Jup.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Evertjan het volgende:
is dit een speciale kazoo uitzending bij EW?
Joh! hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Evertjan het volgende:
is dit een speciale kazoo uitzending bij EW?
quote:
Staan op de 2e plek als ik het zo goed zie. Top 3 gaat naar de finale.quote:Pownies: Oranje Is De Kampioen 5.1% (stemmen:543)
lolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht even dat er iets in dit nummer zit dat klinkt als de huistelefoon van m'n ouders, maar de telefoon gaat ook daadwerkelijk over. Gevalletje faal
Waar kan ik stemmen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staan op de 2e plek als ik het zo goed zie. Top 3 gaat naar de finale.
Afkorting van peterselie? Was hij een Sneijder in woorden?quote:
Dat heb ik vanmiddag natuurlijk weer gemist hèquote:
denk je soms dat je Robbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afkorting van peterselie? Was hij een Sneijder in woorden?
die heeft mij nog nooit kunnen boeienquote:
Hou es allemaal op over shoppenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
dankzij 3rdrock zit nu te shoppen op Zalando
Ja sorry, ik kom net met iemand van ict het kantoor inlopen, heb verder niets van de uitzending meegekregenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die een kazoo niet kunnen waarderen
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
En vervolgens een maand doodgegooid worden door reclame op elke websitequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb gister een spaarrekening aangemaakt omdat ik op mijn betaalrekening 3 x zoveel had als op mn ''groeirekening''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hou es allemaal op over shoppenAls 't allemaal goed gaat, kan ik over een dikke maand weer los
M'n spaarrekening heeft een beetje een echoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gister een spaarrekening aangemaakt omdat ik op mijn betaalrekening 3 x zoveel had als op mn ''groeirekening''
heb ik al met de acne/puistjes reclame banners, 1 keer iets opgezocht op Google over puistjes en ik krijg nog steeds google ads er overquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vervolgens een maand doodgegooid worden door reclame op elke website
is ie zwanger???quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n spaarrekening heeft een beetje een echo
Addblocker! Alleen op FOK en wat andere websites die ik bestaansrecht gun nog reclame.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik al met de acne/puistjes reclame banners, 1 keer iets opgezocht op Google over puistjes en ik krijg nog steeds google ads er over
Eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's anders een verdomd geil instrument.
dat vindt mn broertje ook...die is tenminste al met de 2e saxofoniste uit z'n dweilorkest bezig....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat. En de blokfluit natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moeten mensen die dat spelen aardig wat passie teweeg kunnen brengen als ik hun manier van spelen zo zie. Ook maar eens op zoek naar een saxofonistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vindt mn broertje ook...die is tenminste al met de 2e saxofoniste uit z'n dweilorkest bezig....
ik weet ook waarom ze hem leuk vinden. hij bespeelt de bekkens en daar zijn de dames natuurlijk dol op...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moeten mensen die dat spelen aardig wat passie teweeg kunnen brengen als ik hun manier van spelen zo zie. Ook maar eens op zoek naar een saxofonist
Nopequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef henkde_j het volgende:
Ook al langsgeweest neem ik aan?
[ afbeelding ]
Ik ben meer van de mondharpquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/Stem-nu.918.0.html
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, als dat vol passie en overgave gaat.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ik kan Chuck Norris tot tranen laten beroeren met mijn mondharpspel
Ook maar gestemd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij, ik en mijn mondharp...quote:
kampvuurtje, berenvelletje een mooie sterrenhemel en een flesje wijn erbij.quote:
gestemdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Datum, tijd, plaats, etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
kampvuurtje, berenvelletje een mooie sterrenhemel en een flesje wijn erbij.
Ach nee dat is niet nodig. Mijn mondharp en ik zijn al genoeg.
Volgende week vrijdag 22.00quote:
Geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag 22.00
Terrein van de voormalige suikerfabriek in Groningen
De date staat
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag 22.00
Terrein van de voormalige suikerfabriek in Groningen
De date staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |