Hangt er vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik weet nooit of loose met 1 of 2 o's is
Oh, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, ik weet nooit of loose met 1 of 2 o's is
dat weet ik...daarom weet ik het nietquote:
dan volg ik jou niet....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet eens gezien!!
Ik reageerde op de inhoud
Looserquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik...daarom weet ik het niet
[..]
dan volg ik jou niet....
Dat ik niets te verliezen heb en wat meer alles over me heen moet laten komenquote:
Ik heb photoshop nog openstaan met mijn UI. Ik kan hem wel even op maat snijdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
Zucht, dat geouwehoer over hoe groot plaatjes mogen zijn enzo
nja, klopt eigenlijk ook wel....hoewel je dat "over je heen laten komen" ook heel dubieus op kunt vatten laat ik nu mijn volwassen kant zien en maak ik er geen ranzig grapje over.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ik niets te verliezen heb en wat meer alles over me heen moet laten komen![]()
Dat haalde ik eruit
Ik ga je even dm-en, want dat geouwehoer op internet word ik ook niet blij van.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb photoshop nog openstaan met mijn UI. Ik kan hem wel even op maat snijden
Telefoonterreur, Bassie, Cafe Bolle Janquote:
Ach... Misschien moet ik daar ook maar eens wat losser in wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, klopt eigenlijk ook wel....hoewel je dat "over je heen laten komen" ook heel dubieus op kunt vatten laat ik nu mijn volwassen kant zien en maak ik er geen ranzig grapje over.
Die is aan het seksen met zijn vriendin op de muziek van Foo Fighters, Triggerfinger en Train.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die is aan het seksen met zijn vriendin op de muziek van Foo Fighters, Triggerfinger en Train.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die is aan het seksen met zijn vriendin op de muziek van Foo Fighters, Triggerfinger en Train.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja, dat was tof!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef alors het volgende:
'boring'
Als Ilse megahit wordt gaat Rob denk ik weer andere plaatjes draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |