Staan op de 2e plek als ik het zo goed zie. Top 3 gaat naar de finale.quote:Pownies: Oranje Is De Kampioen 5.1% (stemmen:543)
lolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht even dat er iets in dit nummer zit dat klinkt als de huistelefoon van m'n ouders, maar de telefoon gaat ook daadwerkelijk over. Gevalletje faal
Waar kan ik stemmen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staan op de 2e plek als ik het zo goed zie. Top 3 gaat naar de finale.
Afkorting van peterselie? Was hij een Sneijder in woorden?quote:
Dat heb ik vanmiddag natuurlijk weer gemist hèquote:
denk je soms dat je Robbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afkorting van peterselie? Was hij een Sneijder in woorden?
die heeft mij nog nooit kunnen boeienquote:
Hou es allemaal op over shoppenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
dankzij 3rdrock zit nu te shoppen op Zalando
Ja sorry, ik kom net met iemand van ict het kantoor inlopen, heb verder niets van de uitzending meegekregenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die een kazoo niet kunnen waarderen
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
En vervolgens een maand doodgegooid worden door reclame op elke websitequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb gister een spaarrekening aangemaakt omdat ik op mijn betaalrekening 3 x zoveel had als op mn ''groeirekening''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hou es allemaal op over shoppenAls 't allemaal goed gaat, kan ik over een dikke maand weer los
M'n spaarrekening heeft een beetje een echoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gister een spaarrekening aangemaakt omdat ik op mijn betaalrekening 3 x zoveel had als op mn ''groeirekening''
heb ik al met de acne/puistjes reclame banners, 1 keer iets opgezocht op Google over puistjes en ik krijg nog steeds google ads er overquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vervolgens een maand doodgegooid worden door reclame op elke website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |