Ramon doet em wat overdrevenerquote:
ach, brult lekker meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Qunix het volgende:
Ook een typische plaat wat zij dan aanvraagt.
hier ook. en vast voor meer mensenquote:
quote:
Ach, terwijl ik met andere dingen bezig was, was ik toch al op de persoonlijke tour, dit kon er nog best bijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik schreeuw dat alleen nooit zo hard uit, misschien her en der een borderline-tweet
Wat is dat eigenlijk op je UI?quote:
Een dienblad met geld. Bij één van de brievenbussen van 't glazen huis in Grunn.quote:
Gewoon een random foto kiezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dienblad met geld. Bij één van de brievenbussen van 't glazen huis in Grunn.Ik moet nodig een nieuwe (en herkenbare) UI, maar ik weet nooit waar ik wat leuks vind op internet
Mja, ik wil altijd graag iets 'leuks' ipv random foto'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon een random foto kiezen![]()
Heb ik volgens mij ook gedaan
Was geen sneertje hoor, maar meer dat ik dat zou doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, terwijl ik met andere dingen bezig was, was ik toch al op de persoonlijke tour, dit kon er nog best bijEn zometeen quizzen, dus dan ben ik weer volledig aanwezig
Ik vatte em ook niet zo op hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen sneertje hoor, maar meer dat ik dat zou doen
*haalt opgelucht adem*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vatte em ook niet zo op hoorMaar ik denk dat de tekst van 't nummer wel voor zichzelf spreekt en ach, in the end it doesn't even matter
Ik ben de laatste tijd één en al stuiterenergie, dus dat zit wel goed
zoals ze in Monty Python al zeiden..... You are born with noting, you die with nothing, so what do you loose? nothing! (oid)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem*
En als het erop aan komt, maakt het idd geen flikker meer uit!
Freek?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ik wil altijd graag iets 'leuks' ipv random foto'sAlhoewel me net wel een interessant manspersoon te binnen schiet..
Steeds dat het niet gelukt was... Wel was dat alweer een half jaar geleden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef alors het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Erik en zijn zaad? Hebben we daar ooit nog wat over gehoord?
Nope. Een manspersoon waarbij ik persoonlijk wel van m'n bank afsopquote:
Stoffen bank nemen, absorbeert!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Een manspersoon waarbij ik persoonlijk wel van m'n bank afsopEven vogelen hoe 't ook alweer zat met UI's.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik losser moet worden??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals ze in Monty Python al zeiden..... You are born with noting, you die with nothing, so what do you loose? nothing! (oid)
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik losser moet worden??
kak, ik weet nooit of loose met 1 of 2 o's isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik losser moet worden??
Met Maarten Spanjerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:12 schreef Evertjan het volgende:
geweldige radio was dat met Robert Jensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |