten komenquote:
Ik heb photoshop nog openstaan met mijn UI. Ik kan hem wel even op maat snijdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
Zucht, dat geouwehoer over hoe groot plaatjes mogen zijn enzo
nja, klopt eigenlijk ook wel....hoewel je dat "over je heen laten komen" ook heel dubieus op kunt vatten laat ik nu mijn volwassen kant zien en maak ik er geen ranzig grapje over.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ik niets te verliezen heb en wat meer alles over me heen moet laten komen![]()
Dat haalde ik eruit
Ik ga je even dm-en, want dat geouwehoer op internet word ik ook niet blij van.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb photoshop nog openstaan met mijn UI. Ik kan hem wel even op maat snijden
Telefoonterreur, Bassie, Cafe Bolle Janquote:
Ach... Misschien moet ik daar ook maar eens wat losser in wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, klopt eigenlijk ook wel....hoewel je dat "over je heen laten komen" ook heel dubieus op kunt vatten laat ik nu mijn volwassen kant zien en maak ik er geen ranzig grapje over.
Die is aan het seksen met zijn vriendin op de muziek van Foo Fighters, Triggerfinger en Train.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die is aan het seksen met zijn vriendin op de muziek van Foo Fighters, Triggerfinger en Train.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die is aan het seksen met zijn vriendin op de muziek van Foo Fighters, Triggerfinger en Train.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja, dat was tof!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef alors het volgende:
'boring'
Als Ilse megahit wordt gaat Rob denk ik weer andere plaatjes draaien
Voilaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga je even dm-en, want dat geouwehoer op internet word ik ook niet blij van.
Je bent schaapherder??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Qunix het volgende:
Grappig is, is dat het geluid niet vreemd is, maar waarvan?
Moet ik nou lachen of huilen? Nou, vooruit, omdat je de moeite voor me hebt genomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen? Nou, vooruit, omdat je de moeite voor me hebt genomen
Originele pic onder spoiler:Ik zat op een leren stoel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]
Moet ik nou lachen of huilen? Nou, vooruit, omdat je de moeite voor me hebt genomen
Originele pic onder spoiler:hoe kom je aan die foto van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
[..]
Originele pic onder spoiler:-knip-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
En henkde_j, geniet even van je kunstwerkje als mijn UI.
Wehehe briljantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Ik zat op mijn stoffen bank.....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Fuck te laat met het verwijderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |